Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.
Изгуби ли регистрационния е-мейл?

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията

Страници: 1 ... 48 49 [50] 51 52 53   Надолу
Изпечатай
Автор Тема: Мото новини  (Прочетена 109320 пъти)
0 Членове и 2 Гости преглежда(т) тази тема.
KokoVmaxa
............ няма вечен кеф!
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: със по две свещи
Публикации: 2258


- " RBT Custom motors " -

231941703
WWW Ел. поща
« Отговор #735 -: ноември 17, 2019, 21:22:37 »

Мислех, че някой е възстановил марката...
Но се оказа, че този:



и този мотор:





Нямат нищо общо....
Жалко!....

Добър ден - сега разбра ли коментара - Цена а не Качество ?
Активен
Grobarq
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Vърховен Транспортер и... червен...
Публикации: 5870


Толкова бавно,че да те видят!


Ел. поща
« Отговор #736 -: ноември 17, 2019, 22:06:10 »

Добър ден - сега разбра ли коментара - Цена а не Качество ?

Просто мислех, че са възстановили старата английска марка... Но... Уикипедия ми каза друго:

https://en.wikipedia.org/wiki/Ariel_Motorcycles

"Ariel Motorcycles беше британски производител на велосипеди, а след това и мотоциклети в Борнбрук , Бирмингам . Той беше новатор в британското мотоциклетизъм, част от марката Ариел. Компанията е продадена на BSA през 1951 г., но марката оцелява до 1967 г.

.........................
През 1999 г. се създава нова компания, използваща старото име "Ariel". Първоначално компанията Ariel Motor Company направи само един модел - Atom , високопроизводителен, минималистичен 2-местен пътно-легален спортен автомобил, последван от мотоциклет с голям капацитет на име Ariel Ace ."


Но все пак  новосъздадения им мотоциклет изглежда много добре!
Дано някой ден го видя на живо!
Активен
KokoVmaxa
............ няма вечен кеф!
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: със по две свещи
Публикации: 2258


- " RBT Custom motors " -

231941703
WWW Ел. поща
« Отговор #737 -: ноември 18, 2019, 11:35:26 »

 Mного от старите марки и доста нови появили се на пазара през последните няколко години се числят към така наречените "ДИЗАЙНЕРСКИ" марки - там на фокус е Идеята , визията и Табелата , а не Качеството - търси се показност , не качество или каквото и да е друго  Very Happy
Активен
max
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Yamaha xt600
Публикации: 652



Ел. поща
« Отговор #738 -: ноември 19, 2019, 08:39:52 »

Mного от старите марки и доста нови появили се на пазара през последните няколко години се числят към така наречените "ДИЗАЙНЕРСКИ" марки - там на фокус е Идеята , визията и Табелата , а не Качеството - търси се показност , не качество или каквото и да е друго  Very Happy

....или са китайско хитруване за да избегнат импортните мита . Гарелли основано 1919 сега сглобяват китайчета , Бенелли 1911 -същата работа , чест прави на китайците ,че заявиха да не бутат успешното развитие на шосейната серия . Сакс -1901 -същото , Краидлер , Рекс .....
Активен
krasimir77
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: YAMAHA XJR 1300
Публикации: 638


Live to ride


« Отговор #739 -: ноември 19, 2019, 10:56:14 »

Не съм спец по качеството на отделните мото-производители, но ето една класация от 2015 на производителите по отзиви на доста хора /11000/, според които най-надежни са японските /най-надежни, а не най-удовлетворяващи усещанията за това и онова/. https://www.consumerreports.org/cro/news/2015/04/who-makes-the-most-reliable-motorcycle/index.htm
От личния ми малък опит - аз с трите ми японеца до тук съм имал много по-малко проблеми отколкото двама познати с баварци. Но пък съм и субективен - признавам.
Активен
KokoVmaxa
............ няма вечен кеф!
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: със по две свещи
Публикации: 2258


- " RBT Custom motors " -

231941703
WWW Ел. поща
« Отговор #740 -: ноември 19, 2019, 13:51:48 »

Не съм спец по качеството на отделните мото-производители, но ето една класация от 2015 на производителите по отзиви на доста хора /11000/, според които най-надежни са японските /най-надежни, а не най-удовлетворяващи усещанията за това и онова/. https://www.consumerreports.org/cro/news/2015/04/who-makes-the-most-reliable-motorcycle/index.htm
От личния ми малък опит - аз с трите ми японеца до тук съм имал много по-малко проблеми отколкото двама познати с баварци. Но пък съм и субективен - признавам.
  Smile Smile Smile Smile Smile Smile
 Май трябва да попровериш и попреведеш малко по обстойно  Very Happy
 Половината от това проучване е ебаси смешката - първо не е в ЦЕНОВИ Клас а във Целепригодност - и сравняват колко струвал един Трансалп като подръжка с едно 1250GS ........ и като цена на "седалката" ае нема нужда - то тогава и Новата S-ка не я бива за нищо , а МАЙБАХ-версията е най-големия Боклук
 Чети и МИСЛИ ! Нормално е на CBR250R подръжката да е по евтина от на S1000RR/RSV4R/Panigalle R - я сега ми обясни кое е по доброто обаче ? защото според статистиката всичките Мотоциклети със 12300 продадени бройки - е да де ама Хората Карат Чопъри а БМВ С1000РР Априлия РСВ4 и Дукати панигале 1199 те кви са ......... е кое е по добро като цена за подръжка - това Означава ли че Бръснарския стол на ВИКТОРИ е По добър , ама Като ида по пистите изглежда като надпревара БМВ и ДУКАТИ тия Виктори не ги виждам ??
 Трансалп/ДР/КЛХ - ГС/Тайгър/Мултистрада/V85TT - е кой е по добър ? първите са евтини за купуване( ниска цена "седалка" ) и осезаемо по евтини като подръжка( е ако ги разглобя мофа да ги събера в Куфарите на БМВ-то или Тайгър ........ и кое е по добро ? че като гледам уж много хубави ама никой не ги кара по дълги дестинации

 Когато се сравняват неща трябва да се сравняват по Ценови Клас и Ниво на Класа мотоциклет

 BMW имало голям проблем с Ел инсталцията и трябвало да посещава често сервиз - за това е НЕКАЧЕСТВЕНО .......... защото Паткан Патканов(Американеца) неможе да си смени сам Крушката , неможе да си изтрие грешката и трябва да иде на сервиз , е Японеца е по качествен по тоя параграф , изобщо не ти показва че имаш проблем = нямаш проблем = супер е  Smile

 Тва верно ли толкова наивно се приема толкова смешно твърдение от такъв тип и начин на проучване и сравнение направено от АМЕРИКАНЦИ на Американски Пазар между 11 000 мотористи които основно са казали - Харлей и Виктори са най-хубавите мотори......
 
Активен
krasimir77
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: YAMAHA XJR 1300
Публикации: 638


Live to ride


« Отговор #741 -: ноември 19, 2019, 14:55:05 »

Значи никъде не съм писал и казал цени - не сравнявам литър с тон - ясно е че няма как.
Второ - данните са за проблеми с моторите, а не кой какво харесва - при това все си мисля, че официални данни са по-достоверни от нашенски.
Трето - американците може и да са най-тъпи и глупави ама що все искаме да сме на тяхното дередже  Surprised
 
  Тва верно ли толкова наивно се приема толкова смешно твърдение от такъв тип и начин на проучване и сравнение направено от АМЕРИКАНЦИ на Американски Пазар между 11 000 мотористи които основно са казали - Харлей и Виктори са най-хубавите мотори......
 
- е именно тези марки ги признават самите "карачи" за по-ненадежни от японците - по-достоверно признание - здраве.
И накрая - пак повтарям - не съм спец, ама да казваш че японеца е по-проблемен от немеца - лично аз НЕвервам - който иска - ок  Mad
Активен
KokoVmaxa
............ няма вечен кеф!
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: със по две свещи
Публикации: 2258


- " RBT Custom motors " -

231941703
WWW Ел. поща
« Отговор #742 -: ноември 20, 2019, 18:18:04 »

Значи никъде не съм писал и казал цени - не сравнявам литър с тон - ясно е че няма как.
Второ - данните са за проблеми с моторите, а не кой какво харесва - при това все си мисля, че официални данни са по-достоверни от нашенски.
Трето - американците може и да са най-тъпи и глупави ама що все искаме да сме на тяхното дередже  Surprised
  - е именно тези марки ги признават самите "карачи" за по-ненадежни от японците - по-достоверно признание - здраве.
И накрая - пак повтарям - не съм спец, ама да казваш че японеца е по-проблемен от немеца - лично аз НЕвервам - който иска - ок  Mad

\
 Блаженни са вярващите - желая ти успех
 Карачите на какво - Харлей и Виктори ? че те събрани заедно всичките на едно място нямат километри колкото АКЕЛА за последните 2 години със дърта Африка която се подържаше от моят сервиз.
 Кои са тези всички дето искаМе да сМе като Тя х?

 
Активен
evilution
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Suzuki
Публикации: 2446



« Отговор #743 -: ноември 20, 2019, 18:45:59 »

Струва ми се, че не си го разбрал. Ония националисти не са определили Харли и Виктори като най-надеждни, а японските. Въпреки, че японските си се карат, не са като ония само да ги показваш.
Активен
KokoVmaxa
............ няма вечен кеф!
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: със по две свещи
Публикации: 2258


- " RBT Custom motors " -

231941703
WWW Ел. поща
« Отговор #744 -: ноември 20, 2019, 19:41:34 »

Струва ми се, че не си го разбрал. Ония националисти не са определили Харли и Виктори като най-надеждни, а японските. Въпреки, че японските си се карат, не са като ония само да ги показваш.

Aбе аз Май много добре разбирам - ама вие май не схващате  Very Happy
 прочетете внимателно - как и по какви критерии е правено проучването и между какви - никъде не пише колко от тия какви мотори имат а е на база средно статистически мотористи , имайки в предвид какви Продажби има ЯМАХА на Американския Пазар....... Та аз някак си съм отделил време и съ го прочел , ама май вие малко не ги четете до край нещата , поради тази причина Харлей и Виктори са в Класацията за здравина
Активен
evilution
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Suzuki
Публикации: 2446



« Отговор #745 -: ноември 20, 2019, 20:22:48 »

Няма как да не са в класацията по здравина, там не са някакви екзотики, за които не може да се направи статистическа класация.
Въобще не разбирам какво искаш да кажеш - неграмотните технически, които избират лоши мотори си сменят крушките, а тия, които разбират не пипат нищо.
Продажбите не са фактор. В Европа Клио и Фиеста са сред най-продаваните коли, заедно с Голф и Поло. Това не означава, че са добри, надеждни или каквото ще да е там.
Пълната класация няма как да я видя, за абонати е.
Кажи на Павлин с канала Motorcycle Adventures в Youtube, че Тенерето му не става, нищо, че вероятно му е превъртял километража. Не ще BMW и не ще!
 
Активен
phoenix
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Готин
Публикации: 1423



« Отговор #746 -: ноември 20, 2019, 21:25:49 »

В това, което излиза в линка по-горе, са дадени проценти за дефектирали 4 годишни мотори по марки, което иначе казано дава някаква извадка кои колко са надеждни. Дали всички интервюирани си обслужват и поддържат машините по еднакъв начин, няма как да знаем, предполагам. Но дори и да има мурдари сред тях, предполагам пак ще са процентно разпределени. Тя тази извадка е малко като онези на Галъп и подобни за настроенията на избирателите преди изборите.
Според мен по-меродавна ще е информацията за обема на реколите на марките, за машините им от една и съща година. По тежестта на установените проблеми, които трябва да се отстраняват, разбира се.
Активен
KokoVmaxa
............ няма вечен кеф!
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: със по две свещи
Публикации: 2258


- " RBT Custom motors " -

231941703
WWW Ел. поща
« Отговор #747 -: ноември 21, 2019, 12:08:43 »

 Aбе най ме кефи Бай-ганьовщина - заклевам се  Very Happy
 Вие ВИждате ли КОЛКО са Интервюираните ?
 Сега да попитам - Вие виждате ли кои от тях какви Мотоциклети притежават ?
 Сега да попитам - сред тези всичките Ямаха е с Най-нисък процент ( справка САЩ Мотоциклети продажби ) - това означава ли че е най здрава ?
 Я сега земете и си направете справка  Surprised

 *** Павлин незнам дали да го питам , ама Когато 1200 на тенере излезе 2ма приятели от Турция си го купиха ново новеничко , две  години по късно единия си взе Мултистрада , другия БМВ , после и Оня с Мултистрадата си взе БМВ ............. двете БМВ-та са на над 450 000 , Тенеретата им едва избутаха 2-те години и в момента в който трябваше да плащат за тях извън гаранция - ги продадоха
 - Да сравняваш нещо по здравина в клас в който ВСИЧКИ се опитват да го копират ( АДВЕНЧЪР ) и да казваш че копията са по добри , особено при положение че всички си казват(производителите) че немогат да предложат надеждноста на GS-а ............
 Относно Пистовите ........... ами на всеки 1000 продадени БМВ-та в САЩ има продадени 350 Кавазакита и 100 Ямашки....... в процентно как ти изглежда ?
 Виктори - от тия 12 000 грубо интервюирани имат не повече от 20......... които навъртат не повече от 3-400 мили , той от какво да се оплаче ?
 Има си НЕ АМЕРИКАНСКИ Класации , Направени по Брандове , Модели и години - пробвайте да погледнете там какво пише , а не в Американския Консюмър репорт който има основна идея да Сведе до минимум Всичко Европейско , погледнете им и другите репорти - за автомобилите , за Електронната техника и какво ли не
Активен
SimonX
Agent Orange
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: 472.5, RD07, FLSTS
Публикации: 1014



« Отговор #748 -: ноември 21, 2019, 13:05:07 »

Aбе аз Май много добре разбирам - ама вие май не схващате  Very Happy
 прочетете внимателно - как и по какви критерии е правено проучването

....и сравняват колко струвал един Трансалп като подръжка с едно 1250GS ........ и като цена на "седалката" ае нема нужда

Карачите на какво - Харлей и Виктори ?

With those demographics in mind, Consumer Reports surveyed owners to find out two things: how reliable top-selling brands are in terms of frequency of repair and how happy those brands make their owners.

The main takeaway is that no matter which brand you favor or type of motorcycle you buy, squirreling away $400 to cover surprise repairs would be wise. And if you plan to customize your bike, leave the complicated work to the professionals.


What we found is that reliability and satisfaction are not necessarily tied together. The most beloved bike belonged to an American brand—Victory—even though it was not among the more reliable brands. That distinction belongs to the perennially strong Japanese-­built machines.


Ще Ви издам една тайна...онова за дюнерите и шарените лайна го знаете, ама не знаете, че Виктори е извън играта откак онея чикиджии купиха Индиън. В смисъл статията е писана преди да дръпнат шалтера на Виктори.
« Последна редакция: ноември 21, 2019, 13:07:48 последно от SimonX » Активен
SimonX
Agent Orange
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: 472.5, RD07, FLSTS
Публикации: 1014



« Отговор #749 -: ноември 21, 2019, 13:17:21 »

.... и като цена на "седалката" ае нема нужда
 

Where the seat meets the street


Ахахахахаохохохххоахаха, KokoVmaxa gives English lessons. К'ва седалка, к'ви пет лева?
Активен
Страници: 1 ... 48 49 [50] 51 52 53   Нагоре
Изпечатай
www.MotoForum.bgКонцентратОбщи темиТема: Мото новини

Отиди на:  

WebMoto.bg - борса за мотори, части, аксесоари, екипировка, гуми



Страницата е създадена за 0.598 секунди с 20 запитвания.