Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.
Изгуби ли регистрационния е-мейл?

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията

www.MotoForum.bgПоследни публикации
Страници: [1] 2 3 ... 10
 1 
 -: Вчера в 22:29:17 
Започната от tenkataplovdiv68 - Последна публикация последно от evilution
Колеги, благодаря за информацията! За мен е важно плюсове и минуси на водното и въздушно оглаждане, както и живота на двигателя. Имам А категория, размерите са ми 180см на 85 кг. и наистина малко ми е къса моторката, но ми допада. Искам да си купя нещо за удоволствие и забавление.

Катаната е 79 коня, което е пряко свързано и с охлаждането. Двигател с водно може да даде повече коне при същата кубатура, и мисля, че двата други са по-мощни. Откъм надежност, нямаш никакви основания за притеснениия за Катаната. Не мисля, че другите са толкова надеждни. 750 кубиковата катана също заслужава внимание, понеже наваксва малко от кончетата на другите, които са ти в полезрението.

Всъщност въздухът охлажда маслото, което е прекарано през радиатор. За мен това не е маслено охлаждане, а охлаждане на маслото, за да не завира съвсем. Маслото отнема част от температурата и при двата вида двигатели, така че можем спокойно да го изключим от сметките.

Тоя двигател е с помпа с две камери. Едната е с високо налягане за смазване, другата е високодебитна, и има дюзи, които да пръскат масло там, където въздуха не може да охлажда добре и където има нужда от повече охлаждане. Та не е съвсем като при двата вида двигатели, даже няма нищо общо.

 2 
 -: Вчера в 22:28:41 
Започната от tenkataplovdiv68 - Последна публикация последно от Gnome Rhone
  АБСОЛЮТНО всички имат Дренажни Отвори между Помпата и Маслото ...

Не бих се обзаложил че това мнение е абсолютно вярно. Сещам се за двг, който го опровергава.

 3 
 -: Вчера в 22:19:17 
Започната от tenkataplovdiv68 - Последна публикация последно от phoenix
Всъщност въздухът охлажда маслото, което е прекарано през радиатор. За мен това не е маслено охлаждане, а охлаждане на маслото, за да не завира съвсем. Маслото отнема част от температурата и при двата вида двигатели, така че можем спокойно да го изключим от сметките.

 4 
 -: Вчера в 22:11:14 
Започната от dobry - Последна публикация последно от SimonX
Калифорнията е много красива!

 5 
 -: Вчера в 21:54:31 
Започната от tenkataplovdiv68 - Последна публикация последно от Grobarq
По скоро Всеобщо  Smile Smile

Абе ако питаш Китан ще каже, че е голям като шлеп Very Happy
Но аз няколко пъти казах, че той е извратен на тема комфорт Very Happy Smile Smile Smile

Колеги, благодаря за информацията! За мен е важно плюсове и минуси на водното и въздушно оглаждане, както и живота на двигателя. Имам А категория, размерите са ми 180см на 85 кг. и наистина малко ми е къса моторката, но ми допада. Искам да си купя нещо за удоволствие и забавление.

Качи се и го покрай възможно най- дълго и тогава мисли за удоволствие с него...
Ако го направиш има вероятност да се насочиш към друг модел и клас.  Very Happy


И сега нещо много важно, айде да направим разлика между въздушно охлаждане и въздушно- маслено охлаждане, а?
Второто е по- добро! Въздушно- масленото е често срещано сред моделите на Сузуки Very Happy

 6 
 -: Вчера в 21:40:40 
Започната от Oggie - Последна публикация последно от Grobarq

 

 Повярвай ми много добре нам къде какво и защо се случва в МОТО-Светът






Точно затова го споменах Very Happy Mad


И затова всички тук се чудят на това


Нормално - в ерата на потребителя , се търси ЦЕНА а не КАЧЕСТВО!


 


и не случайно казах нещо - Цена а не Качество........

 Surprised Surprised Surprised

Ти 29 686 британски лири за ниска цена ли ги имаш?


 7 
 -: Вчера в 21:05:05 
Започната от tenkataplovdiv68 - Последна публикация последно от tenkataplovdiv68
Колеги, благодаря за информацията! За мен е важно плюсове и минуси на водното и въздушно оглаждане, както и живота на двигателя. Имам А категория, размерите са ми 180см на 85 кг. и наистина малко ми е къса моторката, но ми допада. Искам да си купя нещо за удоволствие и забавление.

 8 
 -: Вчера в 20:55:59 
Започната от Oggie - Последна публикация последно от evilution
Абе Ариел не познават много парите, и не мисля, че някакви дребни разлики биха ги притеснили, нито клиентите им. Правят специфични неща, които не са за всеки, и вероятно им е все тая дали ще са няколко хиляди по-скъпи, а и не са се засилили да продават в количества, при които тия суми биха имали значение. При тия, дето правят много бройки и 10 евро са цифра.

 9 
 -: Вчера в 20:35:26 
Започната от tenkataplovdiv68 - Последна публикация последно от evilution
Да, имат дренажни отвори, ама не са никак надеждни. Посочих тези варианти, защото са ми странни като конструкторско решение и е по-вероятно да вкарат човек в приключение.

Специално от Сузуки и през този век пускат машини с въздушно охлаждане. Даже през това десетилетие. ЦЪК

Освен това човекът, дето пусна темата, явно се притеснява, че моторът е с въздушно охлаждане. Писах ги всичките тези неща от по-горе, за да му стане ясно, че не трябва да се притеснява. Даже напротив.


Тоя е с водно, бе! Преди 12, 13 години спират да правят бандита със стария въздухар.

Да се чуди човек  Surprised,тези 'глупаци',конструкторите на мотоциклетни двигатели,как им е хрумнало и защо изобщо произвеждат двигатели с водно охлаждане  Sad..? ДА,има няколко 'възли и агрегати' в повече,но чак пък толкова...
  По темата: Катана-та е хубав и безкрайно надежден турист,чийто дизайн е важно да допада най-вече на собственика! Ако ти харесва,потърси по-скоро 750сс вариант! Лично аз съм фен на модела и двигателя му! Карах над 4г мотор с този двигател и мога да пиша само суперлативи за него,както и колеги по-нагоре в темата!

Въпрос на вкус е. Водното позволява да изкараш малко повече кончета от същата кубатура, ама на мен това не ми е приоритет, и докато имам възможност, ще карам такъв с въздушно. XJR1300 мисля още го произвеждат. За мен тоя мотор е изключително красив, с предостатъчно мощност, и с въздушно охлаждане. А въпросното сузуки всъщност е с маслено по-скоро.

@Коко, тия стари бангии дали не са повечето със запушени дренажни отвори?

 10 
 -: Вчера в 19:54:55 
Започната от Георги Петков - Последна публикация последно от dambatamoto
Мерси,мерси!Да,и на мен ми се виждаше малко грозна,но колкото повече я гледам,толкова повече ми харесва.Допреди няколко месеца моя интрудер беше най красивия мотор за мен,но го смених с грозния БМВ р1150 гс.Вкусовете се променят.Факт!

Страници: [1] 2 3 ... 10

WebMoto.bg - борса за мотори, части, аксесоари, екипировка, гуми



Страницата е създадена за 0.363 секунди с 17 запитвания.