www.MotoForum.bg

Стил => Off-Road => Темата е започната от: Esper в юли 10, 2022, 02:35:01



Титла: Honda CRF300 Rally - джобният дуал спорт
Публикувано от: Esper в юли 10, 2022, 02:35:01
В няколко теми става въпрос за този бюджетен модел на Хонда и рекох да съберем нещата на едно място.
Ако пък има още някой с такава машина винаги би била полезна още една позиция.

Аз все още се въздържам от авторитетно и тежко мнение.
Към момента имам към 3К километра с него.

За сега я намирам за доста приятна машина и добра придобивка.
Не ме натоварва в никакво отношение и в същото време ми дава достатъчно.
Очаквам непретенциозно и евтино обслужване, което е характерно за марката.

Определено е муден в натоварен трафик. Не бавен а точно муден.
Това в никакъв случай не може да се каже за DR-a в профила ми.
Извън хасфалтя или по зачукани пътчета каквито много харесвам нямам никакви забележки.
На тях направо е супер удоволствие да се ползва, там му е силата.
На такива места не отстъпва по абсолютно нищо на дъргела.
А още по-малко на струг 200+ кила.

Май се повтарям но все пак го намирам за относително тежък.
Хонда са могли да спестят едни 15 кила без да се напъват.
И без ползват материали и технологии от совалка!
Само от тенекиеният резервоар ще се “свалят” 4-5 ако ползваха вместо тенеке - пластмаса.
И пак толкова от литиева батерия.
Не че 150 кила са много но бих платил повече за да бъдат по-малко.
Обаче изглежда тази насока изобщо не им е била приоритетна.

Има и други забележки, например седалката.
Не зная как са го постигнали но неудобна седалка имам само на трактора.
И тази без да е ясно защо. Седлото на чистият CRF300 ще ми бъде ОК.

Също така неподвижните прибори и цялата конзола още ме стряскат.
До сега не съм имал такъв тип предница и ми е леко нетипично.

В началото признавам сериозно мислех да го заменя с CRF1000.
Обсче хич не е сигурно, че няма да имам забележки и към него.
Може би само към DL1000 няма да имам но само защото е Suzuki  :-)
Гарантирани са само по-високите разходи за всичко.
Пък аз не обичам да плащам повече от необходимото.
Да си погаля егото с вистром или африка за моето каране - не.
Да ползвам 10% от нещо се опитвам да избягвам винаги.
И понякога, както в този случай ми се получава.

Та към момента съм много ОК с тая машина.
Дори възнамерявам скоро да я вкарам в профила си :)


Титла: Re: Honda CRF300 Rally - джобният дуал спорт
Публикувано от: sith_of_darkness в юли 11, 2022, 17:20:46
Добре, добре..
Как е на скорости в рамките на 80-90 км/ч ? Усеща ли се нужда от 7-ма предавка ?  :smile:


Титла: Re: Honda CRF300 Rally - джобният дуал спорт
Публикувано от: Esper в юли 11, 2022, 17:38:27
Хаха, на мен и 6 са ми е разточителни, обаче:
1 е къса и дава много въртящ момент на кофти терен.
Не съм имал такова ендуро, може за кросаците е нормално.
Останалите са си ОК.
Не, поне аз не усещам необходимост от 7 скорост!


Титла: Re: Honda CRF300 Rally - джобният дуал спорт
Публикувано от: phoenix в юли 11, 2022, 19:56:05
В първия пост можеше да изтипосаш поне една снимка на моторчето. Ей така, за темата. И сега не е късно. Все още сме в първата ѝ страница :grin:


Титла: Re: Honda CRF300 Rally - джобният дуал спорт
Публикувано от: Esper в юли 12, 2022, 08:08:51
В първия пост можеше да изтипосаш поне една снимка на моторчето. Ей така, за темата. И сега не е късно. Все още сме в първата ѝ страница :grin:


Не мисля, че темата ще има много страници.
Все пак не е с политическа ориентация.
Обаче приемем забележката и за да има ред:

Директен ЛИНК (https://motorcycles.honda.bg/on-off/2021-crf-300-rally/) към модела в сайта на вносителят.
В ТАЗИ (http://www.motoforum.bg/index.php/topic,12898.12225.html) тема има мои фотки и няма сми да ги дублирам.
А така изглежда машината - тези снимки са пак от вносителя.
Аз едва ли мога да ги направя по-информативни.

(https://motorcycles.honda.bg/wp-content/uploads/sites/4/2020/12/322960_2021_HONDA_CRF300_Rally-1024x683.jpg)
(https://motorcycles.honda.bg/wp-content/uploads/sites/4/2020/12/322959_2021_HONDA_CRF300_Rally-1024x683.jpg)
(https://motorcycles.honda.bg/wp-content/uploads/sites/4/2020/12/322962_2021_HONDA_CRF300_Rally-1024x683.jpg)


Титла: Re: Honda CRF300 Rally - джобният дуал спорт
Публикувано от: phoenix в юли 12, 2022, 13:35:28
A, не си казал - не сме я направили политическа. Особено с тези цветове на мотора като знамето на Червената армия :-) :-) :-) :-) :-)

П.П.
Имаше ли изискване за първоначално разработване на двигателя?


Титла: Re: Honda CRF300 Rally - джобният дуал спорт
Публикувано от: Esper в юли 12, 2022, 14:18:46
Може за разнообразие да опитаме спам на религиозна основа :)

Не, няма специални изисквания отнасящи са за разработка.
Нито писмени нито устни но до дори към момента се въздържам да вземам максимума.
Единствено обслужване на първите 1000км, което спазих.
Следващите са през 12К км, които не възнамерявам да спазвам.
Сменям си както баба знае - 6-7К или 1 година.
То не че има голяма вероятност дори толкова да направя за година.
Освен ако не намеря начин да карам всичи едновременно :)


Титла: Re: Honda CRF300 Rally - джобният дуал спорт
Публикувано от: sith_of_darkness в юли 12, 2022, 16:18:53
Освен ако не намеря начин да карам всичи едновременно :)

Не бъди стиснат. Да на другарче да кара другия  (:f:)


Титла: Re: Honda CRF300 Rally - джобният дуал спорт
Публикувано от: kitan в юли 12, 2022, 16:37:42
Малеее,ама и това нема да го цукне и майка му :-) :-) :-) :-) :-)

За муцуната говоря,иначе назад си е супер

Пу,пу да му неа уруки


За втори човек става ли?

Куфарче да му се монтира?


Титла: Re: Honda CRF300 Rally - джобният дуал спорт
Публикувано от: Skywlak в юли 12, 2022, 19:09:04
Не бъди стиснат. Да на другарче да кара другия  (:f:)
Това е разкошна идея!

Мислил ли си за тест драйв срещу заплащане  :D ?


Титла: Re: Honda CRF300 Rally - джобният дуал спорт
Публикувано от: Esper в юли 12, 2022, 19:34:58
Малеее,ама и това нема да го цукне и майка му :-) :-) :-) :-) :-)

Да, нема вероятност да се удави само ако види гьол  :-)

С 2 човек/жена не съм го товарил, вероятно става в стоков вид.
С топ каса както е при мен - едва ли освен от зор заман до най-близкият върбалак  :smile:
То и дъргела не е за 2 човек а това е по-късо поне с педя.
Пък и няма смисъл да отваряме кутията на пандора отново:
Такъв тип ендура са соло машини.
Дължината на седалката НЕ Е такава за два задника.

Има стойки за топ каса, има такива и за каса + странични куфари.
Аз турих първият тип, от вторият нямам нужда. Обаче има за мераклии.
Цените им не кореспондират с бъбрек според мен.
Ма те за всички мотори вероятно са така но са ми извън интересите.

Ей го без:
(https://www.deimos.doomshell.net/photo/_data/i/upload/2022/05/25/20220525124751-281652d8-xl.jpg)

Ей го със:
(https://www.deimos.doomshell.net/photo/_data/i/upload/2022/06/26/20220626190621-f5d12b75-xl.jpg)

Разликата "тежи" към 200 гроша грубо само за тавата + монокий основа. Топ касите си ги имах и не са в калкулацията.

Това е разкошна идея!

Мислил ли си за тест драйв срещу заплащане  :D ?


Не съм, особено срещу заплащане.
Така не се прави даже при дилъра.
Но с познати и приятели сме правили такива неща фор фрий.
Така че такава уговорка за някакво трипче винаги е отворена.
Във всички случаи обаче важи правилото: чупи-купи  :grin:


Титла: Re: Honda CRF300 Rally - джобният дуал спорт
Публикувано от: madbatt в юли 12, 2022, 19:47:48
Абе давай оферта, че човеко чака цена за оттърване, още от първите ти писания за кривогледото :biggrin:


Титла: Re: Honda CRF300 Rally - джобният дуал спорт
Публикувано от: Venci в юли 12, 2022, 19:57:36
Днес един германец сменя гуми на такова CRF-че, в сервиза на мой познат. Беше тръгнал към Иран, по негови думи. Много прилича на истински мотор, само дето е разногледо, като БМВ. Високо  е горе-долу, колкото Тайгъра, дето карам сега. Много лек мотор, след тучовете /220+ кг/ които карам последните 16-17 години, направо имах усещането, че мога да го разнасям като плакат пред парламента. Седалката никак не ми пасна, обаче германеца беше сложил една овча кожа върху нея, и това добавяше някакъв "комфорт". Не съм го питал, колко му се е сплескал задника от Германия до Бг.
Лично мнение - много подходящ за моето пенсионерско каране мотор. Даже се чудя дали да не си взема един направо от магазина - цената смешна. Караш мотор с разход на скутер. Само трябва да му се смени седалката.


Титла: Re: Honda CRF300 Rally - джобният дуал спорт
Публикувано от: Esper в юли 12, 2022, 20:02:26
Откакто дъргело0 го "разселих" на офис паркинга загубих всякакъв интерес за търговията.
Виж трактора ако махнем е нещо в правилна посока.
Между другото тая година имах ПЪРВОТО обаждане по обявата за продажбата му.
Сигурно има някакъв проблем с нея ама на кой му дреме...
Пък и бях на 500км/1 ден ден разстояния и дори тоо клиент си би камшика.
Живи и здрави, паре као весници е казал народа  :-)

Днес един германец сменя гуми на такова CRF-че, в сервиза на мой познат. Беше тръгнал към Иран, по негови думи. Много прилича на истински мотор, само дето е разногледо, като БМВ. Високо  е горе-долу, колкото Тайгъра, дето карам сега. Много лек мотор, след тучовете /220+ кг/ които карам последните 16-17 години, направо имах усещането, че мога да го разнасям като плакат пред парламента. Седалката никак не ми пасна, обаче германеца беше сложил една овча кожа върху нея, и това добавяше някакъв "комфорт". Не съм го питал, колко му се е сплескал задника от Германия до Бг.
Лично мнение - много подходящ за моето пенсионерско каране мотор. Даже се чудя дали да не си взема един направо от магазина - цената смешна. Караш мотор с разход на скутер. Само трябва да му се смени седалката.

За седалката има място за развитие.
Това не е седалка... Това е някаква аналогова самноебачка!


Титла: Re: Honda CRF300 Rally - джобният дуал спорт
Публикувано от: SimoSV в юли 12, 2022, 20:10:29
Това не е седалка... Това е някаква аналогова самноебачка!

Хахахах...точно казано. Със здраве да му направиш 100 000 безаварийни км.

 Сега за обявата, ако пуснеш Дъргела за продаване, няма нужда от обява. Направо ми пиши на ЛС и си го продал :D


Титла: Re: Honda CRF300 Rally - джобният дуал спорт
Публикувано от: Esper в юли 12, 2022, 20:18:05
Хахахах...точно казано. Със здраве да му направиш 100 000 безаварийни км.

 Сега за обявата, ако пуснеш Дъргела за продаване, няма нужда от обява. Направо ми пиши на ЛС и си го продал :D

Често го чувам ама за друга обява става въпрос  :-X

П.С: И благодаря!!!


Титла: Re: Honda CRF300 Rally - джобният дуал спорт
Публикувано от: phoenix в юли 12, 2022, 20:56:14
Дай някакъв линк към обявата за трактора. Ако не е тайна :)


Титла: Re: Honda CRF300 Rally - джобният дуал спорт
Публикувано от: Esper в юли 12, 2022, 21:19:40
Дай някакъв линк към обявата за трактора. Ако не е тайна :)

Ако е тайна нямаше да се чува писък.
А именно писка на уя да подновявам ето тая обява:

https://www.mobile.bg/51594715371436961 (https://www.mobile.bg/51594715371436961)

Ако некой я "оправи" - евала.
И с процент опитвах но дедOFF.

Чоперастите го "вдигат" на цици.
Не сега, от време ОНО.
Те са си цицомани бай дизайн, Бог да ги прости.
Аз не мога обаче защото заема мястото на дъргела!


Титла: Re: Honda CRF300 Rally - джобният дуал спорт
Публикувано от: sith_of_darkness в юли 12, 2022, 21:30:12
след тучовете /220+ кг/ които карам последните 16-17 години, направо имах усещането, че мога да го разнасям като плакат пред парламента.

Това и аз го установих доста отдавна. Не за разликата или, че този е лек, а просто тежките големи и скъпи мотори някак предразполагат само към по-сериозно далечно каране, екипиране като военна експедиция и никакво гасене на двигателя докато не светне лампата за горивото  :-)

ЗНам, че всичко е в главата на човек и голям мотор може да е лежерен, но аз така ги усещам нещата. В момента си вадя скутера, отивам да пазаря до 2-3 магазина на 2-3 км по дънки и отворена каска. Предразполага към лесно каране за всякакви нужди. Този мотор има подобна натура и това ми допада в него супер много.

Имам няколко въпроса...

- Как е протекцията от вятър извън темата за слюдата? Краката добре ли пази, бедрата.. От вятър ? Видях, че има доста широка баш плейта отдолу и леко пази и краката, когато го тествах.

- Ако те е хващал вече дъжд.. Мята ли по краката от предната или задната гума ? Тук важна роля може да игра пак същата баш /предпазна/ плоча


Титла: Re: Honda CRF300 Rally - джобният дуал спорт
Публикувано от: Esper в юли 12, 2022, 21:40:05
Според мен няма защита - т'ва да да е шибан гордуинг?
Тоест не съм забелязал нищо драматично различно от Дъргела в тази насока.

Истински дъжд с този мотор все още не ме е валяло.
Преди няколко дни в Годеч но беше в периферията и даже не бих казал, че ме е валяло.

Обаче няма НИКАКВА причина да се очаква нищо различно, от което и да е ендуро.
То е също като... Ми няма нищо общо със скутерите и Супер Мариото :)


Титла: Re: Honda CRF300 Rally - джобният дуал спорт
Публикувано от: phoenix в юли 12, 2022, 21:55:13
Тракторът изглежда много лачен. Едни 20 коня отгоре наистина биха му били добре дошли, ама каквото такова... Каква максимална скорост си вдигал с двама човека отгоре му?


Титла: Re: Honda CRF300 Rally - джобният дуал спорт
Публикувано от: Esper в юли 12, 2022, 22:22:04
Питаш за някакви изключения в рамките на 10 години.
Не помня, аз не съм го карал от поне 4 години.
Принципно 120-130 км/ч тоя модел в жега не е добре да подържа много време.
Вдига нездрави температури, все пак е чист въздухар, няма дори маслено охлаждане като тъпата сенкя.

За лачен е лачен. Мен затова ме загуби.
Аз съм свиня, не обичам лъскави неща а точно обратното.

Ама все пак тая тема е за друга онда :)


Титла: Re: Honda CRF300 Rally - джобният дуал спорт
Публикувано от: phoenix в юли 12, 2022, 22:49:58
Другата с едни шосейни гуми и малко по-широка седалка ще стане идеалка. Тези седалки като твоята ми изглеждат като женски прашки. Само дето прашките са по-секси :-) :-) :-)


Титла: Re: Honda CRF300 Rally - джобният дуал спорт
Публикувано от: evilution в юли 12, 2022, 23:55:07
Гледам в Щатите има  CRF450RL, който е чувствително по-лек от CRF300L Rally, вярно, с по-малък резервоар е, колкото стандартния 300L, но това е лечимо, и пак ще остане по-лек. Що няма CRF450L Rally.


Титла: Re: Honda CRF300 Rally - джобният дуал спорт
Публикувано от: Esper в юли 13, 2022, 04:51:57
Не се предлага за Европа, мисля.
Ако ще влизам в порно “мотор от уса” може само за чисто нов дъргел.
Ама аз дори за дъргел няма да го направя.

А онова с резервоара може да не се окаже чак толкова лесно лечимо.
За CRF300 вече гледах в ачербис и изглежда не предлагат такова.


Титла: Re: Honda CRF300 Rally - джобният дуал спорт
Публикувано от: Vladi4 в юли 13, 2022, 06:52:41
За какво ти е друг резервоар? Нали тоя стандартният е 12,8 литра, а това гори 2,7л/100. Това са над 400 км автономия. Стигат.  :grin:
За съжаление седалките на голяма част от моделите на Хонда са отвратителни. Само седалки не се научиха да правят тия хора... На моята бивша Африка два пъти преработвах седалката и още два пъти и слагах разни възглавници, та да мога да карам 400 км без проблеми. Преди това имах Хонда Магна и там преработвах седалката. :-) :-)


Титла: Re: Honda CRF300 Rally - джобният дуал спорт
Публикувано от: Esper в юли 13, 2022, 07:18:09
За какво ти е друг резервоар?

За да стане по-лек.
Всъщност търсих основно за CRF300L, където трябва не само за това.
Но поне ачербис нямаха за никой от тази серия а при американците не съм пробвал.
Иначе е точно така - 400км си прави с всякакво каране.
Не зная колко още може, не ми е угасвал до сега за гориво но все някога ще разбера.

За седалките нямам други наблюдения освен от кубчето а там нямам проблем.
И нямам предвид ежедневното развозване.
Правил съм с него по 300км на трип, вози ме и до морето веднъж - всичко нормално.
Тук не е така а аз го подозирах още като седнах на нея в шоурума.
Но мисля, че ще си формирам задника ако започна да карам основно него.
Изхождам от драга - клин клина избива :)

Другата с едни шосейни гуми и малко по-широка седалка ще стане идеалка. Тези седалки като твоята ми изглеждат като женски прашки. Само дето прашките са по-секси :-) :-) :-)

А тая седалка да не е по-добре?
Първият мотор дето ходих да гледам като се бях взел за чоперастин!
Всъщност има голяма вероятност да не е по-зле.
Естествено говоря за седалката, оная черна дамска превръзка отзад въобще да не я коментираме  :-)

(https://www.deimos.doomshell.net/photo/_data/i/galleries/pub/unsorted/270820112777-me.jpg)


Титла: Re: Honda CRF300 Rally - джобният дуал спорт
Публикувано от: sith_of_darkness в юли 13, 2022, 09:59:42
Гледам в Щатите има  CRF450RL, който е чувствително по-лек от CRF300L Rally

Това е по-рацинг вариант гола машина с къси интервали за масло и клапани, не става директно за 'адвенчър' какъвто се води този мотор. И с доста по-добро окачване, но и цената е по-добра.  :-) :-) :-)
То и по-мощният вариант на 300 пак е с по-къси интервали. От малка кубатура изкараш ли мощност от 1 цилиндър и ставаш като кросарка.. На мото часове  :-) :-)

п.с. На ви седалка за 1000 км на ден..  :-) :-) :-)



(https://i.postimg.cc/9D2NHCCt/51657273699609338-b9.jpg) (https://postimg.cc/9D2NHCCt)


Титла: Re: Honda CRF300 Rally - джобният дуал спорт
Публикувано от: Vladi4 в юли 13, 2022, 11:27:36
БМВ съм ги признал за седалките... Първо правят седалката, а после мотора, около нея. Имал съм БМВ-та и там седалка не съм барал да променям.  :-) :-) :-)
Хонда СRF 450 L си е почти чист състезателен мотор. Не става за пътешествия. Всичко му е на моточасове. Иначе е 53 коня. Пълен с резервоар от 7,6 литра тежи 131 кг.
Хонда имат още от 2018 год концепция за CRF 450 L Rally Concept с 20 литров титанов резервоар и други разни мъчни материали по него, като въглеродни влакна, електроника от много висок клас, ауспух Термигони и др., но май го няма за продажба по шоурумовете. Тя и цената вероятно е доста солена.  :grin:
Същият е като КТМ 450 EXC. От едноцилиндров двигател КТМ вадят 68 коня, но за кратко време. Всичко по него е изпилено и изстъргано до крайност, а ресурса му е, колкото да изкара състезанието... :-) :-) :-)


Титла: Re: Honda CRF300 Rally - джобният дуал спорт
Публикувано от: Esper в юли 13, 2022, 11:54:16
Сега сметнах, че този 450 RL тежи към 130 кила, което вече определено е добре и ми допада.
И си го продават като адвенчър, нищо, че няма пластмасите на Rally.
Обаче цената е почти х2 спрямо Rally.
Как беше лафа: "тате, тате - пръднята тежи ли?!?"  :-)
Добре, че не се предлага тук та няма нужда да го мисля този вариант.
Ако трябва все пак да избирам бих избрал него пред африката дори при еднаква цена.
Ама няма нужда от тая теория.

Истината е, че няма как да никой да направи модел, който да покрие изискванията на всички.
И естествено не могат да направят модел за всички.
Никой никого не спира после да си го кастъмизира според нуждите и вижданията!

С колите всъщност го правеха, поне "едно" време и пак не биваше клиента да бърза особено.
Сега не зная но и не ме интересува.


Титла: Re: Honda CRF300 Rally - джобният дуал спорт
Публикувано от: phoenix в юли 13, 2022, 12:00:10

А тая седалка да не е по-добре?

(https://www.deimos.doomshell.net/photo/_data/i/galleries/pub/unsorted/270820112777-me.jpg)

Тази може и да не е много мека, но поне ще ти залепне като шамар на бузите :-)
Седалката на Ралито ще се впива между тях, все едно си седнал по дължината на някой парапет. Поне аз с такова впечатление съм останал от едно сядане на подобен мотоциклет.


Титла: Re: Honda CRF300 Rally - джобният дуал спорт
Публикувано от: Esper в юли 13, 2022, 12:06:32
Не ти е много вярна теорията, разминава се с практиката.
Поне с моята, де.
Дали ще е удобна зависи от разни неща и формата е само едно от тях.
И то последното по важност според мен.

...
п.с. На ви седалка за 1000 км на ден..  :-) :-) :-)
...

Един френд, дето отеба да пише тук преди време откара Балкан М1 до Италия.
Ама не с автовоз а на самоход.
Въпреки, че тая на балкана вероятно е по-удобна от оная подлога на драга от моята снимка.
Но той чопера така или иначе не е за каране а за гледане та си му е ОК  :smile:

Човек знае 2 и 200 а той гъза и душа не носи.
Няма какво толкова да им се втелясваме на тия седалки след като може да се закара Балкан до Стела Алпина (https://www.stellaalpinarally.com/)  :-)



Титла: Re: Honda CRF300 Rally - джобният дуал спорт
Публикувано от: krasimir77 в юли 13, 2022, 13:29:39
Esper, ако не си гледай Itchy Boots - кара "нормалния" CRF 300 вече бая километри със стандартната седалка. Вярно че е жена, ама невярвам само заради това да и е удобно. ;) От това което показва, а тя бая го мъчи по черно тоз мотор, много ме кефи, а и тя мисля че е доволна от избора си за лек адвенчър за дълги преходи, в голяма част от които офроуд.
БМВ съм ги признал за седалките... Първо правят седалката, а после мотора, около нея. Имал съм БМВ-та и там седалка не съм барал да променям.  :-) :-) :-)
Хонда СRF 450 L си е почти чист състезателен мотор. Не става за пътешествия. Всичко му е на моточасове. Иначе е 53 коня. Пълен с резервоар от 7,6 литра тежи 131 кг.
Хонда имат още от 2018 год концепция за CRF 450 L Rally Concept с 20 литров титанов резервоар и други разни мъчни материали по него, като въглеродни влакна, електроника от много висок клас, ауспух Термигони и др., но май го няма за продажба по шоурумовете. Тя и цената вероятно е доста солена.  :grin:
Същият е като КТМ 450 EXC. От едноцилиндров двигател КТМ вадят 68 коня, но за кратко време. Всичко по него е изпилено и изстъргано до крайност, а ресурса му е, колкото да изкара състезанието... :-) :-) :-)

Vladi4 - Нямам много поглед върху баварците, но брат ми и един много мой човек /даже Esper го знае/ са с BMW К-серията - еми много зле стокови седалки. И двамата първото нещо им беше да си преправят седалките.


Титла: Re: Honda CRF300 Rally - джобният дуал спорт
Публикувано от: Vladi4 в юли 13, 2022, 13:40:31

Vladi4 - Нямам много поглед върху баварците, но брат ми и един много мой човек /даже Esper го знае/ са с BMW К-серията - еми много зле стокови седалки. И двамата първото нещо им беше да си преправят седалките.
К-сериите се водят туристи и са направо с дивани. На тия нещо задниците не са били в ред... :-) :-) :-) :-)


Титла: Re: Honda CRF300 Rally - джобният дуал спорт
Публикувано от: Esper в юли 13, 2022, 13:44:17
Esper, ако не си гледай Itchy Boots...

Ми не съм, маркирах я за довечера :)
Иначе и аз това казвам - няма нужда да се тресем толкова по седалките.
Въпреки, че седалката на нейният и моят са различни.
Ебаси, малко двуяко изглежда като го набрах  :smile: обаче като бяха един до друг моделите на експото се виждаше добре.
И продължавам да съм убеден, че нейната ще ми е по-добре.

Оф, спирам - нещо не ми се получава  :-) :-) :-) :-)


Титла: Re: Honda CRF300 Rally - джобният дуал спорт
Публикувано от: sith_of_darkness в юли 13, 2022, 15:34:51
Ама тя кара ново Рали 300 като твоето тази година.  :grin: Миналата година беше по Африка със стария 250L


Титла: Re: Honda CRF300 Rally - джобният дуал спорт
Публикувано от: Esper в юли 13, 2022, 19:16:33
Е вие сте и последователи, явно знаете повече неща за тея и играчките и.
Аз днес имах време само да я бук-на за довечера и я видях яхнала друго нещо.
Как да е, с тази насока темата няма да свърши добре.
По-добре да си трая :)


Титла: Re: Honda CRF300 Rally - джобният дуал спорт
Публикувано от: sith_of_darkness в юли 13, 2022, 19:35:11
Като парите стигат само за таксата за интернета, ще гледаме, я  :-)


Титла: Re: Honda CRF300 Rally - джобният дуал спорт
Публикувано от: Vladi4 в юли 13, 2022, 19:50:51
Ето я Норали как се кефи на Баха Калифорния в Мексико. :D
https://www.youtube.com/watch?v=LnhiDB55naE (https://www.youtube.com/watch?v=LnhiDB55naE)


Титла: Re: Honda CRF300 Rally - джобният дуал спорт
Публикувано от: kitan в юли 13, 2022, 19:55:17
Абе нали имам и аз ендуро...та и аз в началото си мислех,че седалката е само за украса.Оказа се,че не е баш така,но си има къде да седнеш и то е доста напред.Почти след резервоара и си е доста анатомично направено,чак е удобно дееба.Що не пробваш,може и твоя да е така :o

И аз преправям седалката на моето БМВ,хич не ми харесва


Титла: Re: Honda CRF300 Rally - джобният дуал спорт
Публикувано от: Esper в август 07, 2022, 05:08:42
По непредвидено стечение на обстоятелствата (шит хепънд) се оказа, че ще ползвам покемон-а за пътешествие тази година.
Не исках с нов мотор понеже зная колко много подробности и промени трябват има при дълго пътуване.
Обаче намеренията са едно а в реалността често се случва друго!

Започнах от гумите - хиляди километри от които повечето асфалт с гуми за лайна е излишен мазохизъм.
Сложих каквото намерих от днес за вчера - различни са но няма значение.
Сега вози като есовица :)

Смених лопатите за сняг пред ръцете с по-малки за повече проветрение.

Изкарах ток на опашката за зареждане на разни консуматив в куфара.
Сдобих и по-голям 58л куфар за да спестя донякъде прикачените денкове извън него.
Ей това  (https://www.deimos.doomshell.net/photo/picture.php?/3086/category/109)не ми се искаше пак да правя, че беше леко ограничаващо.

“Издялках” си с дремела от дебел текстолит допълнителна пета за пачият крак.
Демек фрезовах отвор в текстолита с формата на петата по шаблон.
Продават се готови но и за това нямах време да чакам.
Хем за по-голяма площ хем защото на пачият крак фабрично му липсва дължина.
Без нея е прекалено легнал.

И мисля да е това.
Ще минем без дръжки на кюмюр - зимата е далеч ;)


(https://i.postimg.cc/sQZ7fGPK/DB324127-B0-E2-4003-85-C6-06-B03-B8-F725-D.jpg) (https://postimg.cc/sQZ7fGPK)


Титла: Re: Honda CRF300 Rally - джобният дуал спорт
Публикувано от: Vladi4 в август 07, 2022, 08:27:30
Готов си! Бохчи и торби от страни ще качваш ли? Мотора е топ! :grin:


Титла: Re: Honda CRF300 Rally - джобният дуал спорт
Публикувано от: Esper в август 07, 2022, 09:57:30
Готов си! Бохчи и торби от страни ще качваш ли? Мотора е топ! :grin:

Надявам се не.
1 денк зад куфара макс.


Титла: Re: Honda CRF300 Rally - джобният дуал спорт
Публикувано от: phoenix в август 07, 2022, 17:59:50
При толкова червено и синьо по мотора, как ти даде сърце да лепнеш баш тези предпазители на кормилото :o


Титла: Re: Honda CRF300 Rally - джобният дуал спорт
Публикувано от: Skywlak в август 07, 2022, 18:09:17
Железа покрай двг ще слагаш ли ?


Титла: Re: Honda CRF300 Rally - джобният дуал спорт
Публикувано от: Esper в август 07, 2022, 18:30:11
При толкова червено и синьо по мотора, как ти даде сърце да лепнеш баш тези предпазители на кормилото :o

Ами това имах.
А като трябва да избирам между функционалност и визия първото печели.
Обаче сега погледнах, че съм обърнал лява/дясна и надписа е наопаки :)
Това сигурно ще оправя - пластмасите са фиксирани към шините с болтове - 5мин работа@

Железа покрай двг ще слагаш ли ?

В момента не.
Като потроша пластмасите отдолу ще взема една алуминиева скара за под двигателя, че това си трябва.
Странични ролбари - не, извън интересите са ми.
Не възнамерявам да го пазя.
Затова съм избрал модела!

По-скоро имам интерес за скара над опашката с възможност за закрепване и на странични куфари/чанти.
Намирам смислени модели но ще дойдат към 1000лв и то от уса.
Настоящата дойде за седмица от ук и беше под 200лв.
Няма да е сега, не и тая година.


Титла: Re: Honda CRF300 Rally - джобният дуал спорт
Публикувано от: FozY в август 07, 2022, 20:21:26
железа, монтажи = $$$$$

това е моя фаворит за "уан-мен шоу"

(https://www.motea.com/media/catalog/product/cache/9829cf75ca3b0751e7f9ee7b70adc28e/b/a/bagtecs_hecktaschen_219959-01.jpg)

п.п. нямам предвид конкретната чанта, кройката.


Титла: Re: Honda CRF300 Rally - джобният дуал спорт
Публикувано от: Esper в август 07, 2022, 20:42:35
железа, монтажи = $$$$$

това е моя фаворит за "уан-мен шоу"

п.п. нямам предвид конкретната чанта, кройката.

Да, и финално - килограми!
Чантите с тая кройка и аз съм ги заглеждал преди време - оно.
Обаче си е текстил, вземе ли да вали трябва да се повива и тя.
И да са без пари - да махнеш с ръка. Но и те са си сума.

Ей тоя денк зад мен ме дразни,  бих предпочел да го разпределя отстрани. Ама зася - така.
Пак има напредък - 2019 бяха 2!


(https://i.postimg.cc/Xr8m0g0K/ccff5adc-da54-4271-b635-776887a0d113.jpg) (https://postimg.cc/Xr8m0g0K)


Титла: Re: Honda CRF300 Rally - джобният дуал спорт
Публикувано от: Vladi4 в август 08, 2022, 06:37:17
Е тоя денк е водоустойчив. И куфара ти също. Шишета с вода, или други течности, както и сандвичи ще тъпкаш под мрежата отзад. На резервоара, ако имаш чанта, там документи, телефони, фотоапарати, зарядни. Разни дреболии под ръка. Готов си! Вчера говорих с Валери. Разбрахме се да караме през Капитан Петко под Свиленград. Така и така трябва да се отбиваме през Одрин. Да не се мъчим да се редим и да пробиваме на Капитан Андреево. В Гърция ще влезем с лични карти, нали. :D


Титла: Re: Honda CRF300 Rally - джобният дуал спорт
Публикувано от: Esper в август 08, 2022, 07:00:20
Е тоя денк е водоустойчив...

Аз говорех за чантите с мъдя.
На тях им трябва дъждобранче.
А този денк наистина не бои от вода.

Иначе мотора е готов, аз имам 3 дена за да стана.
Имам подобрение ама още нема повер.
Кво беше това - не знам.
Не че и лани лятото не изкарах някаква подобна настинка но сега е по-качествено.
Онзи ден като излизах с мотора бех толкова отнесен, че чак че чудя как държах пътя!


Титла: Re: Honda CRF300 Rally - джобният дуал спорт
Публикувано от: Vladi4 в август 08, 2022, 07:21:43
Ако мислиш, че ще помогне да отложим тръгването? Айде на 10-ти ще се разберем. До тогава събирай сили.  :grin:
Сега получих съобщение от един приятел. Той в момента е в Турция. Цената на бензина А95 в момента там е 2,26 лири, а това са към 2,35 лева за литър. :)


Титла: Re: Honda CRF300 Rally - джобният дуал спорт
Публикувано от: Esper в август 08, 2022, 11:21:34
Ако мислиш, че ще помогне да отложим тръгването? Айде на 10-ти ще се разберем. До тогава събирай сили.  :grin:
Сега получих съобщение от един приятел. Той в момента е в Турция. Цената на бензина А95 в момента там е 2,26 лири, а това са към 2,35 лева за литър. :)

Утре планувам едно пробно ходене до София - Ако е успешно се придържаме към плана.

Преди малко ходих на врачка  :-)
Ебавам се - това е жена, която намества кокали.
Рече че от търкалянето съм разтегнал сухожилие на рамото и съм бил нещо поорал около некой си прешлен.
Обаче оправила нещата. И заеби друго но верно се чувствам доста по-добре след размачването.
Златни ръце има тая жена, ей! Но то същото ще каже и секи ендурастин у района.


ОК, сметаме тунджата да свърши към Одрин!


Титла: Re: Honda CRF300 Rally - джобният дуал спорт
Публикувано от: Vladi4 в август 08, 2022, 11:42:13
Имало и бензин по 20 лири литъра, което е 2,10 лева. В Одрин, обаче поради българските еднодневни "бизнесмени", които всеки ден висят за контрабанда там бензина бил 29 лири за литър или към 3,00 лева за литър.  :-) :-) :-) :-) :-)
Та ще внимаваме, от къде зареждаме. Като влезем в Азия и хванем Анадола, и истинската Турция там е по-евтино. :grin:
Значи от падането ти са били проблемите. Не е КОВИД. :-) :-) :-) :-)


Титла: Re: Honda CRF300 Rally - джобният дуал спорт
Публикувано от: Esper в август 08, 2022, 12:31:53
Едва ли.
От падането са травмите, които бяха леки и незначителни.
Сега просто ми е по-леко, трябваше да ида на баба още веднага.

Другото очевидно си е вирусно.
Нямам идея дали е ковид или грип и честно казано 5 пари не давам.
Важното е, че и то си заминава - мътните го взели!
На 10 ще се преброим :)

п.с: За тунжата - като гледам до Одрин са ми към 400км от д0ма, което е 1 резервоар.
Без ачербис - толкова!  :-(
Та аз явно ще зареждам там, колкото и да струва.
Виж у скапаното гречко НЕМА да заредя, пак колкото и да струва  :-)


Титла: Re: Honda CRF300 Rally - джобният дуал спорт
Публикувано от: Vladi4 в август 08, 2022, 14:40:36
В Гърцее е 2 евро литъра на бензина. Ама и там намаляват цените, щото до скоро е било 2,20 - 2,50 евро литъра. Кораво... :-) :-) :-) Ама на тях бонуса им от държавата е по 100 евро на месец, като собственик на автомобил по островите, а не по 25 стотинки и то не навсякъде, както е при нас. :grin:


Титла: Re: Honda CRF300 Rally - джобният дуал спорт
Публикувано от: Esper в август 08, 2022, 14:48:11
Тресе ме тежка венерическа болест за тия лайнари.
Само екстременти бих оставил в тая територия.
Като през турски гробища от там и да си започваме пътешествието :)


Титла: Re: Honda CRF300 Rally - джобният дуал спорт
Публикувано от: phoenix в август 08, 2022, 18:57:08
Не е лошо все пак да се поинтересуваш какво точно си лепнал. Не за друго, а защото ако е К-19, гадта мъкне след себе си странични ефекти, които не са за подценяване. Най-вече с гъстотата на кръвта и евентуално образуване на тромбове.


Титла: Re: Honda CRF300 Rally - джобният дуал спорт
Публикувано от: Esper в август 08, 2022, 20:14:10
Каквото и да беше - отминава.
Кавото има да става - ще става.
Все някога ще се мрие ама категорично не  желая да знам кога.


Титла: Re: Honda CRF300 Rally - джобният дуал спорт
Публикувано от: kartingman в август 08, 2022, 22:04:14
Информацията за бензина в Одрин не е вярна. Средата на Юли покарах малко из Турция, на прибиране минах от там и цената си беше същата както и на другите бензиностанции по пътя - около 23 лири. На един Шел след моста на Чанаккале ме излъгаха в количеството, та не е лоша идея все пак да внимавате къде зареждате, че като ударят в литрите и цената си идва като у нас.  :D


Титла: Re: Honda CRF300 Rally - джобният дуал спорт
Публикувано от: Vladi4 в август 09, 2022, 02:54:57
Разбрах. Той и Петьо ми се обади, че объркал числото.  :-) Не било 29 лири за литър, а 20,19 лири за литър. А това е към 2,30 лева за литър. Какво е гледал в Одрин, та е блял... Някоя млада туркиня сигурно е гледал... :-) :-) :-)


Титла: Re: Honda CRF300 Rally - джобният дуал спорт
Публикувано от: Esper в август 09, 2022, 05:34:36
Всъщност дори не е особено важно.
Ще заредим веднъж и то някакви пикливи десетина литра.
То си не струва сметките, егаси!


Титла: Re: Honda CRF300 Rally - джобният дуал спорт
Публикувано от: Vladi4 в август 11, 2022, 01:08:03
Известно време тука във форума с Миро (Еспер) няма да ни има. Заминаваме за Грузия през Турция. Айде със здраве на цялата чета. Като се върнем ще пишем. :D


Титла: Re: Honda CRF300 Rally - джобният дуал спорт
Публикувано от: FozY в август 11, 2022, 08:04:27
Известно време тука във форума с Миро (Еспер) няма да ни има. Заминаваме за Грузия през Турция. Айде със здраве на цялата чета. Като се върнем ще пишем. :D
Айде, попътен бензин, и по някой снимка да пускате, ама тук, за тези дето нямат сурат-тефтер.


Титла: Re: Honda CRF300 Rally - джобният дуал спорт
Публикувано от: phoenix в август 11, 2022, 12:43:57
Да внимавате какви ги вършите, че да не стане както тук :-) :-) :-)

https://www.youtube.com/watch?v=fNBGnV_IDB4 (https://www.youtube.com/watch?v=fNBGnV_IDB4)


Титла: Re: Honda CRF300 Rally - джобният дуал спорт
Публикувано от: dambatamoto в август 23, 2022, 09:48:21
Каква скорост поддържаш на магистралата?


Титла: Re: Honda CRF300 Rally - джобният дуал спорт
Публикувано от: Esper в август 23, 2022, 20:50:24
Между 100 и 110 може да подържа за дълго.
Максималната скорост не съм засичал каква е.
1130 ще направи вероятно, обзалагам се, че в тубата има клипчета.

Но аз по магистрали се качвам много инцидентно и в крайна нужда с каквото и да било.
Нямам много наблюдения как се държи на такъв път.
Не е проблем да се движи с трафика.




Титла: Re: Honda CRF300 Rally - джобният дуал спорт
Публикувано от: SimoSV в август 24, 2022, 06:33:42
Каква скорост поддържаш на магистралата?

За този мотор въпроса е неуместен. Все едно да питаш колко килограма домати може да натовариш в едно Ферари :-)


Титла: Re: Honda CRF300 Rally - джобният дуал спорт
Публикувано от: dambatamoto в август 24, 2022, 09:43:28
Ясно ми е че този мотор не е за магистрали,но с него е тръгнал до Грузия,а до там неминуемо ще кара и по такива,та затова питам.


Титла: Re: Honda CRF300 Rally - джобният дуал спорт
Публикувано от: phoenix в август 24, 2022, 15:20:07
Е колко да поддържа за постоянно? Едни 120 - 130 км/ч максимум :o


Титла: Re: Honda CRF300 Rally - джобният дуал спорт
Публикувано от: Esper в август 24, 2022, 16:19:44
Карахме малко по грузински магистрали, което също са едни интересни места :)
Движехме се със скоростта, която писах.
Със сигурност ще си държи и 120 но не съм тествал.
И наистина пробега по магистрала за този трип е нищожно малък.
В Турция пък въобще не сме стъпвали на такива и надявам се да си остане така.
Тук ограничението за мотори по първокласни пътища е 80 или 90 - не зная точно.
Не че го спазваме, дори на местата със засичане на средна скорост - тя снима само преден номер.
Или поне се надявам да е така - ще разберем на границата :)


Титла: Re: Honda CRF300 Rally - джобният дуал спорт
Публикувано от: Vladi4 в август 28, 2022, 07:33:29
Нямаше ядове. Официално никъде не сме сгазили лука, щото не са ни засекли.  :-) :-)
Навсякъде из Турция карахме с 90-95 км/час и много рядко със 100 км/час. Те пътищата им въпреки, че не се водят магистрали, определено са по-добри и по-широки от нашите магистрали.
Скорости по 120-130 км/час, изобщо не сме вдигали, не че не можем. Не сме тръгвали да се надбягваме с някой... :grin:
На Миро му даде среден разход 2,7-2,9 л/100 км, а моето БМВ 3,3 л/100 км.
В Турция бензина А 95 е около 2,30 лева за литър, а в Грузия към 2,70 лева за литър.


Титла: Re: Honda CRF300 Rally - джобният дуал спорт
Публикувано от: Esper в август 29, 2022, 00:41:36
След този трип и неговите 7500км официално започвам да харесвам модела.

Имаше доста черно в него вкл. тежки терени и лоши пътища.
Това предимно в Грузия.
Представи се не задоволително а направо отлично.
Мекото окачване и ниското тегло в такива ситуации дава само позитиви.

Усетих ограниченията му едва прибирайки се тук.
Качих се на АМ Тракия, че ми беше най-пряко.
Споменах в др. тема че грузинските магистрали са едно интересно място.
Е, АМ Тракия сега видях като едно страшно място.
Този мотор определено не е подходящ за него.
Всъщност не мисля, че има такъв мотор.

В понеделник ще го записвам на Бултрако, вече сме за 3 обслужване.
Не мислех да спазвам техният интервал от 10к за масло.
Но това пътуване се яви непредвидено и се наложи да го спазя.
Чак толкова луд за да сменям консумативи на път не съм!

Маслото в ойлера също стигна но това не е някакво откритие за мен.
Нормално за този модел е да покрива около 7К километра.
Пък това масло и да свърши няма да настъпи краят на света.
Нито краят на веригата без смазване а тя е и консуматив!

В началото сериозно обмислях да го “развържа” и да го заменя с някой голям адвенчър.
Към момента такава дилема за мен не съществува.
Нямам нужда от АБСОЛЮТНО нищо в повече.

Освен от време за да правя по-често такова непредвидени пътувания :)







Титла: Re: Honda CRF300 Rally - джобният дуал спорт
Публикувано от: SimoSV в август 29, 2022, 07:59:38

Освен от време за да правя по-често такова непредвидени пътувания :)

Това изречение казва всичко! Браво!


ПП седалката как е???


Титла: Re: Honda CRF300 Rally - джобният дуал спорт
Публикувано от: Esper в август 29, 2022, 08:26:57
Седалката си е същата, не съм правил промени около нея.
След 3-4 дни езда задника просто се адаптира.
После спрях да имам оплаквания.
Ако се кара сериозно е ОК.


Титла: Re: Honda CRF300 Rally - джобният дуал спорт
Публикувано от: sith_of_darkness в септември 04, 2022, 07:57:20
Към момента такава дилема за мен не съществува.
Нямам нужда от АБСОЛЮТНО нищо в повече.

От много години съм на мнение, че малките до средни мотори водят до повече кеф и приключения. Тез големите машини са за сериозни хора и са прекалено респектиращи, прекосяващи континенти по хасфалта


Титла: Re: Honda CRF300 Rally - джобният дуал спорт
Публикувано от: Esper в септември 04, 2022, 18:44:42
…прекосяващи континенти по хасфалта

На чеха с YBR125-цата и саркофазите по нея, който видяхме в Местия явно му е писнало да слуша това.
И му се беше получило.

Между другото от Омало (Грузия) се разминахме с 2 групи.
Първите бяха двама с вистроми според Владич.
Втората група бяха с дърти африки, което е точно представата ми за струг.
И те бяха натоварени по това трасе с връх - бяха накачулени като за зомби апокалипсис.
Мисля, че имаха дори гипсови джуджета за оградката на палатката в багажа.

Та явно на всеки от каквото му става!

Има го и момента, че човек като мен не се интересува с какво се захваща.
По тия терени с вистром и африка само аз бих бил на място.
Нормален и интересуващ се човек не би си причинил такава глупост.


Титла: Re: Honda CRF300 Rally - джобният дуал спорт
Публикувано от: Esper в септември 05, 2022, 03:45:55
Владича ми прати една статия (https://bikepost.ru/blog/97193/Obnovka--Honda-CRF300-Rally.html) за покемона та ме провокира да допълня тук още неща.

Намерих си наскоро сравнително добро на вид решение на стойки за странични куфари/чанти от тук:

https://outbackmotortek.net/product/honda-crf-300rally-l-pannier-racks/ (https://outbackmotortek.net/product/honda-crf-300rally-l-pannier-racks/)

Европейски произход, близко, евтино и струва ми се по-функционално и здраво.
Въпреки, че изисква махане на задните степенки при монтаж.
А те така или иначе са безмислица, освен това зле изпълнена текнически.

Алтернатива са тези стойки на алуминиев вариант от Австралия:

https://www.srcmoto.com/products/full-rack-system-for-the-crf-honda-300l-300l-rally (https://www.srcmoto.com/products/full-rack-system-for-the-crf-honda-300l-300l-rally)

Тегава доставка и прекалено скъпо за аксесоар, който е полезен съвсем инцидентно.

Това обаче са екстри, които ще ми бъдат полезни едва догодина.
И то далеч не важни - и без тях се справям с багаж.
Просто предпочитам да разполагам с цялата седалка и багаж на нея ме ограничава.

Вече за 2 път тествам здравината на пластмасата под двигателя.
Последно го прекантарих на една урва в Кавказ и леко се беше разместил.
Като се прибрах го наместих и го разгледах по-обстойно.
Оказа се някаква много различна от останалите пластмаси по мотора.
Поне 4 пъти по-дебела, еластична и солидно закрепена към рамата.
Не знам по каква причина правят алуминиев афтър маркет равин за модела но аз не бих го заменил.
Фабричното решение си е перфектно и е далеч от дизайнерски полюции.
Ще си върши работа още доста време!

И гумите… Стоковите гуми наистина са ужасни и неподходящи!
Естествено зависи къде се кара но модела не предполага това основно да е по черно.
Първото нещо, което трябваше да се махне и го знаех още от магазина.
Всъщност Хонда не би трябвало изобщо да го продават с тях.
Все едно чопер със слокове!

Сега сме на нов Сирак с 5 или 6 годишен дот и всичко е песен а не тресен, както преди.
Цената от 50лв на гума също помага много.
Шегата настрана но гумата е разкошна.
И преди съм карал модела като за 2 сезона беше супер.
След тях обаче стана опасна.

Неприемливо малка експлоатация според мен.
Особено за парите си - бил е поне 4 пъти повече от тези.

Та ДОТ-а със сигурност е важен фактор за гума,  признавам!!!  :-) :-) :-)





Титла: Re: Honda CRF300 Rally - джобният дуал спорт
Публикувано от: Esper в септември 08, 2022, 08:36:47
Вчера направих второто сервизно обслужване на 11К км.
Масло с филтър и труд - около 150лв, колкото и за първото.

Накарах ги да сменят и въздушен ф-р, което по документация беше задължително за следващият път (24K).
След толкова прашни терени през последните дни бих го направил за всяка машина.
Това добави още 120лв разход.

Както и при първото сервизиране попитаха дали искам обслужване на веригата тоест почистване и смазване.
За 20лв този път не можах да откажа - след Грузия не беше никак излишно а не бих се цапал заради нея.
Още по-малко за подобна сума.

Та това са приблизително разходите за обслужване на този модел.
Не зная много или малко е но аз нямам сериозни забележки нито към цените нито към отношението.
Всъщност последното си е направо отлично.

А докато чаках попаднах на брошури за мото-хотел (https://motorcycles.honda.bg/moto-hotel/).
Предложението ми се стори много добро и тези дни ще им откарам трактора за съхранение.


Титла: Re: Honda CRF300 Rally - джобният дуал спорт
Публикувано от: Крумски в ноември 29, 2022, 12:52:33
Аз, както и повечето последователи на Itchy boots(Норали) се огледах по този мотор заради канала й. Честно казано, ако купувам CRF300, бих избрал само L варианта. Доста по-класически вид има. Със здраве да си го караш! Кажи някоя дума за DR650та. Гледам че притежаваш такъв, а видях че в щатите още ги продават....чисто нов, в същия автентичен вариант. Това си е оферта, ако някой вносител на мотори се навие да ми/ни го докара. Поздрави