Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.
Изгуби ли регистрационния е-мейл?

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията

Страници: 1 ... 5 6 [7] 8   Надолу
Изпечатай
Автор Тема: Съвет за втори мотор  (Прочетена 25744 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
Alexander3dartwork
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: CBF500 / Bros
Публикации: 1407



WWW
« Отговор #90 -: септември 12, 2016, 23:39:16 »

Който е виждал как работи Ванкела (двукамерен) на Rx8 примерно (малко като прахосмукачка Тайфун  Smile) знае че в това оношение (баланс/вибрации) това чудо няма алтернатива glasses
Активен
HondaPBR125
Nakamichi
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Публикации: 1042



Ел. поща
« Отговор #91 -: септември 12, 2016, 23:44:03 »

Който е виждал как работи Ванкела (двукамерен) на Rx8 примерно (малко като прахосмукачка Тайфун  Smile) знае че в това оношение (баланс/вибрации) това чудо няма алтернатива glasses

...и това вече има алтернатива TESLA на ток...  Smile
Активен
mikluho
ниво 4
****
Неактивен Неактивен

Мотор: Yamaha V-max 1200
Публикации: 343


Vmax owner


« Отговор #92 -: септември 12, 2016, 23:44:40 »

Леле леле,
темата съвсем си бра лайката  Smile

Много еЖенер много ноу хау  Sad

Бутни си му аванса на закъснение и ще почне да преде като БаЛансирано прехранена котка  Very Happy

Ето още един новаторски ДВГ, идея от началото на 19 век Duke Engines Very Happy

https://www.youtube.com/watch?v=c19kn3drdFU

А по темата предлагам ето това
« Последна редакция: септември 12, 2016, 23:55:15 последно от mikluho » Активен
HondaPBR125
Nakamichi
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Публикации: 1042



Ел. поща
« Отговор #93 -: септември 12, 2016, 23:55:39 »

Леле леле,
темата съвсем си бра лайката  Smile

Много еЖенер много ноу хау  Sad

Бутни си му аванса на закъснение и ще почне да преде като БаЛансирано прехранена котка  Very Happy

Ето още един новаторски ДВГ, идея от началото на 19 век Duke Engines Very Happy

https://www.youtube.com/watch?v=c19kn3drdFU



 Smile Smile Smile мани това "гаражните" майстори не могат да му нагласят чукчето кога да даде искра
Активен
ildivvy
Suzuki GSX 750 fen forever !
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Honda CBR600F4i Sport 07',Aprilia Pegaso 650ie 03'
Публикации: 3274



« Отговор #94 -: септември 13, 2016, 07:40:32 »

Мечо Пух е казал: "Колкото повече - толкова повече!" При един и същ въртящ момент, 2 цилиндровия е по-зле от 4-ри цилиндровия, поради простата причина, че като ускоряваш в завоя прави два силни тласъка, вместо 4-ри по-слаби, от там и сцеплението е по-добро. Двуцилидровия иска и по-тежък маховик(ци). Най-балансирания бутален двигател е звездообразния, ама е за самолети  Very Happy

Така е бат'Ицо но до определен момент! Когато този върт.момент стане по-голям,при 4-цилиндровия с равномерните си последователни "тласъци/пулсации" на върт.момент предаван към гумата,тя не успява да "намери време" да се "сцепи" с пътя! Затова от Ямаха правят кросплейн-а,за да може при равни други условия,гумата да има време между "тласъците" да намери сцепление с пътя! Самия кросплейн-принцип няма предимства пред двигател тип "скриймър" (нормален 4-цилиндров),особено от към баланс,то е ясно!
Активен
Krasimir Yordanov
ниво 1
*
Неактивен Неактивен

Мотор: Suzuki gsr600
Публикации: 14


« Отговор #95 -: септември 13, 2016, 14:54:59 »

Виждам, че вече си се спрял на определени модели, но все пак бих ти предложил да погледнеш сузуки гср600. Около ценовата ти граница е, а мотора е страхотен. Върви си много добре, удобен и лесен за управление.
Активен
бат Ицо
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: V-Strom, X-Max
Публикации: 1319


пастафариански моТурист


« Отговор #96 -: септември 14, 2016, 22:07:10 »

Айде пак... Звездообразния(радиален) двигател е много балансиран няма що

Smile Хайде пак опитай  Very Happy
Активен
HondaPBR125
Nakamichi
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Публикации: 1042



Ел. поща
« Отговор #97 -: септември 15, 2016, 10:14:38 »

Smile Хайде пак опитай  Very Happy
Ей сега веднага  Very Happy

Или я опитай ти пак да видим с каква теория ще излезеш за радиалния двигател и това колко е балансиран той? Моля обясни как действа защо е  толкова балансиран, какво се случва, защо е толкова балансиран.. Сигурен съм че и на др във форума ще им бъде любопитно??!?
« Последна редакция: септември 15, 2016, 10:30:03 последно от HondaPBR125 » Активен
VooDoo
ниво 3
***
Неактивен Неактивен

Мотор: "Yamaha" MT-09 Tracer
Публикации: 132


Ел. поща
« Отговор #98 -: октомври 29, 2016, 22:42:08 »

Днес гледах една "Yamaha" XJ6-F DIVERSION: 2010-година на 4200 км. за 3500 евро. Имаше няколко дребни забелeжки,но като цяло бих казал,че изглеждаше като нов.



Утре ще ходя да видя този мотор и ако ми хареса ще го взема:"Hyosung" GT650 2005-година на 3400 км. за 1500 евро. Ако не ми хареса ще взема "Yamaha" -та.



Активен
ildivvy
Suzuki GSX 750 fen forever !
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Honda CBR600F4i Sport 07',Aprilia Pegaso 650ie 03'
Публикации: 3274



« Отговор #99 -: октомври 30, 2016, 10:16:26 »

Този втория изобщо не ходи да го гледаш! Няма смисъл! Най-добре ще го разбереш ако подпреш двата мотора един до друг за пряко сравнение! Знам,че сега ще скочат доста хора в защита на "корееца",но прочети малко и из интернет,преди да вземеш решение!
 
П.П. В кръга на майтапа: Тази Ямаха,същите години  и километри са много по-евтини ... в Дупница  Smile
Активен
VooDoo
ниво 3
***
Неактивен Неактивен

Мотор: "Yamaha" MT-09 Tracer
Публикации: 132


Ел. поща
« Отговор #100 -: ноември 07, 2016, 20:20:23 »

До петък ако не се продаде този мотор ще го купя. На 400 км. се намира и няма как да отида преди петък.







Активен
ildivvy
Suzuki GSX 750 fen forever !
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Honda CBR600F4i Sport 07',Aprilia Pegaso 650ie 03'
Публикации: 3274



« Отговор #101 -: ноември 07, 2016, 21:31:42 »

Не мога да отворя от известно време снимките от този "сайт" в голям формат,но ако е 1000сс-версия,избора е много добър!

П.П. Май е с един ауспух,т.е. 650сс...Нищо! Мотора пак е хубав!
Активен
VooDoo
ниво 3
***
Неактивен Неактивен

Мотор: "Yamaha" MT-09 Tracer
Публикации: 132


Ел. поща
« Отговор #102 -: ноември 07, 2016, 22:18:37 »

Не мога да отворя от известно време снимките от този "сайт" в голям формат,но ако е 1000сс-версия,избора е много добър!

П.П. Май е с един ауспух,т.е. 650сс...Нищо! Мотора пак е хубав!

Мотора е "Cagiva" Raptor 650 IE 2007 година на 11000 км. С два аспуха е. Това е "Suzuki" SV650 по италиански.



« Последна редакция: ноември 07, 2016, 22:28:25 последно от VooDoo » Активен
бат Ицо
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: V-Strom, X-Max
Публикации: 1319


пастафариански моТурист


« Отговор #103 -: ноември 07, 2016, 22:21:56 »

Ей сега веднага  Very Happy

Или я опитай ти пак да видим с каква теория ще излезеш за радиалния двигател и това колко е балансиран той? Моля обясни как действа защо е  толкова балансиран, какво се случва, защо е толкова балансиран.. Сигурен съм че и на др във форума ще им бъде любопитно??!?

Добре, че вдигнаха темата...

1-во: Съвет за втори мотор??? - Виц: "Иванчооооо.... качвай се в къщи!!! - Защо мамо? Студено ли ми е? - Не! Гладен си!"

2-ро: Под балансиран двигател имам предивид да предава въртящия си момент на колкото си може по-малко порцийки н.м. и по на често, и по равно. Нямам предвид вибрации и тем подобни. Т.е. искам като легна в завоя с газ да се държи като 250 куб. скутерче, а да е амнайсе кубика 6-так Smile

// 11000 км това някоя баба трябва да е го е карала. Също като моя дето беше на 20К ама сега ще му сменям четките  Smile Не, че съм вярвал де. Мотор по километраж не се купува. Гледа се външен вид, чува се двигателя и т.н. Не си мисли, че хората си купуват мотори с единствената цел да ги продадат след 10 години на 10К км Smile
« Последна редакция: ноември 07, 2016, 22:24:31 последно от бат Ицо » Активен
VooDoo
ниво 3
***
Неактивен Неактивен

Мотор: "Yamaha" MT-09 Tracer
Публикации: 132


Ел. поща
« Отговор #104 -: ноември 07, 2016, 22:39:13 »


 11000 км това някоя баба трябва да е го е карала. Също като моя дето беше на 20К ама сега ще му сменям четките  Smile Не, че съм вярвал де. Мотор по километраж не се купува. Гледа се външен вид, чува се двигателя и т.н. Не си мисли, че хората си купуват мотори с единствената цел да ги продадат след 10 години на 10К км Smile

Този мотор е купуван и каран в Швеция и съм убеден , че километрите му са реални. Тук в Швеция е много малка вероятността някой да манипулира километражa.
Активен
Страници: 1 ... 5 6 [7] 8   Нагоре
Изпечатай
www.MotoForum.bgЗа ФорумаМнения, предложения, съветиТема: Съвет за втори мотор

Отиди на:  

WebMoto.bg - борса за мотори, части, аксесоари, екипировка, гуми



Страницата е създадена за 0.145 секунди с 20 запитвания.