Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.
Изгуби ли регистрационния е-мейл?

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията

www.MotoForum.bgПоследни публикации
Страници: 1 2 [3] 4 5 ... 10
 21 
 -: Днес в 14:38:46 
Започната от Oggie - Последна публикация последно от KokoVmaxa
https://coronamoto.com/


 22 
 -: Днес в 14:22:11 
Започната от Norver - Последна публикация последно от KokoVmaxa
Сега отворих главата проверих клапаните всичко е 6 точки. Не мога да разбера тези два цилиндъра защо не работят Surprised


Smile Smile Smile Smile Smile Smile Smile Smile

 23 
 -: Днес в 14:07:19 
Започната от Norver - Последна публикация последно от Skywlak
Махнал си главата за да провериш клапаните ?!?!

 24 
 -: Днес в 14:03:24 
Започната от Norver - Последна публикация последно от Norver
Сега отворих главата проверих клапаните всичко е 6 точки. Не мога да разбера тези два цилиндъра защо не работят Surprised


 25 
 -: Днес в 13:48:33 
Започната от Kunev - Последна публикация последно от Kunev
Направих си и една сравнителна табличка на "оперативно интересните" модели, сейвнах я като картинка но нещо не ми се получава качването ...

 26 
 -: Днес в 12:50:44 
Започната от Ivo_MP - Последна публикация последно от GodLike
Здравейте колеги. Имам няколко въпросчета.
Идва време за годишния технически преглед и както винаги става, точно сега се появи един проблем. Когато карам на къси, някъде по кабелаците връзката прекъсва - ерго -> късите гаснат. Това се случва когато мърдам кормилото и то само на къси, на дълги нищо не прекъсва. Сега, ако карах танк нямаше да е проблем, тъй като нямаше да мърдам кормилото, а щях да надувам само клаксона, а който е достатъчно бърз ще оцелее, но за прегледа поне ми се ще да оправя проблема. Та въпрос но.1 - как най-лесно да локализирам проблема, тъй като не съм се занимавал с електроника до сега. И въпрос но.2 - къде да мина пустия ГТП във варна  Smile
Въпрос но.3 - искам да си сменя огледалата (наречени джендърски, не без доводи, от един приятел  Smile ). Дайте идея за добри. Ако може да не струват процент от БВП ще е още по-добре Very Happy
П. С. Въпрос но.4 - дайте идея за хубава крушка за нашите красиви машини Very Happy

 27 
 -: Днес в 11:39:58 
Започната от miki - Последна публикация последно от Esper
Като гледам се напъна да отцепи колоната в първите милисекунди на зеленото.
Малшанс, че жените също са правили нещо такива, предполагам има и пешеходен светофар.
И не им е светил зелено.
Не че го оправдавам, де!
Да се пънеш така покрай колона спрели автомобили е показателно за отсъствие на опит и направо на инстинкт за самосъхранение.
А останалите фактори като пешеходна пътека, която ако не друго трябва да ти светне аларма, липса на документи, фалшиви табели...
Мадафакърска работа!

 28 
 -: Днес в 11:37:35 
Започната от Norver - Последна публикация последно от PULSE
Не виждам причина регулатор да дави двигател. Симптомите на заминал регулатор са като на запушен филтър и заминаваща помпа, тоест спад в мощността и глъхнене от средни обороти нагоре при интензивно отваряне на газта. Тоест, топлото НЕпалене говори за лоша центровка на клапани. Инжекторите добре ли са фиксирани? Запали го студен с отворена въздушна кутия(без филтър) и изчакай да загрее. Ако видиш да "диша" на обратно си оправи клапаните и чак тогава мисли за друго.

 29 
 -: Днес в 11:22:22 
Започната от Kunev - Последна публикация последно от bocmana77
Гледам,че си споменал и CB-500.Аз имах такъв 5-6г. и мога да ти кажа няколко думи за него.Като цяло отговаря на всичките ти изисквания.Спокоен дв. прощаващ новобрански грешки но и достатъчно мощен да се изнесеш,като "тапа от шампанско" малък,лек,доста икономичен(на дълго 3,2-3,5 в града максимум 4 но зависи и от дясната ръчичка)максимална скорост +200 стига да ти стиска,удобен и приятен при пробег до 200км.,достатъчно маневрен и тесен да се навираш между колите в града,дори и с пасажер не малее.На всичко отгоре и влиза в ценовите ти предпочитания.Единственото нещо в тоя мотор,което ме дразнеше е,че имаше вибрации като се кара под 2000 об. но този недостатък го имат всички двуцилиндрови двигатели.

 30 
 -: Днес в 10:45:07 
Започната от Norver - Последна публикация последно от Norver
Извинявам се ,че не писах по - рано установих проблема с паленето от какво е . Оказа се регулатора за високото налягане на горивото, сълзеше и давеше цилиндрите. Днеска го смених паленето на топъл двигател се оправи, но сега друг проблем . Трети и четвърти цилиндър не работят , завъртях лулите и свещите на другите два работят на тези два не. Проверих и тока всичко изглежда наред , но мотора работи на два цилиндъра само...  Surprised Surprised Surprised

Страници: 1 2 [3] 4 5 ... 10

WebMoto.bg - борса за мотори, части, аксесоари, екипировка, гуми



Страницата е създадена за 0.103 секунди с 17 запитвания.