Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.
Изгуби ли регистрационния е-мейл?

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията

www.MotoForum.bgПоследни публикации
Страници: [1] 2 3 ... 10
 1 
 -: Вчера в 23:43:53 
Започната от generala - Последна публикация последно от generala
Пет години от нелепата смърт на Ивайло!!!



 2 
 -: Вчера в 23:40:56 
Започната от miki - Последна публикация последно от Минко Илчев
Катастрофите изобщо не са много .
При това състояние на пътищата , при липсата на всякакъв контрол ( с изключение на скорост -щото там падат едни бързи парички , ) -аз съм много учуден от ниското ниво на катастрофите в страната .
Сигурен съм че скоро ще продаваме успешно ноу хау по този въпрос -лошото е че дори и това нищо няма да промени ...

     Така си е! Има хора цял живот си карат с превишена скорост и нито имат ПТП, нито пречат. А има такива които никога не достигат допустимата скорост и са - ужас безкрай!

 3 
 -: Вчера в 22:57:05 
Започната от Ra1den - Последна публикация последно от kitan
SUZUKI staNdart Malfunction/s   Surprised
 Пробвай да спреш , да го натиснеш , да тръгнеш и да се върнеш в същата точка , после пак да го натиснеш........ след това направи същото кръгче по същият маршрут........... може па тия Жапанета да са се объркали да турят лап-таймер  Sad
изхарчих си гумата между две кръгови,спирам,натискам,горно долно,задържам и...кОр

всички викат,че е хронометър,ма как работи да го ева Surprised Surprised Surprised Surprised

поне видях че прекъсвача на втора е на 127 Sad Sad Sad баси яката бегачка

Коко,дай нови идеи и един линк за спрей за верига за тоя мотор
преди време купих от теб един честерон мисля,че се казваше и беше супер.нещо такова ми трябва,ама да дойде по пощата в Англия

 4 
 -: Вчера в 22:06:13 
Започната от dobry - Последна публикация последно от Oggie

 5 
 -: Вчера в 18:52:26 
Започната от Видее - Последна публикация последно от Видее
Проблема се върна отново

 6 
 -: Вчера в 17:11:10 
Започната от lcr - Последна публикация последно от kitan
днес в трафика гледам едно храли,от тея с трите кръгли фара,с лед светлини и му пулсират светлините.
викам си,я в Англията било разрешено да пулсират

обаче ми направи впечатление,че средния фар,пулсира по-силно
сетих се за темата и го позагледах...лед фарове,светят яко и пулсират,та се къса.направо ти приковава погледа
и точно в тоя момент,колоната му тръгна,тоя даде газ и пулсациите изчезнаха Smile Smile Smile Smile Smile Smile Smile Smile Smile Smile Smile Smile


та има и друг път,как се вика Smile Smile Smile Smile Smile Smile Smile Smile Smile


само не знам,дали няма да си изгуби някъде фара от тея вибрации
и определено ще е интересна гледка на тъмно

чак ми идваше да му дам ключе 10,да си стегне фаровете

 7 
 -: Вчера в 07:11:13 
Започната от lcr - Последна публикация последно от Esper
Миро, разликата е, че едните пулсират, мигат, угасват или както там искаш ве дин и същ ритъм, а  в другият - по 2 импулса, ама не в минута. Освен ако не виждам добре твоя клип и там мигат като на кофти маса. Very Happy

Значи разликата между блиц, както при теб и пулсиране/модулиране, както при мен е че при първото имаш спиране до 0 и палене на свтодиода на макс с някаква видима за окото честота.
Това е много по забележим и набиващ се в цялото зрение ефект.
При теб е подсилено от факта, че двата фара са синхронизирани и когато единият свети другият е угаснал.
Понеже при теб са ЛЕД светлини получаваш блиц ефект.
Ако теоритично на мястото на ЛЕД се постави крушка ще се получи пулсиране, понеже крушката е инертна и няма да може да угасне напълно при тази честота като ЛЕД.

При пулсациите имаме не точно резултат от кофти маса а на клатещ се във фара рефлектор и друсащо по дупки МПС. Често го наблюдавам при стари камиони.
Светлината си е на макс а честотата просто клати интензитета до някаква стойност надолу но не до 0.
Това е разликата и дефиницията.
С ЛЕД се постига по-трудно и ШИМ на контролера трябва да е предвиден да постигне този ефект.
Забелязва се основно с периферното зрение и поне за мен е по-приемливо и по-малко дразнещо за околоните.

Та така...
Освен това с пулсираща дневна поне за мен е приемливо да се кара непрекъснато, докато блица трябва да го пускаш ръчно.
Дори си го направил с ключе с който подсъзнателно показваш, че дори и за теб е неприемливо ;)
Това пък намаля търсеният ефект.
Кота точно ще ги запалиш?
Непосредствено преди потенциален инцидент?
Или когато бързаш на пожар?
Теста е ясен ;)

П.С: Доколкото помня такива устройства (модулатори) са позволени и употребата им е регламинетирана в закона за някои щати на хамериката за мотори.
Само че техническите им параметри са дефинирани.
И става въпрос за модулатори а не блиц.

 8 
 -: Вчера в 01:42:59 
Започната от DFaustus - Последна публикация последно от Koceto
Смени си маслото - там е проблема.
Желателно е преди смяната да изчистиш двигателя от предишната гняс с , която си карал . Мотул предлагат хубав ,,флъш,, за мотоциклети. Направи му промивка ,сложи хубаво мотоциклетно масло спазвайки предписанията за вискозитета и проблемът ти ще изчезне.

 9 
 -: юли 19, 2019, 21:13:11 
Започната от lcr - Последна публикация последно от JOHNY
Ми двата клипа по-горе, моят и твоят ;)


Миро, разликата е, че едните пулсират, мигат, угасват или както там искаш ве дин и същ ритъм, а  в другият - по 2 импулса, ама не в минута. Освен ако не виждам добре твоя клип и там мигат като на кофти маса. Very Happy

Всяко нещо, което предизвиква отклоняване на вниманието от пътната обстановка по посока на движение на управляваното МПС може да се интерпретира като предпоставка за ПТП.

Значи на първо време трябва да забранят големите и хубави цици. Май нито една светлина не концентрира така водача, както чифт перфектни играчки. Сакън, недей!

В случая човешкият инстинкт го кара да се втренчи в мигащите светлини и това отвлича вниманието му от пътната обстановка пред МПСто. ОТ там насетне е въпрос на интерпретация. А и нека не забравяме, че на човешкият мозък му трябват средно 2 десети от секундата, за да обработи информация за дразнител, в случая мигащите светлини.

Подсещам, че при човешките инстинкти на първо място е този за самосъхранение. Ако някой предпочита вторачването, рискуваме да се вторачи и в мигаща улична лампа и да се отнесе някъде.

Аварийките са пред, а не зад МПСто.

Зависи. Използват се и пред, и зад. Не е перфектният пример, но не ми се и напъва да мисля за по-добър. В това число спадат и светещи реклами, мигащи прожектори на билборд и прочее ежедневни глупости.

EDIT: мамка му, май трябва да сменя попрището и да ида да копам картофи на нивата...  Surprised

Чак пък...

 10 
 -: юли 19, 2019, 20:59:50 
Започната от dobry - Последна публикация последно от nik1234

Страници: [1] 2 3 ... 10

WebMoto.bg - борса за мотори, части, аксесоари, екипировка, гуми



Страницата е създадена за 0.45 секунди с 17 запитвания.