Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.
Изгуби ли регистрационния е-мейл?

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията

www.MotoForum.bgКонцентратОбщи темиТема: Една "луда" идея - benelli tnt 1130 café racer
Страници: 1 [2] 3 4   Надолу
Изпечатай
Автор Тема: Една "луда" идея - benelli tnt 1130 café racer  (Прочетена 6964 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
Fbegov
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Benelli tnt 1130 café racer, Yamaha fz6 fazer s2 GT
Публикации: 2067


Ако си прекалено предпазлив, животът ти става уме


Ел. поща
« Отговор #15 -: октомври 07, 2016, 11:43:26 »

Повечето от недомислиците са оправени при моделите след '07
 Две особености важат все още:
 Охлаждането в градски условия- радиаторите са от страни и вентилаторите въртят почти постоянно, което води до разреждане на акумулатора. Като допълнение алтернатора не зарежда на ниски обороти под 1700 доколкото помня, кето е ...нямам думи - това важи за първите модели сега мисли е оправено. Но при всички случаи е нужен първокласен акумулатор.
 Второто е закрепването на алтернатора - разхлабва се и е нужно на 5-6000км.да се контролира. Не знам защо пишат, че не може да се залепи.. шантава работа
Активен
Доберман
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Публикации: 2154



« Отговор #16 -: октомври 07, 2016, 12:14:02 »

Предполагам, че не може да се залепва, заради термичните разширения,които ще разлепят локтайта.
Активен
Skywlak
Георги
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Yamaha XJ 600 s Yamaha TDM 900
Публикации: 1874


бавно с усмивка :-)


Ел. поща
« Отговор #17 -: октомври 07, 2016, 12:37:47 »

Повечето от недомислиците са оправени при моделите след '07
 Две особености важат все още:
 Охлаждането в градски условия- радиаторите са от страни и вентилаторите въртят почти постоянно, което води до разреждане на акумулатора. Като допълнение алтернатора не зарежда на ниски обороти под 1700 доколкото помня, кето е ...нямам думи - това важи за първите модели сега мисли е оправено. Но при всички случаи е нужен първокласен акумулатор.
 Второто е закрепването на алтернатора - разхлабва се и е нужно на 5-6000км.да се контролира. Не знам защо пишат, че не може да се залепи.. шантава работа

Абе тези мотори тук у форума ли ги сглобяват Smile
Това ако е вярно е мнооого несериозно...
Активен
Доберман
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Публикации: 2154



« Отговор #18 -: октомври 07, 2016, 13:35:50 »

Всички си мислихме, че проблемът е във вентилаторите на радиатора, защото те работят, когато моторът е горещ и симптомите при опит да се запали е все едно паднал акумулатор. Щрак - тишина, щрак- тишина. А то просто е заклинило от горещината. С бутане обаче пали като змей. Smile

P.S. Кой ти ще допусне фабрично недоглеждане...  Но това е малка фирма и ако си признаят, че са допуснали такъв проблем да стигне до производство, би означавало големи загуби за тях. Това не e мастодонт като Хонда или Тойота, че да преглътнат горчилката и да платят за рекол, за да си спасят името.

Не е голям проблемът, както казах. Решава се лесно. Просто ако заклинва, когато е горещ, си купуваш чарколяците, сменяш ги и няма да имаш никакви грижи с това моторче. Италианските принцеси си имат характер. Ще ги караш само ако те пожелаят. Very Happy
« Последна редакция: октомври 07, 2016, 13:49:57 последно от Доберман » Активен
M.Yankov
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Kawasaki
Публикации: 784



Ел. поща
« Отговор #19 -: октомври 07, 2016, 14:12:22 »

"Бъди различен"! Мотора е уникален красавец!
Всичко е поправимо - а единствения минус, за мен, са предрасъдаците и стереотипите на месно ниво! "Не е ли Ауди, БМВ, ФВ, Опел, не става..... не е ли Хонда, Ямаха, Сузуки - не става"... Surprised 
Има огромен шанс мотора да бъде "вечно твой"..

Подкрепям решението ти! А и на събор, няма да се чудиш, коя Хонда е твоята  Very Happy
Активен
Гост
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Публикации: 14116


« Отговор #20 -: октомври 08, 2016, 10:11:23 »

Всички си мислихме, че проблемът е във вентилаторите на радиатора, защото те работят, когато моторът е горещ и симптомите при опит да се запали е все едно паднал акумулатор. Щрак - тишина, щрак- тишина. А то просто е заклинило от горещината. С бутане обаче пали като змей. Smile

P.S. Кой ти ще допусне фабрично недоглеждане...  Но това е малка фирма и ако си признаят, че са допуснали такъв проблем да стигне до производство, би означавало големи загуби за тях. Това не e мастодонт като Хонда или Тойота, че да преглътнат горчилката и да платят за рекол, за да си спасят името.

Не е голям проблемът, както казах. Решава се лесно. Просто ако заклинва, когато е горещ, си купуваш чарколяците, сменяш ги и няма да имаш никакви грижи с това моторче. Италианските принцеси си имат характер. Ще ги караш само ако те пожелаят. Very Happy

Е, то е същото като красивите жени. Няма да стане твойта работа, ако не я поухажваш по-старателно. Трябва да се понапънеш повечко и чак тогава. Ама после... Very Happy И всички завиждат и се чудят: -Баси, как я заби тая мадама тоя? Аз толкова я мъчих и нищо, пък тоя... Smile
« Последна редакция: октомври 08, 2016, 10:13:16 последно от ЧЕФО » Активен
Гост
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Публикации: 14116


« Отговор #21 -: октомври 08, 2016, 10:15:35 »

Абе тези мотори тук у форума ли ги сглобяват Smile
Това ако е вярно е мнооого несериозно...

Това е като да чукаш топ модел. Изобщо не ти пука как готви и колко е умна. Smile
Активен
Skywlak
Георги
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Yamaha XJ 600 s Yamaha TDM 900
Публикации: 1874


бавно с усмивка :-)


Ел. поща
« Отговор #22 -: октомври 08, 2016, 10:54:30 »

Това е като да чукаш топ модел. Изобщо не ти пука как готви и колко е умна. Smile
Хубаво сравнение, ама май топ модела има венерически проблеми Smile

Fbegov, човек трябва да кара мотора, който харесва.
Това че моторът трябва да е уникален, да е рядък, да се отличава, да изпъква, да е бърз, да е пичеловка, да прави мусака или свирки или там още каквито и тъпотии да се говорят.....са си тъпотии

Вземай го това урудливо мотоизчадие, радвай му се, гледай си живота и си свиркай!
Активен
mikluho
ниво 4
****
Неактивен Неактивен

Мотор: Yamaha V-max 1200
Публикации: 343


Vmax owner


« Отговор #23 -: октомври 08, 2016, 11:12:43 »

Това е като да чукаш топ модел. Изобщо не ти пука как готви и колко е умна. Smile

 Smile Smile Smile Smile Smile

Точно сочно.

Моя и се чупи и е грозен , амааааа  Surprised к'во от това!
Аз си го харесвам.
Активен
Гост
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Публикации: 14116


« Отговор #24 -: октомври 08, 2016, 14:12:24 »

Хубаво сравнение, ама май топ модела има венерически проблеми Smile

Fbegov, човек трябва да кара мотора, който харесва.
Това че моторът трябва да е уникален, да е рядък, да се отличава, да изпъква, да е бърз, да е пичеловка, да прави мусака или свирки или там още каквито и тъпотии да се говорят.....са си тъпотии

Вземай го това урудливо мотоизчадие, радвай му се, гледай си живота и си свиркай!

Спокойно, това не е болест а просто капризите на една класна и разглезена топ красавица. На тия капризи всеки мъжкар е готов да угоди, само и само да се повози на едно колело. Very Happy Разбираемо, италианката макар и капризна си е класна. Аз не мога да разбера ония дето удовлетворяват капризите на уродливи германки, че се и возят после, пък и не ги е срам да се хвалят. "Вижте ква баварска буца имам. Носи десет халби в една ръка и предмишницата и е като на ковач. И в лице е като ковач, ама кривоглед." Баси извратеняците! Sad
« Последна редакция: октомври 08, 2016, 14:14:56 последно от ЧЕФО » Активен
OGN
ниво 2
**
Неактивен Неактивен

Публикации: 85


« Отговор #25 -: октомври 08, 2016, 16:17:11 »

  Аз не мога да разбера ония дето удовлетворяват капризите на уродливи германки, че се и возят после, пък и не ги е срам да се хвалят. "Вижте ква баварска буца имам. Носи десет халби в една ръка и предмишницата и е като на ковач. И в лице е като ковач, ама кривоглед." Баси извратеняците! Sad

 Sad Sad  Smile Smile
Активен
Доберман
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Публикации: 2154



« Отговор #26 -: октомври 09, 2016, 10:25:00 »

...
Тегавото с екзотиките е това, че трябва да имаш и читав майстор, който на всичко отгоре да има акъла и възможността да проучва за дадения модел. Освен това трябва да можеш и да си поръчваш сам части от чужбина. И пари трябва да имаш. Такива мотори е най-добре да се купуват от чужбина, ако може от Германия,защото тук има опасност разни майстори да са "творили" по него. Побългаряват, защото не могат да поръчат части или защото собственикът за жалост няма възможност да поддържа такава машина.
Добър пример е това Бенели. Има да се набутваш за акумулатори..., а проблемът да е съвсем на друго място. 
« Последна редакция: октомври 09, 2016, 10:29:19 последно от Доберман » Активен
Гост
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Публикации: 14116


« Отговор #27 -: октомври 09, 2016, 10:49:12 »

Да, съгласен съм с теб. Това са мотори за опитни и сърцати мотористи, които знаят как да се справят. Трудно е, но това е положението, ако не искаш конфекция. Лично аз бих си взел такава екзотика за втори мотор.
Триумфа до някъде е така. В България освен консумативи друго няма за него, но пък в ибей е пълно с всичко втора ръка на добра цена. Има от къде да поръчаш и нови части. Триумфа е екзотика само в БГ. Бенелито ми се чини доста по рядък мотор.
« Последна редакция: октомври 09, 2016, 10:53:30 последно от ЧЕФО » Активен
Skywlak
Георги
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Yamaha XJ 600 s Yamaha TDM 900
Публикации: 1874


бавно с усмивка :-)


Ел. поща
« Отговор #28 -: октомври 09, 2016, 20:27:17 »

Каквото и да ми обеснявате, не приемам за нормално чисто нов мотор да не пали когато е топъл!
Това е просто абсурдно!!!

На сърцатите мотористи мястото им е на пътя с моторетки, които ги радват!!!
Хайде fbegov купувай я тая моторетка и чакаме ревю от първо ръка!
Активен
Гост
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Публикации: 14116


« Отговор #29 -: октомври 10, 2016, 16:09:57 »

Да,да,да, купувай! rulez2
Активен
Страници: 1 [2] 3 4   Нагоре
Изпечатай
www.MotoForum.bgКонцентратОбщи темиТема: Една "луда" идея - benelli tnt 1130 café racer

Отиди на:  

WebMoto.bg - борса за мотори, части, аксесоари, екипировка, гуми



Страницата е създадена за 0.167 секунди с 20 запитвания.