Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.
Изгуби ли регистрационния е-мейл?

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията

Страници: 1 ... 50 51 [52] 53   Надолу
Изпечатай
Автор Тема: Мото новини  (Прочетена 128200 пъти)
0 Членове и 2 Гости преглежда(т) тази тема.
Skywlak
Георги
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Yamaha XJ 600 s Yamaha TDM 900
Публикации: 2279


бавно с усмивка :-)


Ел. поща
« Отговор #765 -: ноември 22, 2019, 19:54:46 »

Просто такава е технологията и материалите които са използвани - като замисъл е Перфектен , като изпълнение вече не е точно така

В тоя ред на мисли, каква е тенденцията при новите модели мотоциклети ?

На мен ми прави впечатление, че нещата са малко...недодялани - било като сглобка, било като пластмаса....

Ти като ходиш по света и гледах, какво виждаш, каква е тенденцията ?

п.п. Ясно е че се гонят печалби, а от там - продажби, цена и т.н.т
Но въпросът с качеството седи....
Активен
KokoVmaxa
............ няма вечен кеф!
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: със по две свещи
Публикации: 2386


- " RBT Custom motors " -

231941703
WWW Ел. поща
« Отговор #766 -: ноември 22, 2019, 20:35:39 »

В тоя ред на мисли, каква е тенденцията при новите модели мотоциклети ?

На мен ми прави впечатление, че нещата са малко...недодялани - било като сглобка, било като пластмаса....

Ти като ходиш по света и гледах, какво виждаш, каква е тенденцията ?

п.п. Ясно е че се гонят печалби, а от там - продажби, цена и т.н.т
Но въпросът с качеството седи....
Aз нали съм бил сектант не ме питай мене  Very Happy п
 Има достатъчно специалисти тука из форума , те ще ти разкажат

 ** Тенденцията при Японците след 2008 е само надоло че при това стремглаво все по евтино и все по неприятно , за мен в момента Мото Гуци и Триумф са на много високо ниво , БМВ винаги са били , но при цените на БМВ спрямо останалите - БМВ губи , Триумф имат невероятен мотор на осезаемо по ниска цена , особено сега новото F900 нямам и идея колко ще струва , а можеш за 24 000 лв да Имаш определено доста добър All-Rounder в лицето на Guzi V85T или  Tiger 800 за около 26 000 лв
 Цената на Пазара 2-ра ръка също е много повече от КРАСНОРЕЧИВ и ПОКАЗАТЕЛЕН кой Мотоциклет какво е и защо , ето за пример G310 & F850 , 850 e дори по евтин от F800 познай защо - Това е може би най голямата издънка на БМВ - Произвoдството на 310 & 850 познай къде е - в ИНДИЯ........ заеби.
 Нямам идея кой и какво и как върна МотоГуци в играта , но определено е с големи амбиции , КТМ няма да ги коментирам , всяко следващо изложение са все по добри и все по модерни и на все по високо ниво , за Триумф всички предполагам им е ясно - вече дори са доставчик на двигателите за Мото 2 - как и защо изместиха ХОНДА......... не бе тва е лобиране , ХОНДА са най-добрите а ТРИУМФ нестава за нищо.......... те ония мухи ядът
Активен
VRSC Fan
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Yamaha FZ1N
Публикации: 1595


Fly or Die


Ел. поща
« Отговор #767 -: ноември 22, 2019, 21:07:23 »

Всяка марка има добри и слаби модели..Няма марка само с добри модели..ама ти така обобщаваш нещата,че всички дето те четат да слязат и да хвърлят по едно кило бенз на японските си мотори и да ги запалят..  Smile
Ся да та питам като разбирач,да ми обясниш кой гол мотор е най-добрия? МТ10,S1000R,Street Triple 1050,Aprilia Tuono V4 1100..
Agusta Brutale,Ducati Streetfighter v4  Surprised

Всички са супер!Всички!Който е фен на Ямаха ше си вземе МТ10,Който е фен На БМВ-S1000R.. и така нататъка..всички са сектанти,всички се водят от субективни фактори,каквото и да разправят...  Very Happy И в  тва няма нищо лошо,ние не сме роботи да гледаме само обективни неща..кой не се развалял,кой е по-бърз с 10км/ч..скукаа,проато нещо те привлича в дадения мотор и тва е!
Активен
phoenix
ниво 5
*****
Активен Активен

Мотор: Готин
Публикации: 1904



« Отговор #768 -: ноември 22, 2019, 22:23:26 »

Когато се прави статистика, никого не го интересува кой какви сантименти има. Поставят се изискваията и се отчитат резултатите. Толкова.
Активен
KokoVmaxa
............ няма вечен кеф!
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: със по две свещи
Публикации: 2386


- " RBT Custom motors " -

231941703
WWW Ел. поща
« Отговор #769 -: ноември 22, 2019, 23:24:58 »

Когато се прави статистика, никого не го интересува кой какви сантименти има. Поставят се изискваията и се отчитат резултатите. Толкова.
Абе ти сериозен ли си ? вие с Еволюшъна трябва клуб да си основете  Very Happy
 КОНСЮМЪР РЕПОРТ не е СТАТИСТИКА .............. колко мъка има на тоя свят - направо нема нужда

 Тази американска простотия се води , че са се допитали до 12 000 човека които според данни на Службата по Регистрация са се сдобили с НОВ мотоциклет през периода за последните 4 години , кой какъв и защо - не се брои , не се обсъжда - процентното количество на всяка марка е абсолютно относително , на база на кой от купувачите на каква марка са попаднали , имайки в предвид достоверноста на АМЕРИКАНСКИТЕ схеми - сещай се малко явно е трудно да се осъзнае какво е това и каква Разлика има от СТАТИСТИЧЕСКО Проучване
Активен
evilution
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Suzuki
Публикации: 2575



« Отговор #770 -: ноември 23, 2019, 00:10:25 »

Гледай сега какво казва един британец на един, който е тръгнал да избира между някакъв триумф и бандит.


Цитат
I took a GSX1250FA for a test ride recently. It was very good, like an old school '80s Jap bike, which I really liked.
My regular ride is a Honda CrossTourer VFR1200X. It puts out 127bhp @ 7750rpm and 93lbft @ 6500rpm - considerably more than the Suzuki GSX1250FA. But... the Suzuki felt fitter and stronger in the real world. It pulls high gears from very low down and has a very strong and flexible feel to its power delivery, more so than the CrossTourer, probably because its lighter, has chain drive and has lower gearing.
It felt strong, well built and very under stressed - I loved it!
A work colleague owns a Triumph Tiger and used to own a Daytona 675 - both have given him problems...
As a Brit it pains me to say it but don't buy the Triumph - get the big Suzuki

Тоя е от Калифорния, Санта Барбара.
Цитат

The Suzuki without question.
I like my Speed Triple and everything but reliable is not a word I would use to describe it. They have come a long way with the 1050, it's a thrilling motor but if I had to depend on it, I would pick a different bike.

Очевидно цял свят е заблуден... Някакъв друг казва, че сузукито е скучно, което е факт също. Обаче това не го прави ненадеждно.
Мотоциклетът с най-голям пробег който съм виждал беше на над 700х километра и беше японски.



Всички са супер!Всички!Който е фен на Ямаха ше си вземе МТ10,Който е фен На БМВ-S1000R.. и така нататъка..всички са сектанти,всички се водят от субективни фактори,каквото и да разправят...  Very Happy И в  тва няма нищо лошо,ние не сме роботи да гледаме само обективни неща..кой не се развалял,кой е по-бърз с 10км/ч..скукаа,проато нещо те привлича в дадения мотор и тва е!

Ми аз не съм сектант. Гледам кое ми е най-добро в бюджета и толкова. Ако някой реши да ми плаща, за да го хваля ще стана, обещавам. Щях на жената да взема BMW F650 и първоначално го хареса колко е лек и колко е тесен, което и помага да стъпва по-добре, ама не и допадна как се държи и как звучи с това едно бутало. Мен ме кефят някои от боксерите, ама не искам да карам толкова широк мотор, а не искам повече от два мотора преди да си купя гараж. Иначе на RT-то на съседа седалката му беше най-добрата на която съм сядал на мотор. Убийствена! Дори афтърмаркет седалки за смущаваща сума не са толкова добри, даже не мога да кажа, че се доближават.  
Иначе потенциално всичко може да се счупи. Не струва милиони, прави се, това няма как да ми е чак толкова сериозен критерий, особено ако ми допадне. На мен приоритета ми е да се чувствам добре върху него и с него, а и не съм особено капризен. Коко сигурно кара 100 пъти по-добре от мен и има различни критерии към поведението на мотора. Аз не мога да се възползвам в такава степен от предимствата на неговата Дукеса и само ще се дразня от капризите и.
« Последна редакция: ноември 23, 2019, 00:38:25 последно от evilution » Активен
VRSC Fan
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Yamaha FZ1N
Публикации: 1595


Fly or Die


Ел. поща
« Отговор #771 -: ноември 23, 2019, 10:52:06 »




Ми аз не съм сектант. Гледам кое ми е най-добро в бюджета и толкова.


Да ве не си..за тва пускаш постове колко яки са Сузуки  Smile По няква случайност имаш два мотора от тая марка..не ги харесваш грам,разбрах  Smile

Ся сериозно,за да направи човек обективен избор ,начина е само един тест райд на всички мотори от класа на мотора който иска..С четене на тех.характеристики не става!Аз ако можех да пробвам всички мотори които съм изброил по горе,може би щях да си вземе различен мотор от МТ10,ама тъй като не мога,като се оглеждам за нов мотор винаги първо поглеждам Ямаха  Surprised За това казах,че изборите които правим са по скоро субективни,просто няма как обективно да сравниме  Very Happy
Активен
phoenix
ниво 5
*****
Активен Активен

Мотор: Готин
Публикации: 1904



« Отговор #772 -: ноември 23, 2019, 11:05:38 »

Е да, де. Те онези 12 000 интервюирани са си купили моторите от съответните марки съвсем случайно. Някой вярва ли го това?

П.П. Това проучване сред 12 000 потребителя си влиза директно в дефиницията за статистика. Ивъл го обясни по-горе. Резултатите не са всеобхватно меродавни, понеже няма как да обхванат всички модели на една марка, но все пак показват това - онова по зададен критерий, характерен за всички участващи марки. Не виждам причина да се оспорват резултатите. Все пак не са измислени.

Освен това всеки е свободен да харесва каквото иска. Няма смисъл да се налага мнение. Казваш какво мислиш за определен модел и всеки си решава да пробва ли или не. Например един от предишните собственици на моя мотор в момента кара БМВ. Няколко пъти ги е сравнявал по характеристики и не съм чул да каже нещо лошо за моя. Даже напротив. За да смени съединителя на БМВ-то обаче, трябва да разглоби половината мотор Surprised
Активен
evilution
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Suzuki
Публикации: 2575



« Отговор #773 -: ноември 23, 2019, 17:56:26 »

Да ве не си..за тва пускаш постове колко яки са Сузуки  Smile По няква случайност имаш два мотора от тая марка..не ги харесваш грам,разбрах  Smile

Ся сериозно,за да направи човек обективен избор ,начина е само един тест райд на всички мотори от класа на мотора който иска..С четене на тех.характеристики не става!Аз ако можех да пробвам всички мотори които съм изброил по горе,може би щях да си вземе различен мотор от МТ10,ама тъй като не мога,като се оглеждам за нов мотор винаги първо поглеждам Ямаха  Surprised За това казах,че изборите които правим са по скоро субективни,просто няма как обективно да сравниме  Very Happy

Търсих максимален регистриран пробег, и понеже знам, че тия сузукита са здрави колкото чук без дръжка, търсих за такъв. Ама това, което намерих ми се стори забавно Very Happy Преди няколко години на събора в Казанлък едни се опитваха да убият един GSX-R 1100 от прекъсвачи в продължение не часове. Е, не успяха, нищо, че няма водно, и че по едно време светеше целия от загряване. И това на мотор, който отдавна е навършил пълнолетие. На другия ден работеше като часовник. Ама няма да седна да обяснявам как сузукитата са най-здравите мотори на света, понеже и те имат модели, чиито собственици заслужават съчувствие. Както всички други, между другото.
Нямам вече две сузукита. Жената си хареса една Хонда да мине замени сузукито, което беше вече на доста сериозна възраст. Хондата е с доста по-ниска седалка и се усеща по-лека от старото желязо, което нея я устройва. На мен ми е по-скучна от бандита, което е постижение Very Happy. Ама наистина за малко да и взема БМВ. И се облизвам за GT-R 1400, ама и той е доста едричък, и не ми се кара градско с такъв, а предимно ползвам мотор за придвижване. Иначе харесвам XJR1300 много, ама е много гол, и не знам как ще бъде извънградско. За R1200RT казах, че има убийствено добра седалка. Малко съм го карал, не беше лош, и бих карал такъв, ако не му стърчаха цилиндрите толкова. Ама точно стърчащите цилиндри му правят двигателя такъв, какъвто ми харесва като поведение. Големия бандит ми е тежък. тия 30 кила повече от моя се усещат като 130. Бях много изненадан като го пробвах. Не знам как са го направили, ама не е моя. Може да е най-здравия мотор правен някога, не бих искал такъв.
Като му дойде времето да сменям моя, ще го мисля. Ама наистина нямам никакви претенции за марката. Може F800GT да видя, ама по-скоро не ми се кара двуцилиндров редови.

Е да, де. Те онези 12 000 интервюирани са си купили моторите от съответните марки съвсем случайно. Някой вярва ли го това?

П.П. Това проучване сред 12 000 потребителя си влиза директно в дефиницията за статистика. Ивъл го обясни по-горе. Резултатите не са всеобхватно меродавни, понеже няма как да обхванат всички модели на една марка, но все пак показват това - онова по зададен критерий, характерен за всички участващи марки. Не виждам причина да се оспорват резултатите. Все пак не са измислени.

Освен това всеки е свободен да харесва каквото иска. Няма смисъл да се налага мнение. Казваш какво мислиш за определен модел и всеки си решава да пробва ли или не. Например един от предишните собственици на моя мотор в момента кара БМВ. Няколко пъти ги е сравнявал по характеристики и не съм чул да каже нещо лошо за моя. Даже напротив. За да смени съединителя на БМВ-то обаче, трябва да разглоби половината мотор Surprised

Статистиците казват, че статистиката е като бикините, разкрива много и скрива най-важното. Не трябва нищо да се приема за 100% и Коко има известно право. Ама да отхвърляш всичко на 100% също не е особено добре.
« Последна редакция: ноември 23, 2019, 17:58:35 последно от evilution » Активен
Oggie
Група Модератори
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: KTM 990 Adventure
Публикации: 3156



« Отговор #774 -: ноември 26, 2019, 18:32:58 »

За новите упражнения на тема бонус-малус
https://www.bloombergtv.bg/v-razvitie/2019-11-26/stoyan-prodanov-segashniyat-variant-na-bonus-malus-e-nay-dobriyat?fbclid=IwAR1i1JQAUvAXvdGezUkUokBqNaOcxD56RNftVhikIeamnstUgiyasmxAggI
Активен
phoenix
ниво 5
*****
Активен Активен

Мотор: Готин
Публикации: 1904



« Отговор #775 -: ноември 26, 2019, 19:23:10 »

Слушах разни коментари по темата миналата седмица. Застрахователите яко са хванали управляващите за гушата. Или просто управляващите се опитват да ни хванат нас за гушата. Което за нас си е все едно и също.
Обясняваха, че собственикът трябва да прави списък на водачите, които ще му ползват собственото МПС. Ако някой от тях направи нарушение, ще го отнася и собственикът. Защо, никой не обяснява. А иначе вината и отговорността са уж лични Surprised Освен това за да получиш някаква мижава отстъпка трябва да си 5 годин изряден водач, а след първото нарушение могат да ти изшият до 4 пъти по-висока цена на полицата. И това ако не е рекет, здраве му кажи.
Активен
kitan
ниво 5
*****
Активен Активен

Мотор: изтребител
Публикации: 4876



Ел. поща
« Отговор #776 -: ноември 26, 2019, 23:09:29 »

Слушах разни коментари по темата миналата седмица. Застрахователите яко са хванали управляващите за гушата. Или просто управляващите се опитват да ни хванат нас за гушата. Което за нас си е все едно и също.
Обясняваха, че собственикът трябва да прави списък на водачите, които ще му ползват собственото МПС. Ако някой от тях направи нарушение, ще го отнася и собственикът. Защо, никой не обяснява. А иначе вината и отговорността са уж лични Surprised Освен това за да получиш някаква мижава отстъпка трябва да си 5 годин изряден водач, а след първото нарушение могат да ти изшият до 4 пъти по-висока цена на полицата. И това ако не е рекет, здраве му кажи.
ще го претърпите и това
Активен
mikluho
ниво 4
****
Неактивен Неактивен

Мотор: Yamaha V-max 1200
Публикации: 399


Vmax owner


« Отговор #777 -: ноември 26, 2019, 23:26:24 »

................... И това ако не е рекет, здраве му кажи.

Е , ама за спасяването и на един човешки живот си заслужава цяла държава да се движи и с 30км/час!

Въпроса по скоро е до колко и коЙ ще упражнява контрола.
Милиционерите не стават. Вече са с нови МПС-та, гориво без лимит , не ходят по ПТП-та и пак по пътищата е "джунгла".
« Последна редакция: ноември 26, 2019, 23:28:47 последно от mikluho » Активен
Archibald
ниво 3
***
Активен Активен

Мотор: Kawasaki Vulcan 900 Classic
Публикации: 144


« Отговор #778 -: ноември 27, 2019, 09:18:25 »

Е па не можете да отречете, че джигита дето кара със 100 в града и си има колекция от фишове колкото събраните трудове на Маркс и Енгелс ще се замисли като му утроят гражданската.  Surprised Даже вероятно ще почне да кара с 95.
Активен
phoenix
ниво 5
*****
Активен Активен

Мотор: Готин
Публикации: 1904



« Отговор #779 -: ноември 27, 2019, 15:18:17 »

Специално по контрола имаме безброй органи. От известно време има и някакъв Институт по безопасност на движението по пътищата Surprised

Е , ама за спасяването и на един човешки живот си заслужава цяла държава да се движи и с 30км/час!


Да, ама и 20 км/ч да го направят, пак ще има такива, които няма да спазват ограничението. Трябва да се изпълняват наложените наказания. Няма друг начин. Когато човек знае, че като го хванат да кара пил или дрогиран, ще търка наровете в затвора 1 година ефективно, без опция за условна присъда, ще се замисли и вероятно няма да го прави. Или пък да кара с 290 по двупосочен междуселски път...
Та не е нужно да се свалят ограниченията. Сегашните са добри. Просто трябва да се спазват. Трябва да се спазват правилата като цяло. А народът ще се научи с прилагане на безапелационни мерки.
Активен
Страници: 1 ... 50 51 [52] 53   Нагоре
Изпечатай
www.MotoForum.bgКонцентратОбщи темиТема: Мото новини

Отиди на:  

WebMoto.bg - борса за мотори, части, аксесоари, екипировка, гуми



Страницата е създадена за 0.905 секунди с 21 запитвания.