Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.
Изгуби ли регистрационния е-мейл?

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията

www.MotoForum.bgПоследни публикации
Страници: [1] 2 3 ... 10
 1 
 -: Вчера в 23:45:27 
Започната от AlexM - Последна публикация последно от phoenix
Те затова хората цял ден протестират. А пък властите ходят да разтурят тайни партита. Като през '30-те години на миналия век в Щатите, когато пиячката е била забранена. Тотална олигофрения се е разпростряла навсякъде в страната, та чак вече губя вяра, че нещата ще се оправят някога.

 2 
 -: Вчера в 23:39:22 
Започната от Oggie - Последна публикация последно от phoenix
Статията е в темата за журналистите олигофрени. Понеже е написано неразбираемо кой как е минал, затова задавам въпроси. Освен това ако тази с колата е завивала по платно с еднопосочно движение, каквото впечатление придобивам от статията, не е била длъжна да влиза в н'ам каква си лента. Когато се движиш по път с предимство, а в случая зеленият сигнал на светофара ти дава такова, си длъжен да осигуряваш безпрепятственото преминаване през кръстовището единствено на МПС със специален режим на движение, при включени едновремено звуков и светлинен сигнал. Превишилите разрешената скорост мотористи, дори да се движат по обозначен със знак път с предимство, но минаващи на червен сигнал на светофара, не са такива. Текстът на чл. 50а, който указва, че е забранено навлизането в кръстовище дори и при разрешаващ сигнал на светофара, ако обстановката в кръстовището ще принуди водача да спре в кръстовището или да възпрепятства напречното движение, касае случаите, при които се получават задръствания в кръстовищата. Често срещана картинка в столицата. Но той е неприложим в обсъждания казус, защото мотористът не е бил в кръстовището, а е долетял със 106 км/ч там.
Така пише в закона. Но не ми се влиза в спорове, защото първичната информация е поднесена с известна степен некоректност и може да си вадим грешни изводи.
Самият факт, че окръжният съд е оправдал обвиняемата, е показателен. Като знам как се решават дела в РБ и какви "специалисти" изготвят съдебно-техническите и други експертизи...

Това дело започва да прилича на тези, дето се водеха в Либия по времето на Кадафи. Заспал либиец напуска платното си и се удря в колата на българин, който почти излязъл от пътя за да избегне удара. Либиецът загива. Осъждат българина с мотива, че ако не е бил дошъл в Либия да търси прехрана, нямало да бъде с колата си там, където го ударил заспалият либиец и последният щял да остане жив Surprised

Остава да видим какво ще реши последната инстанция.

 3 
 -: Вчера в 22:39:13 
Започната от Oggie - Последна публикация последно от evilution
Пак питам - ако за колегата с мотора сигналът е бил червен, чий го е търсил в кръстовището? Ми че то така всеки един от нас, завивайки при разрешен сигнал, ще го съдят ако удари някой нарушител Surprised Освен това правилото за завиване по-най краткия път,било то наляво или надясно, важи когато напречния път е с двупосочно движение. Поне така пише в закона.

Противоправното действие на колегата не оправдава противоправното действие на жената с колата. Ясно е написано, че ако е била спазила закона, човека щеше да е жив. Ако бяха само ламарини пострадали не се търси съпричиняване. При тежки произшествия с ранени и загинали се прави задължително.

 4 
 -: Вчера в 22:25:40 
Започната от AlexM - Последна публикация последно от evilution
Главната причина "ресторантьорите" да надават вой до небесата е че парите от програмите за бизнеса не достигат до тях. А парите не достигат защото повечето са в сивия сектор. Ако държавата най-после реши да си влезе в ролята и тръгне да ги проверява и санкционира, точно сега ще ги превърнат в мъченици. Рано или късно трябва да почне да се задава въпроса за трудовите правоотношения на заетите в този сектор и защо тези хора или не се осигуряват или са на някакви часови ставки, които нямат нищо общо с истината. Откъде идват парите в плика към заплатата и все такива банални неща за българската реалност, които се считат за нормални.

Те и осигурените нищо не получават. Минималния осигурителен доход на сервитьор и барман е 800лв, и дори да получават нещо в плик, това няма значение, защото помощта е твърда - на пълен ден трябва да получават по 24лв дневно, но не ги получават дори осигурените. Тия, които се осигуряват на 1600 няма да получат 48лв дневно. Което е доста демотивиращо за тия, които не си получават заплатата в плик.
Та сигурно не е заради това, че са в сивия сектор. Неосигурените очевидно няма как да получат и лев, и не вярвам някой да е подал документи за неосигурени, защото ще му се случат доста неприятни неща.
По същия начин кредитите за засегнатите от пролетта ги чакаха с месеци. Одобрените, а те бяха одобрени, защото отговаряха на изискванията. За сметка на това Домусчиев беше първия бенефициент.
Освен това, защо трябва сега да ги проверяват и санкционират? Администрацията и началниците на тая администрация да не са живели в гората, че не ги знаят тия неща. Защо са бездействали? Даже някаква овца от правителството каза, че не познава никой, който да получава под 3000лв, пък според НАП средната брутна заплата в страната е по-малко от половината. И въпреки това, служителите на МФ получават бонуси? Аз не знам защо получават заплати въобще, като има такива разминавания.

 5 
 -: Вчера в 21:52:30 
Започната от Oggie - Последна публикация последно от phoenix
Едно от условията ...

Пак питам - ако за колегата с мотора сигналът е бил червен, чий го е търсил в кръстовището? Ми че то така всеки един от нас, завивайки при разрешен сигнал, ще го съдят ако удари някой нарушител Surprised Освен това правилото за завиване по-най краткия път,било то наляво или надясно, важи когато напречния път е с двупосочно движение. Поне така пише в закона.

 6 
 -: Вчера в 21:50:02 
Започната от dobry - Последна публикация последно от Skywlak

Тая снимка ме кара са мечтая!
Благодаря!

 7 
 -: Вчера в 21:48:22 
Започната от stan4o_12 - Последна публикация последно от KokoVmaxa
SHARK ние ги предлагаме официално реално за България  Very Happy

 8 
 -: Вчера в 21:32:07 
Започната от stan4o_12 - Последна публикация последно от veso-o
Все още не ми се е налагало,но по принцип пазарувам от e-bay...Еволайн 3 няма дупчици за пин лок.Другата,One 2/по-новата/има дупчици и пин лок...Инак моята няма това под брадичката отдолу и за носа ...Не съм карал на студено ,а и постоянно я карам отворена...

 9 
 -: Вчера в 21:22:55 
Започната от stan4o_12 - Последна публикация последно от Grobarq
Аз карам с Еволайн 3...Тежка!1715 гр...Всичко друго и е добре!Или поне на мен ми е добре!


Ей това чаках!
Откъде купуваш визьори и пинлок?
Че аз ги сменям често Smile

 10 
 -: Вчера в 21:19:03 
Започната от stan4o_12 - Последна публикация последно от veso-o
Аз карам с Еволайн 3...Тежка!1715 гр...Всичко друго и е добре!Или поне на мен ми е добре!

Страници: [1] 2 3 ... 10

WebMoto.bg - борса за мотори, части, аксесоари, екипировка, гуми



Страницата е създадена за 0.334 секунди с 17 запитвания.