Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.
Изгуби ли регистрационния е-мейл?

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията

Страници: 1 ... 45 46 [47] 48 49 ... 62   Надолу
Изпечатай
Автор Тема: Мото новини  (Прочетена 163749 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
phoenix
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Готин
Публикации: 2494



« Отговор #690 -: октомври 30, 2019, 20:09:53 »

Те пък във Франция щото са закарали все чисто нови коли. Същият скрап е като у нас, при това със значително по-лош външен вид.
Активен
kitan
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: изтребител
Публикации: 5403



Ел. поща
« Отговор #691 -: октомври 31, 2019, 00:30:17 »

Те пък във Франция щото са закарали все чисто нови коли. Същият скрап е като у нас, при това със значително по-лош външен вид.
не ми се вярва да е така.не споря,ама не ми се вярва
Активен
phoenix
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Готин
Публикации: 2494



« Отговор #692 -: октомври 31, 2019, 09:53:42 »

Миналия септември бях в Париж и околностите за десетина дни, та имах възможност да видя това - онова. Колите им са на средна възраст колкото нашите. Редовно можеш да видиш тумба черньовци да се суетят около някой мъртвец в отчаян опит да го съживят. Колите масово са очукани и мязат на войнишки манерки, понеже в Париж едно, че улиците в по-голямата част на града са твърде тесни и място за паркиране няма, и второ - на тези, дето са правили през седмица барикади, хич не им дреме колко са им очукани кенефите. А има и нещо друго - арабите и черньовците там са процентно повече, отколкото циганите у нас. Забелязва се, че не са от най-заможните и съответно карат каквото има евтинийка.
Активен
Gnome Rhone
ниво 4
****
Неактивен Неактивен

Мотор: 1938 Gnome Rhone AX2 800 Yamaha XT600Z 1VJ
Публикации: 451


argumentum ad novitatem


« Отговор #693 -: октомври 31, 2019, 12:29:59 »

Високите стойности на NOx са продукт на стремежа за работа на двг с все по-бедни горивни смеси. Повечето от старите карбураторни дръгляци работят с обогатени и богати смеси, температурата на горене е по-ниска и съответно стойностите на NOx са по-ниски. Не съм попадал на карбураторни мотоциклети, които да достигат стехиометричната смес от 14.7 AFR. Средно повечето работят със стойности около 13.6-12.6 AFR. Визирам работа на различни режими, не само на празен ход. За сметка на това показателите на CO са леко завишени.

Активен
kitan
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: изтребител
Публикации: 5403



Ел. поща
« Отговор #694 -: октомври 31, 2019, 20:46:27 »

Миналия септември бях в Париж и околностите за десетина дни, та имах възможност да видя това - онова. Колите им са на средна възраст колкото нашите. Редовно можеш да видиш тумба черньовци да се суетят около някой мъртвец в отчаян опит да го съживят. Колите масово са очукани и мязат на войнишки манерки, понеже в Париж едно, че улиците в по-голямата част на града са твърде тесни и място за паркиране няма, и второ - на тези, дето са правили през седмица барикади, хич не им дреме колко са им очукани кенефите. А има и нещо друго - арабите и черньовците там са процентно повече, отколкото циганите у нас. Забелязва се, че не са от най-заможните и съответно карат каквото има евтинийка.
нямам ти доверие,манипулираш ме нещо...ще ида тия дни и сам ще си видя как е в Париж Smile Smile Smile Smile Smile Smile Smile
Активен
phoenix
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Готин
Публикации: 2494



« Отговор #695 -: октомври 31, 2019, 21:25:43 »

Добре. Пиши после какво си видял, че може за една година да са се сменили коренно нещата Very Happy

П.П. Кореняк парижанките си носят циците без сутиен, която с каквито се е родила. Ако видиш някоя с надути джуки и с по две кила силикон в бюста, я заговаряй смело на български Smile
Активен
FozY
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: www.sites.google.com/site/fozysite/home
Публикации: 1120


R1200GSA; XVS650


WWW Ел. поща
« Отговор #696 -: ноември 01, 2019, 08:48:49 »

...........

Все едно чета в БГ-МАМА, нищо не разбрах  Surprised
Активен
Oggie
Група Модератори
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: KTM 990 Adventure
Публикации: 3492



« Отговор #697 -: ноември 01, 2019, 11:12:55 »

Night of the jumps 2019



След почти четиригодишно прекъсване, едни от най-смелите мотоциклетни състезатели ще си дадат среща в сърцето на столицата ни, за да видим най-доброто от световния фристайл в офроуд условия.

До момента, България е била домакин на това престижно състезание общо пет пъти, като многократно е печелила приза за "Най-добър Организатор", отличие за което ще се борим и на 14 декември тази година.


Дванадесет е броя на състезателите, които ще видим тази година в Арена Армеец, като между тях са световният шампион Майкъл Мелеро (Испания), Роб Аделберг и Пат Боуден (Австралия), добре познатите ни Хавиер Вилегас (Чили) и Петър Пилат (Чехия), както и едно от новите имена в шампионата този сезон Адам Джоунс (САЩ). Състезанието в София включва в своята програма стандартните за Световния шампионат квалификация (12 състезатели) и Финал (6 състезатели), допълнителните състезания Race&Style, Best Whip, Highest Jump, като в момента се преговаря за един сравнително нов стил в преките битки между двама състезатели - Synchro (паралелно изпълнение на трикове от двама състезатели).


Активен
Oggie
Група Модератори
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: KTM 990 Adventure
Публикации: 3492



« Отговор #698 -: ноември 05, 2019, 10:34:33 »

Източник: http://meteo-ride.com/представиха-indian-challenger-2020/?fbclid=IwAR0AhR_CtqAsRELw8K0AH4PQnaO_tpzJOPK5weGIyjhf51ZtdOhl2rm0L4Y

Представиха Indian Challenger 2020

Тази седмица валят новини покрай наближаващото мото изложение в Милано. И ако едни компании пуснаха само загадъчни клипове и снимки, други директно, без да се бавят, обявиха новите си мотоциклети за идната година. Indian Motorcycle са от последните, като агресивно и без колебания и загадки вдигнаха завесата пред новия си багър.

Това чудовище с огромни предни спойлери ще бъде свеж полъх на пазара на багърите в САЩ, където подобни мотоциклети са изключително популярни. Indian Challenger 2020 е с чисто нов двигател, който американците наричат PowerPlus. Агрегатът е  двуцилиндров, V-образен, с водно охлаждане и работен обем от 1769 куб. см. Произвежда 122 к. с. при 5500 об/мин и има максимален въртящ момент 178 Нм при 3800 об/мин.





Моделът на най-старата американска мотоциклетна компания наистина впечатлява с размерите и външния си вид. Машината обещава изключителен комфорт и екстри. Нивото на оборудване е изключително високо и включва регулируемо предно стъкло, удобна седалка и куфари с обем над 68 литра. Правят впечатление и огромните тонколони от двете страни на таблото, което пък комбинира аналогови уреди и модерен TFT дисплей. Към това можем да добавим корнеринг ABS, тракшън контрол, контрол на въртящия момент на двигателя, задължителния круиз контрол, система за безключово запалване и LED светлини.

Индианецът е с лека алуминиева рама, в която е интегриран двигателят. Спирачките за този сиукс са най-доброто от Brembo – четири бутални апарати с диаметър на двата диска отпред 320 мм, а отзад един дву-бутален диск с диаметър 288 мм.  Отпред окачването е 43-милиметрова обърната телескопична вилка с 130 мм ход и 19-инчово предно колело, а задното окачване е с хидравлично регулируем моно амортисьор Fox с ход на окачването 114.
Challenge Everything. #IndianChallenger
Активен
ildivvy
Suzuki GSX 750 fen forever !
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Honda CBR600F4i Sport 07', Aprilia Pegaso 650ie 03'
Публикации: 3748



« Отговор #699 -: ноември 05, 2019, 12:49:29 »

Според мен,това е формулата на успеха! Крайно време е и в този клас да навлезнат съвременните технологии - алуминиеви рамки,съвременни спирачки,окачване и горивни системи! Пак ще си останат тежки машини,но какво пречи да се намали възможно най-много теглото,а останалата техника да е възможно най-модерна? "Индиън" са се справили блестящо! "Виктори" също бяха много добри...
« Последна редакция: ноември 05, 2019, 12:51:24 последно от ildivvy » Активен
Oggie
Група Модератори
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: KTM 990 Adventure
Публикации: 3492



« Отговор #700 -: ноември 05, 2019, 17:32:20 »

Не може да им се отрече, че са доста смели в иновациите. На практика този модел не хвърля ръкавицата само на Харли ами на всички останали играчи в туринг круизър класа а те нито са малко, нито са слаби. Тука са и Голдуинг и K1600  на баварците и Старвенчър на Ямаха и т.н и т.н Определено няма да е мотор без конкуренция а и доста се отдалечава от наследството стоящо зад бранда Индиан. Явно доста има стиска на екипа разработил този модел.
« Последна редакция: ноември 05, 2019, 17:34:15 последно от Oggie » Активен
Skywlak
Георги
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Yamaha XJ 600 s Yamaha TDM 900
Публикации: 2435


бавно с усмивка :-)


Ел. поща
« Отговор #701 -: ноември 05, 2019, 18:23:13 »

Не може да им се отрече, че са доста смели в иновациите. На практика този модел не хвърля ръкавицата само на Харли ами на всички останали играчи в туринг круизър класа а те нито са малко, нито са слаби. Тука са и Голдуинг и K1600  на баварците и Старвенчър на Ямаха и т.н и т.н Определено няма да е мотор без конкуренция а и доста се отдалечава от наследството стоящо зад бранда Индиан. Явно доста има стиска на екипа разработил този модел.
С какво конкурира К1600 или Голдуинг ?
Активен
Oggie
Група Модератори
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: KTM 990 Adventure
Публикации: 3492



« Отговор #702 -: ноември 05, 2019, 20:25:52 »





В един и същи клас са трите и един и същи клиенти таргетират. Там са и Роуд Глайд на Харли и Вакеро на Кавазаки и Ямаха Елутър и MGX-21 на Гуци и тн и тн.
Активен
phoenix
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Готин
Публикации: 2494



« Отговор #703 -: ноември 05, 2019, 21:20:47 »

Само централен куфар (топкаса) му липсва, за да е завършен круизър. Предният спойлер ми идва малко по-широк, отколкото е необходимо, ама те американците си падат по големите неща.
Активен
Oggie
Група Модератори
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: KTM 990 Adventure
Публикации: 3492



« Отговор #704 -: ноември 05, 2019, 21:26:54 »

Нищо не му липсва просто такъв е bagger класа, другото е full dresser touring. Почти всички производители предлагат и двете модификации на една и съща база.
Активен
Страници: 1 ... 45 46 [47] 48 49 ... 62   Нагоре
Изпечатай
www.MotoForum.bgКонцентратОбщи темиТема: Мото новини

Отиди на:  

WebMoto.bg - борса за мотори, части, аксесоари, екипировка, гуми



Страницата е създадена за 0.177 секунди с 21 запитвания.