Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.
Изгуби ли регистрационния е-мейл?

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията

Страници: 1 ... 34 35 [36] 37 38 ... 46   Надолу
Изпечатай
Автор Тема: Мото новини  (Прочетена 98619 пъти)
0 Членове и 2 Гости преглежда(т) тази тема.
KokoVmaxa
............ няма вечен кеф!
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: със две свещи
Публикации: 2201


- " RBT Custom motors " -

231941703
WWW Ел. поща
« Отговор #525 -: септември 28, 2018, 15:30:52 »

че е без пари, на хората като не им свалят кожата - все са недоволни. За GS като си платят 40к пари и не смеят да се оплачат  Smile

 Абе много ми е странно при положение че 1200-то дефакто е 56К при поръчка със всичко , а Перфектната Африка е с 25 по евтина Топ оборудвана ........... защо ли БМВ продават колкото успеят да произведът а ХОНДА търсят начини за увеличение на Продажбите.......

 всички БМВ-та и ДУКАТИ от 2019 вече са само Евро5
Активен
Oggie
Група Модератори
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Kawasaki Vulcan 2000 Classic LT / KTM 990 Adventure
Публикации: 2939



« Отговор #526 -: септември 28, 2018, 17:50:21 »

e то Африка форума гори - ти ме питаш  Surprised
Аз други форуми не чета. Беше ми интересно има ли нещо конкретно или си реват ей така по принцип.
Активен
Grobarq
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Vърховен Транспортер и... червен...
Публикации: 5816


Толкова бавно,че да те видят!


Ел. поща
« Отговор #527 -: септември 28, 2018, 18:39:32 »

Аз други форуми не чета. Беше ми интересно има ли нещо конкретно или си реват ей така по принцип.

И аз не чета други форми.
Коко може да реши да ни просветли
Активен
apollo11
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: TDM (900)
Публикации: 3119



Ел. поща
« Отговор #528 -: септември 28, 2018, 19:07:56 »

https://www.africatwinforum.com/forum/177-engine-technical-discussion/22401-problems-problems-problems.html#/topics/22401
Активен
Oggie
Група Модератори
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Kawasaki Vulcan 2000 Classic LT / KTM 990 Adventure
Публикации: 2939



« Отговор #529 -: септември 28, 2018, 19:24:03 »

Е сигурно има калпави бройки но все пак има ли някаква повторяемост показваща някакъв сериозен фабричен дефект, който би отказал потенциалните клиенти. Чисто новият мотор затова върви и с гаранция от производителя.
« Последна редакция: септември 28, 2018, 19:50:07 последно от Oggie » Активен
Skywlak
Георги
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Yamaha XJ 600 s Yamaha TDM 900
Публикации: 2160


бавно с усмивка :-)


Ел. поща
« Отговор #530 -: септември 29, 2018, 06:43:14 »

Ха
Тия вярно си се оплакват.....
Активен
Grobarq
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Vърховен Транспортер и... червен...
Публикации: 5816


Толкова бавно,че да те видят!


Ел. поща
« Отговор #531 -: септември 29, 2018, 11:18:07 »



Чичко Гугъл ми преведе странни неща ... Чак не ми се вярва това да е Хонда ...
До колкото разбрах моторите им рязко умират?!?


"
Първият знак, че този велосипед може да има проблеми, дойде скоро след като го купих, и отидох да работя. Бях спрял, в неутрална позиция и издърпах съединителя. Байк умря.
ТЪРСЕНЕ В ТЕКУЩИЯ
И ПОКАЖИ МЕ
SIGINT
Млад член
Присъединете се:Юли 2017 г.
Публикации: 12

27 юли 2017 г.· # 1
Проблеми, проблеми, проблеми ..
Купих този мотор и досега съм сложил 930 мили, направих първото смяна на маслото на 650 мили и никога не съм го донесъл над 6000 об / мин.

Първият знак, че този велосипед може да има проблеми, дойде скоро след като го купих, и отидох да работя. Бях спрял, в неутрална позиция и издърпах съединителя. Байк умря. Бях на ниско ниво на гориво, затова си помислих, че това може да има нещо общо с него, и тъй като беше такъв нов мотор, помислих, че може да е част от периода на пробив. Оттогава почина поне четири пъти. Повечето от тях, когато съм ниско на гориво или веднага след като започна мотора. Бездействието е толкова грубо, че ме кара да искам да го изключа. Нещата започват да се утаяват, след като велосипедът стигне до температура. Понякога умира в рамките на секунди след стартирането."

И подобни други постове...
Явно има някакъв проблем с горивото.
Новите мотори са пълни с електроника и това е резултата. Капризни!
Да не би да имат проблем с този прословут Е10 бензин?





Активен
apollo11
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: TDM (900)
Публикации: 3119



Ел. поща
« Отговор #532 -: септември 29, 2018, 12:08:51 »

На мен ми звучи като забил компютър..
Ситроена ми е същият - след рестарт е все едно нов  Smile
Все пак,това са вече компютри на колела..
Иначе  тоя явно им проблем с някой датчик или тпс..ма хонда,баце  Very Happy
Активен
evilution
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Suzuki
Публикации: 2393



« Отговор #533 -: септември 29, 2018, 15:24:21 »

Да не би да имат проблем с този прословут Е10 бензин?


Е10 се ползва масово в цял свят от години, в много държави е задължителен. Би трябвало машината да е съвместима. Да не казвам, че от десетилетия има машини, създадени да работят с Е85, което е 85% етанол.
Просто това как хондите били неразрушими и безгрешни не е нищо повече от градска легенда. Съседа тръгна да си търси Трансалп, ама по-новия модел, всички които гледаше им вие трета скорост. И си взе CBR1000F Very Happy, който няма нищо общо, ама е Хонда и е здрав. Приятел с VTX1800 от години не може да му оправи прекъсването - модела има проблем с декомпресорите, с регулатора на налягането на горивото, и бог знае още с какво. Пък не е на много километри.
Активен
Skywlak
Георги
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Yamaha XJ 600 s Yamaha TDM 900
Публикации: 2160


бавно с усмивка :-)


Ел. поща
« Отговор #534 -: септември 29, 2018, 21:24:30 »

Сега остава да питам (тия които се занимават с ремонти, макар да е глупаво питане) с какви по националност мотори са брали най-много ядове ?

Сиреч има ли как да се обобщи кои мотори са по-надеждни ?

п.п. Преди време в една друга тема Владич-а беше писал за разликите в европейските и японските мотори от гледна точка на удобство (поне доколкото си спомням). Та има ли как да се направи някакво такова обобщение за качеството на моторите според страната на производство ?
Активен
kitan
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: изтребител
Публикации: 4507



Ел. поща
« Отговор #535 -: септември 30, 2018, 00:14:12 »

Сега остава да питам (тия които се занимават с ремонти, макар да е глупаво питане) с какви по националност мотори са брали най-много ядове ?

Сиреч има ли как да се обобщи кои мотори са по-надеждни ?

п.п. Преди време в една друга тема Владич-а беше писал за разликите в европейските и японските мотори от гледна точка на удобство (поне доколкото си спомням). Та има ли как да се направи някакво такова обобщение за качеството на моторите според страната на производство ?
всяка марка има кенефи

и да изкаже мнение някой,ще е на лични предпочитания,не на факти

ма може да заформим един спор Smile Smile Smile Smile Smile Smile
Активен
ildivvy
Suzuki GSX 750 fen forever !
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Honda CBR600F4i Sport 07',Aprilia Pegaso 650ie 03'
Публикации: 3513



« Отговор #536 -: септември 30, 2018, 13:31:04 »

Ти по-добре кажи,ако се отиде на екскурзия за разглеждане на изложението в Милано,къде има хубави (и евтини) магазини за екипировка в околноста/града! На самото изложение щяло да има също,но  Surprised... Както и интересни места за разглеждане в центъра на града,ако имат такова нещо там (пешеходна централна част)!
Активен
kitan
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: изтребител
Публикации: 4507



Ел. поща
« Отговор #537 -: септември 30, 2018, 15:17:01 »

Ти по-добре кажи,ако се отиде на екскурзия за разглеждане на изложението в Милано,къде има хубави (и евтини) магазини за екипировка в околноста/града! На самото изложение щяло да има също,но  Surprised... Както и интересни места за разглеждане в центъра на града,ако имат такова нещо там (пешеходна централна част)!
освен на самото изложение,нямам идея Surprised

Милано определено не ми е от любимите дестинации

Активен
ildivvy
Suzuki GSX 750 fen forever !
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Honda CBR600F4i Sport 07',Aprilia Pegaso 650ie 03'
Публикации: 3513



« Отговор #538 -: октомври 12, 2018, 14:44:26 »

В Онтарио резрешили на сикгхите да карат моторите си без каска,а само с тюрбана на главата си! Било религиозно "подтискане",или нещо такова,а и принципно,всеки сам трябвало да се грижи за безопасноста си!
Активен
evilution
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Suzuki
Публикации: 2393



« Отговор #539 -: октомври 12, 2018, 15:06:01 »

В Онтарио резрешили на сикгхите да карат моторите си без каска,а само с тюрбана на главата си! Било религиозно "подтискане",или нещо такова,а и принципно,всеки сам трябвало да се грижи за безопасноста си!

Чудя се как ще му остане тюрбана на главата?
Активен
Страници: 1 ... 34 35 [36] 37 38 ... 46   Нагоре
Изпечатай
www.MotoForum.bgКонцентратОбщи темиТема: Мото новини

Отиди на:  

WebMoto.bg - борса за мотори, части, аксесоари, екипировка, гуми



Страницата е създадена за 0.67 секунди с 20 запитвания.