Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.
Изгуби ли регистрационния е-мейл?

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията

www.MotoForum.bgКонцентратОбщи теми (Модератор: ЧЕФО)Тема: Мото новини
Страници: 1 ... 16 17 [18] 19 20 21   Надолу
Изпечатай
Автор Тема: Мото новини  (Прочетена 20051 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
Skywlak
Георги
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Yamaha XJ 600 s Yamaha TDM 900
Публикации: 1451


бавно с усмивка :-)


Ел. поща
« Отговор #255 -: септември 30, 2017, 07:20:47 »

https://www.youtube.com/watch?v=hHRWg91hv-M
Активен
yavor20v
ниво 4
****
Неактивен Неактивен

Мотор: Z1000
Публикации: 444



Ел. поща
« Отговор #256 -: септември 30, 2017, 11:04:26 »

Значи след 4-5 години ше се навъдят повече карачи хахах
Какви ли системи има по мотогп машините??
Активен
ai siktir
ниво 4
****
Неактивен Неактивен

Мотор: много мощен
Публикации: 380


« Отговор #257 -: септември 30, 2017, 22:49:41 »

"Завиващ" ABS и "завиващ" тракшън контрол КТМ има от 2012-та като стандарт, има ги вече на Дукати, Априля, Триумф както и при японците като стандарт на топ моделите, има ги и за по-"простосмъртни" модели като Kawasaki Z1000SX и Suzuki Vstrom 1000 като стандарт след 2016. При БМВ (естествено) се доплащат като част от пакет с екстри.

В MotoGP, ABS е забранен от регламента, но без тракшън контрол не може.

Иначе това е по-нов модел, все още неофициални снимки, нов Gold Wing, Hossack окачване и тук-там без съединител, ако се вгледате в F6B версията + бутоните N-D-M на дясната конзола, което предполага опция за автоматична трансмисия (официалното представяне ще е на някое от предстоящите изложения):







Активен
Oggie
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Kawasaki Vulcan 2000 Classic LT
Публикации: 2079



« Отговор #258 -: октомври 01, 2017, 01:11:15 »

Очаква се новият Gold Wing да бъде официално представен на 24ти Октомври, малко преди Токио Мотор Шоу а след това и в Милано през Ноември. Мотора е преработен основно, ново окачване, нова рама, нов дизайн, нова автоматична трансмисия, включително и двигателя, който запазва концепцията на 6 цилиндров боксер ще бъде преработен. Има слухове, че двигателя може да бъде и изцяло нов - 4 цилиндров хибрид но според изтеклите снимки май това няма да е така.  За момента не е напълно сигурно но трансмисията ще е бъде само автоматична с два съединителя, работеща в ръчен и автоматичен режим. Очаква се да бъде 5 степенна със задна предавка. Ще има електрическа слюда. Активно окачване работещо в различни режими за което ще има специален екран на таблото. Самото табло е напълно преработено но се очаква да е без тъчскрийн а да се контролира с джойстик и бутони позиционирани пред него. Има разни интересни бутони които издават функции като асистент за следене на пътното платно, адаптивен круиз контрол с радар и асистент предотвратяващ сблъсъци, което значи и асистент на спирачното усилие. Това ще е просто космически кораб, с нетърпение очаквам да видя кое от това ще бъде истина и как ще бъде реализирано. Хонда в последно време се развиват с чудовищни темпове и се очаква да затворят със шут устата на всичките си конкуренти та дори и на BMW. Такъв хайп и спекулации покрай нов модел на която и да е марка не е имало скоро. Също така и от Хонда успяват съвсем педантично да си опазват тайните. За сега единственото конкретно нещо е датата на представянето за която пуснаха официлен тийзър. Всичко друго е фантазии, мокри сънища и тук таме данни от регистрираните патенти, които я ползват я не . Ще поживеем ще видим, пък дай боже и да покараме  Very Happy
Discover What Lies Beyond | Honda Motorcycles
Активен
Skywlak
Георги
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Yamaha XJ 600 s Yamaha TDM 900
Публикации: 1451


бавно с усмивка :-)


Ел. поща
« Отговор #259 -: октомври 10, 2017, 15:31:41 »

На интересна "новина" попаднах из клюкарника

https://nova.bg/news/view/2017/10/09/195114/%D0%B1%D1%8A%D0%BB%D0%B3%D0%B0%D1%80%D0%B8-%D0%B8%D0%B7%D0%BE%D0%B1%D1%80%D0%B5%D1%82%D0%B8%D1%85%D0%B0-%D0%BC%D0%BE%D1%82%D0%BE%D1%80-%D0%B7%D0%B0-%D1%85%D0%BE%D1%80%D0%B0-%D1%81-%D0%B4%D0%B2%D0%B8%D0%B3%D0%B0%D1%82%D0%B5%D0%BB%D0%BD%D0%B8-%D1%83%D0%B2%D1%80%D0%B5%D0%B6%D0%B4%D0%B0%D0%BD%D0%B8%D1%8F-%D0%B2%D0%B8%D0%B4%D0%B5%D0%BE/
Активен
Oggie
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Kawasaki Vulcan 2000 Classic LT
Публикации: 2079



« Отговор #260 -: октомври 10, 2017, 23:07:36 »

Тази седмица се провежда SOFIA MOTOR SHOW 2017 което ще продължи от 14 до 22 Октомври. Повече информация на официалният сайт на изложението - https://sofiamotorshow.bg

От изложителите мотори ще представят - BMW, Honda, Harley Davidson, Kymco, MV Agusta, Peugeot, Suzuki и Triumph.
Аз лично мисля да го посетя не само заради моторите. Ще има и доста премиери и нови модели при автомобилите. Също така виждам че Харли и Триумф са обявили тестдрайв пък ако чака за тестдрайв и Субару STI вече ще е перфектно ама ще видим като идем.   
Активен
Poison_Rain
ниво 2
**
Неактивен Неактивен

Мотор: Suzuki GSX-R 600 k7 07'
Публикации: 91


Тялото се вози на четири, а душата на две колела


« Отговор #261 -: октомври 11, 2017, 09:23:08 »

Просто един път!  Sad


Активен
Oggie
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Kawasaki Vulcan 2000 Classic LT
Публикации: 2079



« Отговор #262 -: октомври 13, 2017, 14:11:23 »

Безумие, самозабравяне, оскотяване, нетърпимост .....убийство?

Побой над моторист заради забележка

https://bmm.bike/novini/poboy-nad-motorist-zaradi-zabelezhka
Активен
kitan
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: изтребител
Публикации: 3106



Ел. поща
« Отговор #263 -: октомври 13, 2017, 19:14:46 »

не че нещо,ама като няма другата страна или поне свидетел е малко трудно да се каже какво точно е станало.
нали се сещате че забележката може и да е била,бегай от тука дееб@  твойта м@йка.

напоследък ми прави впечатление,че хората са забравили да говорят нормално.
така един дядка ми се скара че му паркирам на мястото пред блока...е ако не се прибирах от среща с гаджето и нямаше 5 други места около това,сигурно щяхте да четете,моторист приби пенсионер на улицата.той си го бил чистил,поливал и ....абе много е сложно да кажеш,ако обичаш с усмивка.


може и оня с батата да си е бил гаменче де,но за мен  е меко казано неизвестно какво точно е станало
Активен
Oggie
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Kawasaki Vulcan 2000 Classic LT
Публикации: 2079



« Отговор #264 -: октомври 13, 2017, 21:28:46 »

По-принцип избягвам да взимам страна по такива частни случаи или да генерализирам с някакви изводи. Проблемът е че вече наистина стигаме до момент в който трябва да си помагаме сами. Хората разчитат на това да се шуми около престъплението за да не бъде поредният случай заметен под килима. С всичко мога да се съглася но да биеш човек по такъв начин само защото е казал нещо е меко казано ненормално. Каквото и да е казал, какъвто и простак и дивак да е нормалният човек може да се контролира. Това си е чиста проба престъпно поведение и съответно трябва да бъде наказано. Едно подобно изтъпление оставено без последствия създава усещането за тотална безнаказаност и подтиква към следващи още по-сериозни престъпления. На практика почваме да си отглеждаме едни рецидивисти, които в утрешният ден ще ни превърнат живота в ад. Ако няма активизация на съпротивителните сили на обществото се изменят разбиранията за нормалност. В утрешният ден да биеш някой до смърт с бухалка вече може да се счита за нормално. Тогава по-едрият, по-силният, по-свирепият ще е вечен господар докато не дойде по-луд и от него. Това са характеристиките на африканска държава а не на европейска каквато май се водехме за последно. Просто хората започнаха да разчитат на медиите и на помощ от случайни хора, когато органите на държавата не работят. И този случай е такъв. Оказва се че ако не вдигнеш шум никой не се захваща със случая. Също като изританата камериерка в Сл.Бряг. Полицията беше пуснала шведът и чак когато се видя, че медиите захапват случаят отидоха и го задържаха отново от немай и къде. То не че нещо смислено се случи и след това но поне се случи нещо. Поне му развалихме почивка на тоя дебил и има осъдителна присъда. 
Активен
kitan
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: изтребител
Публикации: 3106



Ел. поща
« Отговор #265 -: октомври 13, 2017, 21:50:06 »

принципно си прав...но в доста от случаите "забележката" се прави по такъв начин,че на мен лично ми е нужна цялата ми воля и концентрация да я подмина така.и недай си боже да е заета(волята ми и концентрацията) с друг проблем...ебал съм и европата и поведението и наказанието,слизам и...


та и оня на дали е тръгнал да го трепе с бухалката,щото го е помолил културно да не паркира там.

затова казвам че не мога да взема страна в случая

са според закона ми е ясно кой е прав,ма не става и всеки мухъл,да се прай на синьо сирене и после да плаче и да се крие зад закона.


не виждам и бияча ка ше се измъкне,има средна телесна и си го почва държавата иска или не иска.
Активен
HondaPBR125
Nakamichi
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Публикации: 789



Ел. поща
« Отговор #266 -: октомври 16, 2017, 09:57:51 »

Безумие, самозабравяне, оскотяване, нетърпимост .....убийство?

а простотията, къде я забрави? Хората толкова са затъпели, че... още няма такава дума да се опише.
Активен
Oggie
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Kawasaki Vulcan 2000 Classic LT
Публикации: 2079



« Отговор #267 -: октомври 17, 2017, 19:33:04 »

BMW R 1200 RS ConnectedRide „си говори“ с други мотори и коли, вижда дали кръстовището е безопасно за преминаване
Източник: https://dizzyriders.bg/post/4271/bmw-r-1200-rs-connectedride-bsi-govoril-s-drugi-motori-i-koli-vizhda-dali-krysto?image=129482

Как става номерът? Ами, основно чрез системата V2V (Vehicle to Vehicle Communication), мрежа свързваща всички коли и мотори (или по-скоро която трябва да свърже всички коли и мотори в бъдеще). Тя работи заедно с т.н. D-GNSS (Differential-Global Navigation Satellite System) система, която определя местоположението на превозните средства с педантична точност, за да си създаде моторът представа кой откъде идва и с каква скорост. Идеята е също байковете и колите да могат да си „казват“ и когато има по-напечена ситуация на пътя. Например ако на 1000 метра пред вас се движи моторист, който набие рязко спирачките по някаква причина,  вашия мотор (или кола) ще получи сигнал мигновено за да предприеме мерки.

Системата е разработка на BMW Motоrrad, но и не само, защото немците се договориха с Honda и Yamaha за съвместно развитие не V2V комуникацията. Общите усилия са по-ефективни, а и без въвеждането на единен стандарт комуникацията между возилата на различните марки не би била възможна. По този повод японците показаха своите мотори екипирани с аналогична техника за безопасност, като BMW R 1200 RS ConnectedRide. Това са Honda CRF 1000 L Africa Twin и Yamaha Tracer 900, които също са прототипи. Системата за обмен на данни между превозните средства обаче е все по-близо до масовото производство, а основният проблем не е технически, а именно там, в масовостта, защото тя е необходима за да заработи ефективно взаимодействието между машините. За целта и трите марки приканват и други производители да се присъединят към общата кауза, а въпросната система е предмет на обсъждане на ‘CMC Conference 2017’, където бяха показани въпросните мотори.
Активен
kitan
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: изтребител
Публикации: 3106



Ел. поща
« Отговор #268 -: октомври 17, 2017, 19:49:42 »

BMW R 1200 RS ConnectedRide „си говори“ с други мотори и коли, вижда дали кръстовището е безопасно за преминаване
Източник: https://dizzyriders.bg/post/4271/bmw-r-1200-rs-connectedride-bsi-govoril-s-drugi-motori-i-koli-vizhda-dali-krysto?image=129482

Как става номерът? Ами, основно чрез системата V2V (Vehicle to Vehicle Communication), мрежа свързваща всички коли и мотори (или по-скоро която трябва да свърже всички коли и мотори в бъдеще). Тя работи заедно с т.н. D-GNSS (Differential-Global Navigation Satellite System) система, която определя местоположението на превозните средства с педантична точност, за да си създаде моторът представа кой откъде идва и с каква скорост. Идеята е също байковете и колите да могат да си „казват“ и когато има по-напечена ситуация на пътя. Например ако на 1000 метра пред вас се движи моторист, който набие рязко спирачките по някаква причина,  вашия мотор (или кола) ще получи сигнал мигновено за да предприеме мерки.

Системата е разработка на BMW Motоrrad, но и не само, защото немците се договориха с Honda и Yamaha за съвместно развитие не V2V комуникацията. Общите усилия са по-ефективни, а и без въвеждането на единен стандарт комуникацията между возилата на различните марки не би била възможна. По този повод японците показаха своите мотори екипирани с аналогична техника за безопасност, като BMW R 1200 RS ConnectedRide. Това са Honda CRF 1000 L Africa Twin и Yamaha Tracer 900, които също са прототипи. Системата за обмен на данни между превозните средства обаче е все по-близо до масовото производство, а основният проблем не е технически, а именно там, в масовостта, защото тя е необходима за да заработи ефективно взаимодействието между машините. За целта и трите марки приканват и други производители да се присъединят към общата кауза, а въпросната система е предмет на обсъждане на ‘CMC Conference 2017’, където бяха показани въпросните мотори.
това ще е много яко ако стане

дано след 10 години да ми оставят поне ръчката за газта на тия мотори,че ка е тръгнало,май само ще сядаме на тях Smile

между другото познавам няколко дето вече си карат с тая система
Активен
Oggie
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Kawasaki Vulcan 2000 Classic LT
Публикации: 2079



« Отговор #269 -: октомври 17, 2017, 20:16:51 »

Абе то както е тръгнало в бъдеще може да се окаже, че такова нещо, като лично превозно средство може изчезне изцяло. Постепенно се върви към пълна автоматизация на придвижването. Скоро ДВГ ще изчезнат, след това е ред на зелените градове, където поне вътре в града ще ползваш само интегриран атономен градски транспорт, който ще е или над или под земята. Така улиците ще се превърнат в паркове, паркираните коли ще изчезнат, замърсяването от тях също а инцидентите ще бъдат сведени до нула. Те за това толкова драпат с Тесла, Хиперлууп и прочее напредничави технологии, защото който заяви патентите от сега и има работещи решения в утрешният ден ще бъде монополист на пазара на транспорта а това е много грамадно парче от икономиката на всяка страна. За момента все още се тестват подобни междинни технологии и се решават проблемите на парче защото преформатирането на цялата транспортна схема е много скъпо за да се случи наведнъж . Въпреки, че арабелите, които се къпят все още в петролни пари си позволяват подобни неща, като безпилотно метро а се чува че и Хиперлооп е на финалната права преди реализирането на проекта. За Дубай говоря. Сега дали подобно нещо ще дойде в милата ни родина или дали изобщо някога ще се случи е друг въпрос. За всеки случай карайте си моторите сега защото може, пък и ще сме твърде дърти ако един ден започнат да се случват чудесата.
Активен
Страници: 1 ... 16 17 [18] 19 20 21   Нагоре
Изпечатай
www.MotoForum.bgКонцентратОбщи теми (Модератор: ЧЕФО)Тема: Мото новини

News - MotoZone

Отиди на:  



Страницата е създадена за 0.285 секунди с 21 запитвания.