Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.
Изгуби ли регистрационния е-мейл?

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията

www.MotoForum.bgПоследни публикации
Страници: [1] 2 3 ... 10
 1 
 -: Вчера в 21:53:12 
Започната от mikluho - Последна публикация последно от IBenchev
Не съвсем

 2 
 -: Вчера в 21:29:28 
Започната от maika - Последна публикация последно от maika
Въпреки, че мненията изглеждат празни линковете към снимките в тях стоят. Проверих няколко и те водят до сървър, който в момента не отговаря. Предполагам, че става дума за технически проблем и всичко ще се появи по местата си след като сървъра отново бъде включен онлайн.

Ако проблемът е технически, впоследствие би трябвало да се появят. Благодаря за съдействието.

 3 
 -: Вчера в 21:18:07 
Започната от Kawasaki-fen - Последна публикация последно от HondaPBR125
след като смени маслото, пали ли го веднага или го остави и на следващия ден започнаха филмите?

 4 
 -: Вчера в 20:58:27 
Започната от HondaPBR125 - Последна публикация последно от HondaPBR125
Приемаме обяснението за вярно, но на практика регулираш въздуха, който влияе на дебита на бензин



На примерната схема е даден карбуратор на който винта за реглаж на горивната смес намалява и увеличава количеството въздух който отива към емулсионната тръба - завит до край = малко въздух към фиксирано количество бензин ( богата смес )
-развит до край = много въздух към същото количество бензин (бедна смес)

Това е неточно, завит до край спираш въздуха който пулверизира бензина, на практика обедняваш сместта.Разгледай картинката в предния пост. Дори в мануалите на руските мотопеди е описан същия реглаж, търси се най-високия оборот, после от винта за ниски обороти се донамаля.

Аз никога не съм долавял разлика в оборотите, сееба у глухаря!
Последно обиколих квартала три пъти за да намеря комфортна стойност...


разгледах я и си прав, че от там влиза въздух който пулверизира бензина, но в съответния случай се получава ситуация която бях дал като пример със спуканата сламка. Пиеш от спукана сламка и не пиеш чист сок, а пиеш сок с балончета. Ако запушиш дупчицата с пръст (все едно е завит до край винта за въздуха) сламката се изпълва със сок, махаш пръста (отвиваш винта) и започва да навлиза в сока въздух.

ако не долавяш разлика в оборотите докато го въртиш, явно или сместа е много бедна или много богата

 5 
 -: Вчера в 20:49:45 
Започната от Антон С.А. - Последна публикация последно от Антон С.А.
 Very Happy

 6 
 -: Вчера в 20:27:50 
Започната от karsov - Последна публикация последно от Plamen_Shopov
Абе сякаш е удачен и за асфалта, щом като с тях излизат от завода следните машини: BMW R 1200 GS Adventure, BMW F 800 GS Adventure, KTM 1090 Adventure R,
KTM 1290 Adventure R and Husqvarna 701 Enduro. Отделно сигурно 70% от хората обикалящи по света са с такива. Как да е, явно ТКС70 е нова разработка с по-добри показатели (поне според сайта на Континентал)
Да напишеш отзиви тук, да кажеш как е, а аз мисля да взема 80-тката че другата много шосейна ми идва за DRZ-та


Само да пристигне от Германия, я слагам веднага.
ТКС 80 е в пъти по-добра на черен път, казват и, че за асфалт ставала... ама на мен ми се вижда много офф роуд.
Аз почти не влизам в черен път с SLR-a. Жал ме е и го карам 99% по асфалт. За това и Trail Attack 2 щяха да са подходящи, но ми се видяха супер шосейни и за това се отказах.

 7 
 -: Вчера в 20:22:01 
Започната от Гост - Последна публикация последно от ildivvy
Честито и от мен  Mad! Ще чакаме да го видим и на живо! Само се чудим,защо си си сменил и "никнейма"?

 8 
 -: Вчера в 20:09:18 
Започната от karsov - Последна публикация последно от Ganjaman
TKC 80  го дават 50/50... тоест не е много удачен вариант за асфалта. Докато новия модел TKC 70, пише, че съчетава качествата на пътя на Trail Attack 2 и офф роуд на ТКС 80... За това се спрях на нея. Ще видим за какво става дума след 10-тина дни.

Абе сякаш е удачен и за асфалта, щом като с тях излизат от завода следните машини: BMW R 1200 GS Adventure, BMW F 800 GS Adventure, KTM 1090 Adventure R,
KTM 1290 Adventure R and Husqvarna 701 Enduro. Отделно сигурно 70% от хората обикалящи по света са с такива. Как да е, явно ТКС70 е нова разработка с по-добри показатели (поне според сайта на Континентал)
Да напишеш отзиви тук, да кажеш как е, а аз мисля да взема 80-тката че другата много шосейна ми идва за DRZ-та


 9 
 -: Вчера в 20:04:52 
Започната от maika - Последна публикация последно от Oggie
Въпреки, че мненията изглеждат празни линковете към снимките в тях стоят. Проверих няколко и те водят до сървър, който в момента не отговаря. Предполагам, че става дума за технически проблем и всичко ще се появи по местата си след като сървъра отново бъде включен онлайн.

 10 
 -: Вчера в 19:55:17 
Започната от maika - Последна публикация последно от maika
По отношение на функционалността на форума, след всяка редакция на мнение излиза дата и час в които е направена  редакцията и от кого е направена. Мненията, които са празни не са били редактирани от никого така, че няма как проблема да в някой от модераторите на форума. За всеки случай проверете дали файловете ви се намират на хостинга на който са качени, защото ако ги няма там няма как да ги има тук. Ако се съмнявате в компетентността или добронамереността на модераторите винаги можете да се обърнете директно към адмистратора и собственик на форума http://www.motoforum.bg/index.php?action=profile;u=2 Съжалявам, че така се е получило но съмненията ви не са насочени в правилната посока.


Да, има резон в това, че празните мнения, където имаше качени документи, си стоят. Ще следя. Благодаря.

Страници: [1] 2 3 ... 10


Страницата е създадена за 0.096 секунди с 14 запитвания.