Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.
Изгуби ли регистрационния е-мейл?

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията

Страници: 1 ... 39 40 [41] 42 43 ... 46   Надолу
Изпечатай
Автор Тема: Мото новини  (Прочетена 98210 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
Grobarq
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Vърховен Транспортер и... червен...
Публикации: 5811


Толкова бавно,че да те видят!


Ел. поща
« Отговор #600 -: януари 23, 2019, 19:47:13 »


Има някакви заемки в оформлението на опашката ама до там. Явно са решили да скъсат с репутацията на пауър круизър и да минат направо към класа на мускулестите мотори в който са буквално няколко мотора. Определено в тоя клас ще са най-голямото куче. Из разни непотвърдени статии чета, че двигателя ще е още по-голям от на стария модел 2500 кубика и 180 коня. Тоя добитък ще си е сериозно изпитание да го държиш в пътя. Ще видим какво ще излезе накрая. Показали са го веднъж пред публика.






Малиийййй Sad

много як...по-хубав е от дявола,ама е и по-нов дизайн

тъкмо Гробаря са да се размечтае с тия 180 коня за състезания с пистарките Smile Smile Smile Smile Smile

Ще почакаме до 1 май ( да го видим поне на видео),ма така като гледам няма да ти стигнат твоите, колко бяха, 190 коня и 120 нютона  Very Happy ШИ ми гълташ праха и асфалта, щото тоя добитък ще кърти асфалт при потеглянето Very Happy

Бъзикам се бре! Брутален е, но...
Не е моя мотор....
Но това не пречи да гълташ парчета асфалт ако се заядеш с някой такъв Very Happy Ще избягваш после дълго време рокИрите Smile Smile Smile Smile
Активен
Oggie
Група Модератори
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Kawasaki Vulcan 2000 Classic LT / KTM 990 Adventure
Публикации: 2937



« Отговор #601 -: януари 23, 2019, 23:07:20 »

След 2:25
Triumph Rocket III & Thruxton TFC 2019 - Triumph Factory Custom
Активен
Grobarq
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Vърховен Транспортер и... червен...
Публикации: 5811


Толкова бавно,че да те видят!


Ел. поща
« Отговор #602 -: януари 24, 2019, 08:40:36 »




Хм.... Абе в това видео:

https://youtu.be/2nhxUFA6dwI

пише, че е 2294сс....
Или аз с моя беден английски нещо се бъркам...



А в официалния им сайт:

https://www.triumphmotorcycles.co.uk/motorcycles/tfc/rocket-concept

пише:

"ГЛОБАЛНО СТАРТИРАНЕ
На 1 май 2019 г. Triumph ще пусне втория модел на Triumph TFC, за да се присъедини към тази нова линия - зашеметяващата Rocket TFC.
На тази дата ще разкрием пълната спецификация, цената и графика на наличността за тази много ограничена версия само на 750."



Нашите в България от къде знаят всичко?
Брутално изглежда, хулигански, но нещо ми липсва....
И този мотоциклет няма да е за хора над 180см....
Активен
Oggie
Група Модератори
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Kawasaki Vulcan 2000 Classic LT / KTM 990 Adventure
Публикации: 2937



« Отговор #603 -: януари 24, 2019, 13:51:04 »

Сигурно ще пуснат една лимитирана серия в началото. Има хора които са болни фенове на модела и биха се бръкнали по-дълбоко от останалата таргетна група клиенти. Предполагам тия ауспуси ароу и разни козметични елемнти и екстри са предназначени за тази серия. После ще изкарат по-обикновено изглеждаща серия да се дразнят останалите, че ги нямат тия работи и да си ги купят като аксесоари допълнително  Smile и накрая да платят още повече. Абе гърч то е като при хазарта надушат ли ти слабото място винаги си тръгваш разорен  Smile

2019 New Triumph Rocket TFC Concept Limited Edition
« Последна редакция: януари 24, 2019, 14:20:22 последно от Oggie » Активен
Oggie
Група Модератори
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Kawasaki Vulcan 2000 Classic LT / KTM 990 Adventure
Публикации: 2937



« Отговор #604 -: януари 29, 2019, 23:50:52 »

Източник: http://meteo-ride.com/дядо-на-100-г-продължава-да-кара-вижте-как/?fbclid=IwAR2VZxUlHdkAH-5k2BnlbLpeTiGAFSTGkMEicQe-BrBmApoFuRKE7Efy7TU
Дядо на 100 г. продължава да кара мотоциклета си – каква е тайната

 „Не си купувай мотоциклет, че ще се убиеш!“ Сериозно? Героят в нашия разказ не би се съгласил с този аргумент. Тази година той ще навърши 100 години и все още продължава да кара. А тайната му за дълголетие на две колела е:

„Не мисли твърде напред!“

Уаймън Бън Бетс отново ще води колоната от мотоциклети на ежегодния канадски мото събор Bordertown Biker Bash в Амхърс, Нова Скотия, който се провежда през юли. Месец по-късно Уаймън ще навърши 100 години. Той е най-възрастният мотоциклетист в Канада и вероятно най-възрастният в Северна Америка.  „Бън“, както го наричат ​​приятелите му, карал мотоциклети вече повече от 50 години. Започва живота си на две колела със скутер, с който по-лесно стигал до близката дъскорезница, където работел. Сменил е много мотоциклети през годините, а последният, който кара, е Honda Gold Wing от 2003 г.

„Това е добър мотор и ще бъде добър още доста време“, заявява Уаймън Бън Бетс за информационното сутрешно шоу на CBC преди няколко години, добавяйки, че моторът, с който понастоящем разполага, е на около 52 000 километра и може да навърти още 500 000. Коментирайки солидната си възраст, Бън признава:

„Просто никога не пораснах“,

което изглежда е страхотна стратегия в битката с възрастта.



Преди да се качи на мотоциклет, г-н Бетс е имал друга екстремна страст – летенето. В началото на 70-те години купил самолет, модел Cessna 172, който продал на 80-годишна възраст.

„Просто летяхме тук над околността. Виждаш всички езера и реки и можеш да проследиш накъде текат. Изненадващо е колко много малки езерца има, когато можеш да ги видиш всичките наведнъж.”

„Той никога не е пил, никога не е пушил и не се тревожи за нищо“, казва в същото интервю Джийн, неговата спътница в живота от 27 години.


Активен
Oggie
Група Модератори
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Kawasaki Vulcan 2000 Classic LT / KTM 990 Adventure
Публикации: 2937



« Отговор #605 -: февруари 14, 2019, 15:14:47 »

Истанбул мото експо 21.– 24. February 2019
https://motobike-istanbul.tr.messefrankfurt.com/istanbul/en.html
Активен
koceeeii
Мразя мишкарите!!
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Suzuki VL 1500 LC
Публикации: 1458



« Отговор #606 -: февруари 14, 2019, 18:57:05 »

Мотор с двигател (3 цилиндъра) в предната гума. Sad




Може би някой е бил в Берлин и е видял площад „Хелън - Вайгел“, скулптура „Brunnen der Generationen“, създадена от скулптора Ролф Библом, която представя мотоциклетист, който се движи към фонтана, и странен, но много красив мотор. Така, в своята скулптура, Bybels увековечава този конкретен, уникален Killinger & Freund през 1938 година.



Както подсказва името, мотоциклетът е създаден от инженерите Робърт Килингер и Уолтър Фройнд. Дизайнът е направен в аеродинамичния стил на времето - "рулетка", и е красива, но по-интересното нещо е скрито под капака ... или по-скоро в предното колело.


Двигателят, съединителят и двускоростната скоростна кутия, всичко това компактно разположено в предното задвижване, самият двигател служи като охлаждащ вентилатор. Двигателят е трицилиндров, двутактов, 600 см3. За разлика от сложната единица "Меголи", двигателят на Килиндър беше по-прост и по-надежден.


Горивната смес, получена от карбуратора, се разпределя по цилиндрите през система от отвори за отвори на дискове в определени моменти във времето.


Цилиндровият блок се състои от две половини, изработени от алуминиева сплав, в които са вкарани стоманени втулки.


Робърт Килингер работи върху двигателя с подкрепата на Фриц Кокерел, който създава двигателя "Меголи".

Въртящият момент се предава чрез дисковия съединител и простата двустепенна планетарна предавка на колелото. Теглото на единицата заедно с колелото не надвишава 50 кг, а теглото на цялата машина не надвишава 135 кг.


По дизайна работи Вальтер Фройнд. Ето го на снимката с неговото творение.


Мотоциклетът преминал изпитания на стенд и показа добри резултати на пистата, за разлика от "Меголи", той е подходящ за обичайното ежедневно шофиране из града.


Килингер и Фроунд нарекоха своя проект „Friedenstaube“, който се превежда като „Гълъб на мира“, всичко беше готово за производство, но уви, в Европа изобщо не е имало време за мир, а в края на 30-те години започва най-тъмната част.


Един от прототипите, оцелели по чудо по време на войната, е бил открит от американците през 1945 г. и изнесен в Съединените щати, където според наличната информация е все още днес.

Превеждал съм с гугъл преводач. Very Happy
Активен
Oggie
Група Модератори
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Kawasaki Vulcan 2000 Classic LT / KTM 990 Adventure
Публикации: 2937



« Отговор #607 -: февруари 26, 2019, 15:28:28 »

"Спасените": Лекари върнаха към живот студент по медицина след тежка катастрофа

https://btvnovinite.bg/predavania/120-minuti/spasenite-lekari-varnaha-kam-zhivot-student-po-medicina.html?fbclid=IwAR0CqdMmRGU6_dCDv4H4wOyU-Lof1q_SCbGVY_Cl3c0M_4cpj_yPceAtMY4

Активен
Oggie
Група Модератори
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Kawasaki Vulcan 2000 Classic LT / KTM 990 Adventure
Публикации: 2937



« Отговор #608 -: февруари 27, 2019, 18:10:41 »

Изграждат система за следене на средната скорост по магистралите у нас
http://stroitelstvoimoti.com/изграждат-система-за-следене-на-средн/?fbclid=IwAR1IFr1Io5URA5CKLpEYZIIRn4bEgVwDJEjdO66jkgp8jkuOd0eKh9abEB8
Активен
sam_g
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Honda VFR 800 V-tec, (ABS, 2006); Ex: Honda CB600F - Hornet '01
Публикации: 644


V-я си FR-а


« Отговор #609 -: февруари 28, 2019, 11:13:34 »

Изграждат система за следене на средната скорост по магистралите у нас
http://stroitelstvoimoti.com/изграждат-система-за-следене-на-средн/?fbclid=IwAR1IFr1Io5URA5CKLpEYZIIRn4bEgVwDJEjdO66jkgp8jkuOd0eKh9abEB8

Конкретно за Сърбия, миналата година ходихме с приятели до Чехия в рамките на 1 ден (1200 км.) и от пункт до пункт с доста над разрешената скорост карахме и не сме спирали, никой нищо не ни е глобявал, така че нищо чудно и тяхната "система" да е плашило и схема за крадене на пари  Smile
Активен
Oggie
Група Модератори
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Kawasaki Vulcan 2000 Classic LT / KTM 990 Adventure
Публикации: 2937



« Отговор #610 -: март 13, 2019, 21:14:18 »

Кой кога ще открива мото сезон 2019?

https://bmm.bike/sabitiya/koy-koga-shte-otkriva-moto-sezon-2019?fbclid=IwAR3uK0jr_PxR3AkLcJl6dhmiXa1VfQ0NNwg9VM4wlJNHCzMSHo_g2pI2Mwk
Активен
Oggie
Група Модератори
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Kawasaki Vulcan 2000 Classic LT / KTM 990 Adventure
Публикации: 2937



« Отговор #611 -: март 24, 2019, 07:14:43 »

R.I.P Arlen Ness




https://m.facebook.com/ArlenNess/photos/a.160120307331894/2423697757640793/?type=3&theater
Активен
VRSC Fan
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Yamaha FZ1N
Публикации: 1461


Fly or Die


Ел. поща
« Отговор #612 -: март 24, 2019, 11:06:28 »

RIP
Арлен Нес беше визионер в света на моторите..
Активен
Grobarq
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Vърховен Транспортер и... червен...
Публикации: 5811


Толкова бавно,че да те видят!


Ел. поща
« Отговор #613 -: март 24, 2019, 12:22:05 »

Нека почива в мир Arlen Ness!
Създаде красиви и полезни неща в света на моторите!
Активен
Grobarq
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Vърховен Транспортер и... червен...
Публикации: 5811


Толкова бавно,че да те видят!


Ел. поща
« Отговор #614 -: март 27, 2019, 09:47:13 »

http://meteo-ride.com/balgarka-shte-obikoli-sveta-sas-svoq-harley-davidson/
Активен
Страници: 1 ... 39 40 [41] 42 43 ... 46   Нагоре
Изпечатай
www.MotoForum.bgКонцентратОбщи темиТема: Мото новини

Отиди на:  

WebMoto.bg - борса за мотори, части, аксесоари, екипировка, гуми



Страницата е създадена за 0.204 секунди с 20 запитвания.