Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.
Изгуби ли регистрационния е-мейл?

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията

Страници: 1 [2] 3 4 ... 8   Надолу
Изпечатай
Автор Тема: Съвет за втори мотор  (Прочетена 24405 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
Alexander3dartwork
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: CBF500 / Bros
Публикации: 1383



WWW
« Отговор #15 -: септември 01, 2016, 16:38:24 »

90° V-twin

Те па тея дето не са на 90° (като Броса примерно 52°) коляновия им вал компенсира разликата като

Другата хитрост прилагана от производителите е 2-у цилидров редовак със "завъртян" колянов вал за да работи с темперамента на V образен.... (ама не е същото щото центъра на тежеста е на друго място, вдигателя става по широк и тн.. примерно най новата Африка е точно така направен с вал на 270°)



Пробвай SV1000 ,да не говорим за Туоно. Няма да искаш да погледнеш Хорнета след това.


 Mad
« Последна редакция: септември 01, 2016, 16:40:07 последно от Alexander3dartwork » Активен
evilution
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Suzuki
Публикации: 1950



« Отговор #16 -: септември 01, 2016, 17:08:21 »

SV650
Engine type: 90° V-twin, DOHC, 4 valves per cilynder

...ааа сега!!! 90 градуса ама не е L-twin!?!? Мисля че ни остават следните варианти:
Вариант 1 - японците да не разбират от двигатели
Вариант 2 - да прекръстят модела на SL650 вместо SV650 щото 90° нали е L а не е V
Вариант 3 - дукати са го кръстили така защото като ти искат 60000€ за мотор трябва да ти кажат, че този двигател е L-twin и не е като на всички останали мотори ...някакъв си скучен и обикновен V-twin

Вариант 4. Освен чисто технически термини има и популярни. Технически и Ducati e V2.
Активен
HondaPBR125
Nakamichi
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Публикации: 1037



Ел. поща
« Отговор #17 -: септември 01, 2016, 17:34:07 »

Само да попитам защо оставам с впечатление, че всички са останали с впечатление, че Хорнета е супер мощен, а SV650 е умрял кон...
А всъщност SV e по-силно:
1. По-голяма кубатура
2. По-леко
3. По-висок въртящ момент
...и да не каже някой че се заяждам ...ето:


До преди лютеницата SV има мнооооого повече въртящ момент от Хорнета, а както всеки знае въртящият момент кара мотора да ускорява, а конските сили са като се съберат хората да има за какво да си говорят.

А иначе всичко опира до личен избор... Двата мотора нямат нищо общо за да се прави сравнение според мен Surprised

...а колкото до въпроса "защо държи цена Хорнета" според мен отговорът е "а защо 3ка БМВ държи повече цена от 5ца" не е толкова луксозно, малко е, по-скапано е, по-евтино е ново обаче има фенове дето бъбрека ще си подарят за да си купят тройка и ходи им обясни кое как и защо...
В разговори на някакви мотористи които засичам тук и там, а и тук във форума, Хорнета е мерна единица за вървене, за идеален мотор, всичко се сравнява с хорнета. Лично на мен не ми допада поради простата причина че като искам да ускоря, не искам да чакам да качва обороти или да му върна 32скорости надолу, SV650 тегли веднага.
Активен
ildivvy
Suzuki GSX 750 fen forever !
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Honda CBR600F4i Sport 07',Aprilia Pegaso 650ie 03'
Публикации: 3219



« Отговор #18 -: септември 01, 2016, 18:30:53 »

L-двигатели са V-образни с ъгъл 90' и преден цилиндър почти хоризонтален! Какво толкова го дъвчем? Доста преди новата Африка,ТДМ-а направи "номера" с цилиндрите в редовия двигател с два цилиндъра!
Активен
karadzhov
ниво 4
****
Неактивен Неактивен

Мотор: Honda CB 600F Hornet '04, Yamaha TTR 250
Публикации: 463


« Отговор #19 -: септември 01, 2016, 19:33:51 »

Пробвай SV1000 ,да не говорим за Туоно. Няма да искаш да погледнеш Хорнета след това.

При първа възможност с удоволствие ще го напрая!
Хорнета ми е първи шосеен мотор и не съм карал много други, но смея да твърдя, че е много балансирана машина съотношение положителни / отрицателни черти.

Това за свалянето на 32-те предавки...  Smile

Едно признавам де, звука дори на малкото SV е уникален!
Активен
Rossen_Bossen
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: RST1000 Futura
Публикации: 2845



« Отговор #20 -: септември 01, 2016, 19:58:03 »

При първа възможност с удоволствие ще го напрая!

Това за свалянето на 32-те предавки...  Smile

Едно признавам де, звука дори на малкото SV е уникален!
Това за НЕсвалянето на предавки при В-то си е вярно. Притежавал съм само В-образни, карал съм доста Р4. Преди години щях да се лупна челно в тир, с РФ900Р, защото редовата пущина не тръгна само с навиването на газта. Това при 1100+ Р4 почти го няма. Затова и бих се модернизирал с ЗЗР1400 или БМВ К1200-300S. Иначе В-та да иска човек - има...

SV1000 е добра моторетка. Отлична ще стане с тунинг на окачването и спирачките,а може и един командер, да изглади едно характерно придръпване при добавяне на газ, в завой, при по-ниска предавка и обороти. Туоно си е мокър сън, окачване и спирачки идентични на RSV, само дето лапа доста. Гола пистарка с изправена стойка. Да не говорим за R  и Фактори версиите...

SV650 - забавна моторетка. В Щатите има аматьорски шампионат, там ги ползват яко. Пак тунинг на окачване и спирачки. Готиното е, ча само със 70 и нещо кончета можеш да си наравно на ФЗ6 па май и на Хорнет. А ако се научиш да "завиваш" с В-то, по завоите няма да имаш стигане...
« Последна редакция: септември 01, 2016, 20:01:42 последно от Rossen_Bossen » Активен
ai siktir
ниво 4
****
Неактивен Неактивен

Мотор: много мощен
Публикации: 418


« Отговор #21 -: септември 01, 2016, 22:32:07 »

Доста силно се поразвихрихте с глупостите, чувствам се длъжен да ви разваля 'купончето'. hummer

1. С SV 650 срещу пиклив Хорнер 600 ще ви трябва бинокъл, за да виждате Хорнера поне първите няколко секунди.

2. Тъпотиите с V-тата и нютонметрите сериозно са набити в битието на нашего брата, предимно по маркетингови причини, предимно от една компания произвеждаща нов двигател веднъж на 15-20 години и необявяваща официално мощност, не защото тя не е важна, а защото е позорно ниска, макар че то и въртящият им момент е смешно нисък.

3. Ако имаше друг двигател по-удачен от четирицилиндровия като литрова мощност и от там динамика:
- той щеше да е по-разпространен, като говорим за серийни шосейни мотоциклети (не само за японците).
- най-бързите серийни мотициклети щяха да са оборудвани с него
- японската четворка щеше да го е избрала за най-бързите си серийни модели
- най-голямата европейска компания - БМВ щеше да го е избрала за първият си супербайк и за най-бързите си шосейни мотоциклети, въпреки, че тяхна емблема е двуцилиндров боксер
И още много мога да продължа ...

Тук е време да разделим V4 от R4, V4 е по-скъп и затова е по-слабо разпространен, да не говорим, че серийните V4 и като динамика сериозно отстъпват.

4. Двуцилиндровите двигатели издишат сравнявани с четирицилиндровите си конкуренти, особено в права линия.

5. Въртящият момент НЕ Е ПО-ВАЖЕН от конските сили отнесено към динамика, въпреки това, нека да споменем:
Двуцилиндровите мотори, които имат по-висок въртящ от най-мощните четирицилиндрови мотори
- се броят на пръстите на едната ви ръка
- имат 400, 600 и дори 900 куб. повече обем
- и най-важното поне 50 конски сили по-малко

6. Хората, които се отплесват да обясняват по "темата за V-тата", по мое наблюдения нямат никакъв хабер каква тотална изродщина може да бъде един 4-редовак, особено хилядарките и нагоре.
Аз от своя страна знам какво може един мощен двуцилиндров двигател - може да издиша по правите и да те прескачат като спрял. Smile

Това изобщо не ми пречи да харесвам най-новите двуцилиндрови "лудници" на КТМ и Ducati и изобщо двуцилиндрови мотори, но винаги ще ми пречи да говоря глупости от сорта на това, че ъпгрейднатите тъмпери вървели повече от "мъжемелачките".

Мисля, че ви стига засега.  Smile
Активен
HondaPBR125
Nakamichi
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Публикации: 1037



Ел. поща
« Отговор #22 -: септември 02, 2016, 00:28:45 »

Мисля, че ви стига засега.  Smile

...не, не, моля те продължавай, че точно съм започнал да броя колко пъти още ще напишеш как 4 цилиндровия върви ....особено в права линия apl
Ами ако искам да карам по завои, значи да не ди взимам 4 редови щото те са бързи само по правите, нали така?
« Последна редакция: септември 02, 2016, 00:33:23 последно от HondaPBR125 » Активен
Grobarq
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Vърховен Транспортер и... червен...
Публикации: 5045


Толкова бавно,че да те видят!


Ел. поща
« Отговор #23 -: септември 02, 2016, 02:57:04 »





Доста преди новата Африка,ТДМ-а направи номера" с цилиндрите в редовия двигател с два цилиндъра!

АхЪ, мисля, че ТДМ дърпа доста прилично и за 78-те си коня и за 850 си кубика и въпреки високия център на 230-те си кила...
Тааа...ако ще спорите само за V и 4 цилиндри, сложете и този двуцилиндров редовак в уравнението.
Активен
Alexander3dartwork
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: CBF500 / Bros
Публикации: 1383



WWW
« Отговор #24 -: септември 02, 2016, 03:24:14 »

АхЪ, мисля, че...

стига си разсъждавал, ми отивай си продавай единия бъбрек и бегом при представитела на онея вибратори от милуоки  Smile Smile Smile Smile Smile Smile Smile Smile
Активен
Grobarq
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Vърховен Транспортер и... червен...
Публикации: 5045


Толкова бавно,че да те видят!


Ел. поща
« Отговор #25 -: септември 02, 2016, 03:38:51 »

стига си разсъждавал, ми отивай си продавай единия бъбрек и бегом при представитела на онея вибратори от милуоки  Smile Smile Smile Smile Smile Smile Smile Smile

А цъ!
Щи си остана при японците Very Happy
Ако ще е хамериканско, предпочитам Айова  Very Happy
Активен
soadfan
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Пластмасов PC25
Публикации: 690



WWW
« Отговор #26 -: септември 02, 2016, 06:39:49 »

Доста силно се поразвихрихте с глупостите, чувствам се длъжен да ви разваля 'купончето'. hummer

1. С SV 650 срещу пиклив Хорнер 600 ще ви трябва бинокъл, за да виждате Хорнера поне първите няколко секунди.

2. Тъпотиите с V-тата и нютонметрите сериозно са набити в битието на нашего брата, предимно по маркетингови причини, предимно от една компания произвеждаща нов двигател веднъж на 15-20 години и необявяваща официално мощност, не защото тя не е важна, а защото е позорно ниска, макар че то и въртящият им момент е смешно нисък.

3. Ако имаше друг двигател по-удачен от четирицилиндровия като литрова мощност и от там динамика:
- той щеше да е по-разпространен, като говорим за серийни шосейни мотоциклети (не само за японците).
- най-бързите серийни мотициклети щяха да са оборудвани с него
- японската четворка щеше да го е избрала за най-бързите си серийни модели
- най-голямата европейска компания - БМВ щеше да го е избрала за първият си супербайк и за най-бързите си шосейни мотоциклети, въпреки, че тяхна емблема е двуцилиндров боксер
И още много мога да продължа ...

Тук е време да разделим V4 от R4, V4 е по-скъп и затова е по-слабо разпространен, да не говорим, че серийните V4 и като динамика сериозно отстъпват.

4. Двуцилиндровите двигатели издишат сравнявани с четирицилиндровите си конкуренти, особено в права линия.

5. Въртящият момент НЕ Е ПО-ВАЖЕН от конските сили отнесено към динамика, въпреки това, нека да споменем:
Двуцилиндровите мотори, които имат по-висок въртящ от най-мощните четирицилиндрови мотори
- се броят на пръстите на едната ви ръка
- имат 400, 600 и дори 900 куб. повече обем
- и най-важното поне 50 конски сили по-малко

6. Хората, които се отплесват да обясняват по "темата за V-тата", по мое наблюдения нямат никакъв хабер каква тотална изродщина може да бъде един 4-редовак, особено хилядарките и нагоре.
Аз от своя страна знам какво може един мощен двуцилиндров двигател - може да издиша по правите и да те прескачат като спрял. Smile

Това изобщо не ми пречи да харесвам най-новите двуцилиндрови "лудници" на КТМ и Ducati и изобщо двуцилиндрови мотори, но винаги ще ми пречи да говоря глупости от сорта на това, че ъпгрейднатите тъмпери вървели повече от "мъжемелачките".

Мисля, че ви стига засега.  Smile


Какво беше казал Шелби?
"Мощността определя с каква скорост можеш да се блъснеш в дадена стена, а въртящият момент определя колко ще се премести стената"

Хем си прав, хем не си. т.е. истината е някъде по-средата  Surprised
Активен
Grobarq
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Vърховен Транспортер и... червен...
Публикации: 5045


Толкова бавно,че да те видят!


Ел. поща
« Отговор #27 -: септември 02, 2016, 08:40:13 »

Доста силно се поразвихрихте с глупостите, чувствам се длъжен да ви разваля 'купончето'. hummer

1. С SV 650 срещу пиклив Хорнер 600 ще ви трябва бинокъл, за да виждате Хорнера поне първите няколко секунди.

2. Тъпотиите с V-тата и нютонметрите сериозно са набити в битието на нашего брата, предимно по маркетингови причини, предимно от една компания произвеждаща нов двигател веднъж на 15-20 години и необявяваща официално мощност, не защото тя не е важна, а защото е позорно ниска, макар че то и въртящият им момент е смешно нисък.

3. Ако имаше друг двигател по-удачен от четирицилиндровия като литрова мощност и от там динамика:
- той щеше да е по-разпространен, като говорим за серийни шосейни мотоциклети (не само за японците).
- най-бързите серийни мотициклети щяха да са оборудвани с него
- японската четворка щеше да го е избрала за най-бързите си серийни модели
- най-голямата европейска компания - БМВ щеше да го е избрала за първият си супербайк и за най-бързите си шосейни мотоциклети, въпреки, че тяхна емблема е двуцилиндров боксер
И още много мога да продължа ...

Тук е време да разделим V4 от R4, V4 е по-скъп и затова е по-слабо разпространен, да не говорим, че серийните V4 и като динамика сериозно отстъпват.

4. Двуцилиндровите двигатели издишат сравнявани с четирицилиндровите си конкуренти, особено в права линия.

5. Въртящият момент НЕ Е ПО-ВАЖЕН от конските сили отнесено към динамика, въпреки това, нека да споменем:
Двуцилиндровите мотори, които имат по-висок въртящ от най-мощните четирицилиндрови мотори
- се броят на пръстите на едната ви ръка
- имат 400, 600 и дори 900 куб. повече обем
- и най-важното поне 50 конски сили по-малко

6. Хората, които се отплесват да обясняват по "темата за V-тата", по мое наблюдения нямат никакъв хабер каква тотална изродщина може да бъде един 4-редовак, особено хилядарките и нагоре.
Аз от своя страна знам какво може един мощен двуцилиндров двигател - може да издиша по правите и да те прескачат като спрял. Smile

Това изобщо не ми пречи да харесвам най-новите двуцилиндрови "лудници" на КТМ и Ducati и изобщо двуцилиндрови мотори, но винаги ще ми пречи да говоря глупости от сорта на това, че ъпгрейднатите тъмпери вървели повече от "мъжемелачките".

Мисля, че ви стига засега.  Smile


Имам едно невинно въпросче..
След като е толкова велик и мощен и бърз и т.н.редовия двигател, защо всички бързи автомобили са V и W двигатели?
Активен
NikDaPhreak
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Балкан М1, Kawasaki VN15, Suzuki LA650, Балкан С2
Публикации: 1621



« Отговор #28 -: септември 02, 2016, 09:24:26 »

Имам едно невинно въпросче..
След като е толкова велик и мощен и бърз и т.н.редовия двигател, защо всички бързи автомобили са V и W двигатели?
Колкото и да харесвам V2 не мога да отрека, че редовия двигател е по-спокоен и се развърта до много по-високи обороти. А както знаем от едни уравнения от физиката - мощността нараства правопропорционално на оборотите. Обаче от друга страна 12 цилиндъра редови двигател при диаметър на буталото 90mм би бил има-няма 12*80*1,5=1413mm. Дори разстоянията между цилиндрите плюс допълнителните части (ремък или верига, водна помпа и т.н.) да не увеличават чак толкова дължината на двигателя, то той пак ще стане доволно дълъг (980мм е само сборът от диаметрите на буталата). Пък и силите на усукване на един 12 цилиндров редовак не са за пренебрегване. Тоя колянов вал колко точно трябва да е корав, за да се пребори с напъните на буталата на двата му края, които в някакъв момент ще са с противоположи усилия? Това като минимум ще увеличи масата на коляновия вал, което пък ще пречи на развъртането на двигателя до високи обороти. Има една италианска кола (мисля, че Алфа беше) с 12 цилиндров редовак, дето е супер изглеждащ спортен автомобил. Става странно, като застане до някой друг. Изглежда доста... наедрял... От друга страна автомобилните двигатели рядко се развъртат над 8 000 и още по-рядко над 12 000 оборота. Т.е. литровата мощност започва да зависи много повече от въртящия момент, отколкото от оборотите. Та затова V и W двигатели с голям обем.
Активен
Alexander3dartwork
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: CBF500 / Bros
Публикации: 1383



WWW
« Отговор #29 -: септември 02, 2016, 10:42:50 »

Имам едно невинно въпросче..
След като е толкова велик и мощен и бърз и т.н.редовия двигател, защо всички бързи автомобили са V и W двигатели?

Гроби първо "защо всички бързи автомобили са V и W двигатели" - това съвсем не е така, има камара легендарни двигатели като разните му M-ки, също двигателите на Skyline GTR до R34 са редоваци, Toyota Supra и тн...

и второ V/W конфигорацията прави двигателя по компактен (което пак е малко условно) но да кажем че го прави с по подходящи размери/пропорции за разполагаенето му в автомобил.
Активен
Страници: 1 [2] 3 4 ... 8   Нагоре
Изпечатай
www.MotoForum.bgЗа ФорумаМнения, предложения, съветиТема: Съвет за втори мотор

News - MotoZone

Отиди на:  



Страницата е създадена за 0.331 секунди с 20 запитвания.