Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.
Изгуби ли регистрационния е-мейл?

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията

Страници: 1 ... 87 88 [89] 90 91 ... 101   Надолу
Изпечатай
Автор Тема: Мото новини  (Прочетена 269429 пъти)
0 Членове и 2 Гости преглежда(т) тази тема.
Георги Петков
Жоро
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: BMW F900XR 2021
Публикации: 902



Ел. поща
« Отговор #1320 -: ноември 09, 2021, 09:25:07 »

Е за това сме тука във форума - да се учим един друг!
Активен
phoenix
ниво 5
*****
Активен Активен

Мотор: Готин
Публикации: 4354



« Отговор #1321 -: ноември 09, 2021, 11:04:01 »

За тези, които се чудят къде да си държат моторите през зимата:

https://www.autoclub.bg/honda-moto-hotel-winter-2022

https://ashlibg.com/service/hotel-za-mototsikleti/
Активен
Esper
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Yamaha XVS650 DragStar;Suzuki DR650 SP46;Honda Super Cub C 125cc
Публикации: 3090


Сутрин бира и ракия - край няма мойта простотия!

7183168
Ел. поща
« Отговор #1322 -: ноември 09, 2021, 11:40:55 »

Има идея ама на Бултрако реализацията куца.
Като знам къде им се намира моторджийницата...
Зимно време излизайки от офиса им рискуваш да те оглозгат вълци.
Активен
Oggie
Група Модератори
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: KTM 990 Adventure
Публикации: 4358



« Отговор #1323 -: ноември 09, 2021, 13:13:56 »

За тези, които се чудят къде да си държат моторите през зимата:

https://www.autoclub.bg/honda-moto-hotel-winter-2022

https://ashlibg.com/service/hotel-za-mototsikleti/
Получих го като рекламна кампания във Вайбър днес.
https://www.margel.info/bg/hotel-za-motori-margel-vitosha.html
Активен
phoenix
ниво 5
*****
Активен Активен

Мотор: Готин
Публикации: 4354



« Отговор #1324 -: ноември 09, 2021, 13:39:15 »

E, то е ясно, че това предложение е за хора, които не са успели да намерят други варианти. Пуснах го, защото винаги има нови колеги, които първата зима се чудят къде да си вдяват моторите.
Активен
VRSC Fan
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Yamaha FZ1N
Публикации: 1759


Fly or Die


Ел. поща
« Отговор #1325 -: ноември 09, 2021, 14:01:43 »

Е за това сме тука във форума - да се учим един друг!

Толкова много много учители и поучителни фрази има тук,че затова не влизам често вече..ше ви оставя да се поучавате един-друг.. Very Happy
Активен
phoenix
ниво 5
*****
Активен Активен

Мотор: Готин
Публикации: 4354



« Отговор #1326 -: ноември 09, 2021, 16:06:44 »

Ти не беше ли подхванал някакъв проект пролетес Surprised Що не покажеш какво се получи Surprised Вярвам, че ще е интересно.
Активен
Oggie
Група Модератори
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: KTM 990 Adventure
Публикации: 4358



« Отговор #1327 -: ноември 09, 2021, 17:43:55 »







Хонда продължават да помпат Африката. Тия, които прибързаха да грабнат новият модел при лънча сега сигурно са бесни. Adventure Sports направо кърти. Поредното доказателство, че мотор трябва да се купува в края на живота на модела, когато е максимално излекуван от детските болести и максимално ъпгрейднат.
« Последна редакция: ноември 11, 2021, 02:38:10 последно от Oggie » Активен
Oggie
Група Модератори
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: KTM 990 Adventure
Публикации: 4358



« Отговор #1328 -: ноември 11, 2021, 02:22:36 »

Aprilia Tuareg 660
motoclub - https://motoclub.bg/премиера-aprilia-tuareg-660-за-свободни-хора/?fbclid=IwAR0Jttpxjhm_zi_d4gEpJbZYz3-RrZuThi-9gOCi3RWCfc-Sh5aHu6l0ieE






« Последна редакция: ноември 11, 2021, 02:42:28 последно от Oggie » Активен
Esper
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Yamaha XVS650 DragStar;Suzuki DR650 SP46;Honda Super Cub C 125cc
Публикации: 3090


Сутрин бира и ракия - край няма мойта простотия!

7183168
Ел. поща
« Отговор #1329 -: ноември 11, 2021, 04:25:34 »

На пръв поглед и двата изглеждат супер.
Обаче не знам защо говорят за собствено тегло над 200кг като за някакъв успех?
Понеже на мен ми прилича на подход “к’вото се получи”.

За шибаните таблети въобще не искам да коментирам.
Не знам кой и как прокара тенденцията, че това е яко.
Кофти филми е гледал!
Обаче то е такъв антипод на визия и стил, каквото е порното за либофта.

Тая цена за новостите няма да я плащам аз.
Поне не доброволно.

Активен
Esper
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Yamaha XVS650 DragStar;Suzuki DR650 SP46;Honda Super Cub C 125cc
Публикации: 3090


Сутрин бира и ракия - край няма мойта простотия!

7183168
Ел. поща
« Отговор #1330 -: ноември 11, 2021, 06:12:48 »

Аз сега се загледах в “новият” вистром, модел 2020.
Нали съм си пристрастен…
По някаква причина го докарва на пустинника, големият дъргел от ‘90 години.
Иначе тия 240 кила за 1050XT модела ми стоят някак доста по на място.
Със сигурност марката също помага за търпимост в този аспект.

Обаче за шибаният таблет и тя не помага.
Майка им ненормална, в модел 2022 може би ще има интерфейс за 3D очила !!!!!




Активен
ildivvy
Suzuki GSX 750 fаn forever !
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Honda CBR600F4i Sport 07' , Ducati Multistrada 1000S DS 05'
Публикации: 3889


... a newborn Ducati fan!


« Отговор #1331 -: ноември 11, 2021, 08:27:52 »

Според мен, тегло от подобни мащаби не се вписват в идеята за офроуд машина или такава с двойно предназначение! И аз не знам защо ги правят толкова тежки...Не вярвам да не могат да спестят едни 15кг още поне...
Активен
SimoSV
ниво 3
***
Неактивен Неактивен

Мотор: Сузуки ДР 250 КТМ Duke 125 Suzuki SV 650
Публикации: 161


Ел. поща
« Отговор #1332 -: ноември 11, 2021, 08:34:48 »


Обаче за шибаният таблет и тя не помага.
Майка им ненормална, в модел 2022 може би ще има интерфейс за 3D очила !!!!!


От всички екстри ми трябва само АБС. Другото е безмислено, отново казвам за мен.
Ама явно младото поколение иска таблети и свързаност.
Иначе съм фен на  650 кубиковата версия.

ПП имам роднина, вече на години, обиколил България с Балкан 250. Сега се разглезихме...
Активен
max
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Yamaha xt600
Публикации: 843



Ел. поща
« Отговор #1333 -: ноември 11, 2021, 08:52:59 »

Все пак са с двуцилиндрови агрегати . Сравнявате ги със старите "големи компресори" , то и моята вехтория е 140 оки суха , но е уно пистоне . Вижте старите близнаци или В-та , КЛЕ-то с 200 оки , Транссекса и той толкова , а бяха без никакви екстри . Това е доста натоварено и го докарва на тази маса , за това се гордеят че е постижение .
Активен
Esper
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Yamaha XVS650 DragStar;Suzuki DR650 SP46;Honda Super Cub C 125cc
Публикации: 3090


Сутрин бира и ракия - край няма мойта простотия!

7183168
Ел. поща
« Отговор #1334 -: ноември 11, 2021, 08:57:41 »

Според мен, тегло от подобни мащаби не се вписват в идеята за офроуд машина или такава с двойно предназначение! И аз не знам защо ги правят толкова тежки...Не вярвам да не могат да спестят едни 15кг още поне...

Ако се заемеш да ги свалиш след това от мотора твърде вероятно е да се шокираш колко ще струват тези 15 кила Smile

650цц версия все още е с аналогова визия на приборите.
Така, както беше "старият" DL1000 от 2019 година.
Да им изсъхнат ръчичките да им изсъхнат!

Активен
Страници: 1 ... 87 88 [89] 90 91 ... 101   Нагоре
Изпечатай
www.MotoForum.bgКонцентратОбщи темиТема: Мото новини

Отиди на:  

WebMoto.bg - борса за мотори, части, аксесоари, екипировка, гуми



Страницата е създадена за 0.265 секунди с 20 запитвания.