Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.
Изгуби ли регистрационния е-мейл?

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията

Страници: 1 ... 85 86 [87] 88 89 ... 101   Надолу
Изпечатай
Автор Тема: Мото новини  (Прочетена 269430 пъти)
0 Членове и 2 Гости преглежда(т) тази тема.
KokoVmaxa
Fan of DUCATI but BMW User
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: R1100S , R1200C , R1250GS Hp , 748R
Публикации: 3400


- " RBT Custom motors " -

231941703
WWW Ел. поща
« Отговор #1290 -: септември 01, 2021, 13:54:01 »

Как стои въпроса с качеството на горивото и модерните приключенски мотори ?

Ако ще ходиш с мотора в "изостаналия свят" за да търсиш приключения, бих предпочел "изостанал" мотор - така по-лесно бих преминал.
Отделно бих избрал нещо изключително икономично.
Вижте в клиповете на каките и батковците обикалящи света, как зареждат от разни шишета и чакат някой да ги "уреди" с бензин.
Имаше тема за един Митко в Щатите и Аляска - бе избрал малка кубатура по ред причини.

Иначе безспорно големия гс е един от най-красивите....сред бмв-тата и най-скъпите ....не знам дали е хубаво да ти е толкова скъп мотора като идеш на приключение. Все едно крещиш "Вижте ме ИМАМ ПАРИ, елате да ми ги вземете"

 Ами имаш избор бре - за да минеш през Памир или ти трябва Карбураторен мотор който да е по силите ти да ремонтираш на път и да чистиш карбуратори , или просто да вземеш 1250 Адвенчър и да си минеш едни 750км без да зареждаш  Very Happy
 Дълго време ми трябваше да разбера за чии кур им е на тия да преправят 1100GS Инжекцион на Карбуратори БИНГ........ еми те за тва било - в третия свят може да минеш и 500км без да видиш Бензиностанция и зареждаш бензин от Тенджери , кофи и кво ли не......... а новият просто има 750-800 км Автономност на резервоара и отделно има едно меню което за HР ADV се води че е достъпно да си променяш сетъпа за горивото което ползваш , принципно го има за всички БМВ_та след 2005 но е достъпно само през I-Com  Very Happy а тук било в менюто уж....... надявам се скоро да мога да разкажа дали това реално е така

..
« Последна редакция: септември 01, 2021, 13:59:22 последно от KokoVmaxa » Активен
KokoVmaxa
Fan of DUCATI but BMW User
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: R1100S , R1200C , R1250GS Hp , 748R
Публикации: 3400


- " RBT Custom motors " -

231941703
WWW Ел. поща
« Отговор #1291 -: септември 01, 2021, 14:04:44 »

....не знам дали е хубаво да ти е толкова скъп мотора като идеш на приключение. Все едно крещиш "Вижте ме ИМАМ ПАРИ, елате да ми ги вземете"

  Като минеш първите 1000км по арабския свят и мисля че само ти единствено ще можеш да знаеш какъв е мотора и най-вече колко струва  Smile Smile ,......... пък и само по наще географски Балкански ширини се обръща внимание на това на кой колко му струвал мотора , каската , екипа и те така.
 На ВЪН Всеки моторист е 100% 1:1 с другия , без значение на кой какъв и колко му е мотора , само тука Лапето с мотор за 30 бона и екип за 3 му е под достойнството да каже здрасти на оня с мотор за 5 бона и гащи за 100 лв .....

 Лично моя случка от този сезон:
 Някъде над Гоце Делчев , спираме да съберем групата....... на отбивката двама мотористи , единият с почти нов 1250GS HP Adv .......... и аз като малко дете , oбикалям , гледам го , радвам му се и разпитвам  Smile Smile Пича явно прецени , че ние не сме от неговото съсловно състояние и не ни удостои с особено внимание и не отговори на въпросите ми , явно му се видях прекалено беден и едва ли има смисъл че го разпитвам за чисто новият GS......
   Surprised Sad

 балкански синдром - само Турция и България и до някъде Румъния е тоя манталитет Надменността от това колко ПО-СКЪП ти е Предмета от на Другия......... другите не са чак такива слава богу
Активен
Skywlak
Георги
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Yamaha XJ 600 s Yamaha TDM 900
Публикации: 2817


бавно с усмивка :-)


Ел. поща
« Отговор #1292 -: септември 01, 2021, 14:09:28 »

Разкажи ми за тия 700-800км автономност при 21л резервоар.
Това прави под 3л/100км за над 200кг мотор - не мисля че е толкова специален.

Иначе ако си накачиш бензин по мотора, то това е друга тема Smile
Активен
phoenix
ниво 5
*****
Активен Активен

Мотор: Готин
Публикации: 4354



« Отговор #1293 -: септември 01, 2021, 14:10:12 »

Борсуци има навсякъде.
Активен
KokoVmaxa
Fan of DUCATI but BMW User
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: R1100S , R1200C , R1250GS Hp , 748R
Публикации: 3400


- " RBT Custom motors " -

231941703
WWW Ел. поща
« Отговор #1294 -: септември 01, 2021, 14:34:35 »

Разкажи ми за тия 700-800км автономност при 21л резервоар.
Това прави под 3л/100км за над 200кг мотор - не мисля че е толкова специален.

Иначе ако си накачиш бензин по мотора, то това е друга тема Smile
ADV е със 31 лтр ;) 1250 е със 4,3 среден според 82000 записа за последните 2 годинки.......
Активен
Георги Петков
Жоро
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: BMW F900XR 2021
Публикации: 902



Ел. поща
« Отговор #1295 -: септември 01, 2021, 15:30:30 »

За мен адвенчър мотор е мотор, който можеш да вдигнеш поне 15 пъти в рамките на карането по черни пътища.
Ама всеки си има предпочитания де - всеки да си кара какъвто мотор го кефи.
Активен
phoenix
ниво 5
*****
Активен Активен

Мотор: Готин
Публикации: 4354



« Отговор #1296 -: септември 01, 2021, 15:33:40 »

То след всяко вдигане ще ставаш по-як, така че в последствие няма да е никакъв проблем вдигането Very Happy
Активен
KokoVmaxa
Fan of DUCATI but BMW User
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: R1100S , R1200C , R1250GS Hp , 748R
Публикации: 3400


- " RBT Custom motors " -

231941703
WWW Ел. поща
« Отговор #1297 -: септември 01, 2021, 20:54:00 »

За мен адвенчър мотор е мотор, който можеш да вдигнеш поне 15 пъти в рамките на карането по черни пътища.
Ама всеки си има предпочитания де - всеки да си кара какъвто мотор го кефи.
Aз не мисля , че Харлито ще е кой знае какъв зор да го изправиш....... ама ако ти се наложи 20-тина пъти да го вдигаш за един ден , мисля че самото изправяне на мотора ще ти е най-малкия проблем  Smile Smile Smile Smile Smile
 а БМВ-то си има едни огромни Краш тапи/подпиралки ........  Smile Smile Very Happy Very Happy ама там ако паднеш 20 пъти , ше ти трябва пътна помощ сигурно  Surprised Smile Smile Smile
Активен
ildivvy
Suzuki GSX 750 fаn forever !
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Honda CBR600F4i Sport 07' , Ducati Multistrada 1000S DS 05'
Публикации: 3889


... a newborn Ducati fan!


« Отговор #1298 -: септември 02, 2021, 09:12:51 »

Aбе незнам ама R1250GS НР е 246 kg ЗАРЕДЕН , със скари за три Куфара и РолБари с допълнителни фарове и т.н. ......... !!
 Payload (with standard equipment)   476 lbs (216 kg) това е нареден с всичко Без БЕНЗИН в резервоара - няма по лек адвенчър в тоя клас ;) И МногоСтрадалната и Триумфа са по тежки , Хонда и тем подобни евтини копия дори не ги визираме тука (CRF1100L - 238kg Сух на Барут ;) представи си колко става като му сложиш акумулатор , Антифриз , масло и Бензин....... после си мисли за тръби ролбари и т.н.)
 ХонгКонг затри Японците - да живее Европа  Very Happy
 Very Happy  R1100GS e 229kg  Сух.........+ 27лтр без нищо по него ? R1150GS e 249kg Зареден........ без нищо по него , та кой е по лек нямам идея  Surprised Surprised

 KTM 1290 - dry dry dry weight - 215kg ........... най-лекият в този клас (цял един кг е по лек от 1250 ..... независимо че има да му се добавят 4лт-3,7кг масло , 2л-2кг антифриз ......... ) другите са далече по тежки , ама няма как да искаш  кралския клас адвенчър а той да тежи 150 кг ........

 За мен истината е Мотора нареден на 101% и готов за път с пълен до горе резервоар = КГ
 в Момента карам мотор който е точно 232кг НАПЪЛНО Готов за БОЙ - с три куфара , чанта на резервоара , стойки за телефони , слюди и тн и тн ....... и 21 лтр гориво + всички други накичени неща по него
 232КГ !!

 Още от миналата година BMW навлезе в територията на Harley-Davidson с изящния R18. И затова не е изненада, че американците отвръщат на удара от BMW Motorrad – с ендуро за дълъг път. Изцяло новият Harley-Davidson Pan America разполага със 152 к.с., извлича максимален въртящ момент 128 Нм от 2-цилиндров двигател с работен обем 1252 куб.см и тежи 245 кг. Цената му ще бъде около 32 000 лв.

 Извинявам се , ама на Цената на CRF излагацията можеш да получиш много добър мотор....... само дето дизайна си му куца яко ама..........ама GS за тия пари само втора ръка и то 1200.......


 Под 'старите GS-и' имах предвид R80G/S и R100G/S !  1100-то вече бил много по-тежък от тези 'оригиналните' ... Изчетох няколко пътеписа за хора обикаляли света с тях и според тях, това бил най-лекият им вариант! Единствено добавяли кит за 900сс (или нещо подобно) на 80-ката!
Активен
evilution
ниво 5
*****
Активен Активен

Мотор: Suzuki
Публикации: 3382



« Отговор #1299 -: септември 02, 2021, 10:13:09 »

Хонда и тем подобни евтини копия дори не ги визираме тука (CRF1100L - 238kg Сух на Барут ;) представи си колко става като му сложиш

236 не 238 и това е версията с DCT. Нормалния е 226. И не са dry ами wet.

Gewicht vollgetankt (in kg)    226

https://www.honda.de/motorcycles/range/adventure/crf1100l-africa-twin/specifications-and-price.html

Вече и в Щатите не се ползва dry weight.
Активен
Skywlak
Георги
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Yamaha XJ 600 s Yamaha TDM 900
Публикации: 2817


бавно с усмивка :-)


Ел. поща
« Отговор #1300 -: септември 02, 2021, 10:48:35 »

има едно меню което за HР ADV се води че е достъпно да си променяш сетъпа за горивото което ползваш , принципно го има за всички БМВ_та след 2005 но е достъпно само през I-Com  Very Happy а тук било в менюто уж....... надявам се скоро да мога да разкажа дали това реално е така

..

Днес мернах някъде че тая екстра се "отпушва" в някакъв пакет екстри срещу $3000+

Кога ще ти пристигне моторетката, че да разкажеш повече ?
Активен
Георги Петков
Жоро
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: BMW F900XR 2021
Публикации: 902



Ел. поща
« Отговор #1301 -: септември 02, 2021, 10:59:19 »

За различните горива ECU-то се оправя само. Има си knocking sensor. Не напразно на моя мотор в книжката има дадени 2 мощности - 98 и 103 к.с. в зависимост от използваното гориво.
GS-a e 12,5:1, а моя е 13,1:1 компресия. Т.е. GS-a би трябвало да е по толерантен към една идея по-лошо гориво.
Специално за харлито четох голям финт - при ниска скорост и спиране окачването се снижава, за да може шишкавия нисък американец да може да пусне цяло краче.
Шегата настрана не лоша екстра.
А за падането не ме разбрахте - имам предвид изпускане от място или с маск 5-6км/ч. Както казах и за GS-a той хубаво има подпиралки, но хайде като дойде сложи си татами ако искаш и направи упражнението 20 пъти. Дори с почивка.
Както ildivvy не напразно всички обиколили света го правят с леки мотори, които допълнително олекотяват. Говорим за истински офроуд адвенчър.
За мен лично GS и големия КТМ (всичко на 790) са шосейни "адвенчъри" - можеш да караш по български второкласни пътища.
Аз бих с кеф карал един GS, проблема е, че аз ходя на работа предимно с мотор и за мен тоя огромен туч в града не ме кефи (лично мен), а за момента няма как да си позволя два мотора.
Каквото и да си говорим GS-a е "голям човек" Всички се сравняват с него в крайна сметка!
Активен
FozY
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: www.sites.google.com/site/fozysite/home
Публикации: 1291


R1200GSA; XVS650


WWW Ел. поща
« Отговор #1302 -: септември 03, 2021, 09:30:53 »

Това сега го засичам. Не е 100% връзка с мото... но ако ни харесат, току виж и мотори да правим  Smile

Световна мотоциклетна компания ще прави електрически велосипеди у нас
Собственикът на KTM, Husqvarna и GasGas прави съвместен завод с пловдивска фирма
Активен
phoenix
ниво 5
*****
Активен Активен

Мотор: Готин
Публикации: 4354



« Отговор #1303 -: септември 03, 2021, 11:34:03 »

Петков наскоро каза, че ако у нас корупцията се сведе до минимум, ще потекат многомилионни инвестиции към страната. Показва го нагледно. Нещата, които сме обсъждали тук преди години, започват да се случват. Ще видим докога ще е така. Вчерашният панаир в парламента пък затвърждава извода, че на нас парламент не ни трябва. Стигат ни няколко човека в правителството, които да си разбират от работата и да имат достатъчно лични средства, за да не крадат като невидели. А и какъв финансов ресурс ще се освободи на месечна и годишна база при липсата на Народно събрание...

П.П. Сори, че не е по темата.
Активен
FozY
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: www.sites.google.com/site/fozysite/home
Публикации: 1291


R1200GSA; XVS650


WWW Ел. поща
« Отговор #1304 -: септември 03, 2021, 11:45:02 »

...

П.П. Сори, че не е по темата.

Има защо да се извиняваш  Very Happy, пак залиташ към "ТЕЗИ СА ЗЛАТНИ КОКОШКИ" - Нов бардак със стари курви....(целия апарат на долу е същия)
Н'ъл се сещаш, че техния принос е само да снимат за новината. Такива проекти се движат с ГОДИНИ дори на идейно ниво.
п.п. за електрокарите в Ловеч важи същото.
Активен
Страници: 1 ... 85 86 [87] 88 89 ... 101   Нагоре
Изпечатай
www.MotoForum.bgКонцентратОбщи темиТема: Мото новини

Отиди на:  

WebMoto.bg - борса за мотори, части, аксесоари, екипировка, гуми



Страницата е създадена за 0.427 секунди с 21 запитвания.