www.MotoForum.bg

Стил => Адвенчър туръри => Темата е започната от: SimonX в септември 06, 2019, 19:25:08



Титла: Нови модели лежащи на стари лаври. Или слабите страни на съвремените модели
Публикувано от: SimonX в септември 06, 2019, 19:25:08
https://www.youtube.com/watch?v=oqctqd5UPno (https://www.youtube.com/watch?v=oqctqd5UPno)

Ето още малко техники... Любо, новата вЕрно ли така върви? :(

mod:edit Темата е разделена от http://www.motoforum.bg/index.php/topic,107847.0.html (http://www.motoforum.bg/index.php/topic,107847.0.html)


Титла: Нови модели лежащи на стари лаври. Или слабите страни на съвремените модели
Публикувано от: Любо Африката в септември 06, 2019, 19:48:52
https://www.youtube.com/watch?v=oqctqd5UPno (https://www.youtube.com/watch?v=oqctqd5UPno)

Ето още малко техники... Любо, новата вЕрно ли така върви? :(
Това не е вървене, това е блъскане, хвърляне, мразене на мотора си!
Купих 7 броя (за фирмата ми) Африки, 4 - стандарт, 3 - адвенчър спорт. Модел - 2018г. Смело и отговорно мога да кажа, че това са едни огромни, ама наистина огромни БОКЛУЦИ произведени от Хонда!!


Титла: Нови модели лежащи на стари лаври. Или слабите страни на съвремените модели
Публикувано от: Oggie в септември 06, 2019, 20:04:13
Това не е вървене, това е блъскане, хвърляне, мразене на мотора си!
Купих 7 броя (за фирмата ми) Африки, 4 - стандарт, 3 - адвенчър спорт. Модел - 2018г. Смело и отговорно мога да кажа, че това са едни огромни, ама наистина огромни БОКЛУЦИ произведени от Хонда!!

Хм това не го очаквах. Защо мислиш така?


Титла: Нови модели лежащи на стари лаври. Или слабите страни на съвремените модели
Публикувано от: ildivvy в септември 07, 2019, 10:57:07
В 'адвенчър-райдър форума',един австралиец пътува заедно с жена си околосветско вече 3-4 година и е направил над 100хил.км без никакви ядове и забележки с тази 'Африка'  :o...


Титла: Нови модели лежащи на стари лаври. Или слабите страни на съвремените модели
Публикувано от: Vladi4 в септември 07, 2019, 11:38:11
В 'адвенчър-райдър форума',един австралиец пътува заедно с жена си околосветско вече 3-4 година и е направил над 100хил.км без никакви ядове и забележки с тази 'Африка'  :o...
Не е точно така. Имаше, оплаквания, имаше рекъли... Някои неща му признаха и оправиха от Хонда, а много от нещата, които бързо се износиха и счупиха не му ги признаха и възстановиха, и той си ги оправи сам. Той си ги пише нещата, но трябва да се прочете много подробно цялата тема. Между другото те минаха и през България, през Идилево. :grin:
 


Титла: Нови модели лежащи на стари лаври. Или слабите страни на съвремените модели
Публикувано от: ildivvy в септември 07, 2019, 21:51:45
Така е - минаха! Даже щяха да се обаждат,като пристигнат в Пловдив,за да се видим,но...не се обадиха! Кръгчето в Родопите,което направиха беше по 'моя схема'...Както и да е! Последно правеше някакви обобщения и каза,че това бил мотора...та затова!


Титла: Нови модели лежащи на стари лаври. Или слабите страни на съвремените модели
Публикувано от: SimonX в септември 07, 2019, 23:06:12
Текналите предници май ги лекуват в новите модели, май и круз контрол ще му забодат скоро, спиците направили неръждаеми, остава и вътрешните гуми да махнат и ще му изчистят детските болести.


Титла: Нови модели лежащи на стари лаври. Или слабите страни на съвремените модели
Публикувано от: Vladi4 в септември 08, 2019, 06:47:02
Някои работи не могат да се оправят по този мотор, просто защото са гадно измислени. Например това да разглобиш половината мотор, за да свалиш резервоара, та да стигнеш до двигателя, или за въздушният филтър, за да го почистиш, или смениш. Това за мотор, който е предвиден да се кара по черни, прашни и лоши пътища?!?! Приятно гледане.  :grin: https://www.youtube.com/watch?time_continue=198&v=tDnxDx8uTOE (https://www.youtube.com/watch?time_continue=198&v=tDnxDx8uTOE)
 
  (https://www.youtube.com/watch?time_continue=678&v=W4pG6yT4jgo)


Титла: Нови модели лежащи на стари лаври. Или слабите страни на съвремените модели
Публикувано от: SimonX в септември 08, 2019, 11:48:08
басимо мазохизма, че въздушните филтри са два даже. И аз си мислех, че резервоара на
RD07 се маха трудно...


Титла: Нови модели лежащи на стари лаври. Или слабите страни на съвремените модели
Публикувано от: SimonX в септември 08, 2019, 11:52:08
Между другото, аджамията дигна тема, че си сурнал бемевето, ние я обърнахме на седянка на "злите сили"...


Титла: Нови модели лежащи на стари лаври. Или слабите страни на съвремените модели
Публикувано от: Grobarq в септември 08, 2019, 21:59:45
Това не е вървене, това е блъскане, хвърляне, мразене на мотора си!
Купих 7 броя (за фирмата ми) Африки, 4 - стандарт, 3 - адвенчър спорт. Модел - 2018г. Смело и отговорно мога да кажа, че това са едни огромни, ама наистина огромни БОКЛУЦИ произведени от Хонда!!



Ти уби всичко деЦко в мен  :(
Това е мотор който ми е страшно симпатичен..., без двигателя ... Не разбрах логиката на Хонда защо възобнови името Африка Туин, след като той няма нищо общо с легендарния му предшественик :o Същото се случи и с Хонда Ребъл.... Дано не посегнат към  Хонда Трансалп ....
Ще поразкажеш ли защо си стигнал до това тежко заключение?





Титла: Нови модели лежащи на стари лаври. Или слабите страни на съвремените модели
Публикувано от: KokoVmaxa в септември 09, 2019, 07:49:12
от CRF-а пищят всички почитатели на старата Африка , не случайно ХОНДА го ревизираха изцяло и твърдят , че вече ще отговори на очакванията на старите си фенове........


Титла: Нови модели лежащи на стари лаври. Или слабите страни на съвремените модели
Публикувано от: gips в септември 11, 2019, 22:48:34

Ти уби всичко деЦко в мен  :(
Това е мотор който ми е страшно симпатичен..., без двигателя ... Не разбрах логиката на Хонда защо възобнови името Африка Туин, след като той няма нищо общо с легендарния му предшественик :o Същото се случи и с Хонда Ребъл.... Дано не посегнат към  Хонда Трансалп ....
Ще поразкажеш ли защо си стигнал до това тежко заключение?





Работата е ясна като при автомобилите. Лежи се на стара слава, здраво и безпроблемно понеже е еди какъв си модел. Да, ама не. Нещата вече са други, нищо не се проектира да изкара много повече от гаранционния срок, който при моторите е чувствително малък. Всички пищят от всичко само пистовите вървят напред, електроники, тракшъни, абс-и, жироскопи за наклони, ама там надежност.... не е от значение. 50% не изкарват и до първа смяна на масло, но не заради производствени дефекти :) Бях си харесал RSV4 като фен на V4, викам току виж съм сменил VFR-a, и като прочетох..... леле мале, скорости по 2 пъти смяна гаранционно, добрееее ще си го карам докато изгние, което предвид алуминиевата рамка няма да се случи скоро.............


Титла: Нови модели лежащи на стари лаври. Или слабите страни на съвремените модели
Публикувано от: KokoVmaxa в септември 12, 2019, 07:46:37
Абе да ти кажа покарах нови "пистарки" няколко поредни поколения на BMW и да ти кажа изкараха мноого повече от смяна на едно две масла , имам и приятели със RSV4R Factory APRC и да ти кажа никой няма никакви проблеми и то доста време........... верно основният поглед е над ЕВРОПЕЙСКИ мотоциклети , над японските е основно на масата докато подменям това онова из вътре.........  :grin:


Титла: Нови модели лежащи на стари лаври. Или слабите страни на съвремените модели
Публикувано от: kitan в септември 12, 2019, 08:32:04
колегата има в предвид,такива като мен,дето срещат моторите в разни мантинели

я разкажете малко за тия скорости,че и на мен ми се ще една априля


Титла: Нови модели лежащи на стари лаври. Или слабите страни на съвремените модели
Публикувано от: KokoVmaxa в септември 12, 2019, 10:03:12
колегата има в предвид,такива като мен,дето срещат моторите в разни мантинели

я разкажете малко за тия скорости,че и на мен ми се ще една априля
Taя APRILIA - си требе да е APRC ;) другото е много сладко , чак в началото се чудех дали да вярвам или не.........
 Идва с Окачване , Рейсинг електрониката е някакви 300 евро и е НАПЪЛНО Отключена - и има Доживотен БЕЗПЛАТЕН Съпорт. Огромна база данни ....... частите не са от най-евтините ( аз съм беден и не обичам да плащам скъпи части ) Мотора е бих казал топ 5 мотоциклети за писта ( визирам старата - новото 1100 съм го пипал само.)


Титла: Нови модели лежащи на стари лаври. Или слабите страни на съвремените модели
Публикувано от: KokoVmaxa в септември 12, 2019, 10:22:21

Ти уби всичко деЦко в мен  :(
Това е мотор който ми е страшно симпатичен..., без двигателя ... Не разбрах логиката на Хонда защо възобнови името Африка Туин, след като той няма нищо общо с легендарния му предшественик :o Същото се случи и с Хонда Ребъл.... Дано не посегнат към  Хонда Трансалп ....
Ще поразкажеш ли защо си стигнал до това тежко заключение?

 Без да се обиждаш - ама то от Транса - по кош нема та не ми идва на ум кво да изсерат повече от изсраното до тук( Транс - направо Джендър )
 Туйн е защото е Туйн - демек има две бутала - те за тва е Туйн
 Паралела като цяло е по добър от V2то - съвсем друг въпрос е качеството и другите неща пристигащи от "Хуйчура ми Хуйняда" - Хонда от 70-те и Хонда сега са две различни неща без особена връзка по между си.
 Ела да видиш новите Кросс-нещо си............ нема такава излагация в момента имам един Кросс-нещо си в сервиза , мотор на 3 години , окачване под всякаква критика , двигателя е на 15К км .............. трагедия , имаха един проблясък със SC59 - то пък гори масло като 2Т .......... и другите тоталка , за новия ТрансДжендър па няма да ти разказвам , за вал изходящ на кутия , за привода на съединителя ........... за Разход=Макс скорост=лайно..........  

 Дукати са на Заявки с изчакване за Мултистрадите , БМВ са запълнени на 101% от капацитета и като излезеш из европа гледаш Само БМВ-та , тук там ДУКАТИ-та и понякога Априлия и Триумф , Япончетата по градовете пред кафетата  :o :o :o
 
 за сравнение мога да подредя няколко мотора в клас Адвенчър да видим какво ще се каже ( и с всеки имам пряк допир - подръжка , обслужване , тест райд )

BMW S1000XR
Ducati Multistrada 950
BMW R1200GS
Aprilia Caponord 1200
BMW F850GS
Triumph Tiger 800
Yamaha MT09 Tracer


Титла: Нови модели лежащи на стари лаври. Или слабите страни на съвремените модели
Публикувано от: Grobarq в септември 12, 2019, 14:22:58
Без да се обиждаш - ама то от Транса - по кош нема та не ми идва на ум кво да изсерат повече от изсраното до тук( Транс - направо Джендър )
 Туйн е защото е Туйн - демек има две бутала - те за тва е Туйн
 Паралела като цяло е по добър от V2то - съвсем друг въпрос е качеството и другите неща пристигащи от "Хуйчура ми Хуйняда" - Хонда от 70-те и Хонда сега са две различни неща без особена връзка по между си.
 Ела да видиш новите Кросс-нещо си............ нема такава излагация в момента имам един Кросс-нещо си в сервиза , мотор на 3 години , окачване под всякаква критика , двигателя е на 15К км .............. трагедия , имаха един проблясък със SC59 - то пък гори масло като 2Т .......... и другите тоталка , за новия ТрансДжендър па няма да ти разказвам , за вал изходящ на кутия , за привода на съединителя ........... за Разход=Макс скорост=лайно..........  

 Дукати са на Заявки с изчакване за Мултистрадите , БМВ са запълнени на 101% от капацитета и като излезеш из европа гледаш Само БМВ-та , тук там ДУКАТИ-та и понякога Априлия и Триумф , Япончетата по градовете пред кафетата  :o :o :o
 
 за сравнение мога да подредя няколко мотора в клас Адвенчър да видим какво ще се каже ( и с всеки имам пряк допир - подръжка , обслужване , тест райд )

BMW S1000XR
Ducati Multistrada 950
BMW R1200GS
Aprilia Caponord 1200
BMW F850GS
Triumph Tiger 800
Yamaha MT09 Tracer


Ще си сменяме каските....ъъъ... шапките ако обидиш още веднъж Трансалпа! :&&:


Ти сравняваш модел измислен в края на '80 на 20-ти век със технологии от 21!
За времето си Трансалп и Африка Туин са били страхотени мотори. Факт е, че 25-30г след създаването си продължават да се карат.
Мислиш ли, че някой мотор създаде през 2015 ще бъде в движение през 2040г? ( В движение като старите Трансалп и Африка Туин . Не разни единици останали)
Втори път отскачам из Румъния забелязвам, че се карат разни адвенчър Бемевета и Трансалпи, рядко срещам КТМ или друг...


Оги да ти дам идея към музата. :grin:

"Нови модели лежащи на стари лаври. Или слабите страни на съвремените модели" :grin:






Титла: Re: Нови модели лежащи на стари лаври. Или слабите страни на съвремените модели
Публикувано от: Oggie в септември 12, 2019, 14:34:36


Оги да ти дам идея към музата. :grin:

"Нови модели лежащи на стари лаври. Или слабите страни на съвремените модели" :grin:





Направо отвори портата към безкрайността.  :x


Титла: Re: Нови модели лежащи на стари лаври. Или слабите страни на съвремените модели
Публикувано от: Любо Африката в септември 12, 2019, 14:50:20
https://www.youtube.com/watch?v=yjDFg87TuB4 (https://www.youtube.com/watch?v=yjDFg87TuB4)
Ето за ограмотяване!


Титла: Re: Нови модели лежащи на стари лаври. Или слабите страни на съвремените модели
Публикувано от: SimonX в септември 12, 2019, 14:50:50
...мен нещо ме сърби задника за новия VMAX


Титла: Re: Нови модели лежащи на стари лаври. Или слабите страни на съвремените модели
Публикувано от: Oggie в септември 12, 2019, 15:24:18
https://www.youtube.com/watch?v=yjDFg87TuB4 (https://www.youtube.com/watch?v=yjDFg87TuB4)
Ето за ограмотяване!
Това хубаво ама ти казваш, че новите са "огромни БОКЛУЦИ", което си е доста гръмко изказване. Тук единственото, което видях са разликите в характера на двата мотора, което е лесно обяснимо с технологичната бездна на едни има няма 30 години между двата модела. Всъщност във видеото дори новата Африка се изтъква, като по-добрият адвенчър мотор а стария като една идея по-добър офроудър, което не е чак такъв плюс. Питам защото докато се чудех какъв адвенчър да си купя преди време се бях спрял на Адвенчър спортс версията и бях буквално на косъм да я взема. От друга страна гледам, че постоянно се появяват буквално нови Африки за продаване. Не мога да хвана логиката на това да си купиш нов мотор да набиеш още няколко бона в аксесоари и след едно две пътувания да го продадеш на загуба. Так се чудя къде им е проблема на тия мотори ако имат такъв изобщо или просто това са мотори на заблудени хора които не знаят какво искат и си пилеят парите за глупости.


Титла: Re: Нови модели лежащи на стари лаври. Или слабите страни на съвремените модели
Публикувано от: Любо Африката в септември 12, 2019, 15:53:54
Това хубаво ама ти казваш, че новите са "огромни БОКЛУЦИ", което си е доста гръмко изказване. Тук единственото, което видях са разликите в характера на двата мотора, което е лесно обяснимо с технологичната бездна на едни има няма 30 години между двата модела. Всъщност във видеото дори новата Африка се изтъква, като по-добрият адвенчър мотор а стария като една идея по-добър офроудър, което не е чак такъв плюс. Питам защото докато се чудех какъв адвенчър да си купя преди време се бях спрял на Адвенчър спортс версията и бях буквално на косъм да я взема. От друга страна гледам, че постоянно се появяват буквално нови Африки за продаване. Не мога да хвана логиката на това да си купиш нов мотор да набиеш още няколко бона в аксесоари и след едно две пътувания да го продадеш на загуба. Так се чудя къде им е проблема на тия мотори ако имат такъв изобщо или просто това са мотори ЗА заблудени хора които не знаят какво искат и си пилеят парите за глупости.
Позволих си малка корекция на твоите думи.


Титла: Re: Нови модели лежащи на стари лаври. Или слабите страни на съвремените модели
Публикувано от: SimonX в септември 12, 2019, 15:56:31
Да ги покарат, да им се порадват, само да ги пазят, че след дестина години са наши!


Титла: Re: Нови модели лежащи на стари лаври. Или слабите страни на съвремените модели
Публикувано от: Skywlak в септември 12, 2019, 16:03:28
Това хубаво ама ти казваш, че новите са "огромни БОКЛУЦИ", което си е доста гръмко изказване. Тук единственото, което видях са разликите в характера на двата мотора, което е лесно обяснимо с технологичната бездна на едни има няма 30 години между двата модела. Всъщност във видеото дори новата Африка се изтъква, като по-добрият адвенчър мотор а стария като една идея по-добър офроудър, което не е чак такъв плюс. Питам защото докато се чудех какъв адвенчър да си купя преди време се бях спрял на Адвенчър спортс версията и бях буквално на косъм да я взема. От друга страна гледам, че постоянно се появяват буквално нови Африки за продаване. Не мога да хвана логиката на това да си купиш нов мотор да набиеш още няколко бона в аксесоари и след едно две пътувания да го продадеш на загуба. Так се чудя къде им е проблема на тия мотори ако имат такъв изобщо или просто това са мотори на заблудени хора които не знаят какво искат и си пилеят парите за глупости.

Това донякъде отговря на въпроса ти
https://autobild.bg/%D0%BC%D0%BE%D0%B4%D0%B0%D1%82%D0%B0-%D0%BD%D0%B0-suv-%D0%BE%D0%B2%D0%B5%D1%82%D0%B5-%D1%81%D1%82%D1%80%D0%B5%D0%BC%D0%B5%D0%B6-%D0%BA%D1%8A%D0%BC/?fbclid=IwAR1iFVzdH6xybhcmVMcDz7OUlOh9pinScKzlxMvwIufZIXOAZmEP7MIkVo8

Но все още в мен има доста чуденки...


Титла: Re: Нови модели лежащи на стари лаври. Или слабите страни на съвремените модели
Публикувано от: Oggie в септември 12, 2019, 21:53:11
Позволих си малка корекция на твоите думи.
И все пак има ли им нещо технически, което да ги прави "огромни БОКЛУЦИ" или просто не ти харесват самите мотори, които иначе са безпроблемни? То е ясно, че за офроуд най-добрият мотор е хард ендуро не вярвам някой да очаква от това огромно магаре да лети през дървета и камъни. Това, че има разни пичове, които потрошават някакви рекламни бройки за целите на промоционални видеа е ясно, че реалните собственици няма да го направят.


Титла: Re: Нови модели лежащи на стари лаври. Или слабите страни на съвремените модели
Публикувано от: KokoVmaxa в септември 13, 2019, 09:04:40
 Виждате Хонда щото сте в Румъния - като подминеш източна Европа и директно приключва с японските салфетки

 - Honda vfr800x crossrunner 2017 това е ебаси недъгавия скутер - заклевам се , всичко е направено да избута 3-4........ евентуално 5 години няма по недъгаво изпълнение което да съм виждал до тук през живота си.
 - Африка CRF мога да кажа че има огромен проблем с много неща - това е и първият Паралел на марката(принципно е нормално първородният да има детски болести) , и имайки в предвид реколите и отзивите - мисля че Любо е абсолютно откровен , миналата година в Милано EICMA 2018 , най-празният щанд беше на ХОНДА и хората който бяха на щанда , бяха скупчени на новите CBR-и , при ОБНОВЕНАТА и РЕВИЗИРАНА Африка нямаше никой , въпреки евентите и какви ли не истории , хората са силно разочаровани от ХОНДА - не само от Африката , лично на мен ми харесва като дизайн и ТТ......... но до там  :o с това което произвеждат Хонда през последните години си губят голяма част от почитателите , за мен все още CBR600F2/F3 остава най-най-най-най идиото устойчивият мотоциклет , но със времето се затвърждава и другото мнеине - няма по скапани мотори с по скъпи части от новите ХОНДА.........
 
 Старите Транс-ове ги виждаш ти ......... по света малко са изчезнали и са на доизживяване по нашите ширини , Африките ( старите са останали единични бройки ) има мотоциклети които ще се движат не само до 2040............ ами и много след това и при това произведени преди 2015-та дори , и само държа да отбележа , много малко са мазохистите които ще искат да карат 25г мотор , по скоро всеки иска да кара Съвременен мотоциклет на не много години .......... ние в БГ сме друга бира , не защото разбираме много или защото сме носталгични некви типове - просто сме бедни , да така е или ти искаш да ми кажеш , че ако ти подредят тия моторчета дето ти изброих и ти йажат избирай си един ти ще скочиш на Стари Джендър Метро-Транс и тем подобни ултра дърт мотор ??? Ти мислиш ли че ако мога в момента няма да скоча веднага на 1,25 ШифтКам модела ? Не бе - просто няма средства и се ограничаваме с нещо в добро състояние на приемлива сума - нищо повече.


Титла: Re: Нови модели лежащи на стари лаври. Или слабите страни на съвремените модели
Публикувано от: SimonX в септември 13, 2019, 16:50:08
Това е нейде по средата между есе и монолог...


Титла: Re: Нови модели лежащи на стари лаври. Или слабите страни на съвремените модели
Публикувано от: KokoVmaxa в септември 13, 2019, 20:00:52
Това е нейде по средата между есе и монолог...

по скоро - състояние на АФЕКТ след постравматичен стрес  :-) :-) :-) :-)
ЕR500(ЕR-5) е 1 000 000 по качествен мотоциклет от Хонда 2015+ 


Титла: Re: Нови модели лежащи на стари лаври. Или слабите страни на съвремените модели
Публикувано от: kitan в септември 13, 2019, 21:35:43
по скоро - състояние на АФЕКТ след постравматичен стрес  :-) :-) :-) :-)
ЕR500(ЕR-5) е 1 000 000 по качествен мотоциклет от Хонда 2015+ 
ти ми разби мечтите направо :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-)

са как да си купя ЦБР :o


Титла: Re: Нови модели лежащи на стари лаври. Или слабите страни на съвремените модели
Публикувано от: Grobarq в септември 14, 2019, 21:36:41
Виждате Хонда щото сте в Румъния - като подминеш източна Европа и директно приключва с японските салфетки

 - Honda vfr800x crossrunner 2017 това е ебаси недъгавия скутер - заклевам се , всичко е направено да избута 3-4........ евентуално 5 години няма по недъгаво изпълнение което да съм виждал до тук през живота си.
 - Африка CRF мога да кажа че има огромен проблем с много неща - това е и първият Паралел на марката(принципно е нормално първородният да има детски болести) , и имайки в предвид реколите и отзивите - мисля че Любо е абсолютно откровен , миналата година в Милано EICMA 2018 , най-празният щанд беше на ХОНДА и хората който бяха на щанда , бяха скупчени на новите CBR-и , при ОБНОВЕНАТА и РЕВИЗИРАНА Африка нямаше никой , въпреки евентите и какви ли не истории , хората са силно разочаровани от ХОНДА - не само от Африката , лично на мен ми харесва като дизайн и ТТ......... но до там  :o с това което произвеждат Хонда през последните години си губят голяма част от почитателите , за мен все още CBR600F2/F3 остава най-най-най-най идиото устойчивият мотоциклет , но със времето се затвърждава и другото мнеине - няма по скапани мотори с по скъпи части от новите ХОНДА.........
 
 Старите Транс-ове ги виждаш ти ......... по света малко са изчезнали и са на доизживяване по нашите ширини , Африките ( старите са останали единични бройки ) има мотоциклети които ще се движат не само до 2040............ ами и много след това и при това произведени преди 2015-та дори , и само държа да отбележа , много малко са мазохистите които ще искат да карат 25г мотор , по скоро всеки иска да кара Съвременен мотоциклет на не много години .......... ние в БГ сме друга бира , не защото разбираме много или защото сме носталгични некви типове - просто сме бедни , да така е или ти искаш да ми кажеш , че ако ти подредят тия моторчета дето ти изброих и ти йажат избирай си един ти ще скочиш на Стари Джендър Метро-Транс и тем подобни ултра дърт мотор ??? Ти мислиш ли че ако мога в момента няма да скоча веднага на 1,25 ШифтКам модела ? Не бе - просто няма средства и се ограничаваме с нещо в добро състояние на приемлива сума - нищо повече.



Хонда имат и други двуцилиндрови двигатели. Верно май повечето са от '70 и '80...
Пак прочети какво написах по- горе. :grin: Не може да сравняваш модел на 25-30г който просто се е уморил с времето, с модел на 3-5г. който вече се е оказал с много
 проблеми. Дори прословутия проблем със сидиай модулите на първите Трансалпи се проявяват след няколко години каране. А не като изброените по- горе от теб още първите 1-2г и реколи,смени и не знам к'во си :o :-o
Всички знаят, че преди мотори и автомобили  се правиха от инженери, а  сега от счетоводители. И всичко се смята да изкара някаква гаранция... Преди преобладаваше желязото, сега даже големите чопър половината са пластмасови. :-o Да се спестявало тегло разбираш ли...


Иначе си прав беднички сме си българите...  Бих скочил на последния Вестром 650  :grin: :smile:




Титла: Re: Нови модели лежащи на стари лаври. Или слабите страни на съвремените модели
Публикувано от: dambatamoto в септември 15, 2019, 14:58:45
Здравейте колеги,малко не е по темата ама... някой знае ли колко масло се сипва в коловете на БМВ ф800гс 2016г.?


Титла: Re: Нови модели лежащи на стари лаври. Или слабите страни на съвремените модели
Публикувано от: SimonX в септември 15, 2019, 16:32:06
610ml на кол. Следващия!


Титла: Re: Нови модели лежащи на стари лаври. Или слабите страни на съвремените модели
Публикувано от: kitan в септември 15, 2019, 22:09:21
610ml на кол. Следващия!
колко атмосфери да си напомпам гумите

(https://scontent-lht6-1.xx.fbcdn.net/v/t1.15752-9/69207341_448030349116291_3729051457207402496_n.jpg?_nc_cat=105&_nc_oc=AQlwvXdEWF9trncbC-SVjZZhFxUcZQ0kIFYbPdUHyc9dl0b8Mlm8IE1q_5V9y4BfbJs5gZejcScdm-QzgOv4J3WM&_nc_ht=scontent-lht6-1.xx&oh=e334a428cb62149357c415c812a3b8e1&oe=5E0489C3)

[imghttps://scontent-lht6-1.xx.fbcdn.net/v/t1.15752-9/70321937_474923636405980_4621256704506462208_n.jpg?_nc_cat=101&_nc_oc=AQnxVzGqBOMsTnqIgFABVcMksJ7v3mlK3hSLkjgUJwmEAfBDUjn2tQol4BhGJ1JaXFEJdzSLviVcyjOAfzaP0nDm&_nc_ht=scontent-lht6-1.xx&oh=74a22da996b6298d7a8b76236685530e&oe=5DF8E4CC[/img]http://(https://scontent-lht6-1.xx.fbcdn.net/v/t1.15752-9/69108177_2357642361115776_4300435747145515008_n.jpg?_nc_cat=103&_nc_oc=AQkdRvu2bkekZ3OxaoLMlJ6tO6tUdoTvzlghj7unBceyhD8AJo8SCAb2g_Vkprrljx88FES6PmDGxRU4qWrVQ9bJ&_nc_ht=scontent-lht6-1.xx&oh=4bba0b8413a0cf86aece819c3609b832&oe=5E0012E4)


ГСХР1000 2012


Титла: Re: Нови модели лежащи на стари лаври. Или слабите страни на съвремените модели
Публикувано от: KokoVmaxa в септември 16, 2019, 08:17:59
 Смени си винтилиа беееееееееее  :( :( :( :(


Титла: Re: Нови модели лежащи на стари лаври. Или слабите страни на съвремените модели
Публикувано от: willow75bg в септември 16, 2019, 12:01:51
Може ли да дадете и мнение за Тигърче 800?Много ги заглеждам напоследък,а нямам информация.


Титла: Re: Нови модели лежащи на стари лаври. Или слабите страни на съвремените модели
Публикувано от: KokoVmaxa в септември 16, 2019, 12:25:40
Може ли да дадете и мнение за Тигърче 800?Много ги заглеждам напоследък,а нямам информация.
Перфектна алтернатива на БМВ-то , на по добра цена и поне на първи отзиви със не лошо качество , Триумф са стара и доказана марка , отдавна правят този 3-ка мотор , дори са доставчик на Мото 2 ............ като цяло лично аз имам пристрастно мнение и ако го изразя лично - много ше ги нахваля  :smile:

 - ЕИКМА 2018 , неисках да сляза от малкото Тигре 800 , много добре композиран и подреден мотор .......... абе почти се влюбих в него


Титла: Re: Нови модели лежащи на стари лаври. Или слабите страни на съвремените модели
Публикувано от: KokoVmaxa в септември 16, 2019, 12:33:40
 сега е интересно какво ще има на EICMA 2019........... Миналата година производителите показаха около 50-60% от предполагаемите нови модели


Титла: Re: Нови модели лежащи на стари лаври. Или слабите страни на съвремените модели
Публикувано от: kitan в септември 16, 2019, 14:14:07
Смени си винтилиа беееееееееее  :( :( :( :(
аз не знам на колко се помпа тоя боклук,ти за винтил ми говориш :smile: :smile: :smile:

кажи кво налягане да сложа,че предната ми е мека и се кара отвратително

в два сервиза отказаха да ми сменят маслото в коловете,в третия викат зимата да дойда,тогава се правило :o :o :o :o   вече започвам да се чудя,тука всички ли са ненормални или на мен нещо ми има :o :o :o :o

още не мога да си намеря сервиз с дино стенд да му взема една генерация и да излита

принудих се сам да си го правя,а това не ми харесва





Титла: Re: Нови модели лежащи на стари лаври. Или слабите страни на съвремените модели
Публикувано от: FozY в септември 16, 2019, 14:40:11
Може ли да дадете и мнение за Тигърче 800?Много ги заглеждам напоследък,а нямам информация.

И аз съм на мнение, че е направен мотор. Двигателя много добре го носи и разхода добър. Това от 40-50км тест.


Титла: Re: Нови модели лежащи на стари лаври. Или слабите страни на съвремените модели
Публикувано от: SimonX в септември 16, 2019, 20:23:59
колко атмосфери да си напомпам гумите

ГСХР1000 2012

боцни ги на 2.5 бара за градско/селско

Между другото, африката щяла да става 1100 кубика тая есен...


Титла: Re: Нови модели лежащи на стари лаври. Или слабите страни на съвремените модели
Публикувано от: KokoVmaxa в септември 16, 2019, 20:32:57
Между другото, африката щяла да става 1100 кубика тая есен...
......... Поправителен на поправителния - едно време му викахме септемврийска сесия на неудачниците  :o


Титла: Re: Нови модели лежащи на стари лаври. Или слабите страни на съвремените модели
Публикувано от: SimonX в септември 16, 2019, 21:17:16
 No replacement for displacement...


Титла: Re: Нови модели лежащи на стари лаври. Или слабите страни на съвремените модели
Публикувано от: kitan в септември 16, 2019, 22:18:36
боцни ги на 2.5 бара за градско/селско

Между другото, африката щяла да става 1100 кубика тая есен...
благодарско

тия дни ще тествам и ще кажа отзиви,че нещо рязко спря да ми се кара след вчера :smile: :smile: :smile: :smile:


Титла: Re: Нови модели лежащи на стари лаври. Или слабите страни на съвремените модели
Публикувано от: phoenix в септември 17, 2019, 12:47:57
Какво е станало вчера :o


Титла: Re: Нови модели лежащи на стари лаври. Или слабите страни на съвремените модели
Публикувано от: Grobarq в септември 17, 2019, 14:23:39
Какво е станало вчера :o


Най- вероятно пак някоя баба спринтьорка от крайпътна ягодова градина :grin: :-)


Титла: Re: Нови модели лежащи на стари лаври. Или слабите страни на съвремените модели
Публикувано от: phoenix в септември 17, 2019, 15:42:24
Te тези го нахъсват. Озърта се като разярен булдог за такива. Нещо друго ще трябва да е.


Титла: Re: Нови модели лежащи на стари лаври. Или слабите страни на съвремените модели
Публикувано от: kitan в септември 17, 2019, 17:15:17
не моа се разберем нещо с местните куки :) :) :) :)


Титла: Re: Нови модели лежащи на стари лаври. Или слабите страни на съвремените модели
Публикувано от: phoenix в септември 17, 2019, 19:52:42
Щом през последните години почнаха да носят пищови, смятай :)


Титла: Re: Нови модели лежащи на стари лаври. Или слабите страни на съвремените модели
Публикувано от: IBenchev в септември 17, 2019, 20:24:31
не моа се разберем нещо с местните куки :) :) :) :)


(https://i.postimg.cc/bShm9KNp/581-FD805-D641-4-DDF-9200-08-A470-C7-E55-D.jpg) (https://postimg.cc/bShm9KNp)


Титла: Re: Нови модели лежащи на стари лаври. Или слабите страни на съвремените модели
Публикувано от: SimonX в септември 18, 2019, 14:09:36
По темата за съвремените страни на слабите модели. Или обратното.

И аз искам да карам мотор:

...дето свещите му падат с поглед,
по възможност без масло в предницата, да няма какво да тече,
Без ABS, без спирачки ако може, ние и без това не спираме (по Сони Баргър)
Без фар, или с нещо дето да минава пред полицаите (пак по него)
Без калници - само тежат. (пак по него)
Без окабелени боклуци  в ауспуха
Без инжекциони, даже и карбуратор му е много, ама и да не гори 40 на 100 като спортен Урал
Без антифризи, още една хуйня да мисля.
Даже и четиритактов не знам дали искам да е. Не искам клапани.
Без помпи за бензин.
Без клапани разни по бензиновия път.
С реле регулатор за 100 ампера дето ще изгори след стотина години.

До тук перфектното тежко ендуро е Иж Спорт с предница от Харлей спрингър .Ако може да не е правен от руснаците. Даже RD01 не се вписва в изискванията.

Такива мотори няма.


Лятото лепнах гвоздей. Наложи ми се да викам приятел да ме евакуира до селото, да ходя с колата да му смъквам каплата, да търся някой да ме връща с колата и каплата...

Следващия ми мотор ще е с безкамерни гуми, не случайно всички реват срещу новата африка за това.
И ако може да е рън он флат!






(https://i.postimg.cc/WhbGwk6t/IMG-20190803-112807.jpg) (https://postimg.cc/WhbGwk6t)


Титла: Re: Нови модели лежащи на стари лаври. Или слаk
Публикувано от: Oggie в септември 18, 2019, 14:34:07
Електричките покриват повечето изисквания. Ама пък ще искаш пробег, пък няма да ти се чака да зареждаш..... По-добре менкай моторите на 3-4 години. Докато откриеш какво в новия те кефи си затваряш очите за недостатъците и когато почнат тия недостатци да дразнят, сменяш и пак от начало. Перфектни мотори няма, няма и да има и дано никога не се появяват.


Титла: Re: Нови модели лежащи на стари лаври. Или слабите страни на съвремените модели
Публикувано от: Skywlak в септември 18, 2019, 14:44:02

Лятото лепнах гвоздей. Наложи ми се да викам приятел да ме евакуира до селото, да ходя с колата да му смъквам каплата, да търся някой да ме връща с колата и каплата...

Следващия ми мотор ще е с безкамерни гуми, не случайно всички реват срещу новата африка за това.
И ако може да е рън он флат!


Това не го разбирах. Зор е да свалиш задната гума и да извадиш вътрешната и да я залепиш?
Може ли пак да обесниш ?


Титла: Re: Нови модели лежащи на стари лаври. Или слабите страни на съвремените модели
Публикувано от: Oggie в септември 18, 2019, 14:56:36
Даже може и да не я лепиш на първо време. Аз съм скрил две нови вътрешни гуми под пластмасите на КТМа да си спестя цапотията поне частично.


Титла: Re: Нови модели лежащи на стари лаври. Или слабите страни на съвремените модели
Публикувано от: SimonX в септември 18, 2019, 15:37:02
Това не го разбирах. Зор е да свалиш задната гума и да извадиш вътрешната и да я залепиш?
Може ли пак да обесниш ?

Преди да обЯсня, ти колко пъти си разбортирал и лепил гума в нищото?


Титла: Re: Нови модели лежащи на стари лаври. Или слабите страни на съвремените модели
Публикувано от: phoenix в септември 18, 2019, 16:39:05
Отлепянето от джантата ще е проблем. Иначе лепенето не е проблем където и да било, стига да има лепило и лепенки :grin:


Титла: Re: Нови модели лежащи на стари лаври. Или слабите страни на съвремените модели
Публикувано от: sampos в септември 18, 2019, 19:15:26
Тате/в ляво/ с приятел лепят гума на ЧЗ-то през 60-те години на път, на този фон сме завършени глезльовци  :-)

(http://picbg.net/u/16676/13481/thumbs/331154_fr.jpg) (http://picbg.net/pic.php?u=16676ITQJJ&i=331154) (http://picbg.net/u/16676/13481/thumbs/331153_fr.jpg) (http://picbg.net/pic.php?u=16676ITQJJ&i=331153)



Титла: Re: Нови модели лежащи на стари лаври. Или слабите страни на съвремените модели
Публикувано от: Skywlak в септември 18, 2019, 19:25:46
Аз съм с безкамерни
Нося си фитили, шила, компресор лепилото ми е фира....
Та не съм отлепял гума от джантата...

Това ли е проблема?



Титла: Re: Нови модели лежащи на стари лаври. Или слабите страни на съвремените модели
Публикувано от: phoenix в септември 18, 2019, 19:49:33
На човека моторът му е с вътрешни гуми. На моя предната също е с вътрешна гума. С кола е лесно - можеш да ползваш крика за да отлепиш външната от джантата. Ама ако си сам с мотора и наоколо няма някой с кола да стъпи върху гумата и да я отлепи, се вкарваш в приключение. С фитили вътрешната не можеш да я запушиш. Затова човекът каза, че следващият му мотор ще е с безкамерни гуми. Има едни спрейове, дето уж вършат работа и при пробита вътрешна гума, ама много не им вярвам.


Титла: Re: Нови модели лежащи на стари лаври. Или слабите страни на съвремените модели
Публикувано от: Skywlak в септември 18, 2019, 20:03:09
Тате/в ляво/ с приятел лепят гума на ЧЗ-то през 60-те години на път, на този фон сме завършени глезльовци  :-)

([url]http://picbg.net/u/16676/13481/thumbs/331154_fr.jpg[/url]) ([url]http://picbg.net/pic.php?u=16676ITQJJ&i=331154[/url]) ([url]http://picbg.net/u/16676/13481/thumbs/331153_fr.jpg[/url]) ([url]http://picbg.net/pic.php?u=16676ITQJJ&i=331153[/url])




Тези как са ги отлепяли ?


Титла: Re: Нови модели лежащи на стари лаври. Или слабите страни на съвремените модели
Публикувано от: NikDaPhreak в септември 18, 2019, 20:30:53
На по-старите мотоциклети е по-лесно, отколкото на новите. Там на практика няма "отлепяне" на гумата. Натискаш я с ръка и я отделяш от борда на каплата. При по-новите допуските са по-малки и сглобката е почти толкова тегава за разглобяване, колкото при безкамерните.


Титла: Re: Нови модели лежащи на стари лаври. Или слабите страни на съвремените модели
Публикувано от: Grobarq в септември 18, 2019, 20:35:34
Тези как са ги отлепяли ?


Те просто не са били залепяни :grin:
Всичкото Иж е перфектно Ендуро! Но най-вече Иж Планета 3!


П.П. NikDaPhreak пак пише по- бързо от мен...


Титла: Re: Нови модели лежащи на стари лаври. Или слабите страни на съвремените модели
Публикувано от: Skywlak в септември 18, 2019, 20:46:50

Те просто не са били залепяни :grin:
Всичкото Иж е перфектно Ендуро! Но най-вече Иж Планета 3!


П.П. NikDaPhreak пак пише по- бързо от мен...
Кое налага залепянето( на "съскамерните" гуми) ?


Титла: Re: Нови модели лежащи на стари лаври. Или слабите страни на съвремените модели
Публикувано от: phoenix в септември 18, 2019, 20:51:25
Тези как са ги отлепяли ?

Можеш ли да сравняваш гума на завод "Г. Димитров" за Ява, с Дънлоп 160/50-17 :o Гумите на днешните мотори са като на колите, общо взето. И се помпят на по-високо налягане от техните.


Титла: Re: Нови модели лежащи на стари лаври. Или слабите страни на съвремените модели
Публикувано от: kitan в септември 18, 2019, 22:16:05
а не може ли да се прибереш със спукана гума

в смисъл да стигнеш място да ти я залепят


Титла: Re: Нови модели лежащи на стари лаври. Или слабите страни на съвремените модели
Публикувано от: NikDaPhreak в септември 19, 2019, 08:00:14
а не може ли да се прибереш със спукана гума

в смисъл да стигнеш място да ти я залепят
:-) :-) :-) :-) :-) :-) :-)
Пробвал ли си? С Балкан 250 със спукана гума по голяма нужда минах 5 километра. Гумата отиде във вечните ловни полета, каплата не беше особено красива. С Голдуинг и спукана задна (издиша докато намаля, разлепи се докато спра) трябваше да мина около 500 метра, за да сляза от магистралата и да докретам до бензиностанцията. 15 минути борба с озверял бик. За повече от километър и дума не може да става.


Титла: Re: Нови модели лежащи на стари лаври. Или слабите страни на съвремените модели
Публикувано от: NikDaPhreak в септември 19, 2019, 08:02:32
Кое налага залепянето( на "съскамерните" гуми) ?

Нищо не го налага, просто технологията е по-близка до безкамерните и гумата се монтира със сериозно сцепление към каплата/джантата. На практика не е залепване, за да държи въздух, а сглобка с голямо триене. Рядко се случва гумата да се залепи към каплата/джантата, но не е невиждано.


Титла: Re: Нови модели лежащи на стари лаври. Или слабите страни на съвремените модели
Публикувано от: Vladi4 в септември 19, 2019, 08:12:46
Не е толкова страшно да извадиш гумата. Иска се малко повече борба и мачкане. :grin: По-лесно става с три щанги, а не с две и колкото са по-дълги щангите толкова по-лесно се отлепя от джантата и се вади. :D
Много е важно, след като си я залепил вътрешната и започнеш да я монтираш отново върху джантата да внимаваш да не я прищипеш (вътрешната гума), при качването на външната гума!!! Ако я прищипеш това ще го разбереш, чак, след като се приключи всичко и тогава цялата операция по демонтажа, лепенето, и монтажа ще трябва да се повтори веднага отново. :grin:


Титла: Re: Нови модели лежащи на стари лаври. Или слабите страни на съвремените модели
Публикувано от: PULSE в септември 19, 2019, 09:04:24
3-4 пъти съм оправял на кросарката вътрешните гуми + плюс подмяна на външните. Всичко това в гаража с всички възможни помощни средства(щанги, ключове, компресор и прочее)- страшен зор ми беше. Не ми се е случвало на път и дано не ми се случва скоро :)


Титла: Re: Нови модели лежащи на стари лаври. Или слабите страни на съвремените модели
Публикувано от: Vladi4 в септември 19, 2019, 10:05:49
3-4 пъти съм оправял на кросарката вътрешните гуми + плюс подмяна на външните. Всичко това в гаража с всички възможни помощни средства(щанги, ключове, компресор и прочее)- страшен зор ми беше. Не ми се е случвало на път и дано не ми се случва скоро :)

Е то на дълъг път и примерно на сред полето, или планината се прави от зорзаман това упражнение. :-) :-)
В това отношение безкамерните гуми са много по-добри. Там нищо не сваляш, не демонтираш и не лепиш. Само пръскаш със спрея вътре в гумата, или бучиш фитила в дупката, помпиш и продължаваш. :D


Титла: Re: Нови модели лежащи на стари лаври. Или слабите страни на съвремените модели
Публикувано от: evilution в септември 19, 2019, 13:40:44
:-) :-) :-) :-) :-) :-) :-)
Пробвал ли си? С Балкан 250 със спукана гума по голяма нужда минах 5 километра. Гумата отиде във вечните ловни полета, каплата не беше особено красива. С Голдуинг и спукана задна (издиша докато намаля, разлепи се докато спра) трябваше да мина около 500 метра, за да сляза от магистралата и да докретам до бензиностанцията. 15 минути борба с озверял бик. За повече от километър и дума не може да става.

Имайки предвид, че мотора му е около 170кг и гумите са дооооста твърди, вероятно няма да е като балкана и голдуинга.


Титла: Re: Нови модели лежащи на стари лаври. Или слабите страни на съвремените модели
Публикувано от: phoenix в септември 19, 2019, 16:55:39
Като стана въпрос за вътрешни гуми, имам една излишна, нова, ултра-хеви-дюти, за кросарки, 110/90-19. Бях я взел за моя, обаче се оказа, че няма да стане. Ако на някого ще му е от полза, да пусне съобщение на лични. Ще си плати само разноските по изпращането.


Титла: Re: Нови модели лежащи на стари лаври. Или слабите страни на съвремените модели
Публикувано от: kitan в септември 19, 2019, 20:08:10
на черен път съм пукал само заден амортесьор-гума не

но на асфалт съм пукал доста

веднъж с един приятел си сменихме моторите,той искаше да пробва моя и аз трябваше да карам неговия трансалп
излизаме на магистралата и оня отпраши,а тоя трансалп взе да се суче като змя
викам си,ко ми го фалат тоя скрап,то не може да седи в пътя
и цялата газ,да си гоня сузукито

може би след 10км загрях,че няма начин да е толкова зле тоя мотор и че сигурно му има нещо

чак като намалих почна да сее здраво,ама си му дадох пак газ и го изкарах от магистралата


Титла: Re: Нови модели лежащи на стари лаври. Или слабите страни на съвремените модели
Публикувано от: stan4o_12 в септември 19, 2019, 20:46:45
Можеш ли да сравняваш гума на завод "Г. Димитров" за Ява, с Дънлоп 160/50-17 :o Гумите на днешните мотори са като на колите, общо взето. И се помпят на по-високо налягане от техните.
Баш па теА Dunlop недей да ги сравняваш с гуми,чеееее......🤪


Титла: Re: Нови модели лежащи на стари лаври. Или слабите страни на съвремените модели
Публикувано от: mikluho в септември 19, 2019, 20:50:29
Малко по темата.

Новите - чук са!
Старите - железа са!

Ако се бях обзавел преди 10 години с V-Max второ поколение /2009- / щях да си спестя едни 10 бонбона в безсмислени и нелепи оптимизации!

И както думат по Вакарел:
- Младото и три пъти да го е..ш без да го къпеш , пак си мирише на чисто!


Титла: Re: Нови модели лежащи на стари лаври. Или слабите страни на съвремените модели
Публикувано от: phoenix в септември 19, 2019, 21:29:58
Баш па теА Dunlop недей да ги сравняваш с гуми,чеееее......🤪

Сравнението беше по принцип. Разбирай всеки модел гуми от последните години.


Титла: Re: Нови модели лежащи на стари лаври. Или слабите страни на съвремените модели
Публикувано от: KokoVmaxa в септември 20, 2019, 07:47:43
........ Станчо - я разкажи за тея DUNLOP че ми стана интересно.......


Титла: Re: Нови модели лежащи на стари лаври. Или слабите страни на съвремените модели
Публикувано от: SimonX в септември 24, 2019, 22:43:24

Между другото, африката щяла да става 1100 кубика тая есен...

Басимо колко съм запознат, накрая като чух и тублес направо щях да си посегна...

Гледайте, аз черпя!

https://www.youtube.com/watch?v=9tflSIzbOPY (https://www.youtube.com/watch?v=9tflSIzbOPY)