Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.
Изгуби ли регистрационния е-мейл?

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията

www.MotoForum.bgПоследни публикации
Страници: [1] 2 3 ... 10
 1 
 -: Днес в 12:33:29 
Започната от iunga-moto - Последна публикация последно от xx22xx22
Autosol Solvol Chrome Polish

Може да се намери в Бриколаж и Практикер

 2 
 -: Днес в 12:11:38 
Започната от BoneCollector - Последна публикация последно от madbatt
Само каране ... Готов си за айрън буут.

 3 
 -: Днес в 11:32:44 
Започната от spongi - Последна публикация последно от evilution
Така е,но малко след като приеха решението за увеличение на обхвата на лицата и сумите, имаше някакъв 'диспут' и върнаха нещата обратно! Цените на ГО обаче не се върнаха обратно! Нормално!

Не са върнали нещата обратно. Въведоха някакъв лимит за обезщетения на тия които до сега не са обезщетявани, но пак е увеличен обхвата на правоимащите.

Ще пробвам да обясня. Пак.
Застраховката ГО на автомобилистите, е задължителна. Не подлежи на пазарна регулация, както посочих по-горе, на принципа "За Бога братя, не купувайте". Този пазарен похват може да важи за хляба, цигарите или нещо друго, без което можем да минем, но не и за задължителната застраховка. Е, можем и да не караме лични МПС, но колко от нас могат наистина без тях? А пък служебните просто няма как да се спрат. Та застраховката ще я има и ако няма държавна регулация, никой друг не може да попречи на застрхователите, ако решат да я вдигнат. Количеството пострадали като цяло в последно време намалява, което води неминуемо и до намаляване на изплатените щети. Но пък цената на застраховката прогресивно расте. Обяснението е, че така било навсякъде и че те имали загуби. Аз лично се съмнявам да имат загуби точно от ГО, но да речем, че наистина имат. Едва ли са кой знае колко големи. Факт е обаче, че всяко застрахователно дружество отчита милиони печалба всяка година. Елементарната логика е, че дори и да имат загуба от ГО, я наваксват от печалбата от другите застраховки, които продават. Но понеже са лакоми, с увеличаването на цената на ГО, очевидно се стремят да намалят загубите от нея, съответно да увеличат общата си печалба. А пък ние не можем да мърдаме, защото ГО е задължителна. Баце може да се направи на Батман и в този случай, защото е всеизвестно в кой бизнес и с кои играчи е бил там, така че ефект ще има. Трябва му само мотив. Щото 100 лв средно увеличение на полица, умножено по 4 000 000 МПС, прави 400 000 000 приходи горница от ГО. За година. А парите от остатъка, който беше старата цена, нали се сещаш... Който иска да смята колко са пострадалите и колко им плащат. Затова казвам, че се съмнявам да са на загуба.

Това, че хляба или ориза или картофите не са задължителни, не означава, че можеш да спреш да ги купуваш. Не можеш да минеш без храна. Доста по-необходима е от личното МПС. Количествата ПТП не намаляват. 2013 загиналите бяха паднали до 601, после пак се вдигнаха до около 700. При ранените има сериозни разлики в статистиката:
https://trud.bg/%D0%BA%D0%B0%D1%82-%D0%BF%D1%80%D0%B5%D0%B1%D1%80%D0%BE%D0%B8-2536-%D1%80%D0%B0%D0%BD%D0%B5%D0%BD%D0%B8-%D0%BF%D0%BE-%D0%BC%D0%B0%D0%BB%D0%BA%D0%BE-%D0%BE%D1%82-%D0%BB%D0%B5%D0%BA%D0%B0%D1%80%D0%B8/
И те не намаляват. Нещата по време на кризата се бяха поукротили, и трафика беше чувствително по-малък. Застрахователите често плащат и материални щети. Едно леко ПТП без пострадали хора може да струва значително повече от полицата, и такива ПТП има адски много. За тях няма статистика дори. Тия 10000 които ги виждаш са тежки ПТП, такива, при които има пострадали хора, или автомобила не може да се движи на ход в следствие на катастрофата.
На застрахователите може да им попречи друг застраховател - всяко търговско дружество работи за да печели. Всяко едно може да вдигне цената, но тогава конкурентите му могат да решат да му вземат пазара и ще го вземат. Това важи и за това, което си задължен да купуваш. Елементарната логика е просто елементарна. Никой няма да си застрахова танкера в Булинс. Има компании, които съществуват само и единствено заради ГО. Обикновено ценовата им политика е най-агресивна. Един фалира вече, няколко други се издъниха, и се наложи всички да вдигат гаранциите по зелена карта в чужбина, които гаранции им струват милиони. На всички застрахователи, които оперират в България.Те не печелят от други застраховки. Каското е много по-печалившо от ГО за застрахователите, и ти го плащаш без да е задължително. Каското е доста по-скъпо. Защо ти е да го плащаш? И покритието му е някакви никакви 5, 6000лв, което е нищо в сравнение с милионите покритие на ГО.
Имай предвид, че преди няколко години към 30% от хората не си търсиха обезщетенията. Един приятел го отнесе една офца на червено, тотализира му колата, казах му да ходи в болницата да му опишат нараняванията, той не отиде. После като разбра, че травмата му струва няколко пъти колкото колата псуваше. Тия хора намаляват с всяка изминала година. Има и по-тежко пострадали хора, които също не си търсят обезщетенията, защото нямат представа какво представлява ГО. Адвоката ми вика - ти му обясняваш, че няма да съди приятеля си, застрахователя ще плати, той продължава да мисли, че застрахователя ще ги вземе тия 100000лв от приятеля. А основания за регрес няма.
Хубаво е да има кой да те обезщети. Дано не го разбираш като мен след 6 месеца с патерици, но има. Лошото е, че трябваше да се съдим, за да получа що годе адекватно обезщетение. И че служителите в застрахователното дружество се държаха като задници. Разхождаха ме с патерици до централата, за да ми се скарат, и да ми кажат, че няма да ми платят. Но платиха с лихвите буквално. Освен това, което трябва и 25% лихви поне.

 4 
 -: Днес в 10:24:26 
Започната от Marto_SMD - Последна публикация последно от Marto_SMD
Пренавиване на статор за Honda CBR 929 - гаранция
0898736530-Пловдив







Repairing stator Honda CBR 929 - 1 year warranty!
e-mail: Marto_smd@abv.bg

 5 
 -: Днес в 10:14:13 
Започната от BoneCollector - Последна публикация последно от Petrarca
Хайде Борка чакаме продължението... не може да е било толкова скучно Smile

 6 
 -: Днес в 09:36:26 
Започната от spongi - Последна публикация последно от Skywlak
Ако застрахователите са на загуба от ГО просто да спрат да я предлагат Smile
Ако моя магазин и на загуца -ще затворя
Толкова е просто....

 7 
 -: Днес в 09:34:20 
Започната от Marto_SMD - Последна публикация последно от Marto_SMD
Пренавиване на статор за Honda CBR 929 - гаранция
0898736530-Пловдив







Repairing stator Honda CBR 929 - 1 year warranty!
e-mail: Marto_smd@abv.bg

 8 
 -: Днес в 09:23:22 
Започната от iunga-moto - Последна публикация последно от Steinberg
След като са полирани алуминиевите елементи, ги обработвам периодично с паста Autosol. Нанасям малки точки от пастата на алуминия и търкам с пръстите на ръката. Всичко става в графитен цвят. След това премахвам пастата с памучен парцал (по добре два парцала, мръсен и чист). И така от 2012 до сега алуминиевите елементи са като полирани вчера, без никога да са оксидирали. Още една хубава паста и доста финна е на Mothers Mag And Aluminium. Пускам и линкове в ebay

https://www.ebay.co.uk/itm/Autosol-Solvol-Chrome-Polish-Aluminium-Metal-Paste-Polish-Car-Motorcycle-FREE/183118521426?epid=645872122&hash=item2aa2b6e452:g:sdsAAOSwBY5a4Ktm:rk:6:pf:0
https://www.ebay.co.uk/itm/Mothers-Mag-And-Aluminium-Alloy-Metal-Polish-5oz-147ml-Tub/141617103353?epid=2277070980&hash=item20f90981f9:g:71YAAOSwBahVc5Uh:rk:1:pf:0

 9 
 -: Вчера в 23:15:23 
Започната от rocketdog - Последна публикация последно от VRSC Fan
Аз в четвъртък открих сезона със стотина км..Топло хубаво време,само в сенчестите завои се усеща че сцепление няма..
Не бях карал от началото на септември,поради здравословен проблем..та си виках да видя дали не съм забравил как става..  Smile Smile Smile

 10 
 -: Вчера в 22:37:28 
Започната от nikoloff - Последна публикация последно от nikoloff
200 лева

Страници: [1] 2 3 ... 10

WebMoto.bg - борса за мотори, части, аксесоари, екипировка, гуми



Страницата е създадена за 0.147 секунди с 16 запитвания.