Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.
Изгуби ли регистрационния е-мейл?

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията

Страници: 1 ... 49 50 [51] 52 53   Надолу
Изпечатай
Автор Тема: Мото новини  (Прочетена 121520 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
evilution
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Suzuki
Публикации: 2534



« Отговор #750 -: ноември 21, 2019, 18:24:38 »

Aбе най ме кефи Бай-ганьовщина - заклевам се  Very Happy
 Вие ВИждате ли КОЛКО са Интервюираните ?
 Сега да попитам - Вие виждате ли кои от тях какви Мотоциклети притежават ?
 Сега да попитам - сред тези всичките Ямаха е с Най-нисък процент ( справка САЩ Мотоциклети продажби ) - това означава ли че е най здрава ?
 Я сега земете и си направете справка  Surprised

 *** Павлин незнам дали да го питам , ама Когато 1200 на тенере излезе 2ма приятели от Турция си го купиха ново новеничко , две  години по късно единия си взе Мултистрада , другия БМВ , после и Оня с Мултистрадата си взе БМВ ............. двете БМВ-та са на над 450 000 , Тенеретата им едва избутаха 2-те години и в момента в който трябваше да плащат за тях извън гаранция - ги продадоха
 - Да сравняваш нещо по здравина в клас в който ВСИЧКИ се опитват да го копират ( АДВЕНЧЪР ) и да казваш че копията са по добри , особено при положение че всички си казват(производителите) че немогат да предложат надеждноста на GS-а ............
 Относно Пистовите ........... ами на всеки 1000 продадени БМВ-та в САЩ има продадени 350 Кавазакита и 100 Ямашки....... в процентно как ти изглежда ?
 Виктори - от тия 12 000 грубо интервюирани имат не повече от 20......... които навъртат не повече от 3-400 мили , той от какво да се оплаче ?
 Има си НЕ АМЕРИКАНСКИ Класации , Направени по Брандове , Модели и години - пробвайте да погледнете там какво пише , а не в Американския Консюмър репорт който има основна идея да Сведе до минимум Всичко Европейско , погледнете им и другите репорти - за автомобилите , за Електронната техника и какво ли не



Ямаха може да са продали 5000 мотора, процентът си е процент. Говорим за процентно отношение, което елиминира продадените бройки като фактор. Относителният процент няма да се промени от това, дали са продали 5000 или 50000.
Павлин кара малкото Тенере и го кара почти глобално. Не ще да кара 300 кила толстолоб "Адвенчър", въпреки, че е над 180 висок, ама не му пречи да тръгне за Монголия, или през февруари от Германия за България, или за Индия. Аз се чудя как не са фалирали другите, като те слушам. Тенере 700 струва колкото еквивалентното F750GS, разликата е под 400 евро, които едва ли са фактор за някой.
Абсолютно не схващам идеята да сведе всичко европейско, като основният конкурент на тяхното производство са японските. Освен това, owner satisfaction rating може би е по-важен от надеждността за потребителя. А там европейските не мисля, че отстъпват на японските в класацията.
Има маса модели, които при адекватна поддръжка минават по няколкостотин хиляди километра. И това го има почти при всички производители. Както и всички имат модели, за които трудно някой може да каже, че са надеждни.
Дай да ги видим тия други класации.
« Последна редакция: ноември 21, 2019, 18:31:28 последно от evilution » Активен
Grobarq
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Vърховен Транспортер и... червен...
Публикации: 5981


Толкова бавно,че да те видят!


Ел. поща
« Отговор #751 -: ноември 21, 2019, 22:29:15 »

  Smile Smile Smile Smile Smile Smile
 Май трябва да попровериш и попреведеш малко по обстойно  Very Happy
 Половината от това проучване е ебаси смешката - първо не е в ЦЕНОВИ Клас а във Целепригодност - и сравняват колко струвал един Трансалп като подръжка с едно 1250GS ........ и като цена на "седалката" ае нема нужда - то тогава и Новата S-ка не я бива за нищо , а МАЙБАХ-версията е най-големия Боклук
 Чети и МИСЛИ ! Нормално е на CBR250R подръжката да е по евтина от на S1000RR/RSV4R/Panigalle R - я сега ми обясни кое е по доброто обаче ? защото според статистиката всичките Мотоциклети със 12300 продадени бройки - е да де ама Хората Карат Чопъри а БМВ С1000РР Априлия РСВ4 и Дукати панигале 1199 те кви са ......... е кое е по добро като цена за подръжка - това Означава ли че Бръснарския стол на ВИКТОРИ е По добър , ама Като ида по пистите изглежда като надпревара БМВ и ДУКАТИ тия Виктори не ги виждам ??
 Трансалп/ДР/КЛХ - ГС/Тайгър/Мултистрада/V85TT - е кой е по добър ? първите са евтини за купуване( ниска цена "седалка" ) и осезаемо по евтини като подръжка( е ако ги разглобя мофа да ги събера в Куфарите на БМВ-то или Тайгър ........ и кое е по добро ? че като гледам уж много хубави ама никой не ги кара по дълги дестинации

 Когато се сравняват неща трябва да се сравняват по Ценови Клас и Ниво на Класа мотоциклет

 BMW имало голям проблем с Ел инсталцията и трябвало да посещава често сервиз - за това е НЕКАЧЕСТВЕНО .......... защото Паткан Патканов(Американеца) неможе да си смени сам Крушката , неможе да си изтрие грешката и трябва да иде на сервиз , е Японеца е по качествен по тоя параграф , изобщо не ти показва че имаш проблем = нямаш проблем = супер е  Smile

 Тва верно ли толкова наивно се приема толкова смешно твърдение от такъв тип и начин на проучване и сравнение направено от АМЕРИКАНЦИ на Американски Пазар между 11 000 мотористи които основно са казали - Харлей и Виктори са най-хубавите мотори......
 

"Кой прави най-надеждния мотоциклет?
Оценяваме 10 големи марки


Това, което започна като битка на марките мотоциклети, за да покаже кой прави най-надеждния мотоциклет, доведе до националистически размирици. Yamaha, Suzuki, Honda и Kawasaki са сред по-надеждните марки въз основа на нашето проучване на над 11 000 абонати на Consumer Reports. Прогнозираната степен на отказ за четиригодишни мотоциклети варира от 11 до 15 процента в тази група.

Вътрешните марки Victory и Harley-Davidson паднаха между крайностите, съответно със 17 и 26 процента.

Останалите марки - Triumph, Ducati, BMW и Can-Am - бяха сред по-податливите на проблеми. В действителност, както се смята, че BMW и базираната в Канада Can-Am имат степен на отказ от около 40 процента до четвъртата година на собственост."

КРАЙ НА ЦИТАТА!
От това по- ясно здраве му кажи!
With those demographics in mind, Consumer Reports surveyed owners to find out two things: how reliable top-selling brands are in terms of frequency of repair and how happy those brands make their owners.

The main takeaway is that no matter which brand you favor or type of motorcycle you buy, squirreling away $400 to cover surprise repairs would be wise. And if you plan to customize your bike, leave the complicated work to the professionals.


What we found is that reliability and satisfaction are not necessarily tied together. The most beloved bike belonged to an American brand—Victory—even though it was not among the more reliable brands. That distinction belongs to the perennially strong Japanese-­built machines.


Ще Ви издам една тайна...онова за дюнерите и шарените лайна го знаете, ама не знаете, че Виктори е извън играта откак онея чикиджии купиха Индиън. В смисъл статията е писана преди да дръпнат шалтера на Виктори.



Статията е писана през април 2015.
2017 официално спря производството на Виктори
Активен
VRSC Fan
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Yamaha FZ1N
Публикации: 1566


Fly or Die


Ел. поща
« Отговор #752 -: ноември 22, 2019, 00:34:38 »

Начи мото новината тука е,че Коко харесва БМВ и Дукати  Very Happy останалите марки тряя да изчезнат до няколко години..то и така ше стане де,толкоз са зле горките че няма накъде  Smile Smile Smile

Аз па харесвам Ямаха,и хич не ме еве дали са надеждни като БМВ..просто ме кефят..сигурно и с ямахи хората обикалят света..ама и да не го обикалят,па ше ги харесвам  Smile
Коко може и да е прав,ама тея генерални изказвания лееко дразнят...Представете си да изчезнат всички мотори и всички да карате ГС  Sad ибаси скуката ше е...  Smile
Активен
Grobarq
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Vърховен Транспортер и... червен...
Публикации: 5981


Толкова бавно,че да те видят!


Ел. поща
« Отговор #753 -: ноември 22, 2019, 06:52:23 »

Начи мото новината тука е,че Коко харесва БМВ и Дукати  Very Happy





Е то това не е новина, целия форум го знае! Very Happy
Аз пък харесвам  Хонда и Сизуки Very Happy
И не ми трябват допитванията на разни сайтове и списания за да знам кое е по- надеждно. Допитвам се до  2-3 човека с мотоработлници, които и ти познаваш Very Happy


Активен
SimonX
Agent Orange
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: 472.5, RD07, FLSTS
Публикации: 1024



« Отговор #754 -: ноември 22, 2019, 09:18:27 »

Японските най здрави, американските най обичани. Т'ва си го знаем. Кан-ам и БМВ - трошливи. Аз бих си взел последните две ама гаражите ми са пълни.

Понеже имам и японски и американски в гаража,  моите правила  за избор на мотор като отворя вратата са:


1. Останалите в групата са с чопЕри - към точка 3.
2. Разходка с други Африки  - Африката.
3. Радиус под 50 км - Харлея...
Активен
kitan
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: изтребител
Публикации: 4731



Ел. поща
« Отговор #755 -: ноември 22, 2019, 11:41:41 »

абе вие още викате,че кавазакитата са трошливи Smile Smile Smile Smile Smile

аз не разбирам как може да си фен на дадена марка Surprised Surprised Surprised

на определен модел-ок

има доста хубави мотори,изпреварили времето си по визия и ТТ данни

ама марка Surprised Surprised Surprised Surprised Surprised

няма нужда да ви казвам какви кенефи правят любимите ви марки,щото си знаете.ама ми е интересно,като ги видите(кенефите) и на тях ли се кефите ???????Surprised Surprised Surprised Surprised Surprised
Активен
evilution
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Suzuki
Публикации: 2534



« Отговор #756 -: ноември 22, 2019, 12:06:55 »

Някои се кефят на ТТ данни, други на визия, като не е задължително да ги радва това, което радва другите. Трети искат да им пасва, четвърти друго, пети трето. Ама това с марките не го разбирам, независимо какви са. Няма марка, която да не е правила невероятни глупости в техническо отношение.
Активен
Oggie
Група Модератори
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: KTM 990 Adventure
Публикации: 3065



« Отговор #757 -: ноември 22, 2019, 13:07:13 »

Това робуване на марки си е чиста проба сектантство. Разбирам, че има марки, които в чисто производствено и технологично отношение са по-напреднали. Просто са им по-добри заводите, поточните линии, роботите, селекцията и теста на материалите, персонала е по-квалифициран и т.н и т.н и въпреки всичко в гамата им има сума скапани модели. Всеки гледа флагманите ама те са лицето на марката и там е хвърлен целия ресурс на компанията а зад техния гръб се крие цяла гама от пунтажи създадени единствено с цел да се радват счетоводители и акционери в компанията. Всяка марка е на тоя принцип и Харли и БМВ и всеки който някога е листвал акции на борсата. Просто продажбите и печалбата са издигнати в култ а самият продукт е просто инструмент за постигането им. Не може всички модели на една марка да са под общ знаменател. Флагманите винаги са най-скъпи но много често компанията е на загуба от тях. И обратното гамата от обикновени модели може да е по-бюджетна но да е спестено от всичко в тия мотори и компанията да си компенсира печалбата именно от тях. Във флагмана се вкарва последният писък на технологията на която компанията е способна но пък това понякога е просто експеримент на гърба на потребителя. За то има и разочаровани дори и от най-скъпите и наблъскани с екстри модели. Просто всеки конкретен модел трябва да се разглежда сам по себе си.
Активен
KokoVmaxa
............ няма вечен кеф!
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: със по две свещи
Публикации: 2291


- " RBT Custom motors " -

231941703
WWW Ел. поща
« Отговор #758 -: ноември 22, 2019, 14:06:12 »

 Ахахахаха - Българско ОБРАЗОВАНИЕ  Smile Smile Smile
 Първо - Процента към съотношението........ ама тва е математика за 9-ти клас ако не се лъжа , нямяа да искам прекалено много от вас
 Второ - Точно така - ЯПОНСКИТЕ са НАЙ ХУБАВИ  Smile Surprised
 
 **** Както колегата каза - тва не е онова да го набиеш............ пък и не са ти у къщата ко те ебе за балъка  Surprised

 П.П.** Аз съм ЛУД ФЕН на ДУКАТИ  Surprised Дори моето си има име - ДУКЕСАТА , тя е претенциозна и със собствено мнение всеки ден  Smile Surprised ама е ДУКЕСА и НЕВЕРОЯТНО много Се РАДВАМ , че я Притежавам ( това е да си фен на дадена МАРКА )
« Последна редакция: ноември 22, 2019, 14:08:37 последно от KokoVmaxa » Активен
evilution
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Suzuki
Публикации: 2534



« Отговор #759 -: ноември 22, 2019, 14:27:17 »

Математиката е твърде елементарна. Тая наука се казва статистика, и нямаш грам идея къде съм я учил. Може да не е в България ;) . Освен това, процентът винаги е съотношение. Това което си казал е съотношението към съотношение. Малко тафталогия ти се е получила.
Науката статистика казва, че като направиш проучване на определен брой е напълно достатъчно за да екстраполираш резултата в какъвто мащаб искаш. Примерно като направиш проучване върху 5000 броя, резултатите от него няма да се променят особено чувствително и в 5 милиона броя.
И ако обичаш спри с намеците за това колко сме образовани и колко сме бай Ганьо, защото е доста грозно. И не ти прави чест.
« Последна редакция: ноември 22, 2019, 14:33:03 последно от evilution » Активен
Skywlak
Георги
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Yamaha XJ 600 s Yamaha TDM 900
Публикации: 2243


бавно с усмивка :-)


Ел. поща
« Отговор #760 -: ноември 22, 2019, 15:56:08 »

Koko, какво ти дава Дукесата, че си й такъв фен въпреки капризите ?
Активен
KokoVmaxa
............ няма вечен кеф!
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: със по две свещи
Публикации: 2291


- " RBT Custom motors " -

231941703
WWW Ел. поща
« Отговор #761 -: ноември 22, 2019, 16:52:09 »

Koko, какво ти дава Дукесата, че си й такъв фен въпреки капризите ?
тва е прекалено дълга тема ..... ама да го кажем така:
 Едно време като бяхме Млади - като видехме някоя мацка ( всеки различна ) си казваш - те тая трябва да я имам искам я , за друг може да е преаклено някаква или недостатъчно нещо си , но теб те кефи  Very Happy
 Дукати има ДУХ идея , като качество ........ там нещата не са никак приятни , по скоро наподобява Селскостопанска техника - визирам по масовите модели до преди V4 ( новия двигател е друга бира ) Мотора е ЕЛЕМЕНТАРЕН , Дори Инжекцията е Двупотопна ............ но усещането когато караш този мотор ( колкото и малко да е  Smile Smile ) е нещо различно - абе като онова с мацките колкото и странно да звучи е в пълна сила
 Супербайк серията ( 748 , 916 , 996 , 998 ) бях 8ми клас когато Се появи първородния 916 и плаката беше на стената ми в Работилницата - Мотора Мечта винаги е бил *моят Байк (дет се вика) когато се сдобих с него .......... мотора е Леш трагедия , но просто е моята слабост
 Поведението върху пътя , как завива , какво нещо е този мотоциклет и какъв гений е бил инженера който е конструирал рамата ( то това всеки го знае де , ама и аз да го потвърдя ) Този мотор е да караш нещо като на релси и да си толкова уверен в поведението му , че чак е граничещо с лудост

 Относно БМВ - има поне 200 неща които ме дразнят в Марката , на Боксерите им как посиняват кривките - на тия до 2014 ( другите вече не са с такива кривки ) на 1150 двигателите Малоумните дросели с един ТПС и два отделни дросела ( как когато специалиста реши сам да си синхронизира телата ебава майката на мотора) м малоумната и малка картерна Вентилация на 1100 и 1150..... , при S1000RR ме дразни как не е изпипано всичко както при Дургите от същата марка , а по скоро е направено за Състезание след което е накичен за да отбие номера на пътя - никога не бих си купил S1000RR за каране по пътя , как например му се саморазвиват всички винтчета , ако не са с оригинални Клипси.......... , но съпоставено с другите е Краля на Кралете - това е и ищо повече , няма перфектност - тя идва на база конкуренцията
 Това е за БМВ - ако не Бройм силата на S1000RR и неуспоримите му показатели - БМВ в нищо не е най-най-най , но дефакто ........... е така


****
Тая наука се казва статистика, и нямаш грам идея къде съм я учил.
Няма и как да имам - щото не си я Учил  Very Happy Ако беше учил щеше да знаеш какво е Консюмър репорт в САЩ и как се Прави и каква е РАЗЛИКАТА със СТАТИСТИЧЕСКО Проучване - мисля , че изчерпих коментарите с тебе по тези въпроси и няма нужда да се хабя повече
« Последна редакция: ноември 22, 2019, 16:56:42 последно от KokoVmaxa » Активен
Skywlak
Георги
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Yamaha XJ 600 s Yamaha TDM 900
Публикации: 2243


бавно с усмивка :-)


Ел. поща
« Отговор #762 -: ноември 22, 2019, 17:10:02 »

Малко поразбрах какво обесни Коко- благодаря...за пореден път се убеждавам че съм направил верен избор на мотор за моите цели

едит: А защо като е прост мотор, не е надежден ?
« Последна редакция: ноември 22, 2019, 17:21:13 последно от Skywlak » Активен
evilution
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Suzuki
Публикации: 2534



« Отговор #763 -: ноември 22, 2019, 17:56:21 »




****  Няма и как да имам - щото не си я Учил  Very Happy Ако беше учил щеше да знаеш какво е Консюмър репорт в САЩ и как се Прави и каква е РАЗЛИКАТА със СТАТИСТИЧЕСКО Проучване - мисля , че изчерпих коментарите с тебе по тези въпроси и няма нужда да се хабя повече


Никъде не се учи какво е консюмър репорт в Щатите. Уверявам те. Какво е консюмър репорт не е предмет на обучението в университетите.
Активен
KokoVmaxa
............ няма вечен кеф!
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: със по две свещи
Публикации: 2291


- " RBT Custom motors " -

231941703
WWW Ел. поща
« Отговор #764 -: ноември 22, 2019, 18:01:10 »

Малко поразбрах какво обесни Коко- благодаря...за пореден път се убеждавам че съм направил верен избор на мотор за моите цели

едит: А защо като е прост мотор, не е надежден ?
Просто такава е технологията и материалите които са използвани - като замисъл е Перфектен , като изпълнение вече не е точно така
Активен
Страници: 1 ... 49 50 [51] 52 53   Нагоре
Изпечатай
www.MotoForum.bgКонцентратОбщи темиТема: Мото новини

Отиди на:  

WebMoto.bg - борса за мотори, части, аксесоари, екипировка, гуми



Страницата е създадена за 0.251 секунди с 20 запитвания.