www.MotoForum.bg

Стил => Марки, Модели и новините за тях => Темата е започната от: Ra1den в октомври 30, 2011, 11:32:58



Титла: Suzuki GSX-R 1000 2012
Публикувано от: Ra1den в октомври 30, 2011, 11:32:58
Ето малко инфо и снимки за новия L2
http://www.asphaltandrubber.com/bikes/2012-suzuki-gsxr1000/#more-25913 (http://www.asphaltandrubber.com/bikes/2012-suzuki-gsxr1000/#more-25913)
С 2кг по-лек е от предходния модел и апаратите бече са брембо и май май това са му най-големите подобрения, лично според мен 2012 модела ще е най-слаб от 1000рките, а да се опре на БМВ - никакъв шанс, а аз се надявах да изпъкнат през новата година :o


Титла: Re: Suzuki GSX-R 1000 2012
Публикувано от: JORO-SLIVEN в октомври 30, 2011, 15:20:44
2012 NEW Suzuki GSX-R 1000 'pure performance' official video (http://www.youtube.com/watch?v=lij8bPdgP-k&feature=player_embedded#)

 :bd: :bd: :bd: :b1d: :b1d: :b1d:


Титла: Re: Suzuki GSX-R 1000 2012
Публикувано от: RaTTo в ноември 12, 2011, 11:08:03
Със сигурност обновяването на новия 2012 Suzuki GSX-R1000 не е очакваното за феновете на Gixxer-те.
(http://moto-zone.bg/images/stories/motohit/suzuki/2012/gsxr1000L2/thumbnails/thumb_2012-suzuki-gsxr-1000-26.jpg)
Но все пак това е тенденциозно за последните 2-3 години за всичко японски производители в бранша. Все пак новият GSX-R1000 е олекнал с 2 килограма както и връщането към един ауспух с генерация 4х2х1. В модификацията за 2012 има множество дребни обновления, но това което трябва да се отбележи е подобряване на работния режим в средни обороти, както и по добра реакция и синхронизация при подаване на газ. Brembo спирачна система с 5мм спирачни дискове на предното колело. По добра ефективност при усвояване на гориво с 8%.
Еволюцията на двигателя включва оптимизация на буталата, в дизайн и олекотяване с 11%, като същевременно е запазена тяхната издръжливост и здравина. Буталните болтове са по малък диаметър, оптимизиран е дизайна на челото на буталото с асиметрия при смукателните и изпускателните легла на клапаните. Освен това челата на клапаните са вдлъбнати, за по добро изгаряне, което допринася за по висок въртящ момент и по добро ускорени в ниските и средните зони на оборотите. По добра реакция при подаване на газ, както и по-нисък разход на гориво.
Suzuki са променили и профила на изпускателните клапани, като леко са намалили обема с което са увеличили сгъстяването на 12.9:1 (от 12.8:1). В модел 2012, компютъра на GSXR-1000 е препрограмиран с нова карта за режима на работа, подходяща за новата система на изходящите газове, 4-2-1 и другите подобрения по двигателя.
(http://moto-zone.bg/images/stories/motohit/suzuki/2012/gsxr1000L2/2012-suzuki-gsxr-1000-25.jpg)
(http://moto-zone.bg/images/stories/motohit/suzuki/2012/gsxr1000L2/2012-suzuki-gsxr-1000-26.jpg)
(http://moto-zone.bg/images/stories/motohit/suzuki/2012/gsxr1000L2/frame3_pic4_large.jpg)
(http://moto-zone.bg/images/stories/motohit/suzuki/2012/gsxr1000L2/frame3_pic5_large.jpg)
(http://moto-zone.bg/images/stories/motohit/suzuki/2012/gsxr1000L2/frame3_pic6_large.jpg)
(http://moto-zone.bg/images/stories/motohit/suzuki/2012/gsxr1000L2/frame4_pic3_large.jpg)
(http://moto-zone.bg/images/stories/motohit/suzuki/2012/gsxr1000L2/frame4_pic6_large.jpg)

www.moto-zone.bg (http://moto-zone.bg/%D0%9C%D0%BE%D1%82%D0%BE%D0%A5%D0%B8%D1%82/Suzuki/)


Титла: Re: Suzuki GSX-R 1000 2012
Публикувано от: KokoVmaxa в октомври 29, 2012, 16:44:41
............ каква странна прилика със CBR1000RR 2008 -> защо ли  :o :-)


Титла: Re: Suzuki GSX-R 1000 2012
Публикувано от: JORO-SLIVEN в октомври 29, 2012, 19:28:25
............ каква странна прилика със CBR1000RR 2008 -> защо ли  :o :-)
Нищо общо :) спойлери,опашка,калник,ауспуси...колко по-различно трябва да изглежда?
(http://img18.imageshack.us/img18/534/08cbr1000rrredblk.jpg) (http://imageshack.us/photo/my-images/18/08cbr1000rrredblk.jpg/)

Uploaded with ImageShack.us (http://imageshack.us)
(http://img43.imageshack.us/img43/74/2012suzukigsxr100025.jpg) (http://imageshack.us/photo/my-images/43/2012suzukigsxr100025.jpg/)

Uploaded with ImageShack.us (http://imageshack.us)


Титла: Re: Suzuki GSX-R 1000 2012
Публикувано от: ThugAveli в октомври 29, 2012, 21:58:55
страшни кенефи :biggrin:


Титла: Re: Suzuki GSX-R 1000 2012
Публикувано от: Ra1den в октомври 29, 2012, 23:38:34
Онзи ден гледах един клип - пуснаха всички 1000 от 2012 на "драг" до изнемогване на супер дълга права. Сузукито се представи доста прилично като зае 3-то място след №1(Kawasaki) и №2(BMW) като остави зад себе си Панигалето,Р1 и новия ЦБР - поне за спиид се представи прилично..за писта и пр. нямам наблюдения :) Поне в световния сузуки форум изказват доста положителни мнения за мотора :)


Титла: Re: Suzuki GSX-R 1000 2012
Публикувано от: JORO-SLIVEN в октомври 30, 2012, 00:11:03
Дай да зяпаме :grin:


Титла: Re: Suzuki GSX-R 1000 2012
Публикувано от: KokoVmaxa в октомври 30, 2012, 07:16:39
Нищо общо :) спойлери,опашка,калник,ауспуси...колко по-различно трябва да изглежда?
([url]http://img18.imageshack.us/img18/534/08cbr1000rrredblk.jpg[/url]) ([url]http://imageshack.us/photo/my-images/18/08cbr1000rrredblk.jpg/[/url])

Uploaded with ImageShack.us ([url]http://imageshack.us[/url])
([url]http://img43.imageshack.us/img43/74/2012suzukigsxr100025.jpg[/url]) ([url]http://imageshack.us/photo/my-images/43/2012suzukigsxr100025.jpg/[/url])

Uploaded with ImageShack.us ([url]http://imageshack.us[/url])

 Сега им намери снимка без тия работи дето на теб ти иглеждат различни и ги наложи едно върху друго..............
 РАМА , ШАРНИР , Предница , Ъгъл на предницата , Междуосие.............. недей ги сравнява като жена...........
 "
 - Избрах си страхотна кола (споделя съпругата)
 - Каква марка модел врати двигател............ ??? (пита я съпругът и)
 - Ами много красива синя с огледала на вратите и сиви колела........"


Титла: Re: Suzuki GSX-R 1000 2012
Публикувано от: Ra1den в октомври 30, 2012, 09:27:59
http://4riders.ro/motorcycle-videos/motorcycle-shows/300kmh-gsx-r-1000-vs-zx10r-vs-s1000rr-vs-panigale-vs-r1-vs-cbr (http://4riders.ro/motorcycle-videos/motorcycle-shows/300kmh-gsx-r-1000-vs-zx10r-vs-s1000rr-vs-panigale-vs-r1-vs-cbr)


Титла: Re: Suzuki GSX-R 1000 2012
Публикувано от: Ra1den в октомври 30, 2012, 09:50:54
Първият линк не работи, ето клипа тук, но има 1 минута някви тъпи реклами http://videos.tf1.fr/auto-moto/le-defi-300km-h-place-aux-motos-7598137.html (http://videos.tf1.fr/auto-moto/le-defi-300km-h-place-aux-motos-7598137.html)


Титла: Re: Suzuki GSX-R 1000 2012
Публикувано от: JORO-SLIVEN в октомври 30, 2012, 20:05:23
Сега им намери снимка без тия работи дето на теб ти иглеждат различни и ги наложи едно върху друго..............
 РАМА , ШАРНИР , Предница , Ъгъл на предницата , Междуосие.............. недей ги сравнява като жена...........
 "
 - Избрах си страхотна кола (споделя съпругата)
 - Каква марка модел врати двигател............ ??? (пита я съпругът и)
 - Ами много красива синя с огледала на вратите и сиви колела........"
А ти какво ново искаш да измислят :-) А като ги видиш и двата на живо ще разбереш ,че са доста различни макар и изглеждащи идентично на фотото. а това за междуосието :-) :-) :-) :-)


Титла: Re: Suzuki GSX-R 1000 2012
Публикувано от: IVANKO4X4 в октомври 30, 2012, 21:59:03
Кавата си се представи много добре и при двата старта,или е рекламен номер? :o


Титла: Re: Suzuki GSX-R 1000 2012
Публикувано от: Ra1den в октомври 30, 2012, 23:27:48
Възможно е. Направи ми впечетление, че не всички мотори бяха напълно стокови :D


Титла: Re: Suzuki GSX-R 1000 2012
Публикувано от: KokoVmaxa в октомври 31, 2012, 09:01:51
......... догодина ти ще докараш твойто L2 и ще го съпоставим с някоя дърта Хонда от 2008-ма !
 тука Сузуки са дооооста изостанали(колкото и да съм фен на марката) в момента ;) и заради това плагиатстват да ти кажа лекичко под секрет


Титла: Re: Suzuki GSX-R 1000 2012
Публикувано от: JORO-SLIVEN в октомври 31, 2012, 19:28:10
......... догодина ти ще докараш твойто L2
Дай боже :grin:


Титла: Re: Suzuki GSX-R 1000 2012
Публикувано от: Ra1den в октомври 31, 2012, 19:50:59
И според мен Сузуки в момента не са това което са били някога. Заклет фен съм на марката, но са доста назад в сравнение с някой марки :) 2012 Модела е добър, но не достатъчно  :D


Титла: Re: Suzuki GSX-R 1000 2012
Публикувано от: JORO-SLIVEN в октомври 31, 2012, 20:08:13
но са доста назад в сравнение с някой марки
Доста???С кое е назад?Как преценихме по картинки и видео?


Титла: Re: Suzuki GSX-R 1000 2012
Публикувано от: Ra1den в октомври 31, 2012, 20:23:05
Съдя по продажбитe, по представянето на марката в дадени състезания и по мненията на собственици на модела в световния форум :) Ти по какво съдиш, че не е така? :) Имаше и сравнение м/у К6 и Л2-то и Л2-то спечели само с 1 точка заради по-доброто си окачване, а  много хора казват, че К6 модела е по-сполучлив  :grin: Също за спирачките въпреки, че са брембо има мнения, че това Брембо няма нищо общо с Брембото на БМВ или Афтърмаркет Брембо - много по-нисък клас е и не е това което се е очаквало :)


Титла: Re: Suzuki GSX-R 1000 2012
Публикувано от: JORO-SLIVEN в ноември 01, 2012, 00:18:12
Дай някаква статистика за продажби :grin: Ако съдим по състезания то кавите ще да са най-скапаните мотори.
Не сравнявай нищо с К5-6,това е може би най-сполучливия мотор правен някога като съвкупност от всички важни определящи фактори.Скоро и на милениъм фолкън ще се сърдим...
Не казвам,че е №1 или 2 а просто,че не сравняваме японски мотори с примерно трюмф и това твое изказване
И според мен Сузуки в момента не са това което са БИЛИ НЯКОГА....но са ДОСТА назад в сравнение с някой марки :)
е меко казано смешно.Ще ме извиняваш :grin:
 :-X


Титла: Re: Suzuki GSX-R 1000 2012
Публикувано от: kitan в юли 15, 2019, 21:15:31
абе намерих си някаква стара тема и да си питам в нея

имам някакво копче,всъщност са две и между тях пише метер,на дясната конзола
някой да има на идея,за какво е?
натискам,задържам и кор


Титла: Re: Suzuki GSX-R 1000 2012
Публикувано от: KokoVmaxa в юли 17, 2019, 10:00:45
абе намерих си някаква стара тема и да си питам в нея

имам някакво копче,всъщност са две и между тях пише метер,на дясната конзола
някой да има на идея,за какво е?
натискам,задържам и кор
SUZUKI staNdart Malfunction/s   :o
 Пробвай да спреш , да го натиснеш , да тръгнеш и да се върнеш в същата точка , после пак да го натиснеш........ след това направи същото кръгче по същият маршрут........... може па тия Жапанета да са се объркали да турят лап-таймер  :(


Титла: Re: Suzuki GSX-R 1000 2012
Публикувано от: kitan в юли 18, 2019, 08:32:59
SUZUKI staNdart Malfunction/s   :o
 Пробвай да спреш , да го натиснеш , да тръгнеш и да се върнеш в същата точка , после пак да го натиснеш........ след това направи същото кръгче по същият маршрут........... може па тия Жапанета да са се объркали да турят лап-таймер  :(
май да...ама ннямам идея как работи.ще пробвам по твоя начин
и без това трябва да си донастроя шифтъра,че не прочетох инструкциите и са ще има нови изпитания


Титла: Re: Suzuki GSX-R 1000 2012
Публикувано от: meneldor в юли 18, 2019, 13:40:14
Да не е това:
Цитат
Reserve trip meter

The reserve trip meter counts distance from fuel tank reserve point until the fuel tank is refilled. The fuel level indicator starts blinking and reserve trip meter starts counting when the fuel tank becomes reserve point. The trip meter will be reset to zero automatically when the fuel tank is refilled over half amount and the motorcycle is started moving.

Reserve trip can be reset manually by pushing the adj button 2 More than 5 seconds with fuel tank filled over half amount.

http://www.suzukigsxr.org/instrument_panel-23.html (http://www.suzukigsxr.org/instrument_panel-23.html)


Титла: Re: Suzuki GSX-R 1000 2012
Публикувано от: kitan в юли 19, 2019, 01:54:39
Да не е това:http://www.suzukigsxr.org/instrument_panel-23.html ([url]http://www.suzukigsxr.org/instrument_panel-23.html[/url])

друго ми е таблото


Титла: Re: Suzuki GSX-R 1000 2012
Публикувано от: kitan в юли 20, 2019, 22:57:05
SUZUKI staNdart Malfunction/s   :o
 Пробвай да спреш , да го натиснеш , да тръгнеш и да се върнеш в същата точка , после пак да го натиснеш........ след това направи същото кръгче по същият маршрут........... може па тия Жапанета да са се объркали да турят лап-таймер  :(
изхарчих си гумата между две кръгови,спирам,натискам,горно долно,задържам и...кОр

всички викат,че е хронометър,ма как работи да го ева :o :o :o :o

поне видях че прекъсвача на втора е на 127 :( :( :( баси яката бегачка

Коко,дай нови идеи и един линк за спрей за верига за тоя мотор
преди време купих от теб един честерон мисля,че се казваше и беше супер.нещо такова ми трябва,ама да дойде по пощата в Англия


Титла: Re: Suzuki GSX-R 1000 2012
Публикувано от: KokoVmaxa в юли 22, 2019, 07:31:04
изхарчих си гумата между две кръгови,спирам,натискам,горно долно,задържам и...кОр

всички викат,че е хронометър,ма как работи да го ева :o :o :o :o

поне видях че прекъсвача на втора е на 127 :( :( :( баси яката бегачка

Коко,дай нови идеи и един линк за спрей за верига за тоя мотор
преди време купих от теб един честерон мисля,че се казваше и беше супер.нещо такова ми трябва,ама да дойде по пощата в Англия
https://www.permatex.com/products/lubricants/specialty-lubricants/permatex-chain-lube/ (https://www.permatex.com/products/lubricants/specialty-lubricants/permatex-chain-lube/)

 (14,50 лв/бр - ама май ще ти е по евтино ако го вземеш от там , нямам идея колко е доставката на това нещо до тебе :o)

 честно казано - Ти попита ли ЮтЮб(както синковеца вика - ЮтЮбна ли го) ?

 Прекъсвач на 127 ..... какво ? Ингилийски Миляци или Километри ?


Титла: Re: Suzuki GSX-R 1000 2012
Публикувано от: kitan в юли 22, 2019, 09:57:34
https://www.permatex.com/products/lubricants/specialty-lubricants/permatex-chain-lube/ (https://www.permatex.com/products/lubricants/specialty-lubricants/permatex-chain-lube/)

 (14,50 лв/бр - ама май ще ти е по евтино ако го вземеш от там , нямам идея колко е доставката на това нещо до тебе :o)

 честно казано - Ти попита ли ЮтЮб(както синковеца вика - ЮтЮбна ли го) ?

 Прекъсвач на 127 ..... какво ? Ингилийски Миляци или Километри ?
127 мили на втора...не що много ми пука,ама докато въртях кръгчетата викам,да видя колко вдига :smile:

поръчах го,ама това е някаква грес,как се маже по веригата :o :o :o :oв смисъл има ли нещо специфично дето трябва да знам или да си купя една четчица и с нея?


не съм го ютубнал,щото не разбирам англииски...дееба и езика как ме мъчи


Титла: Re: Suzuki GSX-R 1000 2012
Публикувано от: KokoVmaxa в юли 22, 2019, 16:22:07
 Чистиш както чистиш и с честъртон-а нищо по различно


Титла: Re: Suzuki GSX-R 1000 2012
Публикувано от: kitan в юли 24, 2019, 23:38:38
след днешните тестове 100-103 мили на първа

иначе макса...сърце не ми даде да го тествам
стигнах до 177 и си имаше още бая до прекъсвача

ще ида някоя суртин и ще тествам,ма с трафика не си е работа

нещо ще трябва да видя и как е активацията на тоя лънч контрол и как да го ползвам :o :o :o

веднъж се активира и прекъсвач на 7000 оборота,после го няма :o :o :o :o мътно ми е още :smile:

ама застрелях една биг банг ямаха на драга...другия път ще ида по-рано,за да мога да направя повече стартове и ще си пробирам по-добре противниците,че са...имаше и доста несериозни,дето и те не знаеха защо са там


Титла: Re: Suzuki GSX-R 1000 2012
Публикувано от: kitan в август 29, 2019, 20:53:43
активацията на лънч контрола,става като включиш на първа и 2 секунди,не правиш нищо

открих и хронометъра как работи,ма е тъп хронометър,а и нещо не ми се отдаде зануляването,та лично за мен е безсмислен

обаче открих и един друг,доста сериозен проблем.не знам дали е от мотора или от пътя,щото тук други мотори с такава скорост не съм карал,но нека карам по ред

та карам си по един път на четвърта със около 170 мили,това е почти края на оборотомера и мотора ми започна да се изправя на задна гума :( :( :( в първия момент си викам,ебаси пауъра :-) :-) :-) :-)ама след кратък размисъл,реших,че няма начин да е от него :smile:

и кулминацията оня ден,излизам да пия едно кафенце дет се вика,ма само по карбон(демек къси гащи и тениска) и си карам нормално,даже към бавничко
тая част на Англия няма големи планини,по-скоро е равнина и поле,ама не е баш равно.пътя непрекъснато се изчачваш и после се спускаш.на някакви мини хълмчета е.с дължина на хълмчето 300-500метра.300-500 метра изкачваш и после толкова спускаш,иначе пътя е прав.

така,едни педераси ме ядосаха малко(никога не карайте ядосани) и като позасилих мотора из едно такова пътче в полето,ама засилих,как си требе.170 мили на четвърта,пета,целия оборотомер,шеста и тъкмо преди да думна прекъсвача на шеста мотора литна :( :( :( :(в буквалния смисъл на израза
все едно някой ми ритна предната гума отдолу.изправи се мегарязко и дори според мен,се отдели и задната гума от земята.начи така се изправи,че в един момент,най-предната част на мотора,беше задната гума.и тъкмо гледах,къде ще ми сложат плочата задната гума докосна асфалта и се приземих на двете гуми

няма да обяснявам какво е усещането,спрях целия треперейки и писах на едни приятели за съвет,ко е това нещо.тъй и не стигнахме до консенсус за причината,дали е в мотора,окачване,аеродинамика или си е просто от шибания път

мотора си е наред и от към спойлери пълен оригинал

тръгнах си,ма...нямаше да съм аз,ако оставех така нещата
та равносметката

като изкача хълма с над 150 мили,при започване на спускането,предната гума се отлепя и дори да задържа газта,мотора се опитва да ме залупи
при 145,няма проблем,спуска си се нормално
нали всичко това при ускорение де

май ще трябва да взема друг мотор,да видя,това проблем в аеродинамиката на това сузуки ли е или си е от пътя и всички мотори се държат така тук

някой някакви идеи :o :o :o :o


Титла: Re: Suzuki GSX-R 1000 2012
Публикувано от: phoenix в август 29, 2019, 21:38:49
Готов си за остров Ман. Нали ти е наблизо :-) :-) :-)

П.П. Встрани от майтапа, не виждам нищо чудно предницата на мотора да се изправя след като превалиш върха на хълмчето с висока скорост. Все пак до този момент моторът е "летял" по нагорнището и предницата е била по-високо от задницата. Няма време да слезе толкова бързо, когато пътят тръгне надолу. Колите в такава ситуация просто скачат с четирите колела във въздуха. Смятай щом и танковете го могат... Ако се мине с по-ниска скорост, този ефект не се проявява.
Сигурно си гледал това:

ACCEPT - PRINCESS OF THE DAWN. ISLE OF MAN -TT. (http://www.youtube.com/watch?v=V3OBf2sGNcA#)


Титла: Re: Suzuki GSX-R 1000 2012
Публикувано от: IBenchev в август 29, 2019, 22:55:29
Както го описваш, трябва да е нещо като на тази писта, известна именно с тези скокове:

https://youtu.be/33r-GQ23s2s (https://youtu.be/33r-GQ23s2s)


Титла: Re: Suzuki GSX-R 1000 2012
Публикувано от: kitan в август 30, 2019, 00:40:45
не е като на пистата,по скоро на Ивчо в клипа имаше едни двама дето се разбиха един след друг
на пистата не си с такава скорост

аз иначе си скачам и си летя редовно със скоросто до 200,но това няма общо
правил съм го с доста мотори,всеки се държи различно и то е като на пистата
ама при такъв скок,мога да управлявам мотора,щото той лети направо(изправен като за каране) или му пада предницата надолу(заради аеродинамиката му) или пада целия,като все едно си го хвърлил от някъде


тук просто скороста ти подема предницата и доста рязко я мята нагоре и ако не затвориш газта или ако нямаш сцепление на задната гума,просто ще се превъртиш назад

по време на скок,можеш да вдигнеш предницата без проблем,ама е трудно да я натиснеш надолу,а като е толкова рязко,просто нямаш как


поне Весо ме успокои,че е от настилката,не от мотора,та...дано не забраавям и да не давам газ,на такива места


иначе скоковете до 200 са си як кеф и ги препоръчвам горещо,мога да ви кажа къде да идете да се покефите,става и със 130.просто с под 100 не смея да скачам,щото прескачам жп прелез и да не пипна линията,че веднъж си...ама ако си с над 100 е мега яко


Титла: Re: Suzuki GSX-R 1000 2012
Публикувано от: totomoto в август 30, 2019, 07:51:26
Според мен при скорост от 170мили вече е време да прибереш колесника :)


Титла: Re: Suzuki GSX-R 1000 2012
Публикувано от: kitan в август 30, 2019, 08:57:32
Според мен при скорост от 170мили вече е време да прибереш колесника :)
това е скороста дето отваря вратите на дисниленда за възрастни

или както казваше един мой добър приятел и мега як рацер...то  за скорости под 250 ко да си говорим :) :) :) :)

там си личи един мотор мотор ли е-да продължи със зверско ускорение или е моторченце да добута с последни силици бавничко до края на километража

там започва да ти тупка сърчицето и да се опитва да пробие през ребрата
там е и рая и ада


ама...човека е едно много адаптивно животно...много адаптивно
просто свикваш и спираш да си на 101% и тогава стават големите фалове

не може да караш с 320++ и да си мислиш,са дали казах,да ми направят шопската салата без лук
и сега ще трябва да чакам друга салата(мразя да чакам) и да пробирам тая дето е с лука,докато правят другата,па то ще ми изтине другото ядене,докато ми направят новата салата и...
не става
това не е ок
в момента в който осъзнах,че мисля за глупости,не за карането при тая скорост мотора автоматично се саморегистрира в мобилето и дори бях решил да се отказвам въобще от моторите

та сега внимавам,да не го правя много често,поне да не е постоянно и като го правя да съм на 6++ съсредоточен в карането


Титла: Re: Suzuki GSX-R 1000 2012
Публикувано от: phoenix в август 30, 2019, 10:06:21
Тия по английско имат ли бостани покрай пътя? Че с тези скорости дето караш...


Титла: Re: Suzuki GSX-R 1000 2012
Публикувано от: kitan в август 30, 2019, 12:25:28
Тия по английско имат ли бостани покрай пътя? Че с тези скорости дето караш...
ягоди бе Ивчо,ягоди,не бостан :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-)

и тука има жив плет покрай пътя,нема къде да ми избега :) :) :) :) :)


Титла: Re: Suzuki GSX-R 1000 2012
Публикувано от: phoenix в август 30, 2019, 14:21:37
Все тая :-) :-) :-)


Титла: Re: Suzuki GSX-R 1000 2012
Публикувано от: kitan в януари 06, 2020, 15:30:29
абе вчера мотора ми се напрай на интересен и не запали.
просто не се включи помпата.
поразглобих бушоните,позачистих,ама те си бяха ок и никакъв ефект

намерих един черен кабел,единия край вързан за плюса,другия за минуса и отиват в една странна буксичка с накрайник против влага и вода.на единия кабел има бушонче и то беше ръждясало,позачистих го хубаво и тока в помпата дойде...ама не виждам ква му е на това връзката с помпата ми.
имам и леко изпотяване на таблото,та се чудя,дали то не е било проблема и докато съм си играл с бушоните,просто да си е направило само контакт някъде.

след като запали,мотора си работи без никакви проблеми във всички обороти и си върви нормално

Като казах върви...ми малко му бях сърдит,че ме кара да се правя на майстор и си му понатиснах газта и...явно това дето подскача на хълмчетата зависи и от наклона на хълмчето.
ами тъкмо погледнах да видя с колко карам и видях 138 мили и тъкмо да въздъхна с облекчение и таа гад пак литна.а при предишните проби(на друг път) му трябваха над 150

все си мисля,че нещо с аеродинамиката му не е наред,ама докато не взема друг мотор да го тествам,че си остане пълна мистерия за мен :o :o :o

ще съм благодарен,ако някой ми каже оная страна буксичка с гуменото капаче и бушончето за къв чеп са



(https://scontent.flhr4-1.fna.fbcdn.net/v/t1.15752-9/81427789_592128828289247_6932197947274690560_n.jpg?_nc_cat=106&_nc_ohc=Rqw1gpI--u4AQnXKsi2607w3zMVBMm70yeg7KL1rPMZkgybDDqkID3WHA&_nc_ht=scontent.flhr4-1.fna&oh=3d706fa58622117d5c8a60d9dc329c77&oe=5E9AD4F7)


Титла: Re: Suzuki GSX-R 1000 2012
Публикувано от: phoenix в януари 06, 2020, 19:34:48
Ако е самотна и не е вързана към инсталацията, а само към батерията, най-вероятно някой си е извел изход за да включва нещо допълнително. Какво може да се включва можеш да се ориентираш по самата букса. Имай предвид, че ако решиш да я ползваш и ти, ще трябва да вадиш нещото, дето ще черпи ток от нея, защото в противен случай ще си остава работещо, когато си извадил ключа.


Титла: Re: Suzuki GSX-R 1000 2012
Публикувано от: kitan в януари 06, 2020, 21:24:24
Ако е самотна и не е вързана към инсталацията, а само към батерията, най-вероятно някой си е извел изход за да включва нещо допълнително. Какво може да се включва можеш да се ориентираш по самата букса. Имай предвид, че ако решиш да я ползваш и ти, ще трябва да вадиш нещото, дето ще черпи ток от нея, защото в противен случай ще си остава работещо, когато си извадил ключа.
и аз така си помислих,отворих бушона от чисто любопитство,видях ръжда и го почистих.ама към мотора ми дадоха и изход за запалка и той грам няма такава букса,а се връзва и той към акумулатора.странното в случая е че тока до помпата дойде,след като почистих тоя бушон.са ме е яд,че не снимах всичко,ама ми се караше,та ми се клатеха зъбите :smile:

дано не прави повече проблеми,че хич не ми се разглобява мотора

забелязах,че е страшно влажно в гаража,чак по таблото имаше влага


Титла: Re: Suzuki GSX-R 1000 2012
Публикувано от: phoenix в януари 06, 2020, 21:32:31
Както го описваш, не виждам връзка със захранването на помпата. Освен ако няма някой кабел, който не си видял в тази връзка, но захранва помпата :o


Титла: Re: Suzuki GSX-R 1000 2012
Публикувано от: Skywlak в януари 07, 2020, 07:24:13
Колко А е бушона ?


Титла: Re: Suzuki GSX-R 1000 2012
Публикувано от: Kris_inc в януари 07, 2020, 09:30:13
Този кабел с капачето и бушона, вързан за батерията е за поддържащо зарядно и това е за бързо свързване към съответното зарядно. 


Титла: Re: Suzuki GSX-R 1000 2012
Публикувано от: phoenix в януари 07, 2020, 16:50:48
Примерно.
Може и да се вади ток от него, не само да се вкарва. В случая на Китан може да има преработка, която да захранва и помпата през този бушон, и която Китан да е пропуснал. Малко вероятно, ама не е невъзможно като интервенция. Което би обяснило сработването на помпата след почистване на бушона.
А пък може и да е чиста случайност едното събитие спрямо другото.


Титла: Re: Suzuki GSX-R 1000 2012
Публикувано от: kitan в януари 07, 2020, 17:05:20
след разговор с един известен софииски майстор,стигнахме до извода,че чистенето на бушона,няма връзка с идването на ток до помпата.просто докато си играя с бушона,развих двата болта дето държат резервоара и макар и от това минимално разместване на резервоара,най-вероятно е дошъл тока.

и така и така ще ходя пак тия дни,ако пак е окислило,ще разгледам по-внимателно къде баш се крие проблема.ако ли не,до седмица трябва да му пристигнат малко екстри,та като ги монтирам,ще му направя профилактика и те така

ще снимам и буксата,та да кажете баш за какво е


Титла: Re: Suzuki GSX-R 1000 2012
Публикувано от: kitan в януари 12, 2020, 22:08:52
спуках го от каране и няма ядове...ще чака времето за козметичните промени,за смазване на буксите


Титла: Re: Suzuki GSX-R 1000 2012
Публикувано от: kitan в януари 18, 2020, 19:55:51
(https://scontent.flhr4-1.fna.fbcdn.net/v/t1.15752-9/82494412_1334315470107986_2818740904121073664_n.jpg?_nc_cat=105&_nc_ohc=80Om13HSaCkAX-0YRcK&_nc_ht=scontent.flhr4-1.fna&oh=eb09d8423d4acbc4508cea84b173c6cb&oe=5E939A1C)

(https://scontent.flhr4-2.fna.fbcdn.net/v/t1.15752-9/83097745_214316072931820_2308796589503676416_n.jpg?_nc_cat=111&_nc_ohc=rO4-HdRhqKcAX9cVDfi&_nc_ht=scontent.flhr4-2.fna&oh=832ca6fa2d743e6b2939731b84c6b235&oe=5EA4418C)

(https://scontent.flhr4-2.fna.fbcdn.net/v/t1.15752-9/82587858_2810122635713063_9034170468243865600_n.jpg?_nc_cat=111&_nc_ohc=5b9iOzALRucAX_N3rSc&_nc_ht=scontent.flhr4-2.fna&oh=38208348536f7009d3bac90facfeae26&oe=5E9FEF57)




Титла: Re: Suzuki GSX-R 1000 2012
Публикувано от: NikDaPhreak в януари 19, 2020, 09:20:53
За гората ли го стягаш? Май ти е писнало по бостаните...  :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-)


Титла: Re: Suzuki GSX-R 1000 2012
Публикувано от: kitan в януари 19, 2020, 10:23:46
За гората ли го стягаш? Май ти е писнало по бостаните...  :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-)
стига ве,това са си чисто пистаркаджииски гардове,нямащи нищо общо с гората.още не съм ги тествал на каране,ама ако ми пречат,директно изхвърчат.днес живот и здраве,мисля да ги тествам


Титла: Re: Suzuki GSX-R 1000 2012
Публикувано от: kitan в март 01, 2020, 19:33:37
Аз съм направо потресен от сузуки
2 пъти ми пренатягат веригата,оставят я без почти никакъв ход...нещо от типа на 1,5см на око

Аз ли изпускам нещо или тия са идиоти?


Титла: Re: Suzuki GSX-R 1000 2012
Публикувано от: phoenix в март 01, 2020, 20:25:27
Това някакво представителство на марката ли е? И що други ти регулират веригата :o


Титла: Re: Suzuki GSX-R 1000 2012
Публикувано от: kitan в март 02, 2020, 00:16:21
Това някакво представителство на марката ли е? И що други ти регулират веригата :o
Да официален сервиз и представителство

Имаше рекал и ми сменяха обтегача на веригата-първия път
Закарах го на генерална проверка-втория път

Двама различни майстора бяха

Та за това се чудя,щото първия път си реших,че тоя толкова си може,ама втория път...

Един приятел ми сподели,че при смяна на веригата и неговата била пренатегната,та се чудя,това някоя нова мода ли е,аз ли нещо не разбирам и бъркам.Абе пак ще си я оправя,ако не ме домързи,просто се чудя тия хора 100 тъй правят


Титла: Re: Suzuki GSX-R 1000 2012
Публикувано от: phoenix в март 02, 2020, 19:44:37
Или толкова си могат или са ти заложили нарочно проблем, за да отидеш пак на майстор. Вторият вариант е по-гаден, ама едва ли ние сме най-големите негодници в Европа.


Титла: Re: Suzuki GSX-R 1000 2012
Публикувано от: kitan в март 02, 2020, 19:52:46
Стига ме плаши ве :( :( :( :( тоя втория препипа целия мотор,без софтуера.Щото там пипне ли,си му казах да се стяга да си мре :)

Начи ако са седна и аз да си прегледам мотора заради тебе,да си забравиш фара и да не запали,баш кога бързаш за работа


Титла: Re: Suzuki GSX-R 1000 2012
Публикувано от: phoenix в март 02, 2020, 21:13:34
Стига ме кълна, ве :-) :-) :-) Имах предвид само веригата. Нали от нейното обтягане се оплакваш :o
Ти всъщност поглеждал ли си в ръководството колко трябва да е опъната :o


Титла: Re: Suzuki GSX-R 1000 2012
Публикувано от: kitan в март 02, 2020, 23:47:45
Стига ме кълна, ве :-) :-) :-) Имах предвид само веригата. Нали от нейното обтягане се оплакваш :o
Ти всъщност поглеждал ли си в ръководството колко трябва да е опъната :o
честно казано,не съм


Титла: Re: Suzuki GSX-R 1000 2012
Публикувано от: phoenix в март 03, 2020, 14:44:30
Ами виж, де. Може пък и да е нормално :o Ако не е, тогава им се ядосвай.


Титла: Re: Suzuki GSX-R 1000 2012
Публикувано от: bocmana77 в март 03, 2020, 18:35:53
Сант и половина няма как да е нормално.Че то на най малките неравности ще "рита" а и китан на е 60 кила момченце.


Титла: Re: Suzuki GSX-R 1000 2012
Публикувано от: kitan в март 03, 2020, 20:57:37
Сант и половина няма как да е нормално.Че то на най малките неравности ще "рита" а и китан на е 60 кила момченце.
и аз така мисля,а и нямам мануал да погледна

с чиста съвест ще ги наритам другия път


Титла: Re: Suzuki GSX-R 1000 2012
Публикувано от: kitan в март 28, 2020, 20:10:07
открих че съм имал регулиращи се степенки...оригиналните :( :( :(

много ми хареса това откритие :-) :-) :-) :-)


Титла: Re: Suzuki GSX-R 1000 2012
Публикувано от: kitan в април 30, 2020, 10:33:51
Понеже купих други ръчки за съединителя и спирачката при монтажа най-вероятно съм увредил прекъсвача на съединителя.
А може и да не съм,понеже им било слабо място.
са заради вируса,няма как да си поръчам от сузуки нов,та ползвах ибей.

обаче при смяната се оказа,че:
-прекъсвача който поръчах за моя модел,не е за него.
въпреки,че и на фактурата си пише,че е за него и няма как да пасне на мотора

-и в Англия е пълно с идиоти и някой ми е залепил винтчето което държи прекъсвача с лепило за болтове
съответно се скъса и нямаше как да монтирам нов прекъсвач

тука слънце,сърце юнашко не трае,дадох на късо да запали и подкарах така
мотора странно взе да си мени сам оборотите
освен това си беше с постоянно включен лънч контрл
май извадих късмет,че не е набил грешки,само заради модификациите по компютъра

оказа се,че късото не е опция за сузуки

пак си върнах прекъсвача,но вече не на мястото,а изнесен на удобно място
паля и с една свинска опашка го прибирам и така си карам.на всяко гасене със свинска опашка го лъжа,че не е натиснат съединителя.

цялата тая сага приключи успешно вчера,щото смених цялата конзола дето държи ръчката със все прекъсвача и сега е готов за бой

съответно след месец и половина непрекъснато слънце-заваля :-o


Титла: Re: Suzuki GSX-R 1000 2012
Публикувано от: KokoVmaxa в април 30, 2020, 13:02:32
1. оказа се,че късото не е опция за Сузуки

 2.съответно след месец и половина непрекъснато слънце-заваля :-o

1 - Мисля че ти го казах преди време  :grin:
2 - Закона на МЪРФИ (закона за всеобщата гадост е Безотказен) винаги работи ! :-(


Титла: Re: Suzuki GSX-R 1000 2012
Публикувано от: kitan в април 30, 2020, 14:32:14
1 - Мисля че ти го казах преди време  :grin:
2 - Закона на МЪРФИ (закона за всеобщата гадост е Безотказен) винаги работи ! :-(
да,каза ми го.аз за това направих оная цигания с прекъсвача и свинските опашки


Титла: Re: Suzuki GSX-R 1000 2012
Публикувано от: kitan в май 17, 2020, 22:29:09
днес се повозих 250 мили из инглезко и си намерих един луд англичанин запален по пистите.Караше си на пътя,все едно сме на пистата.Караше ЗХ10Р 2014 с шифтър и електроника(имаше и АБС и КТР,но каза,че ги е изключил) демек си е точно като моето сузуки.Спокойно мога да твърдя,че сузукито ми е по-бързо на правите.Не сме ги пускали как си му е реда,но права ли е,го отнасям.Нямаше къде да ги тестваме на макс скорост,ама в диапазона 150-300(5 на прекъсвач) си го спуквам видимо.
напук на всички клипчета из нета...тръпнем са да намеря някое БМВ
аз съм и поне 30 кила над тоя с десетката
Взех да си го заобичвам вече тоя мотор


Титла: Re: Suzuki GSX-R 1000 2012
Публикувано от: kitan в юни 19, 2020, 19:49:47
 :bd: :bd: :bd: :bd: :bd: :bd: :bd: :bd: :bd:

(https://scontent.flhr4-2.fna.fbcdn.net/v/t1.15752-9/104955649_684967632359099_8774166702368081105_n.jpg?_nc_cat=100&_nc_sid=b96e70&_nc_ohc=OI8fkH8mcUUAX9SWEyl&_nc_ht=scontent.flhr4-2.fna&oh=6b9bdb25c0989020c4ec6df5e04b3965&oe=5F13143B)

кат завали кво го чака :grin:

директно ще сменя системата.от помпата тръгват 2 маркуча,така ще му сложа и черния калник да видя как е.че ми събира прах вече близо година :-o


Титла: Re: Suzuki GSX-R 1000 2012
Публикувано от: kitan в юли 09, 2020, 13:51:55
нещо много важно,за да функционира правилно мотора при откачване на акумулатора се закачва първо минуса


Титла: Re: Suzuki GSX-R 1000 2012
Публикувано от: Skywlak в юли 09, 2020, 14:27:01
нещо много важно,за да функционира правилно мотора при откачване на акумулатора се закачва първо минуса
Това пък защо ?!?


Титла: Re: Suzuki GSX-R 1000 2012
Публикувано от: mikluho в юли 09, 2020, 15:24:10
.....при откачване на акумулатора се закачва първо минуса

Ха хах хах хааааааа
Ако ще Откачам акумулатора що ми е да закачам минуса  :grin:

Момък обяснява за адрес някъде по БГ:
- Долно нанагорнище знаеш ли къде е?
- Не?
- Начи минаваш през него и после преди моста след реката в дясно!


Титла: Re: Suzuki GSX-R 1000 2012
Публикувано от: kitan в юли 09, 2020, 22:45:50
Ха хах хах хааааааа
Ако ще Откачам акумулатора що ми е да закачам минуса  :grin:

Момък обяснява за адрес някъде по БГ:
- Долно нанагорнище знаеш ли къде е?
- Не?
- Начи минаваш през него и после преди моста след реката в дясно!
Мислех че се разбира,но явно не е така

Ако откачваш поради някаква причина акумулатора,при монтирането му,се закачва първо минуса,а не първо плюса



Титла: Re: Suzuki GSX-R 1000 2012
Публикувано от: Минко Илчев в юли 10, 2020, 01:49:41
Мислех че се разбира,но явно не е така

Ако откачваш поради някаква причина акумулатора,при монтирането му,се закачва първо минуса,а не първо плюса

     Ако е нещо специфично за този мотор и/или модел - възможно е. Всички останали случаи е желателно когато се сваля акумулатор първо се маха отрицателна (маса), после докато се разхлабва и сваля плюсът няма опасност да се затвори верига през корпуса. При монтажа последен минус. Надявам се известното, че реалната посока на тока в твърдите проводниците е от минус към плюс.


Титла: Re: Suzuki GSX-R 1000 2012
Публикувано от: kitan в юли 10, 2020, 17:56:34
явно няма да мина метър с кратко обяснение

нямам идея дали е така на друг мотор,но на тоя специално,ако закачиш първо плюса,мотора влиза в авариен режим

пали си и си върви,но не работи баш как си трябва на ниски обороти и таблото отказва да се смени в мили или да си свериш часовника.Демек-кара се,но не е как си трябва

няма и равна газ-мотора или ускорява или намаля дори да задържиш газта
минах през радар за средна скорост-идеше ми да сляза и да го запаля

говоря само и единствено за ГСХР1000 2012-нямам идея дали другите модели са така,но понеже темата е баш за тоя модел и за това го написах


Титла: Re: Suzuki GSX-R 1000 2012
Публикувано от: mikluho в юли 11, 2020, 00:37:29
явно няма да мина метър с кратко обяснение ............

Четем тука с един френд дето прави платките за антените на мобилните оператори, и засега само четем и попиваме.


Титла: Re: Suzuki GSX-R 1000 2012
Публикувано от: NikDaPhreak в юли 11, 2020, 12:29:09
Китане, няма никаква логика в това, дето пишеш. За електричеството няма значение кой полюс свързваш първо и кой - след това. При МПС с един от двата полюса на маса (обикновено отрицателния) първо се откача той, за да се избегне случайно замасяване на другия полюс през инструмента, с който се охлабват клемите. Закачането е по обратния ред.
Единственото логично обяснение за аварийния режим може би е по-лесното закачане на положителната клема. Ако при закачането на отрицателната да се стига до искрене или няколко кратки импулса (има-няма-има-няма ток), то това би била по-реалистичната причина, а не последователността на закачане на клемите.


Титла: Re: Suzuki GSX-R 1000 2012
Публикувано от: kitan в юли 12, 2020, 01:58:12
са клип ли да ви правя :o :o :o :o

тъкмо си сверих часовника,а и акумулатора не е много лесно за сваляне на тоя мотор

нямаше и да се сетя от какво е в авариен режим,но някой ми каза да закача първо минуса.
Май беше мапера,че има същия мотор и той,но не съм сигурен

Мотора си беше на 6,но му свалих акумулатора,за да стигна казанчето на задната спирачка :-o
което се оказа пълна глупост,щото не се стига до него от там и като видях каква простотия съм направил си закачих обратно акумулатора и продължих със смяната на спирачните маркучи.
закачих първо плюса,в това съм сигурен,щото е по-близката до мен букса и така ми беше по-лесно

като отидох да го измия,щото беше целия в спирачна течност видях,че е в авариен режим
но ме домързя да го гледам и това и така си го оставих

даже го покарах малко,за да видя,дали пък няма да излезе от тоя тъп авариен режим,ма курец

След това седнах и откачх акумулатора и закачих първо минуса и мотора се оправи

а са пак ми обяснете колко съм тъп и колко добре познавате МОЯ мотор


Титла: Re: Suzuki GSX-R 1000 2012
Публикувано от: evilution в юли 12, 2020, 02:05:58
За мотора никой не казва, че не го познаваш. Но познавайки тока, това е крайно нелогично.


Титла: Re: Suzuki GSX-R 1000 2012
Публикувано от: kitan в юли 12, 2020, 02:11:29
За мотора никой не казва, че не го познаваш. Но познавайки тока, това е крайно нелогично.
значи само клип ще оправи работата :o :o :o

или да седнете да прочетете баш за тоя мотор,щото съм сигурен,че някой ми го каза това,просто не помня кой

мотора влиза в авариен режим и ако му окъсиш прекъсвача на съединителя

ще питам мапера утре,дали пък не ми го е казал той.
малко ми е неудобно да му губя времето с глупости,но за вас ще се жертвам


Титла: Re: Suzuki GSX-R 1000 2012
Публикувано от: evilution в юли 12, 2020, 11:13:38
Това със съединителя лесно се обяснява. Технически не е някакво чудо, чудно е за чий чеп му е на някого да го прави, и единствената причина за която се сещам е инженера да му харесва да го сърби задника, защото го псуват много.  Няма нужда да му губим времето на човека и твоето да правиш клипове. Не е важно, просто е необяснимо.


Титла: Re: Suzuki GSX-R 1000 2012
Публикувано от: kitan в юли 12, 2020, 12:07:50
Това със съединителя лесно се обяснява. Технически не е някакво чудо, чудно е за чий чеп му е на някого да го прави, и единствената причина за която се сещам е инженера да му харесва да го сърби задника, защото го псуват много.  Няма нужда да му губим времето на човека и твоето да правиш клипове. Не е важно, просто е необяснимо.
аз не твърдя обратното

просто споделям опит,за хората които имат или ще имат такъв мотор.все пак се прави 4 години и вероятността някой да го има не е малка



Титла: Re: Suzuki GSX-R 1000 2012
Публикувано от: Skywlak в юли 12, 2020, 17:28:47
Може би моторът ли е влязъл в авариен режим от друго.

Как моторът ти разбира коя клейма си му закачил първо ?
Има ли някъде алтернативно захранване, което да издържи няколко часа ?

Може би това са въпроси за механик, но ти твърдиш че го познаваш тоя мотор, та затова те питам...


Титла: Re: Suzuki GSX-R 1000 2012
Публикувано от: phoenix в юли 14, 2020, 20:45:43
https://www.manualslib.com/manual/1286279/Suzuki-Gsx-R1000.html?page=63#manual (https://www.manualslib.com/manual/1286279/Suzuki-Gsx-R1000.html?page=63#manual)

На няколко места е описано, че се откача първо минусовият кабел.