Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.
Изгуби ли регистрационния е-мейл?

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията

www.MotoForum.bgПоследни публикации
Страници: [1] 2 3 ... 10
 1 
 -: Днес в 00:52:26 
Започната от Oggie - Последна публикация последно от Rawen
...
Държавата се стреми да спазва законите си.Ама ние от компетентност оспорваме всичко за което става дума и даже даваме идеи и препоръки как би станало по добре....     





 2 
 -: Днес в 00:32:40 
Започната от Plamen_Shopov - Последна публикация последно от Нешо Геровски
А за бензина избрах MOTUL 800 2T Factory Line Road Racing. Направи ми впечатление и избрах тва масло защото за разлика от други масла които се препоръчва да се смесват във съотношение Примерно другия Мотул от същия клас
800 2T Factory Line_Off_Road препорачителното съотношение е примерно цитирам информацията от PDF от официалната страница
Смесване: MOTO CROSS GRAND PRIX: 2% (50:1).или При нормални условия намалете с 0.5%.
Което ще рече 20грама на литър натоварен режим и 15грама при нормални условия

Докато за 800 2T Factory Line Road Racing препорачителното съотношение което дават от PDF от официалната страница
е Смесване: ROAD RACING GRAND PRIX от 3% дo 4% (от 33:1 дo 25:1).или За нормална употреба намалете с 0.5%.
Което ще рече съотношение 30 до 40 грама на литър натоварен режим и 25/30 за нормална употреба.
Та направи ми впечаление че Road Racing за разлика от Off_Road и много други марки масла е предвидено явно да изгаря добре и при малко повече масло във бензина а АЗ за Ижа точно такова масло търсих което да е предвидено да изгаря добре при положение че слагам по 30 или над 30 грама на литър. Ето я и оригиналната опаковка




 3 
 -: Днес в 00:11:05 
Започната от Plamen_Shopov - Последна публикация последно от Нешо Геровски
След търсене и проучване една седмица горе долу Най-после избрах масла. За информация на колегите със старите мотори Ей тва масло на Мотул е единственото масло за скоростите GL-5 със перфектни смазочни характеристики 75W 140 което успях да намеря и чиито съставки не корозират и износват бронзовите втулки. Който иска може да се запознае подробно на официалния сайт на Мотул там има информация във PDF формат във която се казва че маслото е GL-5+, надвишава всички възможни стандарти и е подходящо за скоростни кутии със синхронизатори и абсолютно всички жълти метали.
Има само един проблем. Само във два сайта го намерих да го предлагат във идентични опаковки/туби със тези
дадени на сайта на Мотул. Във всички останали сайтове маслото е във опаковки които изобщо не присъстват във продуктовия списък на официалния сайт което много ме учуди. Ето го и маслото и оригиналната опаковка





 4 
 -: Вчера в 23:27:05 
Започната от asus166 - Последна публикация последно от Mitko72
мисля че имам

 5 
 -: Вчера в 22:54:43 
Започната от asus166 - Последна публикация последно от asus166
здравейте колеги, започнах да зглобявам балкан 50 от останали части по гаража. намерих му двигател, но понеже лагерите на оста на вала бяха блокирали и боксуваха в леглата на картерите се наложи да цепя двигателя. Смених лагери,гарнитури,семеринги всичко така както си му е реда. качих двигателя на рамата,направих центровката така както трябва да е но не пали, първите 2/3 опита препали и до там. кондензатори сменях,бобини,свещи,карбуратори, и все същата работа, ток да те убие бензин да те удави но не пали.   Surprised Sad Surprised

 6 
 -: Вчера в 22:41:22 
Започната от asus166 - Последна публикация последно от asus166
здравейте колеги, търся карбуратор за симсон с 50   Mad


 7 
 -: Вчера в 21:39:29 
Започната от marinkiss - Последна публикация последно от бат Ицо
А де. Ама моята верига е с Х-рингове от една страна и от друга страна това 75*+ масло не го виждам как ще тече по тези маркученца тесни като на зъл чичка холистеролните вени  Very Happy

 8 
 -: Вчера в 21:25:59 
Започната от apollo11 - Последна публикация последно от бат Ицо
250 е. Ба ли я колко харчи - колкото и сипя. Не харчи много. Ще излъжа ако кажа някаква цифра но е около 3.5-4/100

 9 
 -: Вчера в 21:23:14 
Започната от n0_m0r3_pa1n - Последна публикация последно от бат Ицо
Така е Тони, ама ние нали сме адвенчъри. То си е почивка да висиш на границата Smile Сам знаеш, че по магистралата въобще не е интересно да се кара. На мен лично ЕС ми е писнал като дестинация. Заради жената сме го обиколили с колата амнайсе пъти. Напоследък с тези лоукост полети сме на друга схема - самолет и кола под наем. Друго си е в дивото. Ще ми се догодина до Владивосток.

 10 
 -: Вчера в 20:45:57 
Започната от Oggie - Последна публикация последно от bocmana77
Китане,леко започваш да ми звучиш като балдъзата.За всичко все някой друг и е виновен.
маркировката все си лизга
знаците ем грешни пък и кой ги гледа
светофарите аа тока е скъп за един кой да плаща по 3
А и КАТ(неадекватния) трън в очите на не дисциплинираните(кабадайлии)
Държавата се стреми да спазва законите си.Ама ние от компетентност оспорваме всичко за което става дума и даже даваме идеи и препоръки как би станало по добре.Много малко са хората тук които биха застанали с високо вдигната глава и биха признали грешките си и по някакъв невъзможен начин биха се поучили от тях.Повечето търсят извинение за постъпките си и даже се опитват да налагат стила си без значение,колко е лекомислен.     

Страници: [1] 2 3 ... 10


Страницата е създадена за 0.133 секунди с 17 запитвания.