Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.
Изгуби ли регистрационния е-мейл?

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията

www.MotoForum.bgПоследни публикации
Страници: [1] 2 3 ... 10
 1 
 -: Днес в 00:48:18 
Започната от vityz - Последна публикация последно от Yasso
 С бога напред, започвам възстановяването на Аво-то. Валът и капачката пътуват, след седмица ще са тук и започвам да редя пъзела.  Very Happy
 Благодаря Ви, че се включихте с мнения! Скоро ще коментираме заедно.  Very Happy

 2 
 -: Днес в 00:30:41 
Започната от Marto_SMD - Последна публикация последно от Marto_SMD
Пренавиване на статор за Kawasaki Vulcan VN 900 - гаранция!





Repairing stator Kawasaki Vulcan VN 900 - 1 year warranty!
e-mail: Marto_smd@abv.bg

 3 
 -: Днес в 00:29:21 
Започната от Marto_SMD - Последна публикация последно от Marto_SMD
Пренавиване на статор за Kawasaki Vulcan VN 900 - гаранция!





Repairing stator Kawasaki Vulcan VN 900 - 1 year warranty!
e-mail: Marto_smd@abv.bg

 4 
 -: Вчера в 23:05:05 
Започната от spongi - Последна публикация последно от Grobarq
Както казвах няколко пъти на близки до мен хора, че до месец след като вече не сме председатели на европейския съюз ще се заговори за конвенцията:


https://nova.bg/news/view/2018/07/17/221948/%D0%BD%D0%BE%D0%B2-%D0%BF%D1%80%D0%BE%D1%82%D0%B5%D1%81%D1%82-%D1%81%D1%80%D0%B5%D1%89%D1%83-%D0%B8%D1%81%D1%82%D0%B0%D0%BD%D0%B1%D1%83%D0%BB%D1%81%D0%BA%D0%B0%D1%82%D0%B0-%D0%BA%D0%BE%D0%BD%D0%B2%D0%B5%D0%BD%D1%86%D0%B8%D1%8F


Имаме 9 дена да решим дали ще запалим моторите и ще отидем пред Конституционния съд на протест.
След това според мен  ще е късно...

 5 
 -: Вчера в 22:53:11 
Започната от JOHNY - Последна публикация последно от evilution
https://shop.ml-racing.bg/bg/category/10700000000/vehicle/honda-vt-600:17802/?sr=30&show=gallery

 6 
 -: Вчера в 20:31:33 
Започната от qnkov - Последна публикация последно от spongi
Щом презарежда, белята е от релето и няма значение дали е ново, или не ! Във форума има колега който прави релета за всякакви мотори, Марто - , даже има и тема за това - http://www.motoforum.bg/index.php/topic,62074.msg922366/topicseen.html#new , обърни се към него и съм сигурен, че ще ти помогне.......иначе ако не бъркам, това МЗ не е ли с 6 волтова инсталация  Surprised??????????

 7 
 -: Вчера в 20:07:14 
Започната от qnkov - Последна публикация последно от qnkov
Здравей. Купих ново реле, вързах го както е старото. Кабела дето е на DF при ДФ, Б+, Д+ ... и така нататък и пак презарежда? Вдига до 19в, когато го форсираш.
Работата е там, че трудно го палиме, ако го запалиме, то е готово да угасне и попръдва отзад. Ако успееме да го изфорсираме, забелязвам това презареждане с мултицет като сложа на аку-то и бубината загрява.
Предполагам трябва да зарежда до 14.5 волта най-много.

Засега съм сменил.

- релето
- запалването
- бубината

Доста от чарколите съм ги свалял и чистил. Свещта е нова.

 8 
 -: Вчера в 20:06:04 
Започната от Vojdo - Последна публикация последно от Vojdo
Керванът потегля от утре сутрин към Предел за информация относно събора вече само на 0889 740 507 Вожда.

 9 
 -: Вчера в 20:04:52 
Започната от kiril091989 - Последна публикация последно от apollo11
..след 2 години предимно градско каране за по 6-10км сутрин и вечер,дори и зимните месеци,накрая се наложи да си купя акумулатор - уж го дозареждам дома,обаче на 2-3то палене и..едва-едва

Сега,ако зарежда 12.6в под товар- фарове,стоп,мигачи и тюн., Нещо не е както трябва

 10 
 -: Вчера в 18:31:42 
Започната от kiril091989 - Последна публикация последно от kiril091989
Здравейте, банда.
Споделям информацията,която ми е известна.
Замервам напрежение на акумулатора 12,4-12,6 на обороти. Стана изведнъж кактп карам.Тоест акумулатора се изтощи и седях на пътя. Преди това си беше 14,1 бетон. Вадя бушона на фаровете за да няма консумация и го докарвам на 13,2-13,4-13,6V. Без фарове ясно, че не може да се кара. Та....
Да не пропусна , нито лампа ми светва на таблото , нито компютъра изписва някакъв код грешка. Просто се разрежда и спира да пали.
1. Сменял съм намотки.В момента Фаза-фаза имам 35V , НА 5000об. Имам 106-110V.
Намотките също изглеждат здрави, напреженията са им еднакви и на трите фази.
2. Диодите на релето са здрави, замерих ги на пътя.
3. Смених ново реле, което ме съмнява, че не е за съответния модел, но буксата е идентична (6 пина)
Изминах 150км. Без фарове , само габарит. Акумулатор се беше заредил с новото реле УЖ, сложих бушона на фаровете и реших,че съм се разминал. До онзи ден,когато след каране градско по кафета, магазини и кратки разстояния с палене и гасене акумулатора падна. Градско не успявам да го зареждам.

Конкретно , на какво са симптоми това?
Въобще да купувам ли ново тоя път оригинално реле ?
-Изгоряло оригинално реле?
-Изгоряло второ "ново" реле?
Или нещо друго по инсталацията!?

Хлабави връзки ги изключвам защото освен акумулатора и двете букси на релето и алтернатора не е докосвано.

Ако има запознати с тази японска машина ще съм благодарен.


Страници: [1] 2 3 ... 10

WebMoto.bg - борса за мотори, части, аксесоари, екипировка, гуми



Страницата е създадена за 0.098 секунди с 16 запитвания.