Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.
Изгуби ли регистрационния е-мейл?

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията

www.MotoForum.bgПоследни публикации
Страници: 1 [2] 3 4 ... 10
 11 
 -: Вчера в 22:31:18 
Започната от AlexM - Последна публикация последно от evilution
Докато имаме валутен борд трудно ще ни се гътне левът. Те пробваха малко преди пандемията, но добре, че някои хора скочиха. ЕС едва ли ше си позволи лукса да обезцени еврото. Това означава да хлопнат кепенците и все едно, че не е имало ЕС. Не вярвам. Просто някои хора ще станат далеч по-богати. В национален мащаб, при 54 милиарда спестявания на домакинствата, смятате ли, че хората със спестявания няма да скочат, ако някой се опита да им ги вземе по какъвто и да е начин, в това число и криза с инфлация като през '96 Surprised Аз не вярвам. Управляващите също го знаят и затова дадоха заден ход с идеята за влизане в чакалнята на еврозоната, при което евнтуалното обезценяване на лева не може да бъде повече от 15%, ако не бъркам.

Тази вечер ми направи впечатление, че по БТВ вече изписват, че броят на починалите, при които е установен коронавирус, са еди колко си. До вчера пишеха, че жертвите на коронавируса са еди колко си. Малка, но съществена разлика.
НЗОК пък щяла да поема разходите за правене на тестове за коронавируса, но нямало да плаща за всички желаещи да се тестват - https://btvnovinite.bg/bulgaria/testove-za-covid-19-nzok-shte-plashta-na-laboratorii.html
Това звучи по следния начин - пари ще има за всички наши хора от сърце. Да го духат бедните. И на практика пак няма да знаем цялостната картина кой е болен, къде реално са най-много болните, колко са го прекарали без да знаят и имат антитела, но ЩАБът ги кара да си стоят вкъщи и да не работят...
А пък уж всички, които са здравно осигурени, са с еднакви права. Казват, че касата ще плаща 60 лева на тест. За цялото население това са почти 420 милиона лева. Не са малко пари, но пък едва ли ще е необходимо да се тестват и хората от населените места, в които откак е почнала "пандемията" няма нито един болен. Така че сумата спокойно може да падне на половина на първо време.
Ама да го духат бедните. Още римляните са го измислили

https://youtu.be/MqkT4B-9MGk

Евро, долар, лира, швейцарски франк, японска йена, китайски юан, монголски тугрик и прочее валути променят стойността си всяка година с някакъв процент. Понякога по-малко, понякога повече. В такива условия могат да се обезценят повече, отколкото е нормално. А понякога има и дефлация, което пак не е хубаво, даже често е по-лошо от здравословна инфлация. И няма нищо да хлопне кепенците, защото и другите валути ще се обезценят. Ама не си го представяй като обезценката у нас през 97-ма.
Никой няма да тества с такъв тест хора в населени места, в които няма ни един болен. Тоя тест не търси антитела, търси вируса. Тестовете за антитела са в пъти по-евтини. Много пъти. И са много по-лесни и по-бързи. Дълго време след като се излекуваш могат да покажат, че имаш антитела. За сметка на това, може 2, 3 седмици след като се заразиш да не показват, че си заразен. Ако си контактен и/или имаш симптоми, ще те тестват безплатно в общия случай, няма да ти искат 60лв.
Преди две седмици, едни работници в един завод протестираха, че ходят на работа и ще се заразят. Щаба не го е спрял да работи. И сега не е спрян. Завода спря все пак, ама не заради вируса, защото други заводи си работят. Спря, защото му спряха поръчките. Като гледам след седмица две може да пак да го отворят.
Та в общи линии, някои пищят, че трябва да работят и ги е страх да не се заразят, други пищят, че не могат да работят. На кой да угодиш?

Всъщност, след като обявят края на "пандемията", всички неработещи към момента производства ще заработят пак. Нашите производители на части за автомобилните компании в Германия и т.н., дето постоянно ги дават за пример как не могат да си пласират производството, ще го пласират и ще инкасират печалба.

Всички големи компании ползват кредити, също както тоя, който са му затворили работното място. За времето, през което не работят също трябва да си обслужват кредитите. Имат и други разходи, а приходи няма.
Нашите компании ще пласират по-малко производство, и ако имат късмет, ще са с по-малка печалба, но по-скоро ще са на загуба известно време. Отделно ще отнеме време потреблението да се възстанови на същите нива.
Не е много по-различно, отколкото с тия, дето Щаба им е затворил работните места. Ще трябва да карат на мускули известно време.

 12 
 -: Вчера в 22:28:09 
Започната от kitan - Последна публикация последно от phoenix
Ми вземи си някакво по-обикновено и се пробвай на някаква по-завъртяна повърхност. Никой не се е родил научен. Предпазната плака на фолиото се отлепя последователно, докато гониш въздуха под самото фолио. Горещият въздух от сешоара върши останалата работа. Поне така правеше младежът, дето ми облепи фаровете на колата. При теб релефът на облепяната повърхност е далеч по-пригоден за облепяне.

 13 
 -: Вчера в 22:25:27 
Започната от Нешо - Последна публикация последно от Нешо
 
 Да ти кажа (предполагам си по запознат от мене) ...ама да им кажа на другите да се не ебават Very Happy, тя модата я създават състезанията шампионатите по ендуро и статистиката е такава че от известно време насам
във всички по големи състезания поне във първите 10 места са все състезатели със двутактови мотори. Може разбира се да се
изкаже предположение че се лансират определени мотори за сметка на други но пък има(присъстват) и доста състезатели със четиритактови мотори и тези състезатели имат спонсори и т.н та тези със четиритактовите хич ги няма никъде във първите поне 10 места. Very Happy
Двутакта навремето е спряно да се работи по него и да се развива заради по късия живот, разхода на гориво и емисиите
но потенциала при състезателните мотори ако умните глави започнат пак да работят по този тип двигатели е много голям.
Незнам знаеш ли но има един ентусиаст дето просто за спорта е направил пистов мотор с името Suter mmx 500 https://www.youtube.com/watch?v=i31XkNO89OU
Мотора е със V4 двутактов двигател 195 коня при 127 килограма сухо тегло.  Незнам дали дори при Moto GP моторите могат да се и
дали ще се постигнат такива съотношения тегло конска сила някога. При ендурото двутактовите винаги ще са по леки от
четиритактовите със минимум 10 килограма което е бариера която четеритакта никога няма да свали. Да не говорим че при ендуро моторите освен по леките двутактови мотори  разпределението центъра на тежеста при двутакта е в пъти по добро защото тежеста е
концентрирана долу при колянов вал и скорости , докато при четиритакта горе високо във главата !!!!!!

Междудругото има и от друго място светлина в тунела за двутакта освен новите двутактови инжекционни системи за двутакта с които са
оборудвани новите ендуро мотори.............някъде четох че се готви пускането на двутактов дизелов автомобил със малък литраж
но мощтност от 350 коня. Не мога да я намеря сега тази статия  Smile

 14 
 -: Вчера в 22:20:37 
Започната от AlexM - Последна публикация последно от phoenix
Всъщност, след като обявят края на "пандемията", всички неработещи към момента производства ще заработят пак. Нашите производители на части за автомобилните компании в Германия и т.н., дето постоянно ги дават за пример как не могат да си пласират производството, ще го пласират и ще инкасират печалба. На БГ са отпуснати 1.35 милиарда евро. Нашите управляващи са готови да теглят 10 милиарда и да ги връщат без да създават нечувана инфлация, така че кой колкото вземе в ЕС, да си ги връща. Тази тежест за ЕС всъщност ще се разбие по отделните държави. Към 31.12.2017 г. САЩ са имали почти 20 трилиона долара дълг. Колко е сега ме мързи да търся, но статистиката сочи постоянно увеличение. Пет години преди това дългът им е бил 16 трилиона долара. За тези пет години и скочил дълг с 4 трилиона долара, валутата им е поскъпнала спрямо лева с около 40 стотинки. Далеч съм капацитета да разбирам в дълбочина тези процеси, но това са фактите Surprised 
Ако се върнем пак към конспиративните теории, ще трябва да се сетим, че вирусът удари първо Китай, който е основен икономически противник на САЩ и Тръмп директно го сочеше като такъв. Вторият им най-сериозен противник е ЕС и Тръмп също не го криеше. Съответно вирусът удари и Европа. Е, на война като на война - вирусът удари и САЩ. Тук, в Европа, може и да важат библейските ценности и като ни ударят шамар да подлагаме и другата буза, ама китайците са измислили кунгфу-то и барута.

Не изключвам възможността за финансова криза, но тя няма да е по-тежка от онази, когато се сринаха "Леман Брадърс". А при банкрута им ставаше въпрос за близо 770 милиарда долара. Щетите бяха овладени с подкрепата на няколко финансови компании и Федералния резерв. Със сигурност, ако тук започнат да ви говорят за сериозна инфлация и примерно облигационни заеми, бъдете сигурни, че са решили да ви прилапат паричките от депозитите в банките. Рецептата е тояга и то здрава.

 15 
 -: Вчера в 22:04:04 
Започната от nikoloff - Последна публикация последно от nikoloff











 16 
 -: Вчера в 22:01:04 
Започната от Нешо - Последна публикация последно от iaskoo
Мале мале.Преди години ме ебаваха че карам косачка,сега 2Т пак на мода😅

 17 
 -: Вчера в 21:45:50 
Започната от Нешо - Последна публикация последно от Нешо
Да ти кажа точно на това прилича случая ама, не е точно такъв. По скоро на пълен мундарлък(ако знаеш какво значи тази дума) Значи
буталото беше ново Vertex на което му стоеше още тази черната молибденовата боя(слой) по него, сиреч да е на 10 часа(най-много)
а биелата е на Prox което ще рече , че не е точно закрепен мотора само за да се шътне а е правен да се кара и да кара дълго време
иначе можеха да сложат някое умряло Намура бутало и биела Митака или нещо още по зле но не са. Не вярвам да не са видяли
дупката(отчупеното) защото мотора е разцепван.......не е и някаква умора на материала защото си личи че парчета (най вероятно от
бутало) са задрали по вътрешноста на картера и са се заклинили точно там където е отчупеното но като го разцепих парчета нямаше
и бутало и сегменти и всичко цяло. Просто така е сглобен със отчупеното парче което принципно не е много голямо 6 на 6 милиметра
но достатъчно за да виждаш скоростите от кейса на коляновия вал  Sad от там е влизало бензин и е разреждало маслото наскоростите
Но най интересното че мотора вървеше и си вървеше добре. Незнам колко дълго щях да карам така но най вероятно щях да заподозря
чак при втората смяна на маслото на скоростите че нещо не е наред , щото при първата смяна щях да си помосля че просто са наляли
в скоростите масло което е боклук. Но мен си ме чопли а и на двутактовите не е много сложно и махнах цилиндъра да видя просто
състоянието на цилиндър, бутало и сегменти. Видях че са перфектни и тъкмо се зарадвах че съм ударил десятката с покупката и бях тръгнал да го затварям и видях отчупеното и ми причерня....... Smile Какво да се прави ....винаги съм бил карък но пък засметка на
тва неволята ме учи постоянно  Very Happy Very Happy Very Happy


А иначе колега тука от форума ми препоръча на лични заварчик от Пловдив който се занимава точно със тази работа Very Happy

 18 
 -: Вчера в 21:38:49 
Започната от kitan - Последна публикация последно от kitan
Пусни поне усмивчица, де. Не се стягай Mad
ква усмивка,нема кой да ми залепи фолиото

 19 
 -: Вчера в 21:30:49 
Започната от AlexM - Последна публикация последно от Oggie
Няма как на ЕС по никакъв начин да не му се отрази сумата от 2 770 000 000 000 евро( два трилиона и седемстотин и седемдесет милиарада)? Всичкото това после, всички стани ще го връщат с лихвите. Инфлация ще има със сигурност единствено размера не е ясен все още за обикновеният човек. За банкерите най-вероятно всичко е ясно отдавна.

 20 
 -: Вчера в 20:29:43 
Започната от Oggie - Последна публикация последно от phoenix
Не видях какъв пробег ще има с най-високото ниво на мощност.

Страници: 1 [2] 3 4 ... 10

WebMoto.bg - борса за мотори, части, аксесоари, екипировка, гуми



Страницата е създадена за 0.568 секунди с 17 запитвания.