Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.
Изгуби ли регистрационния е-мейл?

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията

www.MotoForum.bgПоследни публикации
Страници: [1] 2 3 ... 10
 1 
 -: Днес в 14:23:00 
Започната от bamz - Последна публикация последно от Esper
Така като го гледам няма да имам нито взимане нито даване с този сайт.
Дори и с риск, за "изпусна" далаверата  Smile

Както е написал колегата преди мен, нема ли поне пейпал такава лайнарщина - бегане с 200 от там.
Далавера сигурно има но гарантирано не за клиента  Very Happy

 2 
 -: Днес в 13:16:21 
Започната от apollo11 - Последна публикация последно от polkut
За тея малки кубици да е и пъргав... малко трудно. Имаше едни gillera runner 180cc. До колкото знам вървят яко, ама са 2т и ще гори колкото лека кола. Другия вариант според мен е yamaha/mbk majesty 180cc инжекция. Карал съм такъв и е приличен скутер, става за 2-ма, икономичен е, инжекция е, евтини са (има ги за по 1000 1200лв запазени бройки). Това, което не ми хареса е, че е доста лек и возията му е гадна. Как ще познаеш дали вариатора и ролките са износени... Няма как много да се познае. За двигателя си знаеш какво да слушаш и гледаш. Относно трансмисията, ако дадеш газ и скутера започне да се форсира много, а в същото време потегля бавно, значи ролките или ремъка са износени. Може и съединителя да е износен и да започва да зацепва на по-високи обороти. Но в крайна сметка това са си консумативи и не са скъпи. Както ти е писал колегата по-горе ремък в зависимост от марката между 30 и 70 лв. Ролките между 20 и 40лв. съединителя може да му се налепи феродо за между 30 и 60лв при някой майстор. Централната пружина на съединителя (с времето умеква) и тя е между 15 до 40лв и така. Вариаторът не се износва толкова лесно. Трябва да е каран доста, че да има язви и да ти прескача, като качва ремъка, но това ще го разбереш след като отвориш капака на трансмисията. Само те съветвам, не купувай скутери от дечурлиги, щото обичат да правят разни мега яки "тунинги", барат ролки, жигльори, пружинки на съединители и кво ли още не, че да им върви повече скутерчето.

 3 
 -: Днес в 13:02:17 
Започната от Biser Sh - Последна публикация последно от phoenix
От онзи ден притежавам тази техника...

Това ще го реставрираш ли? Бая ентусиазъм трябва да имаш. Коловете и осите на колелата са уникални.

 4 
 -: Днес в 12:49:45 
Започната от iwo - Последна публикация последно от sam_g
Представям си литровият им байк, сигурно ще е поне 370 к.с. и 230 N⋅m... Ц, ц, ц...  Surprised Защитно стАкло... Униклано!

 5 
 -: Днес в 11:40:31 
Започната от iwo - Последна публикация последно от phoenix
Такава е, защото като му гледам километрите, тъкмо го разработват. После ще вдигне някой кон нагоре Smile

 6 
 -: Днес в 11:35:20 
Започната от kitan - Последна публикация последно от phoenix
Къде видя да давам съвети кой как да живее Surprised Изразих мнение, както и много от включилите се в темата, противоположно на това на Китан, Фена и Гъзето. А пък аз моя принос за етноса ни съм го дал.

Ми хубаво. Спирам.

 7 
 -: Днес в 11:20:36 
Започната от ЧЕФО - Последна публикация последно от Gnome Rhone
Е то е важно ширината на фаската под ъгъл 45гр. да се спази донякъде.В този двг работната повърност е под 45гр., няма да засягаме др. Според ножовете които ползват. Да не я дават примерно 1.1мм, а да я направят 2мм, както се случва предимно.Да я направят не по-голяма от 1.5мм. Отговора е каквато пътека намерят, такава правят при разстъргването. Иначе другите градуси на ножа са спомагателни и едва ли е от голямо значение кои точно ползват. С фрези се прави точно, но е трудоемко и по-сложно за изпълнение от операцията направена с един нож.

 8 
 -: Днес в 11:07:33 
Започната от kitan - Последна публикация последно от Gnome Rhone
Епа може лесно да дадеш своя принос за решаването на този проблем,като се отдадеш на разплод и мултиплициране, вместо да даваш съвети на другите как да живеят. Вярно че даването на съвети е най лесното нещо, а и задължително, но все пак някъде трябва да се спре. Иначе  повтарянето на едни и същи виждания заприличва на това срещу което постоянно се бориш в тази тема- бързото каране. И неразумно, щото явно са свързани. Не ползваш изобщо спирачки, само газ и мачкаш всичко, което не се вписва в разбиранията ти.Чиляк през живота си прави повече неразумни неща отколкото умни. Ако все пак искаш някой да се вслуша, поднеси го под друга форма. Не назидателна и каканижеща.

 9 
 -: Днес в 10:51:04 
Започната от iwo - Последна публикация последно от sam_g
https://www.cars.bg/offer/m226534

Брей, корейците какви мощности са извадили от 600 сс., малко са марките в света, където могат да се похвалят с такива  Smile

 10 
 -: Днес в 10:41:40 
Започната от martin650666 - Последна публикация последно от VRSC Fan

Фулфейс каските имат цитиран американския стандарт DOT FMVSS 218  който трябва да имат за да могат каските да се ползват по пътя в САЩ, имат и ECE 22.05 който е Европейският стандарт за каски..
Но всички останали в сайта цукала за бобъри,чопъри и др. имат само DOT,нямат ECE...  Very Happy Демек с тея каски не може да се кара в Европа!В Щатите може..  Very Happy
Та за тва Китан ти е написал,че половината каски нямат сертификат за Европата..
И да смотани каски са!Пистовите им фулфейс каски са превени по технологията Lightweight injection molded ABS/PC alloy shell.. Известните марки поне от десетина години не я използват..Нови технологии има вече...  Very Happy
Аз съм фен на американски марки за каски,ама не и на тея типове...  Smile

Страници: [1] 2 3 ... 10


Страницата е създадена за 0.091 секунди с 14 запитвания.