Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.
Изгуби ли регистрационния е-мейл?

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията

www.MotoForum.bgСтилStunts (Модератор: pipona)Тема: 30г. начинаещ с куп въпроси
Страници: 1 [2] 3 4 ... 20   Надолу
Изпечатай
Автор Тема: 30г. начинаещ с куп въпроси  (Прочетена 73990 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
Grobarq
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Vърховен Транспортер и... червен...
Публикации: 5784


Толкова бавно,че да те видят!


Ел. поща
« Отговор #15 -: ноември 03, 2016, 06:30:11 »

Благодаря за инфото и съветите.

Открих малко по темата с цените, Link ( това е мотора от първият клип ) 5500 zł са към 2500лв, което ми влиза в бюджета, но се предполага че ще трябва да го разширя още малко.

Писах в stuntbulgaria форума, но за момента няма отговор.


Да в Полша моторите са по-евтини,но все пак трябва да го докараш и дано да разбираш полски.
Тук имаше тема за мотори от там,предполагам си чел.
Ще бъде интересно да споделиш какво са ти казали професионалните стънъри ( не, че ние няма да прочетем). Предполагам че и на тях няма да им се вярва, че ще се случи твоята идея или поне не толкова бързо,години трябват години...
Между другото колко си висок и колко тежиш че тези 125сс ... Surprised
Активен
HondaPBR125
Nakamichi
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Публикации: 1166



Ел. поща
« Отговор #16 -: ноември 03, 2016, 08:16:39 »

Я не си купувай мотор, а продължавай там с каквото си се занимаваш.
Активен
RaTTo
началник
Администратор
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Suzuki GSXR1000
Публикации: 910


MotoZone

69253274
WWW
« Отговор #17 -: ноември 03, 2016, 08:38:44 »

Типично по български....
Чудя се дали това е национална болест или вграден генетичен дефект?!?!?
Винаги ще се намерят хора, които ще ти изтъкнат 1000 причини защо не трябва, това че е вече много късно, това че е много скъпо, това че теста ти за интелигентност не трябва да е отрицателен, че трябва да имаш познати извънземни и какво ли още не. Тъпото е че ще ти го кажат хора, които само са виждали по телевизора това за което ги питаш.
Ако не сте на ясно и се чудите на кой да убиете инерцията по добре не давайте съвети.
Има достатъчно хора тук във форума, както и много които не пишат тук, които могат да ти бъдат полезни със съвети, обърни се към тях.

Никога не е късно за нищо, няма време, няма възраст има желание и амбиция!
Това че си ΙΤ и че си на 30 години и че не си се занимавал досега със стънт НЕ е причина да не опиташ.

Активен
Skywlak
Георги
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Yamaha XJ 600 s Yamaha TDM 900
Публикации: 2151


бавно с усмивка :-)


Ел. поща
« Отговор #18 -: ноември 03, 2016, 09:42:13 »

Щом му е мерак на човека нека пробва
30г би трябвало да му е дошъл акълът н главата.
Пич действай си със стънта, подготви се за падания ставания не подценявай нещата обмисли добре маневрите и действай смело!

Помисли и къде ще 5араш и как моторът ти ще стигне дотам. Може да  се наложи да изкараш книжка.
Забавлявай се! ;-)
Активен
Danco
ниво 4
****
Неактивен Неактивен

Мотор: ну-ла
Публикации: 290


сексито :)


WWW
« Отговор #19 -: ноември 03, 2016, 10:47:10 »

Youtube и google са много по-добър источник на информация от чичковците (по дух и съзнание) тук. Моя съвет, макар и не като стънтър, но все пак "понакарващ" и "понападал" е да вземеш едно евтино скутерче с потрошени пластмаси, но добро техническо състояние, да отидеш на една отсечка/паркинг и да започнеш с опитите. Виж в youtube https://www.youtube.com/watch?v=eY0AKYyX1cU ето този клип. Както и автора казва, изглежда доста retarded, но това са първите крачки. Идеята е да усетиш кога мотора олеква без да паднеш по врат. Да свикнеш с това чуство на "олекване" или казано на слоган "къде е кантара" е първата стъпка в карането на едно колело, а от там и по-сериозен стънт. За нещата, който гледаш по  стънт клиповете се изисква хиляди часове проба-грешка. Добре е, че работиш и на компютър, и може да го правиш с шина или гипс  Very Happy
Факт е, че трябва да посвикнеш с машината, която караш преди да започнеш с опитите за по-екстремно каране.

Като започнеш да караш скутерчето 1км на задна гума, можеш да преминеш на по-голям мотор.Отваряй NET-a, слагай една каска и почвай. Ходи и на стънт срещи/състезания, ако правят такива някъде и гледай. Намери къде в твоя град се събират хората да тренират и ходи и ти. Общо взето, може би най-полезния съвет, който мога да ти дам е, че тук няма да срещнеш полезен съвет от булшинството чичаци  Very Happy Да не се обижда никой, просто сте по-улегнали повечето, или поне тези, който писахте дотук  Very Happy  
« Последна редакция: ноември 03, 2016, 10:50:19 последно от Danco » Активен
Lordini
ниво 2
**
Неактивен Неактивен

Мотор: CBR 600 F4i / h22a5
Публикации: 65


-: търси >N< :-


« Отговор #20 -: ноември 03, 2016, 14:31:27 »

170см, 70-73кг в тази граница варирам, но до пролетта мисля да ги направя твърдо 65кг.

От Орландовци съм, мисля че за момента все още не правят проблем да се кара зад бившето TEMPO на 202-ра, даже гледах няколко клипа правени там. Категория А ще изкарам точно за да мога да си се развозвам спокойно с машинката. Скутер твърдо няма да си взема, по скоро ще карам цял сезон на CBR-ката 125cc и ще си въртя дрифтове от колкото да се занимавам с миксери Smile.
Активен
HondaPBR125
Nakamichi
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Публикации: 1166



Ел. поща
« Отговор #21 -: ноември 03, 2016, 14:42:26 »

...ще карам цял сезон на CBR-ката 125cc и ще си въртя дрифтове

 Smile Smile Smile Smile Smile Smile Smile Smile Smile Smile  Smile Smile Smile Smile Smile Smile Smile Smile Smile Smile Smile Smile Smile Smile Smile Smile

...еее припаднах!!!!!!!!!

Сигурно ще си я караш и с 300 по магистралата с CBR125

 Smile Smile Smile Smile Smile Smile Smile Smile Smile Smile

...само някой после да не каже нещо за синдроми и диагнози
Активен
Гост
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Публикации: 14115


« Отговор #22 -: ноември 03, 2016, 14:56:41 »

Оставете го човека бе. Вярно, че разсъждава доста наивно и наприказва един тон смехории, но кой начинаещ не е? Вие в началото кой знае кви сте били смешни. Нека се пробва. Нека да се поочука и да понатрупа опит. После сам ще се смее на първите си постове. Оставете го да греши и да трупа опит. Не му се смейте толкова. Не, че не е смешно, ама що да му чупим хатъра? Аз съвети няма да давам, не съм стънтър.
« Последна редакция: ноември 03, 2016, 18:03:28 последно от ЧЕФО » Активен
NikDaPhreak
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Балкан М1, Kawasaki VN15, Suzuki LS650, Балкан С2
Публикации: 1778



« Отговор #23 -: ноември 03, 2016, 16:16:05 »

Бе и аз не съм стънтер, даже някои писачи с правописни грешки в мненията си ще ме турят в графата "чичаци", ма понеже съм и аз в тоя ИТ бранш да взема да се изкажа силно неподготвен - вземи си качествена протекция, че кокали на 30+ години зарастват бавно и болезнено. Имам предвид ризница, протектори на бедрата, наколенки, ботуши и ръкавици. Каската гледай да е или ендуро или шлем и да е с добро проветрение, че колкото и да не изглежда така, това си е спорт с физически натоварвания. 125цата става за учене не само да се крепиш на мотора, но и да го караш, защото е много по-лек и по-спокоен от 600 кубиковия "стандартен" мотор за стънт. Колкото до миксерите и стънта - сещам се за началото на един забавен филм - Такси. Та и с "миксер" 50 кубика, дето се кара с категория В могат да се правят някои щуротии. В тоя ред на мисли - не знам до колко се разчита на двигателя при стънт с леки машини, но ако не е много вместо да се вкарваш в сложни схеми с категория, 125ца ЦБР и прочее, можеш да почнеш да си чешеш крастата с някоя 50 кубикова двутактова играчка с форма кеф ти на пистарка, кеф ти на крос/ендуро, кеф ти на туристически/шосеен мотор. Колкото и да е страно, някои от тия играчки са доста насъскани и не отстъпват на 4 тактовите 125ици. Подготви се да сменяш чаркове. Често. Както и с това, че най-малкото моторът ти ще се търкаля по земята по няколко пъти за всяко ново нещо, което опитваш. Ако не се изтъркаля - супер! От там насетне - дерзай. Ако слушаш околните никога няма да започнеш, така че слушай себе си.
Активен
award
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: 1000 RR 06
Публикации: 617


Еволюция - от 4 крака на 2, от 4 гуми на 2 !!!


« Отговор #24 -: ноември 03, 2016, 16:41:10 »

И аз съм ИТ, явно сме доста ... Задната гума е първото нещо в стънта, да налучкаш кантара, обаче кантар със симсон и с 600 кубиков мотор 100 коня са две различни неща ! Майсторите стънтери със скутерчета не могат нищо на 600-тотка !
Със сигурност мога да ти кажа, че няма нито един добър стънтер в България, който преди това не е сменил 10 мотора, различни типове и не е карал поне 50 000 км и 10 години мотор !!!
Можеш ли да станеш майстор по бойни изкуства на първата година ? Моторите много бързо могат да те върнат на земята, ако започнеш да хвърчиш, във двата смисъла. Първото ти изправяне на мотор, на една гума и ще разбереш какво говоря, иначе браво за ентусиазма, не искам да те "приземявам"  Very Happy

Ето ти А и Б във стънта:

https://www.youtube.com/watch?v=ygcLcUuc_aQ
Активен
ivchotr
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Suzuki GSX 1100 E
Публикации: 5548



Ел. поща
« Отговор #25 -: ноември 03, 2016, 17:17:01 »

Веднъж дали на един да реши задача по математика. Онзи си блъскал главата ден - два и намерил отговора. После се оказало, че задачата била от онези, които се водят нерешими. Ама той не знаел за това...
Активен
Гост
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Публикации: 14115


« Отговор #26 -: ноември 03, 2016, 18:09:33 »

Много айтита ни налазили тука бе. Жена, дай ми пушката и кутия патрони за айтита. Smile

Едит: Размислих. Я дай целия сандък. Smile
Активен
Oggie
Група Модератори
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Kawasaki Vulcan 2000 Classic LT / KTM 990 Adventure
Публикации: 2910



« Отговор #27 -: ноември 03, 2016, 18:10:04 »

Веднъж дали на един да реши задача по математика. Онзи си блъскал главата ден - два и намерил отговора. После се оказало, че задачата била от онези, които се водят нерешими. Ама той не знаел за това...
По-скоро случая е:
- Ти можеш ли да свириш на пиано?
- Не знам, не съм пробвал, но сигурно мога.
Активен
Гост
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Публикации: 14115


« Отговор #28 -: ноември 03, 2016, 18:31:55 »

Преди много години на една софра, на чаша вино един човек ме попита:
-Можеш ли да чертаеш на Аутокад?
След кратко замисляне отговорих така:
-Все едно че мога. Кажи защо питаш?
Оказа се, че на негов познат му трябва чертожник с Аутокад. Купих си едно книжле, "Аутокад в лесни стъпки" и за десет дена учене от сутрин до вечер се научих да чертая на Аутокад. Обадих му се и ми уреди среща. Бъдещия ми работодател и ментор ме попита:
-Можеш ли да начертаеш сграда 10000 м.кв.? След миг замисляне му отговорих така:
-Определено мога.
В същност нямах идея дали мога, но бях решен да го направя. На другия ден започнах работа по проекта и ми се ревеше. Беше адски трудно. На моменти се съмнявах, но бях казал, че мога и трябваше да мога. След 3 месеца и 3 идейни варианта, най-сетне проекта беше готов. Бях се справил блестящо. Придобих самочувствие и увереност. Следващия ми проект беше 2000 м.кв. Видя ми се направо смешно лесен. След една година моя шеф ме попита:
-Искаш ли да станеш архитект? Мислил ли си да учиш?
След кратко замисляне отвърнах така:
-Да, ще го направя.
И го направих. Сега съм практикуващ архитект с пълни проектантски права. Там, на онази маса, на чаша вино открих призванието си и живота ми се преобърна на 180 градуса. Всичко започна с въпроса: Можеш ли да чертаеш на Аутокад? И последвалия отговор: -Все едно че мога.
Седнах на тази маса като бивш охранител и станах от нея като бъдещ архитект.
Няма невъзможни неща. Ние сами ковем съдбите си.
ТОЗИ, КОЙТО ПОВЯРВА В СЕБЕ СИ, ТОЙ ВЕЧЕ МОЖЕ!!!

Не съм стънтър и нямам идея как се става стънтър, но ако колегата вярва в себе си колкото аз вярвах на времето, то със сигурност ще стане стънтър. Обзалагам се на това твърдение.
« Последна редакция: ноември 03, 2016, 18:44:32 последно от ЧЕФО » Активен
Lordini
ниво 2
**
Неактивен Неактивен

Мотор: CBR 600 F4i / h22a5
Публикации: 65


-: търси >N< :-


« Отговор #29 -: ноември 03, 2016, 18:43:02 »

Темата продължава да се измества в грешната посока ;).

Не Ви питам дали да почна да си троша парите по паркинга ... Не Ви питам дали да си купя 600cc и коя да е тя ... Не пиша просто така да си чеша крастата тук ...

125cc ще е защото е най-близко до преминаването към по-високият клас, това разбира се ако ми се получи играта. Ако не се получи ще си връткам 125-ка до колкото ми позволяват възможностите Smile. Нито една от характеристиките на 50cc машинките не е близо като wheel base,stance, weight.

CBR 125 R 2005

CBR 600 F4i 2001

Относно кантара, според мен това е правилният клип : https://www.youtube.com/watch?v=AnxIqtgJ980

Все още очаквам конкретен съвет по темата с предпазната екипировка ( модели, марка, сайт за втора употреба ).
Активен
Страници: 1 [2] 3 4 ... 20   Нагоре
Изпечатай
www.MotoForum.bgСтилStunts (Модератор: pipona)Тема: 30г. начинаещ с куп въпроси

Отиди на:  

WebMoto.bg - борса за мотори, части, аксесоари, екипировка, гуми



Страницата е създадена за 0.258 секунди с 20 запитвания.