Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.
Изгуби ли регистрационния е-мейл?

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията

www.MotoForum.bgПоследни публикации
Страници: [1] 2 3 ... 10
 1 
 -: Днес в 07:11:13 
Започната от lcr - Последна публикация последно от Esper
Миро, разликата е, че едните пулсират, мигат, угасват или както там искаш ве дин и същ ритъм, а  в другият - по 2 импулса, ама не в минута. Освен ако не виждам добре твоя клип и там мигат като на кофти маса. Very Happy

Значи разликата между блиц, както при теб и пулсиране/модулиране, както при мен е че при първото имаш спиране до 0 и палене на свтодиода на макс с някаква видима за окото честота.
Това е много по забележим и набиващ се в цялото зрение ефект.
При теб е подсилено от факта, че двата фара са синхронизирани и когато единият свети другият е угаснал.
Понеже при теб са ЛЕД светлини получаваш блиц ефект.
Ако теоритично на мястото на ЛЕД се постави крушка ще се получи пулсиране, понеже крушката е инертна и няма да може да угасне напълно при тази честота като ЛЕД.

При пулсациите имаме не точно резултат от кофти маса а на клатещ се във фара рефлектор и друсащо по дупки МПС. Често го наблюдавам при стари камиони.
Светлината си е на макс а честотата просто клати интензитета до някаква стойност надолу но не до 0.
Това е разликата и дефиницията.
С ЛЕД се постига по-трудно и ШИМ на контролера трябва да е предвиден да постигне този ефект.
Забелязва се основно с периферното зрение и поне за мен е по-приемливо и по-малко дразнещо за околоните.

Та така...
Освен това с пулсираща дневна поне за мен е приемливо да се кара непрекъснато, докато блица трябва да го пускаш ръчно.
Дори си го направил с ключе с който подсъзнателно показваш, че дори и за теб е неприемливо ;)
Това пък намаля търсеният ефект.
Кота точно ще ги запалиш?
Непосредствено преди потенциален инцидент?
Или когато бързаш на пожар?
Теста е ясен ;)

П.С: Доколкото помня такива устройства (модулатори) са позволени и употребата им е регламинетирана в закона за някои щати на хамериката за мотори.
Само че техническите им параметри са дефинирани.
И става въпрос за модулатори а не блиц.

 2 
 -: Днес в 01:42:59 
Започната от DFaustus - Последна публикация последно от Koceto
Смени си маслото - там е проблема.
Желателно е преди смяната да изчистиш двигателя от предишната гняс с , която си карал . Мотул предлагат хубав ,,флъш,, за мотоциклети. Направи му промивка ,сложи хубаво мотоциклетно масло спазвайки предписанията за вискозитета и проблемът ти ще изчезне.

 3 
 -: Вчера в 21:13:11 
Започната от lcr - Последна публикация последно от JOHNY
Ми двата клипа по-горе, моят и твоят ;)


Миро, разликата е, че едните пулсират, мигат, угасват или както там искаш ве дин и същ ритъм, а  в другият - по 2 импулса, ама не в минута. Освен ако не виждам добре твоя клип и там мигат като на кофти маса. Very Happy

Всяко нещо, което предизвиква отклоняване на вниманието от пътната обстановка по посока на движение на управляваното МПС може да се интерпретира като предпоставка за ПТП.

Значи на първо време трябва да забранят големите и хубави цици. Май нито една светлина не концентрира така водача, както чифт перфектни играчки. Сакън, недей!

В случая човешкият инстинкт го кара да се втренчи в мигащите светлини и това отвлича вниманието му от пътната обстановка пред МПСто. ОТ там насетне е въпрос на интерпретация. А и нека не забравяме, че на човешкият мозък му трябват средно 2 десети от секундата, за да обработи информация за дразнител, в случая мигащите светлини.

Подсещам, че при човешките инстинкти на първо място е този за самосъхранение. Ако някой предпочита вторачването, рискуваме да се вторачи и в мигаща улична лампа и да се отнесе някъде.

Аварийките са пред, а не зад МПСто.

Зависи. Използват се и пред, и зад. Не е перфектният пример, но не ми се и напъва да мисля за по-добър. В това число спадат и светещи реклами, мигащи прожектори на билборд и прочее ежедневни глупости.

EDIT: мамка му, май трябва да сменя попрището и да ида да копам картофи на нивата...  Surprised

Чак пък...

 4 
 -: Вчера в 20:59:50 
Започната от dobry - Последна публикация последно от nik1234

 5 
 -: Вчера в 20:50:26 
Започната от lcr - Последна публикация последно от NikDaPhreak
Всяко нещо, което предизвиква отклоняване на вниманието от пътната обстановка по посока на движение на управляваното МПС може да се интерпретира като предпоставка за ПТП. В случая човешкият инстинкт го кара да се втренчи в мигащите светлини и това отвлича вниманието му от пътната обстановка пред МПСто. ОТ там насетне е въпрос на интерпретация. А и нека не забравяме, че на човешкият мозък му трябват средно 2 десети от секундата, за да обработи информация за дразнител, в случая мигащите светлини. Аварийките са пред, а не зад МПСто.

EDIT: мамка му, май трябва да сменя попрището и да ида да копам картофи на нивата...  Surprised

 6 
 -: Вчера в 20:42:42 
Започната от Archibald - Последна публикация последно от NikDaPhreak
- Смятам, че е грешна постановката да гледате пътя през слюдата след 5 метър (примерно) от предното колело. От там възд. поток ви наслагва на каската повече вода и не може а я издухва.... На кратко уравнението разстояние и ниво м/у слюда и каска не е добро.

Ми... Голдуинг... Освен да го карам от задната седалка....

За драскането си прав, и мен може да ме влуди. Понякога просто нямаш избор обаче.

 7 
 -: Вчера в 18:52:15 
Започната от lcr - Последна публикация последно от Esper
Ми двата клипа по-горе, моят и твоят ;)

 8 
 -: Вчера в 14:53:47 
Започната от dandy - Последна публикация последно от Alexander3dartwork
Ако почнеш да го режеш с ъглошлайфа маслото може да се подпали

Да кажем че е много малко вероятно.... 


опасност от взрив

Е чак пък взрив.... може те поупръска с масло... Иначе няма нищо на тоя свят дето да неможе да се ремонтира... въпроса е ремонта да не излезе колкото покупката на нов (или повече).

Най важния въпрос е ако подменяш въпросния гледай килограмите на пружината да са сходни...

(апропо по късно мога да ти снимам такъв "разглобен", щях да го връщам към живота... ама.....)

 9 
 -: Вчера в 14:49:59 
Започната от dandy - Последна публикация последно от gips
Ако почнеш да го режеш с ъглошлайфа маслото може да се подпали, но ако само леко го пилнеш, за да може да изтече би трябвало да си ок. После вече като е празен и да пламне лекичко не е проблем Smile Аз преди време рязах на задната врата на едно паджеро ей така да видя какво има вътре, и въпреки че е пълен с азот нямаше проблем, в момента в който се проби азота просто си изфиряса.

 10 
 -: Вчера в 13:28:29 
Започната от lcr - Последна публикация последно от JOHNY
Зависи какво ще изтъкнат като нарушение. Създаването на предпоставки за ПТП е валиден аргумент и много трудно може да падне в съда.
Пулсиращата светлина (особено ако е с висока честота и разликата в пулсацията не е огромна) също привлича внимание, по-трудно се забелязва при пряко гледане в източника на светлина (периферното зрение е много по-чувствително към пулсации на светлината, пробвайте особено на стар телевизор) и върши работа. Доколко пулсиращата светлина е по-малка предпоставка за ПТП от мигащата не мога да кажа.

Ники, каква предпоставка за ПТП бре човек? Как го свърза по този начин наистина не разбирам. По същата логика пуснатите аварийки за благодарност също са предпоставка за ПТП. Басси...

Обаче за мен са дразнещи, неприемливи и аз не бих ги ползвал.
Максимума, който си позволих беше пулсация и то на мотор, който не ползвам ежедневно.
Дори да оставим настрана дискусиите законни ли са а за тези блицове, дори на адвокат не бих повярвал, че такива ;)

Разлика между "пулсации" и "редуващи се бързо мигащи светлини" може ли да дефинираш? Между другото, всичко, което не е забранено със закон е разрешено. Smile

Страници: [1] 2 3 ... 10

WebMoto.bg - борса за мотори, части, аксесоари, екипировка, гуми



Страницата е създадена за 0.297 секунди с 17 запитвания.