Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.
Изгуби ли регистрационния е-мейл?

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията

www.MotoForum.bgПоследни публикации
Страници: [1] 2 3 ... 10
 1 
 -: Днес в 15:38:39 
Започната от Георги Петков - Последна публикация последно от Георги Петков
За накладките нз - не съм питал и като гледах цените на ОЕМ-ските не са ме излъгали - по 50 евро са си. +- 20лв дето ще се занимавам да търся все тая. В интерес на истината всеки ден в градско доста си я ползвам задната спирачка. За сравнение на фазера даже не знаех, че имам...
За веригата си личеше, че заминава.
След като на един колега с Трейсър на 30 000км му изпадна от задния зъбак и му се омота и създаде ебати главоболията гледам да не се заигравам. Просто ми е интересно, че оригиналната издържа 30+, а втората уж пак оригинална едва 20 и малко. Почти не използвам куикшифта, рядко правя резки стартове. Според мен за не-спортен модел 20 000км са прекалено малко за верига.
Веригата я мажа/чистя с ВД40. Както правех с Фазера - на него веригата издържа 60+. Верно, че той е 68 нютона, а този е 95, но ебахти нелинейната зависимост.
Споделям премеждията си, защото има още няколко Ф900Р и Ф900хр-а в БГ и един ден може и разни хора да си го купят, та да знаят кои неща са г/д ок, кои не.

 2 
 -: Днес в 13:43:58 
Започната от Георги Петков - Последна публикация последно от FozY
...
Задни накладки  ...

Интересното е, че заводската верига издържа 32 000км, а втората уж оригинална на БМВ едва 21 000км.
Ако и тази пак издържи толкова малко отебавам гаранция и минавам на подсилен ДИД или Реджина (така или иначе Реджина правят М Ендюранс веригите).

Накладките и те ли са задължителни за гаранцията?
С какво / как мажеш веригата?
Всъщност кой определя, че са смяна? Щото ако е субективно, те ти още 10Ккм. Ако няма вече на къде да се опъва, тогава май е по-коректно.

 3 
 -: Днес в 13:38:28 
Започната от Георги Петков - Последна публикация последно от Георги Петков
Нова верига и зъбаци на 53 000км - 470лв.
Смяна на верига и зъбаци - 120лв
Задни накладки  - 100лв.

Интересното е, че заводската верига издържа 32 000км, а втората уж оригинална на БМВ едва 21 000км.
Ако и тази пак издържи толкова малко отебавам гаранция и минавам на подсилен ДИД или Реджина (така или иначе Реджина правят М Ендюранс веригите).

 4 
 -: Днес в 13:11:36 
Започната от Vladi4 - Последна публикация последно от Kunev
На 10 умника трябва да слагат по един проС, за да им казва какво да правят, иначе няма да се измъкнем от това положение. Smile

 5 
 -: Днес в 10:48:28 
Започната от dobry - Последна публикация последно от Esper
Живот и здраве да се приберем и ще го изчертаем!
БТВ Ореляк е предложение в "Дон Корлеоне" стил - росто няма как да се откаже Smile 

 6 
 -: Днес в 08:10:26 
Започната от KokoVmaxa - Последна публикация последно от KokoVmaxa
 След бърза разходка за вечеря в Одрин - Събота вечер .........бензина е 20,15 Лири = 2,15 лв.............. ОРЕТ - Куршунсуз безгин , 2ма души , три куфара с разпънато варио , около 25-30 кг товар в тях , Чанта на резервоара - Границата с ОГРОМНА опашка от "SETUR Duty free" в Турско започва на 5 колони , бавно бавно между колите на по 1 пръст куфарите , за 10-15 минути на нашите кабинки - абе 45 минути минахме граница , при положение , че колите в този момент минаваха за около 8-9 часа............ да се върна на въпроса 98км Одрин - Узунджака - 95км/ч темпомат 4,4/100 ......на излизане от бариери на гранична на Капитана при изминати 28,4км ми показваше 8,2/100 , което ме навежда на мисълта , че началото на септември като обикаляме турското черноморие , може да успея да сваля под 4,0 /100 при това все още нямам ремап , но определено ОРЕТ ЕВТИНИЯ Бензин е най-икономичен

 7 
 -: Днес в 07:58:36 
Започната от KokoVmaxa - Последна публикация последно от KokoVmaxa
Очаквах някакъв такъв отговора но все пак ако я имаш инсталирана тази екстра ти трябва просто един колцентър с няколко телефонисти, което не е чак толкова трудно за изпълнение. Ако почнат да я слагат базово на всички мотори и коли от марката калкулирайки я в цената ще могат да подържат и пълно покритие на всички държави в които имат дилърства а те не са малко. Колцентъра може и да се аутсорсне към компании, които се занимават само с това и дори няма да им се налага да наемат хора.

 Политиката на БМВ България , които са зависими от БМВ Румъния(Румънците са тия дето разрешават/не разрешават за България , Гърция , Сърбия и т.н.) ..........не е точно такава  Surprised

 По тъпото е че ако мотора ти е оборудван с SOS системата , като дойдеш по нашите ширини ти пише постоянно грешка и трябва да отидеш в сервиз да ти го "демонтират" от софтуера  Surprised (вече няколко ми се наложи да ги "ънинстална")

 Дет се вика - проблема се свежда само до Балкански манталитет и Меркантилност...........

 8 
 -: Днес в 07:38:57 
Започната от dobry - Последна публикация последно от SimoSV
А горската тайна дето не я казваш предполагам не е по-тежка.

Такаааааа - горската тайна си ема бабата Smile
Идеята ми беше, след като си изпълним заплануваното минаване през селата и слезнем на Катунци, да се насочим към Сандански и от там към Кресна. С цел да не се дърляме по колчетата в Дефилето, мислех от Кресна да се отбием към с.Влахи, от там по черния път до с.Ощава. После през Сенокос, Брежани и слизаме след Дефилето посока Благоевград.
ОБАЧЕ - за да няма изненади, реших да го тествам пътя от Влахи до Ощава. Бях със сина...на две места се наложи той да слиза от мотора,а на три места той да кара а аз да ходя. Трябва да отбележа, че синковеца кара мотор доста по добре от мен.
Та накратко - пътя е чудесен, ама за ендуро!!!

Никакви тежки мотори. Не че няма да се мине...просто вместо удоволствие ще е мъка.Но пък ако има мазохисти...казвайте
Та май ще се наложи ако искате, да се качим до Стара Кресна по асвалта и от там до Сенокос и т.н.
Като бонус Very Happy предлагам, да се качим и до Ореляк, ако дойдете пак през Папаз чаир. 10км е поддържан черен път.
Плана подлежи на всякакви критики и допълнения, както и взимане на внезапни решения на място. Mad

 9 
 -: Днес в 05:34:36 
Започната от Esper - Последна публикация последно от Esper
Всъщност дори не е особено важно.
Ще заредим веднъж и то някакви пикливи десетина литра.
То си не струва сметките, егаси!

 10 
 -: Днес в 02:54:57 
Започната от Esper - Последна публикация последно от Vladi4
Разбрах. Той и Петьо ми се обади, че объркал числото.  Smile Не било 29 лири за литър, а 20,19 лири за литър. А това е към 2,30 лева за литър. Какво е гледал в Одрин, та е блял... Някоя млада туркиня сигурно е гледал... Smile Smile Smile

Страници: [1] 2 3 ... 10

WebMoto.bg - борса за мотори, части, аксесоари, екипировка, гуми



Страницата е създадена за 0.809 секунди с 17 запитвания.