Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.
Изгуби ли регистрационния е-мейл?

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията

Страници: [1] 2 3 ... 41   Надолу
Изпечатай
Автор Тема: Мото новини  (Прочетена 67397 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
Oggie
Група Модератори
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Kawasaki Vulcan 2000 Classic LT
Публикации: 2545



« -: октомври 15, 2016, 23:28:36 »

Нещо като новинарска рубрика - новини и коментари кой каквото докопа на всякаква тематика свързано мотори и събития без спам ако може.

Източник:http://motoclub.bg/milwaukee-eight-na-harley-davidson-dojde-i-u-nas/?utm_source=dlvr.it&utm_medium=facebook
Milwaukee-Eight на Harley-Davidson дойде и у нас

Вече писахме в сайта и в списание Moto Club за новия двигател на Harley-Davidson – Milwaukee-Eight. Сега той бе представен и у нас от вносителя на марката Harley-Davidson Sofia.
Milwaukee-Eight се появи доста бързо в България след световната си премиера Представиха го пред журналисти и фенове, чухме звука му, а непрестанно прииждащите гости, не преставаха да му се дивят. Дори някои имаха възможжност да го пробват.


Това е деветият голям V-twin агрегат на марката, от създаването на компанията Harley-Davidson през 1903 г. Името му идва от факта, че двете цилиндрови глави са с по 4 клапана. Milwaukee-Eight е задвижващ агрегат на серийните туръри от моделната гама за от 2017 г. Новият Milwaukee-Eight е с класическата конфигурация на V-образен двигател с ъгъл между цилиндрите от 45 градуса. Той има 10% повече въртящ момент, а смукателните и изпускателните канали в цилиндровите глави са с 50% по-добър поток на газовете, спрямо всеки от предходните модели. Двигателят ще се произвежда в два варианта – с обем 1753 куб.см., а по-големият е с 1868 куб. см и ще се монтира на мотоциклетите от серията Custom Vehicle Operations (CVO) и по-конкретно в моделите CVO Limited и CVO Street Glide.
По традиция на Harley-Davidston, двигателят e с въздушно охлаждане. Добавено е обаче и течно охлаждане на цилиндровите глави, нещо което компанията показа за първи път при турър байковете си през 2014 г, и е подобрено топлоотвеждането през мазителната система. Milwaukee-Eight има по-добри мощностни характерситики от своите предшественици, но ще постига и по-добра горивна икономичност и ще отговаря на екологичния стандарт Euro4.
Малкият Milwaukee-Eight 107 с максимален обем 1753 кубика ще задвижва моделите Street Glide, Street Glide Special, Royal Glide, Road Glide Special, Electra Glide Ultra Classic, Road King и Freewheeler. Версията с течно водно охлаждане ще задвижва моделите Ultra Limited, Ultra Limited Low, Road Glide Ultra и Tri Glide Ultra. Големият Milwaukee-Eight с работен обем 1868 куб. см ще бъде поставен на моделите CVO Limited и CVO Street Glide.
Активен
Oggie
Група Модератори
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Kawasaki Vulcan 2000 Classic LT
Публикации: 2545



« Отговор #1 -: октомври 16, 2016, 00:23:21 »

Това са новите BMW R nineT Racer и R nineT Pure

Източник:http://mobile.sportal.bg/news.php?category=275&id=627614&page=0


Много мотоциклетисти изповядват философията „по-малкото е повече“, което често ги кара да избират машини, предлагащи чистото усещане за мотоциклет. BMW отговоря на тази тенденция през 2013 година, с R nineT – модел, който се радва на изключителна популярност оттогава насам. Този успех е добра предпоставка за BMW Motorrad да разработи R nineT Scrambler, за 2015 година. Още един прекрасен пример за класическа машина с класически дизайн, която получи признанието на публиката.
Мотивиран от позитивните резултати, екипът на BMW Motorrad представя следващите стъпки в развитието на тази класическа линия: R nineT Racer и R nienT Pure. Два нови вълнуващи продукта от линията BMW Motorrad Heritage, единият, класически роудстър редуциран до базовите компоненти и дизайн, а другият - с частично затворена предница, в стил състезателните байкове от едно време. Две концепции, които са изключително популярни през 60-те и 70-те и които продължават да вдъхновяват мотоциклетните ентусиасти до ден днешен.
Акцентите на новите BMW R nineT Racer и R nineT Pure:
Боксер двигател с обем от 1170 куб. см и мощност от 110 к.с., който отговаря на нормите EU4.
Модуларна рама, оптимизирана за персонализиране според индивидуалния вкус.
Петлъчеви колела от алуминий с размери 3,5 x 17 отпред и 5,5 x 17 отзад (опционално се предлагат колела със спици).
Два 320 мм. спирачни диска отпред.
Стандартна система ABS.
Опционална система ASC (Automatic Stability Control).
2-в-1 изпускателна система от неръждаема стомана (полирана при Racer).
Висококачествени детайли от кован алуминий, като степенките и короните на вилката, завършени с анодизирано покритие.
R nineT Pure в Catalano Grey неметалик, за класическа пуристка визия.
R nineT Racer с полузатворена предница, изтеглени назад степенки в стила на спортните мотори от 70-те.
R nineT Racer в Lightwhite неметалик, комбинирана с цветови заемки от миналото на BMW Motorsport, с рамка завършена в Aluminium Silver.

Модулна рама с възможност за модификации.
R nineT Racer и R nineT Pure използват позната от R nineT Scrambler конструкция на рамата, състояща се от предна основна рама, задна рама и демонтируема рама за пасажера. Последната позволява различни промени на характера на двата боксерни мотоциклета BMW, според личите предпочитания на собственика. Като например, избирането на различни опции за седалката от гамата на оригинални аксесоари на BMW Motorrad. Предното окачване е съставено от конвенционална телескопична вилка, докато отзад работи BMW Paralever окачване с централен амортисьор. Алуминиевите колела са с размери 3,5 x 17 отпред и 5,5 x 17 отзад, окомплектовани с гуми 120/70 ZR 17 и 180/55 ZR 17. Сигурното спиране се гарантира от четирибутални апарати отпред и 320-милиметрови плаващи дискове, работещи със система ABS. Като опция се предлага и системата за стабилност ASC (Automatic Stability Control), която предотвратява превъртането на задната гума. Опционално се предлагат и колела със спици, които допълнително подчертават класическия вид на мотоциклета.

R nineT Pure: пуристки роудсър, доставящ динамика и удоволствие.
R nineT Pure е израз на есенцията на класическия роудстър – с автентичен дизайн, без излишни елементи, редуциран до абсолютния минимум. Дизайнът е комбинация от класически елементи и съвременна интерпретация, както и от висококачествени детайли от кован алуминий, като степенките и короните на вилката, завършени с анодизирано покритие.
Резервоарът и предният калник на BMW R nineT Pure са боядисани в Catalano Grey не-металик. В комбинация с черния цвят на окачването и двигателя, BMW R nineT Pure подчертава своя динамичен и класически характер.
R nineT Racer: усещане за класически спортен мотоциклет от 70-те.
BMW R nineT Racer умишлено навява асоциации със спортните мотори от зората на 70-те години. Приклекнал, компактен и издължен, с частично затворена предница, монтирани за коловете ръкохватки, изтеглени назад степенки, той комбинира неподправената класическа спортна визия с модерните технологии.
Lightwhite неметалик боята, комбинирана с цветови заемки от миналото на BMW Motorsport. Визията на R nineT Racer е особено лека и естетична. Рамата е завършена в Aluminium Silver, цвят който контрастира с черния задвижващ тракт и подчертава желанието на R nineT Racer да се движи по извънградските вити пътища.
Активен
drfrancky
Група Модератори
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Race Custom
Публикации: 7040


atheism-bg.com/


WWW
« Отговор #2 -: октомври 16, 2016, 22:59:01 »

Отваряш и четеш новини на кило  Very Happy

http://riders.live
Активен
Oggie
Група Модератори
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Kawasaki Vulcan 2000 Classic LT
Публикации: 2545



« Отговор #3 -: октомври 17, 2016, 19:34:37 »

Ами то не е много мото новина дори новина не е но все пак ... Yamaha ще правят коли

http://fakti.bg/technozone/206578-oshte-edin-aponski-proizvoditel-na-avtomobili?utm_source=mobilebg&utm_medium=link&utm_campaign=firstpage



Публикувано във факти.бг:
Представителите на известната мотоциклетна компания Yamaha неведнъж намекват, че желаят да се включат и в производството на автомобили. Това им желание най-сетне ще стане факт, като първия им автомобил ще е от рода на т.нар. суперкари.

Серийната версия ще се прави на база показаната концепция Sports Ride (на снимките). Този прототип беше представен на автомобилното изложение в Токио през ноември миналата година.

Още тогава специалистите определиха дизайнът като спорен, но от Yamaha казаха, че той е повлиян от мотоциклетите. Към момента всякаква информация, касаеща двигател, трансмисия и ТТ данни не е налична.

Активен
ivchotr
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Suzuki GSX 1100 E
Публикации: 5548



Ел. поща
« Отговор #4 -: октомври 17, 2016, 19:51:54 »

Сега остава и Кавазаки да направят кола и сериалът ще е пълен.
Активен
Oggie
Група Модератори
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Kawasaki Vulcan 2000 Classic LT
Публикации: 2545



« Отговор #5 -: октомври 17, 2016, 20:30:58 »

Сега остава и Кавазаки да направят кола и сериалът ще е пълен.
Нека да позная цвета  Smile
Активен
kitan
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: изтребител
Публикации: 4183



Ел. поща
« Отговор #6 -: октомври 17, 2016, 20:34:04 »

Нека да позная цвета  Smile
оранжев,та по лесно да ги виждат от пътна помощ
Активен
ivchotr
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Suzuki GSX 1100 E
Публикации: 5548



Ел. поща
« Отговор #7 -: октомври 17, 2016, 20:36:43 »

Мисля, че на Ямаха по им се е получила колата, отколкото на Ферари мотоциклетът

http://automedia.investor.bg/a/0-nachalo/23473-ferrari-patentova-sobstven-motociklet/
Активен
kitan
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: изтребител
Публикации: 4183



Ел. поща
« Отговор #8 -: октомври 17, 2016, 20:40:42 »

Мисля, че на Ямаха по им се е получила колата, отколкото на Ферари мотоциклетът

http://automedia.investor.bg/a/0-nachalo/23473-ferrari-patentova-sobstven-motociklet/
кво ги боли фара,на КТМ да не им се е получила по добре Smile Smile Smile Smile
Активен
VRSC Fan
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Yamaha FZ6N
Публикации: 1307


Fly or Die


Ел. поща
« Отговор #9 -: октомври 17, 2016, 22:57:11 »

Ами то не е много мото новина дори новина не е но все пак ... Yamaha ще правят коли

http://fakti.bg/technozone/206578-oshte-edin-aponski-proizvoditel-na-avtomobili?utm_source=mobilebg&utm_medium=link&utm_campaign=firstpage


Публикувано във факти.бг:
Представителите на известната мотоциклетна компания Yamaha неведнъж намекват, че желаят да се включат и в производството на автомобили. Това им желание най-сетне ще стане факт, като първия им автомобил ще е от рода на т.нар. суперкари.

Серийната версия ще се прави на база показаната концепция Sports Ride (на снимките). Този прототип беше представен на автомобилното изложение в Токио през ноември миналата година.

Още тогава специалистите определиха дизайнът като спорен, но от Yamaha казаха, че той е повлиян от мотоциклетите. Към момента всякаква информация, касаеща двигател, трансмисия и ТТ данни не е налична.




Тя тази новина мисля е стара,поне съм я чел доста отдавна..Мен ме кефи тва лъскавото нещо на шофьорската седалка,между краката дето се пада...някъф свръх-модерен масажьор на топки сигур ще е... Sad Smile Smile Smile
Активен
Oggie
Група Модератори
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Kawasaki Vulcan 2000 Classic LT
Публикации: 2545



« Отговор #10 -: ноември 10, 2016, 12:20:42 »

Ducati 1299 Superleggera - новият връх
http://fakti.bg/avto/209951-ducati-1299-superleggera-noviat-vrah


Лимитираните мотори на италианците от Ducati, не са нещо необикновено, защото всяка година виждаме по няколко. Това, което представиха на мотосалона EICMA в Милано обаче, е нещо зашеметяващо. Италианската дума Superleggera означава супер лек и в този мотор тя е прилагана навсякъде.

Може би първата в света карбонова рамка, която е по-лека с цели 40 % от Panigale, карбонови джанти и карбонови дискове, като тези от Moto GP са в основата на сухо тегло от 156 килограма или 167 килограма с течностите. Всичко това е комбинирано с 1285 кубиковия Desmodromic L-twin двуцилиндров двигател, който предлага мощност от цели 215 конски сили и 146 нютонметра въртящ момент. С такава пропорция между маса и мощност, представянето ще бъде умопомрачително.


Всъщност това е най-мощния двуцилиндров двигател на компанията и в създаването му са вложени много от състезателните части, като буталата, титаниевите биели, коляновия вал и цилиндровата глава, като за теглото помага и специално разработената титаниева изпускателна система Acrapovic. Той работи заедно с шестстепенна кутия с Ducati Quick Shift и "мокър" приплъзващ съединител за по-гладко превключване.

Окачването е поверено на специалистите Ohlins - вилката FL 936 отпред и задния амортисьор TTX36, като възможносите им за реглаж са по всички линии. Спирачките са от Brembo и имат плътни карбонови дискове със специалните накладки TT29OP1 с размер 350 мм отпред и 245 отзад. Спирането се контролира от много електронни помощници, между които е и Cornering ABS системата.

1299 Superleggera ще бъде произведен в количеството от точно 500 броя и желяещите ще трябва да подготвят солидна сума.
1299 Superleggera - Fortitudo mea in levitate
Активен
Oggie
Група Модератори
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Kawasaki Vulcan 2000 Classic LT
Публикации: 2545



« Отговор #11 -: ноември 10, 2016, 12:26:32 »

Ducati Panigale 1299 Superleggera 2017 (Ducati World Premiere)
Активен
Доберман
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Публикации: 2154



« Отговор #12 -: ноември 10, 2016, 13:26:19 »

Чест им прави, че с тая остаряла компановка на двигателя успяват някак си да не изостават много от останалите "литрови". Ще се направим, че не виждаме колко е кубатурата, щот с 1000сс изобщо нямаше да са конкурентни. Smile
Активен
Гост
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Публикации: 14115


« Отговор #13 -: ноември 10, 2016, 13:51:39 »



...ел мотосайколь...  Smile Smile Smile Перфектен английски. Smile Smile Smile
« Последна редакция: ноември 10, 2016, 13:53:25 последно от ЧЕФО » Активен
Гост
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Публикации: 14115


« Отговор #14 -: ноември 10, 2016, 13:57:18 »

Дуе мотосайкольос перфаворе. Smile
« Последна редакция: ноември 10, 2016, 19:45:03 последно от ЧЕФО » Активен
Страници: [1] 2 3 ... 41   Нагоре
Изпечатай
www.MotoForum.bgКонцентратОбщи темиТема: Мото новини

Отиди на:  

WebMoto.bg - борса за мотори, части, аксесоари, екипировка, гуми



Страницата е създадена за 0.725 секунди с 20 запитвания.