Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.
Изгуби ли регистрационния е-мейл?

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията

www.MotoForum.bgПоследни публикации
Страници: 1 ... 7 8 [9] 10
 81 
 -: ноември 15, 2019, 14:06:19 
Започната от tenkataplovdiv68 - Последна публикация последно от evilution
Допотопна работа, кво да ти кажа Very Happy

 82 
 -: ноември 15, 2019, 13:15:04 
Започната от tenkataplovdiv68 - Последна публикация последно от FozY
... Преди е имало мотори с водно само на главата, цилиндрите без вода. ....




В миналото?  Very Happy

 83 
 -: ноември 15, 2019, 13:05:28 
Започната от Георги Петков - Последна публикация последно от Grobarq
Само да ви светна, че наистина има зимни гуми за мотоциклети Very Happy
Но надявам се, че няма да се заяждат за глупости..ю

 84 
 -: ноември 15, 2019, 12:32:50 
Започната от Георги Петков - Последна публикация последно от evilution
Така написано, важи и за каруци, велосипеди, и де що има превозно средство на пътя. За релсовите не вАжи, понеже са релсови, не пътни.
Цитат
Чл. 139. (1) Движещите се по пътя пътни превозни средства трябва да бъдат:
1. технически изправни;
2. (изм. - ДВ, бр. 68 от 2013 г., в сила от 02.08.2013 г., изм. - ДВ, бр. 14 от 2015 г.) с размери, маса и натоварване на ос, които не надвишават нормите, установени от министъра на регионалното развитие и благоустройството, и с товари, които не представляват опасност за участниците в движението;
3. (нова - ДВ, бр. 43 от 2002 г., в сила от 26.04.2002 г.) обозначени със съответните опознавателни знаци;
4. (нова - ДВ, бр. 101 от 2016 г., в сила от 21.01.2017 г.) с гуми, предназначени за зимни условия, или с гуми с дълбочина на протектора не по-малка или равна на 4 mm през периода от 15 ноември до 1 март.

Карай си мотора и не се притеснявай за глупости.

 85 
 -: ноември 15, 2019, 12:29:54 
Започната от Георги Петков - Последна публикация последно от Skywlak
Колеги,
тъй като температурите са над 10 градуса предполагам, че голям част от хората продължават да карат ако не туристически/спортно поне в града.
Питането ми е следното - важи ли този закон за двуколесни МПС? Може ли КАТ да ме глоби ако ме спре? Къде ще ми мерят 4мм - по средата на гумата или в крайните канали?


Да

 86 
 -: ноември 15, 2019, 12:14:37 
Започната от tenkataplovdiv68 - Последна публикация последно от evilution
Ти имаш един термодатчик, който кой знае къде е наврян. Той ти мери температурата в тая точка. Еднаква ли е температурата в целия двигател, според теб?
Мислиш ли, че предната част на цилиндъра се охлажда така добре като задната? Главата по принцип е най-натоварена термично. Преди е имало мотори с водно само на главата, цилиндрите без вода. Главата хем няма как да и направиш достатъчно ребра, че вътре има маса неща, хем е покрита с капаци. И имаш най-голямото термично натоварване там, и малка площ в контакт с въздуха.

Цитат
The SACS system uses high volumes of engine oil aimed at strategic points of the engine, like the top of the combustion chamber, which are not typically well served by air cooling alone. In order to provide enough oil for both cooling and lubrication, the system uses a double-chamber oil pump, using the high-pressure side for lubrication of the parts (crankshaft, connecting rods, valvetrain), while the low-pressure, high-volume side provides oil to the cooling and filtering circuit. The oil removes heat from hot engine parts through direct contact, is pumped away and subsequently routed through the oil filter, followed by routing through an oil cooler before being returned to the main sump.[1]

https://en.wikipedia.org/wiki/Suzuki_Advanced_Cooling_System

 87 
 -: ноември 15, 2019, 11:24:18 
Започната от Георги Петков - Последна публикация последно от phoenix
Ами тези дето карат със сликове и полусликове какво да правят Surprised Аз карам винаги, когато няма сняг и температурата е поне 4 градуса и никога не са ме спирали да ми проверяват грайфера. Според мен идеята на изискането за зимни гуми и дълбочина на грайфера за другите, е продиктувана от необходимостта гумата да има сцепление на сняг. Никой нормален моторист с всичко различно от кросарка няма да тръгне да кара в сняг, така че драми със сцеплението сух, макар и студен асфалт, няма кой знае какви. Кросарките пък имат доволно дълбоки грайфери на гумите по дефолт, така че тези ентусиасти няма какво да ги мислим. Пък и както казваше един - ако на излизане с кроса не падне поне 2 - 3 пъти, значи не е карал Smile Smile Smile

 88 
 -: ноември 15, 2019, 10:58:11 
Започната от tenkataplovdiv68 - Последна публикация последно от phoenix
Стана ми интересно. Кое е това място в двигател с въздушно-маслено охлаждане, до което въздухът стига трудно и не смогва да охлажда Surprised

П.П. Забелязал съм, че и в най-горещите дни, след продължително движение с високи скорост и обороти, когато двигателят загрява най-много, е достатъчно да го пусна без газ или с малко по-ниска скорост, за да свали температурата на двигателя с 10 - 15, че и с повече градуса.

 89 
 -: ноември 15, 2019, 10:57:32 
Започната от Георги Петков - Последна публикация последно от veso-o
Интересен въпрос...До сега не е ставало въпрос за двуколесни и зимни гуми или други ограничения,та би трябвало да си се ориентираш по маркера на гумата.Нямам спомен и да е визирана минимална дълбочина на протектора от 1.6 мм за гумите на двуколесните,но от наште куки всичко може да се очаква!Би трябвало да се мери средната част на протектора!Това според мен!

 90 
 -: ноември 15, 2019, 10:07:14 
Започната от Георги Петков - Последна публикация последно от Георги Петков
Колеги,
тъй като температурите са над 10 градуса предполагам, че голям част от хората продължават да карат ако не туристически/спортно поне в града.
Питането ми е следното - важи ли този закон за двуколесни МПС? Може ли КАТ да ме глоби ако ме спре? Къде ще ми мерят 4мм - по средата на гумата или в крайните канали?


Страници: 1 ... 7 8 [9] 10

WebMoto.bg - борса за мотори, части, аксесоари, екипировка, гуми



Страницата е създадена за 0.129 секунди с 17 запитвания.