www.MotoForum.bg

Стил => Choppers => Темата е започната от: spongi в септември 30, 2018, 18:17:41



Титла: Проблем с токовете ....
Публикувано от: spongi в септември 30, 2018, 18:17:41
Здравейте колеги. От две недели ми се появи един гаден проблем и все още не мога да намеря причината за него и да я отстраня. Този проблем се появи по времето на едно каране, след като бяхме изминали над 100 км. Ето го и него : Пускам мигач - двигателя загасва. След това пали без проблем. След това пак мигач и пак загасва ! Без значение дали е десен или ляв мигач. Това се задълбочи когато двигателя започна да загасва и като натисна спирчка, без значение дали е предната или задната. Забелязах, че така става и при пускане на аварийни ! В момента двигателя загасва само като пусна аварийните или мигачите, но по-често с аварийните ! Проверих дали причината не е реле за зареждане - не е, зарежда ! Не е и акумулатор, като сложих друг - пусна ли аварийни двигателя пак загасва. Разглобих конзолата с аварийните, вътре всичко чисто ново, така и вътре по мигачите !!!!!!!! Разговарях с мой приятел ел.жичкаджия по автомобилите и той ми каза, че е имал подобен проблем при който виновен за това е бил контактния ключ на колата, разглобих този на мотора - вътре всичко чисто ново........... и се питам, дали това може да стане от преебано реле ? п.с. релето за мигачите и за аварийните едно и също ли е ? Казвайте, че десет дни съм не ме хваща ! Мотора е Сузуки Булевард 1400 S 83.


Титла: Re: Проблем с токовете ....
Публикувано от: Grobarq в септември 30, 2018, 18:37:05
Здравейте колеги. От две недели ми се появи един гаден проблем и все още не мога да намеря причината за него и да я отстраня. Този проблем се появи по времето на едно каране, след като бяхме изминали над 100 км. Ето го и него : Пускам мигач - двигателя загасва. След това пали без проблем. След това пак мигач и пак загасва ! Без значение дали е десен или ляв мигач. Това се задълбочи когато двигателя започна да загасва и като натисна спирчка, без значение дали е предната или задната. Забелязах, че така става и при пускане на аварийни ! В момента двигателя загасва само като пусна аварийните или мигачите, но по-често с аварийните ! Проверих дали причината не е реле за зареждане - не е, зарежда ! Не е и акумулатор, като сложих друг - пусна ли аварийни двигателя пак загасва. Разглобих конзолата с аварийните, вътре всичко чисто ново, така и вътре по мигачите !!!!!!!! Разговарях с мой приятел ел.жичкаджия по автомобилите и той ми каза, че е имал подобен проблем при който виновен за това е бил контактния ключ на колата, разглобих този на мотора - вътре всичко чисто ново........... и се питам, дали това може да стане от преебано реле ? п.с. релето за мигачите и за аварийните едно и също ли е ? Казвайте, че десет дни съм не ме хваща ! Мотора е Сузуки Булевард 1400 S 83.


Виж си личните


Титла: Re: Проблем с токовете ....
Публикувано от: Skywlak в септември 30, 2018, 20:01:50
Аз от нищо не разбирам, но за сметка на това отвреме на време слушам и чувам  :D
В такива странни проблеми винаги са ми давали съвет да си видя масата

Нищо не ти пречи да погледнеш и това - дано го намериш тоя проблем - инетересно ми е какво е било


Титла: Re: Проблем с токовете ....
Публикувано от: spongi в октомври 01, 2018, 17:33:59
В такива странни проблеми винаги са ми давали съвет да си видя масата
За мое огромно съжаление и това не е :ww: Одеве го проверих.......... а от вчера тайно се надявах да е точно това (:g2:)


Титла: Re: Проблем с токовете ....
Публикувано от: xx22xx22 в октомври 01, 2018, 19:04:13
Ако си от СФ  да ти дам координати на човек дето може да помогне ?


Титла: Re: Проблем с токовете ....
Публикувано от: spongi в октомври 01, 2018, 19:40:40
Ако си от СФ  да ти дам координати на човек дето може да помогне ?
Благодаря, но съм от Пловдив. Колега от форума ми даде координати на специалист от града, но пиниза е там, че бачкам редовна смяна и няма как да отсъствам от работа, иначе още веднъж благодаря за готовността за съдействие по проблема.......


Титла: Re: Проблем с токовете ....
Публикувано от: Skywlak в октомври 01, 2018, 21:14:03
Имаше една джиджафка дето като падне моторчо и спира токовете..
Да не би от там да иде плоблема
П.п. ако имаш такава диджафка


Титла: Re: Проблем с токовете ....
Публикувано от: SimonX в октомври 01, 2018, 21:44:45
Разглеждаш му ел. схемата и започваш с една лампа да търсиш къде да се закачиш, така че да гасне лампата, когато гасне двигателя - запалване, бобини...
В момента, в който се закачиш на правилното място, ти остава да "допълзиш" до елемента или мястото, което е причина за проблема.


Титла: Re: Проблем с токовете ....
Публикувано от: evilution в октомври 01, 2018, 22:01:39
Па що да му се активира tip over ключа, като включи мигачите? 
spongi, не си вчерашен. Има някаква аномалния там, мисля, че не е толкова сложно да се хване, ама може да е времеемко. Първо виж бушона на мигачите дали не е три пъти по-мощен, отколкото трябва. Ако има нещо гнило, може да гасне мотора, вместо да изгори бушон. Виж как работят мигачите без да работи двигателя, ако можеш да мериш и акумулатора по това време, ще е перфектно. Мигачите имат доста сериозна консумация. Ако натиснеш клаксона по-продължително, гасне ли ти мотора.


Титла: Re: Проблем с токовете ....
Публикувано от: spongi в октомври 02, 2018, 07:38:28
Виж как работят мигачите без да работи двигателя, ако можеш да мериш и акумулатора по това време, ще е перфектно. Мигачите имат доста сериозна консумация. Ако натиснеш клаксона по-продължително, гасне ли ти мотора.
Консумацията на истина е сериозна дори и без да съм включил мигачите или аварийни, тъй като след запалване на двигателя се включва фара, а предните мигачи са с двойни светлини /мигач и габарит/ и светват и те. Забелязал съм, че като включа мигач, контролните лампи започват да премигват, което означава, че някъде има някаква беля, а клаксона свири неравномерно, но не съм пробвал да го задържа за по-дълго. Но най-лошото е, че с токовете съм скаран ........


Титла: Re: Проблем с токовете ....
Публикувано от: Skywlak в октомври 02, 2018, 08:43:37
Позяпах малко ел. схемата.
Освен да тръгнеш кабел по кабел друго не ми идва на акъла - това е доста работа...
С други думи, подозирам протрит кабел, който ти дава контакт по някой от прекъсвачите

Ще се радвам да споделиш решението като го откриеш


Титла: Re: Проблем с токовете ....
Публикувано от: BoneCollector в октомври 02, 2018, 08:52:31
Забелязал съм, че като включа мигач, контролните лампи започват да премигват, което означава, че някъде има някаква беля, а клаксона свири неравномерно, но не съм пробвал да го задържа за по-дълго.

На твое място бих започнал от проверка на бушоните и гнездата им. И както вече казаха колегите - закачи един волтметър към акумулатора и гледай какво се случва. На незапален двигател, на запален двигател, на запален двигател и включване на мигач/клаксон.


Титла: Re: Проблем с токовете ....
Публикувано от: Grobarq в октомври 02, 2018, 09:12:35
Благодаря, но съм от Пловдив. Колега от форума ми даде координати на специалист от града, но пиниза е там, че бачкам редовна смяна и няма как да отсъствам от работа, иначе още веднъж благодаря за готовността за съдействие по проблема.......


Може да го хванеш и в събота до към 13-14ч. Но за всеки случай първо по телефона.
С моите скромни познания за токовете знам, че клаксона дърпа страшно много ток. А както ти и писах, възможно е кабела на масата да е затегнат, но самия кабел да е протрит.
Я се замисли за момента преди да ти направи за първи път номера с мигача и гасненето какво се случи?
Клаксон да си натискал? А може и неговия кабел да е протрит... Или кабелите на ключа...
Някъде нещо ти дава голяма консумация постоянно и в момента в който "дръпнеш" още ток и двигателя гасне.


Титла: Re: Проблем с токовете ....
Публикувано от: evilution в октомври 03, 2018, 19:55:11
Консумацията на истина е сериозна дори и без да съм включил мигачите или аварийни, тъй като след запалване на двигателя се включва фара, а предните мигачи са с двойни светлини /мигач и габарит/ и светват и те. Забелязал съм, че като включа мигач, контролните лампи започват да премигват, което означава, че някъде има някаква беля, а клаксона свири неравномерно, но не съм пробвал да го задържа за по-дълго. Но най-лошото е, че с токовете съм скаран ........

Примигването не означава, че има проблем. Като включиш голям консуматор е нормално да примигне, а мигачите са голям консуматор. Понеже масата има поне две места, на които се държи, ако ти се занимава, свали кабела, напръскай с WD-40 и почисти контактните повърхности. WD-40 и подобните работят като контакт спрей, почти. Ако имаш контактен спрей, по-добре, ама и с WD40 става, че даже и със спрей за верига.
Токовете са просто нещо. Има плюс и минус и две повреди - или има контакт, където не трябва, или няма контакт, където трябва. Клаксона ти казах да го задържиш, за да разбереш дали ще загасне и от клаксона, понеже и той е голям консуматор. Без включени мигачи.


Титла: Re: Проблем с токовете ....
Публикувано от: spongi в октомври 03, 2018, 20:07:21
Прави сте за всичко което написахте, това което аз написах беше проверено на 100%, но работата е там, че проблема се появяваше след продължително каране - след около 100 км. Нали разбирате, че когато съм на 110/120 не може двигателя да работи със сто оборота....... Днес сложих старият си акумолатор който беше зереден до дупка и след като запалих мотора нямах никакви проблеми колкото и да включвах аварийни и дълги и колкото и да "натисках" клаксона........тъй, че работата отива на проблем в реле-регулатора който на минимални обороти показва, че зарежда 14.3, а на смукач показва 15.4, като по мануал му дават да зарежда мужду 14.0 и 15.5.........., но като се сетя, че след каране се появяват проблемите, означава, че по някое време спира да зарежда  :o Хубавото е, че струват по 35/40 долара !


Титла: Re: Проблем с токовете ....
Публикувано от: BoneCollector в октомври 03, 2018, 21:18:31
работата отива на проблем в реле-регулатора който на минимални обороти показва, че зарежда 14.3, а на смукач показва 15.4, като по мануал му дават да зарежда мужду 14.0 и 15.5.........., но като се сетя, че след каране се появяват проблемите, означава, че по някое време спира да зарежда  :o Хубавото е, че струват по 35/40 долара !

Ако мислиш, че "по някое време" спира да зарежда, то прогрей хубаво двигателя и направи повторно измерване. Както на празен ход, така и на по-високи обороти.

P.S. Аз лично не бих монтирал на мотоциклета си случаен реле-регулатор, при това за 35-40 долара.


Титла: Re: Проблем с токовете ....
Публикувано от: Skywlak в октомври 03, 2018, 21:22:16
Прави сте за всичко което написахте, това което аз написах беше проверено на 100%, но работата е там, че проблема се появяваше след продължително каране - след около 100 км. Нали разбирате, че когато съм на 110/120 не може двигателя да работи със сто оборота....... Днес сложих старият си акумолатор който беше зереден до дупка и след като запалих мотора нямах никакви проблеми колкото и да включвах аварийни и дълги и колкото и да "натисках" клаксона........тъй, че работата отива на проблем в реле-регулатора който на минимални обороти показва, че зарежда 14.3, а на смукач показва 15.4, като по мануал му дават да зарежда мужду 14.0 и 15.5.........., но като се сетя, че след каране се появяват проблемите, означава, че по някое време спира да зарежда  :o Хубавото е, че струват по 35/40 долара !
Тома лесно можеш да го провериш.
Свързваш мултицита и си караш с новия акумулатор и гледаш какво се случва ..
Относно тия 35-40$ цената не определя качеството...но качеството винаги си има цена...
Става все по интересно...откъде ще изкочи зайчето


Титла: Re: Проблем с токовете ....
Публикувано от: ildivvy в октомври 03, 2018, 22:20:31
Прави сте за всичко което написахте, това което аз написах беше проверено на 100%, но работата е там, че проблема се появяваше след продължително каране - след около 100 км. Нали разбирате, че когато съм на 110/120 не може двигателя да работи със сто оборота....... Днес сложих старият си акумолатор който беше зереден до дупка и след като запалих мотора нямах никакви проблеми колкото и да включвах аварийни и дълги и колкото и да "натисках" клаксона........тъй, че работата отива на проблем в реле-регулатора който на минимални обороти показва, че зарежда 14.3, а на смукач показва 15.4, като по мануал му дават да зарежда мужду 14.0 и 15.5.........., но като се сетя, че след каране се появяват проблемите, означава, че по някое време спира да зарежда  :o Хубавото е, че струват по 35/40 долара !

Има едни мини цифрови волтметри,които струват под 3лв.Сложи си един такъв на мотора (може чудесно да се "скрие" между жилата на кормилото и да не се вижда) и карай с него и наблюдавай напрежението.Ако се докаже,че причината е в зареждането,то най-хубавото е,че Марто_СМД ни е съгражданин и ще ти направи отличен нов изправител/регулатор! Имай предвид,че зареждане над 14,5-6В не е хубаво за акумулатора никак,нищо,че го дават нормално "по книга"!


Титла: Re: Проблем с токовете ....
Публикувано от: dambatamoto в октомври 04, 2018, 08:27:58
Аз имах проблем с реле регулатора на моя мотор(същия модел).На празни обороти зареждаше,а като го подкарам с повече газ не,обадих се на човек от форума ,който прави реле регулатори,направи ми нов и засега всичко е о.к.,дава и гаранция 3г.


Титла: Re: Проблем с токовете ....
Публикувано от: dambatamoto в октомври 04, 2018, 08:29:14
Точно за този Мартин става дума


Титла: Re: Проблем с токовете ....
Публикувано от: welinow в октомври 04, 2018, 09:29:58
Привет и аз имах същия случай на ниски обороти зарежда а в движение не , хванах го проблема с волтмер в запалката /а като се сетя колко ядове бяха докато го открия/ ,поръчах ново реле от тея по 40 долара от Ибея и греда въобще не работеше,добре че беше колегата Марто който да ми оправи моето си реле. Успех


Титла: Re: Проблем с токовете ....
Публикувано от: spongi в октомври 04, 2018, 13:41:22
Аз имах проблем с реле регулатора на моя мотор(същия модел).На празни обороти зареждаше,а като го подкарам с повече газ не,обадих се на човек от форума ,който прави реле регулатори,направи ми нов и засега всичко е о.к.,дава и гаранция 3г.
Аз ще съм следващият  :smile:


Титла: Re: Проблем с токовете ....
Публикувано от: dambatamoto в октомври 04, 2018, 13:43:56
Явно това им е проблем на интрудерите


Титла: Re: Проблем с токовете ....
Публикувано от: Skywlak в октомври 04, 2018, 14:07:05
Последно на 100% регулатора е виновен ?


Титла: Re: Проблем с токовете ....
Публикувано от: spongi в октомври 04, 2018, 16:14:03
Последно на 100% регулатора е виновен ?

На това прилича, все още не мога да кажа на 100%, че това е причина, но е възможна. Бях разхвърлял мотора до жила и жици, никъде не видях протрит шлш скъсан кабел който да замасява. Кабелите не греят, релета и бушони нямат нагар, а и също не греят. Остава да направя както каза колегата :
Има едни мини цифрови волтметри,които струват под 3лв.Сложи си един такъв на мотора (може чудесно да се "скрие" между жилата на кормилото и да не се вижда) и карай с него и наблюдавай напрежението..........
и да следя показанията, това е което трябва да направя и то ще си каже 


Титла: Re: Проблем с токовете ....
Публикувано от: dambatamoto в октомври 04, 2018, 16:39:19
Може да пробваш и на място.Първо замери как зарежда на празен ход и след това със газ,и ако на по високи обороти волтметъра показва по малко,реле регулатора си е заминал.Поне при мен беше така.


Титла: Re: Проблем с токовете ....
Публикувано от: spongi в октомври 04, 2018, 16:57:08
Вчера качих заредения но стар акумолатор и след като запалих мотора на смукач,  уреда първоначално ми показа зареждане от 14.2 волта, след като изминаха 30-40 секунди показанията започнаха да се повишават и на края уреда показваше 15.7 волта, което е много. След като върнах смукача, зареждането падна на 14.4/14.5 волта, но вчера колкото и да включвах аварийни, дълги светлини, да натискам спирачката и клаксона, двигателя не загасна ! Утре ще замеря показанията на рареждане и на високи обороти със загрят двигател, за да видя дали няма да спре да зарежда, както е било при колегата.


Титла: Re: Проблем с токовете ....
Публикувано от: Skywlak в октомври 04, 2018, 17:02:15
Вчера качих заредения но стар акумолатор и след като запалих мотора на смукач,  уреда първоначално ми показа зареждане от 14.2 волта, след като изминаха 30-40 секунди показанията започнаха да се повишават и на края уреда показваше 15.7 волта, което е много. След като върнах смукача, зареждането падна на 14.4/14.5 волта, но вчера колкото и да включвах аварийни, дълги светлини, да натискам спирачката и клаксона, двигателя не загасна ! Утре ще замеря показанията на рареждане и на високи обороти със загрят двигател, за да видя дали няма да спре да зарежда, както е било при колегата.
Може би е добре да пробваш със РАЗреден акумулатор щото май и той се пада още един консуматор и тогава да ти се проявява проблема
Един вид ако няма.много консумация да не се появява проблема


Титла: Re: Проблем с токовете ....
Публикувано от: spongi в октомври 04, 2018, 18:09:50
Може би е добре да пробваш със РАЗреден акумулатор щото май и той се пада още един консуматор и тогава да ти се проявява проблема
Един вид ако няма.много консумация да не се появява проблема
Работата е там, че проблема ми се появи /както казах в началото/ след едно ходене от Пловдив до с.Смилян. Бях изминал около 100 км. и след като включих мигач, мотора загасна. На връщане беше кошмар, на всеки завой и светофар щом пусна мигача и натисна спирачката - гасне. По-миналата неделя същото - отиваме до Сапарева баня и пак така, което ме навежда на мисълта, че проблема ще е като на колегата - зарежда при ниски и средни обороти, а на високи - не и консумира тока от акумолатора, поне аз така си го обяснявам  :o Иначе като свалих миналата неделя акумолатора, като го занесох на един приятел който продава акумолатори от години, след като го замери показа 12.2 волта и стартов ток - 120 А, което е малко и вероятно е в следствие от това за което се съмнявам.


Титла: Re: Проблем с токовете ....
Публикувано от: xway в октомври 04, 2018, 18:52:29
Не е трябвало да ползваш мигачите, вместо това можеш да сигнализираш с ръка...


Титла: Re: Проблем с токовете ....
Публикувано от: spongi в октомври 04, 2018, 19:30:00
Не е трябвало да ползваш мигачите, вместо това можеш да сигнализираш с ръка...
:-) :-) :-) Така правех преди години когато карах едно МЗ ЕС 175/1 соло, последно беше така през 2011 г. когато имах МЗ РТ 125/3 и беше нормално, щото и движението не беше като сега, ама сега дори и да опъна ръката в ляво съм сигурен, че никой от водачите на четириколесни МПС нямаше да разбере какво искам да направя  :-) :-) :-) пък и с този бивол да опъвам лявата ръка, поне малко щеше да ми е неудобно, та за това карах в средата на групата и се прибрахме и двата пъти..........но ако пак ми се случи ще направя така както казваш  :bd: :bd: :bd:


Титла: Re: Проблем с токовете ....
Публикувано от: SimonX в октомври 04, 2018, 19:34:03
Цитат
акумолатора аз така си го обяснявам миналата неделя акумолатора,който продава акумолатори...

Бате, бате стига с тия акумОлатори! С две у-та се пише, ама не е акумОлатур.
За да ти гасне от кофти реле, трябва да си карал три часа на аку... батерия. И като ти Огасне мотора, акумОлатора да си е Омрял...
Ай, полодиах...


Титла: Re: Проблем с токовете ....
Публикувано от: kitan в октомври 04, 2018, 19:39:13
:-) :-) :-) Така правех преди години когато карах едно МЗ ЕС 175/1 соло, последно беше така през 2011 г. когато имах МЗ РТ 125/3 и беше нормално, щото и движението не беше като сега, ама сега дори и да опъна ръката в ляво съм сигурен, че никой от водачите на четириколесни МПС нямаше да разбере какво искам да направя  :-) :-) :-) пък и с този бивол да опъвам лявата ръка, поне малко щеше да ми е неудобно, та за това карах в средата на групата и се прибрахме и двата пъти..........но ако пак ми се случи ще направя така както казваш  :bd: :bd: :bd:
като опънеш ръката,щракай с пръсти...има повече шанс да се сетят.а и ти няма да забравиш да си гасиш мигача,щото щракането ще те подсеща :-) :-) :-) :-) :-)


или да си караш без мигачи,като всеки рацер :smile:


Титла: Re: Проблем с токовете ....
Публикувано от: spongi в октомври 04, 2018, 19:45:21
Бате, бате стига с тия акумОлатори! С две у-та се пише, ама не е акумОлатур.
За да ти гасне от кофти реле, трябва да си карал три часа на аку... батерия. И като ти Огасне мотора, акумОлатора да си е Омрял...
Ай, полодиах...
Стига си се "заяждал" ве..........  :+h+::smile: :-) :-) :-) Колкото до това което успях да прочета от горното, мога да кажа, че ако релето не зарежда е напълно възможно това да се случи, не мислиш ли ?


Титла: Re: Проблем с токовете ....
Публикувано от: SimonX в октомври 04, 2018, 19:57:51
Ако обещаеш, да не бъркаш акумулатор, ще ти дам жокер как да тестваш като ти угасне следващия път - свирни с бибитката, ако няма звук - няма ток, докато си карал си разреждал...


Титла: Re: Проблем с токовете ....
Публикувано от: spongi в октомври 04, 2018, 20:25:05
Ако обещаеш, да не бъркаш акумулатор....
Допуснал съм правописна грешка няколко пъти, това е и не е нужно да продължаваш да натякваш едно и също, разбрах те от първия път !  
........ ще ти дам жокер как да тестваш като ти угасне следващия път - свирни с бибитката, ако няма звук - няма ток, докато си карал си разреждал...
Иначе ти отива да се правиш на остроумен  :-) :-) но не четеш какво съм писал по въпроса :o


Титла: Re: Проблем с токовете ....
Публикувано от: Grobarq в октомври 04, 2018, 20:26:04
като опънеш ръката,щракай с пръсти...има повече шанс да се сетят.а и ти няма да забравиш да си гасиш мигача,щото щракането ще те подсеща :-) :-) :-) :-) :-)


или да си караш без мигачи,като всеки рацер :smile:


 :-) :-) :-)


Ако обещаеш, да не бъркаш акумулатор, ще ти дам жокер как да тестваш като ти угасне следващия път - свирни с бибитката, ако няма звук, няма ток, докато си карал си разреждал...


Затова и аз споменах нагоре клаксона де.
Преди години един уж разбирач ми гледа релето ( то пък едно релеее) на Ижока, че нещо скапа акумулатора, ама какво бе гледал не знам... Скапах още 2 преди да разберем, че пъпката му залепя и не зарежда. Карах със сухи батерии.Та тогава така ми казаха да го тествам, загсне ли изненадващо първо с клаксона да проверим има ли достатъчно ток. Ако имам клаксон проблема не е в тока. Само веднъж  ми свири като прегракнал петел от дърта батерия след зимата. И се скъсах от ритане да запаля. Смених я и никакви грижи, палеше от раз :grin:


Титла: Re: Проблем с токовете ....
Публикувано от: SimonX в октомври 04, 2018, 21:02:13
Гробар, методите ни са стари, за мотоциклети без стартери. Сега като угасне, първото нещо дето натискаш, е стартера...


Титла: Re: Проблем с токовете ....
Публикувано от: spongi в октомври 04, 2018, 21:11:02
Гробар, методите ни са стари, за мотоциклети без стартери.

Е, какво да кажем ние новобранците, за това като не знаем питаме.......... :smile: :smile: :smile:


Титла: Re: Проблем с токовете ....
Публикувано от: Grobarq в октомври 05, 2018, 05:39:39
Гробар, методите ни са стари, за мотоциклети без стартери. Сега като угасне, първото нещо дето натискаш, е стартера...

Ми дъртаци сме затова :-)
Добре де, след стартера, ако не запали натискаш клаксона за проба да се види има ли достатъчно ток :grin:


Титла: Re: Проблем с токовете ....
Публикувано от: apollo11 в октомври 05, 2018, 11:17:21
.. забравяте нещо - тоа новите инжекционни конье, мое да имат защита -ако няма 12в, няма палене..така ми е ситроена, така ми е и тдм-а.. старите кола и мотор въртяха макар и слабо да е..


Титла: Re: Проблем с токовете ....
Публикувано от: SimonX в октомври 05, 2018, 11:47:31
Борим интрудър s83, не инжекцион. За да мре така жестоко от мигач или е зверско късо, или сработва някоя от защитите прекъсващи работата на двигателя. И понеже десния мигач и ключа за спиране са в една кутия в дясната дръжка, бих разгледал първо там.


Титла: Re: Проблем с токовете ....
Публикувано от: dambatamoto в октомври 05, 2018, 13:21:42
И двата мигача са в лявата конзола


Титла: Re: Проблем с токовете ....
Публикувано от: SimonX в октомври 05, 2018, 13:52:33
Моя грешка, за друг мотор си мислех. Останалото, мисля, е логично.


Титла: Re: Проблем с токовете ....
Публикувано от: spongi в октомври 05, 2018, 14:04:53
И двата мигача са в лявата конзола
В лявата конзола са мигачите, в дясната конзола е червения ключ за спирането на двигателя, както и копчето за аварийните, но и двете конзоли ги разглобих и огледах за някакви дефекти по кабелите, но всичко е като ново, дори и прах няма, за това ги изключих като причина. Същото направих и с контактния ключ, няма нагар, пък и спойките са здрави. Но пак ще кажа, че след като в сряда качих зарадения ахулюматор /както го казват циганите/, мотора работи поне 15 мин. с включени дълги, аварийни и натисната спирачка, но не загасна..... но утре ще ходя да замерят зареждането с професионален уред и ще видим какво ще покаже


Титла: Re: Проблем с токовете ....
Публикувано от: spongi в октомври 09, 2018, 07:50:53
Тази събота която мина ходих при Боги /повечето колеги от Пловдив го знаят/ за да проверим дали всичко по инсталацията е на ред. Там се засякахме с колега който помага на Боги и е ел.специалист, като за мое щастие се оказа, че от единадесет години кара Интрудер 1400. След като му казах проблема, той веднага ме успокои и каза, че това се случва често при интрудерите,особено при "американците" които са с постоянно включен фар и предни габарити, а "зареждачката" искала по-високи обороти / около 1100 об/мин./ за да навакса консумацията и да зарежда нормално. След това каза, че тези релета идвали слаби за този модел, тъй като преди това са се слагали и на по-малките модели интрудери като се почне още от 400 сс. Та миналата сряда след като сложих добре заредения акумулатор, до момента нямам никакъв проблем и изгасването изчезна.


Титла: Re: Проблем с токовете ....
Публикувано от: SimonX в октомври 09, 2018, 15:38:29
Запали всички консуматори и "замервай"  волтовете на ниски. Ако угасне от това дето е обяснил, няма да можеш да запалиш отново със стартер. 
Дано не се случва отново.
...Имах един автомобил, дето гаснеше в движение. Оказа се студена спойка на релето, дето прекъсва бензиновата помпа. Релето управлява минуса, плюса го ръководи друг...


Титла: Re: Проблем с токовете ....
Публикувано от: spongi в октомври 09, 2018, 18:57:00
Първото нещо което ще направя, е да си купя нов акумУлатор, нали така трябваше да го напиша ? Второто нещо което ще направя е, да чакам този проблем да се появи и с новия акумУлатор и ако това стане, тогава ще решавам какво да правя, защото не поставям под съмнение думите на Човека, който от 11 години кара Интрудер 1400сс. и нито за секунда не съм се усъмнил във верността им. Това е !


Титла: Re: Проблем с токовете ....
Публикувано от: Esper в октомври 09, 2018, 19:11:16
...След това каза, че тези релета идвали слаби за този модел, тъй като преди това са се слагали и на по-малките модели интрудери като се почне още от 400 сс...


Ако проблемът е в релето и е концептуален за модела може да погледнеш ТАЗИ (http://www.motoforum.bg/index.php/topic,62074.0.html) тема.
Аз си реших 2 проблема с нея - ТУК (http://www.motoforum.bg/index.php/topic,62074.msg920472.html#msg920472) и ТУК (http://www.motoforum.bg/index.php/topic,62074.0.html).
Това само ако регулаторът не смогва.
В случай, че проблемът е системата общо, можещ да потърсиш отговор ТУК (https://www.electrosport.com/) за статор.
Само за статор, по отношение на реле-регулатори Мартин е без конкуренция.




Титла: Re: Проблем с токовете ....
Публикувано от: spongi в октомври 09, 2018, 19:31:05
Ако проблемът е в релето и е концептуален за модела може да погледнеш ТАЗИ ([url]http://www.motoforum.bg/index.php/topic,62074.0.html[/url]) тема.

Преди няколко дни, когато разбрах от къде идва проблема, проведох разговор с Мартин, с него се знаем от преди, защото ми прави реле и за старото Сузуки, та, с него се разбрахме, ако мотора започне да ми прави същите парчета и с новия акумулатор, следващата стъпка ще е направата на нов реле-регулатор..........


Титла: Re: Проблем с токовете ....
Публикувано от: Grobarq в октомври 09, 2018, 21:11:19
Тази събота която мина ходих при Боги /повечето колеги от Пловдив го знаят/ за да проверим дали всичко по инсталацията е на ред. Там се засякахме с колега който помага на Боги и е ел.специалист, като за мое щастие се оказа, че от единадесет години кара Интрудер 1400. След като му казах проблема, той веднага ме успокои и каза, че това се случва често при интрудерите,особено при "американците" които са с постоянно включен фар и предни габарити, а "зареждачката" искала по-високи обороти / около 1100 об/мин./ за да навакса консумацията и да зарежда нормално. След това каза, че тези релета идвали слаби за този модел, тъй като преди това са се слагали и на по-малките модели интрудери като се почне още от 400 сс. Та миналата сряда след като сложих добре заредения акумулатор, до момента нямам никакъв проблем и изгасването изчезна.


Както ти казах, когато ти давах координати, те тези мотори и точно този модел наизуст ги знаят :grin:
Цитирам по памет Кольо Десетия от преди 15-на години " То тези мотори те са ги измислили" :-)
Винаги може и да сгреши и най- големия майстор...
Аз от 2003г ги слушам и моторите ми вървят :grin:
Не ми спомена, че си се засичал с Наско Добрев. Много е напред с токовете. Видяли му Интрудера? Неговия Интрудер ми идва и на мен добре като размер....почти :grin:

Все пак беше добре на място да ги примерите твоите стойности.
Следващия път ще пием по бира :grin:


П.П. Боги спомена, че са ти и малко ниски оборотите....


Титла: Re: Проблем с токовете ....
Публикувано от: spongi в октомври 09, 2018, 21:30:25
Не ми спомена, че си се засичал с Наско Добрев. Много е напред с токовете. Видяли му Интрудера? Неговия Интрудер ми идва и на мен добре като размер....почти :grin:

Следващия път ще пием по бира :grin:

П.П. Боги спомена, че са ти и малко ниски оборотите....
Тъкмо ти тръгна, когато от Боги разбрах, че са се чули с Наско и той тръгнал към работилницата. Изчаках го, но той дойде с някакъв скутер и след кратък разговор с него разбрах, че това което ми се случи на мен, е често срещано не само при интрудерите с по-големи кубатури на двигателите, но и при хондите шадоу 1100 сс., поради това, че зареждачката иска малко по-високи обороти, а аз ги бях нагласил на знук...........и няма защо да не му вярвам.