Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.
Изгуби ли регистрационния е-мейл?

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията

www.MotoForum.bgКонцентратОбщи темиТема: Целият свят повлече крак в масово производство на всякакви еднодневки
Страници: 1 [2]   Надолу
Изпечатай
Автор Тема: Целият свят повлече крак в масово производство на всякакви еднодневки  (Прочетена 1116 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
Grobarq
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Vърховен Транспортер и... червен...
Публикации: 7130


Толкова бавно,че да те видят!


Ел. поща
« Отговор #15 -: януари 21, 2022, 12:02:15 »

Развали се времето и я колко теми се пръкнали за 12 часа Very Happy Smile


Не съм свалял линковете които ги е качил Skywlak, но при първа възможност ще го направя.
Истината е съвкупност от всичките мнения по-горе.
А най-виновна за консуматорското общество е рекламата.
Целенасочената, заливащата отвсякъде реклама която ти втълпява, че това ти трябва. И ще бъдеш по-долен човек ако го нямаш. След това са средствата за комуникация масмедиите.
Това е и една от причините в Африка, както каза pechoto, да няма толкова изявени консуматори просто рекламата там куца Very Happy А са и доста бедни и хората не трупат излишни неща.





П.П. Всъщност ето то си го пише и в
 wikipedia:


https://bg.wikipedia.org/wiki/%D0%A0%D0%B5%D0%BA%D0%BB%D0%B0%D0%BC%D0%B0



"Функции на рекламата

1.Информационна функция – предоставя данни и знание относно комуникираните продукти, услуги или личности.

2.Мотивационна функция – подбужда към действие (покупка, избор).

3.Образователна и възпитателна функция – показва нови начини на използване на познати или непознати дотогава продукти, утвърждава определени нрави, учи и подтиква към повишаване на стандарта на живот.

4.Манипулационна функция – използва (в повечето случаи) законни и морални пътища за достигане до умовете на потребителите с цел убеждаването им във верността на комуникираната информация.


Рекламни цели

Рекламата е предната (фронтална) линия на предоставянето на съобщение към потребителите и възможните бъдещи потребители. Целта на рекламата е да убеди потребителите, че услугите на продукта са най-добрите, да увеличи (разшири) имиджа на компанията, да посочи и създаде нужда от продуктите и услугите, да демонстрира нови употреби на установените продукти, да анонсира нови продукти, събития, програми, в някои случаи да съобщи индивидуалните съобщения на представители на компанията, да привлече клиенти и потребители към бизнеса, както и да задържи съществуващите [4].

Средства


За целите на рекламата се ползват най-различни средства: телевизия, радио, печат, интернет, кино, билбордове, листовки, значки и много други. Всяка медия е своеобразно рекламно пространство. Рекламите могат да се разпространяват от рекламна агенция, от името на дадена организация или компания. Рекламните агенции служат като посредник между производителя на стоката и средството за нейната реклама.

Много реклами са направени и насочени към повишаване консумацията и употребата на дадени продукти и услуги чрез изграждането на така наречения бранд (марка). За тези цели рекламните призиви са често съпътствани с фактическа информация за потенциалните клиенти. В този случай сувенирната реклама е подходящо средство за запознаване с бранда и затвърждаване на позициите му. Обикновено се изразява в брандиране на често използвани предмети от бита с логото на компанията, като най-често това са химикалки, тениски, шапки, тефтери, бележници и т.н."











https://www.kaldata.com/%D1%82%D0%B5%D0%BB%D0%B5%D1%84%D0%BE%D0%BD%D0%B8/%D0%BF%D0%BB%D0%B0%D0%BD%D0%B8%D1%80%D0%B0%D0%BD%D0%BE%D1%82%D0%BE-%D0%BE%D1%81%D1%82%D0%B0%D1%80%D1%8F%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D0%B5-%D0%B2-%D0%BD%D0%B0%D1%88%D0%B8-%D0%B4%D0%BD%D0%B8-%D0%B2%D1%81%D0%B8-377057.html





"
B нaши дни тaзи идeя бe дoпълнитeлнo paзвитa. Ocвeн чe мeтoдитe зa плaниpaнo ocтapявaнe нa тexниĸaтa cтaнaxa мнoгoбpoйни и мнoгo xитpи, зaпoчнaxa дa ce пpoвeждaт мacиpaни мapĸeтингoви ĸaмпaнии, ĸoитo пpoмeнят миcлeнeтo нa пoтpeбитeлитe и тe ĸyпyвaт нoви ycтpoйcтвa, въпpeĸи чe пpeдишнитe ca пълнoфyнĸциoнaлни. Cлeд пoдoбни мapĸeтингoви и peĸлaмни ĸaмпaнии xopaтa нe иcĸaт дa изглeждaт глyпaвo и дa ce пoявявaт пpeд дpyгитe cъc „cтap“ минaлoгoдишeн іРhоnе или дpyгo пoдoбнo мoбилнo ycтpoйcтвo.

https://www.kaldata.com/%D1%82%D0%B5%D0%BB%D0%B5%D1%84%D0%BE%D0%BD%D0%B8/%D0%BF%D0%BB%D0%B0%D0%BD%D0%B8%D1%80%D0%B0%D0%BD%D0%BE%D1%82%D0%BE-%D0%BE%D1%81%D1%82%D0%B0%D1%80%D1%8F%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D0%B5-%D0%B2-%D0%BD%D0%B0%D1%88%D0%B8-%D0%B4%D0%BD%D0%B8-%D0%B2%D1%81%D0%B8-377057.html"
Активен
phoenix
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Готин
Публикации: 4351



« Отговор #16 -: януари 21, 2022, 18:23:36 »

Не всички хора са сноби.
Активен
Страници: 1 [2]   Нагоре
Изпечатай
www.MotoForum.bgКонцентратОбщи темиТема: Целият свят повлече крак в масово производство на всякакви еднодневки

Отиди на:  

WebMoto.bg - борса за мотори, части, аксесоари, екипировка, гуми



Страницата е създадена за 3.868 секунди с 21 запитвания.