Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.
Изгуби ли регистрационния е-мейл?

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията

www.MotoForum.bgКонцентратОбщи темиТема: Една "луда" идея - benelli tnt 1130 café racer
Страници: 1 2 3 [4]   Надолу
Изпечатай
Автор Тема: Една "луда" идея - benelli tnt 1130 café racer  (Прочетена 6976 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
ironhead
ниво 4
****
Неактивен Неактивен

Мотор: STREETFIGHTER
Публикации: 272



Ел. поща
« Отговор #45 -: август 04, 2017, 15:37:37 »

Кои двамата, ве?????



Е ти па, къ кои ве?! Нали и Чефо "триумфира" с неговия вартбург Smile
Видях че те интересува Тенакс. Не са много Убави според това което съм виждал на живо, но това е въпрос на гледна точка, по важното е че нямат хомологация и зад граница е греда да пътуваш с такъв ауспух.
Активен
Rossen_Bossen
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: RST1000 Futura
Публикации: 2850



« Отговор #46 -: август 04, 2017, 17:23:38 »

Е ти па, къ кои ве?! Нали и Чефо "триумфира" с неговия вартбург Smile
Видях че те интересува Тенакс. Не са много Убави според това което съм виждал на живо, но това е въпрос на гледна точка, по важното е че нямат хомологация и зад граница е греда да пътуваш с такъв ауспух.


чш, алооууу??? Къв вартбург, ве? Аааамммааахааа! Не беше ли и ти с Туоно или РСВ?

От тенакс искам една тръбица, колектор, да махна един огромен гюм под двгто
« Последна редакция: август 04, 2017, 17:25:32 последно от Rossen_Bossen » Активен
ironhead
ниво 4
****
Неактивен Неактивен

Мотор: STREETFIGHTER
Публикации: 272



Ел. поща
« Отговор #47 -: август 06, 2017, 11:29:54 »

Tуоното го продадох началото на 2014 (още съжалявам) от тогава разни други италянки се извъртяха в гаража.
От това което е на снимката от линка ли искаш да се оттървеш?
http://www.motorkari.cz/motobazar/nahradni-dily/vyfukovy-system/svody-vyfuku/stred-vyfuku-aprilia-rst-rsv-1000-futura-1125457.html
Активен
Rossen_Bossen
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: RST1000 Futura
Публикации: 2850



« Отговор #48 -: август 08, 2017, 16:13:51 »

Минаваме на лични.
Активен
Fbegov
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Benelli tnt 1130 café racer, Yamaha fz6 fazer s2 GT
Публикации: 2067


Ако си прекалено предпазлив, животът ти става уме


Ел. поща
« Отговор #49 -: октомври 01, 2017, 01:15:12 »

Филип. Също ше трябва да те помоля, ако мога аз да съм полезен, ти също да се поразвъниш пак на Тенакс, че последно един ми дигна на гесемето и ми рече - Но енглиш. Мислех да го зачаткам на рушняшки, поне да подивее малко...Мерси. Smile



 Извинявам се официалното Росене, помислих, че си загубил интерес след последното съобщение... пък и сам виждаш колко често влизам във форума...
 Ако IronHead не им е звънял за генерацията (нищо не ми е споменавал) аз ще го направя в понеделник.

 Относно TuneEcu - то .. прочетох всичко до което се докопах и с ремапа няма да имам проблем.
 Интересува ме главно долаботката на базовите горивни карти. Главно съотношението въздух/гориво при определени обороти...
Активен
Fbegov
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Benelli tnt 1130 café racer, Yamaha fz6 fazer s2 GT
Публикации: 2067


Ако си прекалено предпазлив, животът ти става уме


Ел. поща
« Отговор #50 -: октомври 01, 2017, 01:41:51 »

 Практически не мога да схвана таблиците - да не говорим, че в повечето от готовите файлове не намирам таблица или графика за съотношението гориво/въздух...?!?
Активен
ildivvy
Suzuki GSX 750 fen forever !
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Honda CBR600F4i Sport 07',Aprilia Pegaso 650ie 03'
Публикации: 3286



« Отговор #51 -: октомври 02, 2017, 12:05:28 »

Можеш ли да постнеш нещо,ако можем да помогнем с нещо...? Най-вероятно са три-измерни!
Активен
Fbegov
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Benelli tnt 1130 café racer, Yamaha fz6 fazer s2 GT
Публикации: 2067


Ако си прекалено предпазлив, животът ти става уме


Ел. поща
« Отговор #52 -: ноември 04, 2017, 01:31:08 »

Можеш ли да постнеш нещо,ако можем да помогнем с нещо...? Най-вероятно са три-измерни!




 Виждам, че поста ти е стар, но благодаря,. оправих се сам. Четене му е майката. Very Happy
Ремапа си направих сам - исползвах като основа горивна на по форсиран модел TnT, тъй като моя екземпляр е изкормен отвсякъде - стъпковият мотор е изоиран - няма и ламда контрол Very Happy

 Резултата е добър,. доколкото успях да тествам, но иска още крекции - главно в зоната на студения старт - трудно пали студен. Но това на пролет.
 За сега планирам дино тест - поне мога да тествам безплатно...

 Остана един механичен проблем, който си е фабричена известна недомислица - freewheel не знам как е на българки, но главно прави връзката стартер/двигател, като бендикса при колите.
За смяната ми искат хиляда евро Very Happy
Като чух сумата си рекох - като ще е гарга то да е рунтава - тръгнах по мъките да ме приеме гуруто (единствения в Чехия) на Бенели,...  Седемдесет годишен госпдин с рак на химиотерапия, който всъщност е и първия официявен вносител на Дукати за Чехия...
Онтересна историйка, но ще я допиша следващия път....

Активен
ildivvy
Suzuki GSX 750 fen forever !
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Honda CBR600F4i Sport 07',Aprilia Pegaso 650ie 03'
Публикации: 3286



« Отговор #53 -: ноември 04, 2017, 13:27:04 »

Не е недомислица! При всички мотори е с такъв "еднопосочен лагер" (иначе има и други названия,но става дума за едно и също)! Просто,при моторите с по-малък брой цилиндри,които са с по-голям обем,се получава по-бързото му износване! При 4-цилиндровите,поради броя на цилиндрите,почти няма как да се развали! Частта се сменя,просто иска разглобяване! Може да прочетеш в "мануала",ако решиш да си го правиш сам,не е голяма сложнотия! То за 2000лв,можеш да дойдеш до БГ,да го сменят и да се върнеш и ще е по-евтино  Very Happy!
Активен
Fbegov
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Benelli tnt 1130 café racer, Yamaha fz6 fazer s2 GT
Публикации: 2067


Ако си прекалено предпазлив, животът ти става уме


Ел. поща
« Отговор #54 -: ноември 11, 2017, 00:08:31 »

 Имах предвид, че размерите са недомислени - няма аванс за топлинните разширения. Като загрее двигателя затяга и прави бели... а от другата срана на вала, където е връзката към алтернатора един болт се разхлабва упорито на 5-6000 км. и спира да зарежда,. ясно колко неприятности може да причини това...
Ха ха ха, италианците разправят, че това не са проблеми, а "емоционе" ха ха ха, бастуни!

Така или иначе ъпгрейдвани части могат да се поръчат директно от Бенели.
Двигателя ще се сваля за пълна инспекция от въпрония "гуру" - зимата ще е отново дълга...


 
Активен
Fbegov
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Benelli tnt 1130 café racer, Yamaha fz6 fazer s2 GT
Публикации: 2067


Ако си прекалено предпазлив, животът ти става уме


Ел. поща
« Отговор #55 -: ноември 11, 2017, 01:54:26 »

Не, че колегите не описаха точно тези проблеми в началото на темата...
благодаря на всички - с надеждата да се срещнем някъде..
В България нямам много причини да ходя, но съм гостоприемен, както се знае. Или пък проекти за Италия като на Китан са ми по сърце...
« Последна редакция: ноември 11, 2017, 02:09:21 последно от Fbegov » Активен
Страници: 1 2 3 [4]   Нагоре
Изпечатай
www.MotoForum.bgКонцентратОбщи темиТема: Една "луда" идея - benelli tnt 1130 café racer

Отиди на:  

WebMoto.bg - борса за мотори, части, аксесоари, екипировка, гуми



Страницата е създадена за 0.081 секунди с 20 запитвания.