Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.
Изгуби ли регистрационния е-мейл?

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията

www.MotoForum.bgКонцентратОбщи темиТема: Турър или нов мотор за каране на писта ?
Страници: 1 [2]   Надолу
Изпечатай
Автор Тема: Турър или нов мотор за каране на писта ?  (Прочетена 593 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
ildivvy
Suzuki GSX 750 fen forever !
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Honda CBR600F4i Sport 07',Aprilia Pegaso 650ie 03'
Публикации: 3512



« Отговор #15 -: октомври 14, 2019, 19:57:47 »

Сега се сетих и за още един вариант,при който доста добре ще съвместиш това,което искаш,а и ще си останеш в досегашния 'отбор' - BMW R1100S! Разгледай го...
Активен
Poison_Rain
ниво 3
***
Неактивен Неактивен

Мотор: Kawаsaki Zx6R Ninja 10' и Suzuki GSX-R 1000 k7 07'
Публикации: 119


Тялото се вози на четири, а душата на две колела


« Отговор #16 -: октомври 15, 2019, 08:51:49 »

Или BMW S1000R Very Happy
За писти като на Серес в Гърция или Истанбул Парк в Турция - не става! Но за нашата писта 'Дракон' на Калояново е перфектен!

И с това че супермото-то е за офроъд, уби всичко в мен Surprised
Активен
dampi0
ниво 1
*
Неактивен Неактивен

Мотор: BMW R28 (R1150R)
Публикации: 11



« Отговор #17 -: октомври 15, 2019, 11:42:10 »

Колеги, простете новобранската ми неинформираност, но прегледах доста информация в Интернет и като цяло, на мен лично мотори тип супермото не ми се нравят. За колегите къде твърдят че супермото не ставало за офроуд да спомена - По цял свят хората карат супермото моторите си на асфалт и на кал, за целта си купуват различни чифтове гуми. Отделно от това, споменах че целя "агресивно" каране на писта, супермото моторите над 100 коня варират между 12-50 хил. лева, което лично за мен, не си струва. При положение че може за 7-10 хил. лв. да си вземеш читава пистарка.

Най-вероятно, ще покарам още един сезон текущата си машина на дълъг път, а и ще направя една обиколка на Европа. По-нататък, ще я продам и ще си взема някакъв суперспорт мотор, който ще карам основно на пистите в Турция, Гърция и на Дракона в БГ.

Благодаря за съветите.
Активен
Poison_Rain
ниво 3
***
Неактивен Неактивен

Мотор: Kawаsaki Zx6R Ninja 10' и Suzuki GSX-R 1000 k7 07'
Публикации: 119


Тялото се вози на четири, а душата на две колела


« Отговор #18 -: октомври 15, 2019, 12:21:33 »

Колеги, простете новобранската ми неинформираност, но прегледах доста информация в Интернет и като цяло, на мен лично мотори тип супермото не ми се нравят. За колегите къде твърдят че супермото не ставало за офроуд да спомена - По цял свят хората карат супермото моторите си на асфалт и на кал, за целта си купуват различни чифтове гуми. Отделно от това, споменах че целя "агресивно" каране на писта, супермото моторите над 100 коня варират между 12-50 хил. лева, което лично за мен, не си струва. При положение че може за 7-10 хил. лв. да си вземеш читава пистарка.

Най-вероятно, ще покарам още един сезон текущата си машина на дълъг път, а и ще направя една обиколка на Европа. По-нататък, ще я продам и ще си взема някакъв суперспорт мотор, който ще карам основно на пистите в Турция, Гърция и на Дракона в БГ.

Благодаря за съветите.

Не е само до гумите, сменят се и каплите при супермотот-то ако искаш да влезеш в гората. Отделно настройки по окачване и т.н. Като цяло ако търсиш комбинация м/д нещата които си споменал - това е най-рационалния вариант. Иначе два мотора или това което аз ти казах, но пак ще трябва да бъде 'обличан' и 'събличан' след всяко качване и слизане на/от писта.
Активен
kitan
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: изтребител
Публикации: 4507



Ел. поща
« Отговор #19 -: октомври 15, 2019, 16:35:05 »

абе човека иска туризъм и писта,а вие...супермото...било за асфалт.ми пожелавам ви да ви се наложи да минете 700км по асфалта с него Smile Smile Smile Smile Smile Smile

имаш 2 варианта според мен за мотор(комбиниран)

да намериш някоя пистарка,дето ти е удобна и с нея туризъм,но не трябва да си над 185

или да си вземеш някой накед и с него по-пистите

за мен втория вариант,най-много ще ти пасне.защото ще си 3-4 дни в годината по пистите,а на пътя през останалото време.дори ако му купиш хубаво окачване,може да стане по-добър от доста от пистарките.
избора за кубатура си е твой,дали 600 или 1000.разликата не е кой знае каква.едните мрът малко преди 200,другите малко след това Smile Smile Smile Smile

аз лично бих те посъветвал да си вземеш 1000
дали ще е ФЗ1 или З1000 избора и оставям на теб

Активен
Oggie
Група Модератори
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Kawasaki Vulcan 2000 Classic LT / KTM 990 Adventure
Публикации: 2937



« Отговор #20 -: октомври 15, 2019, 19:06:23 »

По-добре реши дали пистата ти е толкова важна и колко и с какви цели ще караш на нея. Ако имаш някакви състезателни амбиции купи си пистак и почвай да го приготвяш за състезания. Ако ще са просто кръгчета от време на време докато ти писне изобщо не вкарвай пистата в уравнението. Вече зависи какъв ти е бюджета. Ако можеш да си позволиш поддръжката на два мотора и са ти нужни и двата за различни цели, купуването е лесна работа.
« Последна редакция: октомври 15, 2019, 19:08:01 последно от Oggie » Активен
phoenix
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Готин
Публикации: 1299



« Отговор #21 -: октомври 15, 2019, 19:23:57 »

Що ли ми трябваше да споменавам супермото. Гледай каква сеч стана  Surprised Можеше просто да му предложа Хаябуса Smile Smile Smile
Активен
Poison_Rain
ниво 3
***
Неактивен Неактивен

Мотор: Kawаsaki Zx6R Ninja 10' и Suzuki GSX-R 1000 k7 07'
Публикации: 119


Тялото се вози на четири, а душата на две колела


« Отговор #22 -: Вчера в 10:10:49 »

абе човека иска туризъм и писта,а вие...супермото...било за асфалт.ми пожелавам ви да ви се наложи да минете 700км по асфалта с него Smile Smile Smile Smile Smile Smile

имаш 2 варианта според мен за мотор(комбиниран)

да намериш някоя пистарка,дето ти е удобна и с нея туризъм,но не трябва да си над 185

или да си вземеш някой накед и с него по-пистите

за мен втория вариант,най-много ще ти пасне.защото ще си 3-4 дни в годината по пистите,а на пътя през останалото време.дори ако му купиш хубаво окачване,може да стане по-добър от доста от пистарките.


То и аз искам много неща, но такова понятие: 'туризъм и писта' - НЯМА! Kitan, ти 700км на 'пистарка' минавал ли си!? А колкото до окачването на naked-a, то изобщо не може да го направи по-добър мотор на писта от чист пистов мотор(говоря за истинска писта, не за Калояново!).
Активен
Страници: 1 [2]   Нагоре
Изпечатай
www.MotoForum.bgКонцентратОбщи темиТема: Турър или нов мотор за каране на писта ?

Отиди на:  

WebMoto.bg - борса за мотори, части, аксесоари, екипировка, гуми



Страницата е създадена за 0.094 секунди с 21 запитвания.