Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.
Изгуби ли регистрационния е-мейл?

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията

Страници: [1] 2 3 ... 8   Надолу
Изпечатай
Автор Тема: Съвет за втори мотор  (Прочетена 28616 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
VooDoo
ниво 3
***
Неактивен Неактивен

Мотор: "Yamaha" MT-09 Tracer
Публикации: 132


Ел. поща
« -: август 30, 2016, 20:27:01 »

Привет на всички!

Реших да си купя втори мотор. За сега съм се спрял на три  варианта:  Suzuki SV650N,  Cagiva V-Raptor 650 и Hyosung GT 650 Comet. Парите които съм заделил са 2000 евро и в краен случаи съм готов да жертвам 3000, ако се появи накой  "уникат"  Very Happy. "Suzuk"i-то ми е приоритет, но в обявите има само едно и цената му е 2800 , и за това отпада. Намерих една "Cagiva" -2001 година на 29000 км. за 1800 евро и един "Hyosung"  2004 година на 8000 км. за 1600 евро. За сега се колебая между тези два мотора, освен ако не изкочи някое "Suzuki" SV650 до 2000 евро.

"Cagiva" :  https://www.blocket.se/stockholm/Cagiva_Raptor_650_68623696.htm?ca=11&w=3

"Hyosung" : https://www.blocket.se/kronoberg/Hyosung_GT_650_68169627.htm?ca=11&w=3&last=1
Активен
kitan
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: изтребител
Публикации: 4146



Ел. поща
« Отговор #1 -: август 30, 2016, 20:36:09 »

а що не гледаш за мотори брат Surprised Surprised Surprised Surprised


сори,модераторите да ми махнат поста,но не се сдържах Smile
Активен
Alexander3dartwork
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: CBF500 / Bros
Публикации: 1425



WWW
« Отговор #2 -: август 30, 2016, 20:42:09 »

сори,модераторите да ми махнат поста,но не се сдържах Smile

ей спамер  Smile Smile Smile Smile Smile Smile Smile Smile

Човека гледа си скупи мотор с характер, стига с тея pvc-та и техните пискливи двигатели Smile

по темата:  Cagiva-та - чисто първисигнално решение.... (както когато се загледаш по готина мацка на улицата), иначе сигорно SV-то би било по правилния избор... ама пусто сърце...  Smile
Активен
VooDoo
ниво 3
***
Неактивен Неактивен

Мотор: "Yamaha" MT-09 Tracer
Публикации: 132


Ел. поща
« Отговор #3 -: август 30, 2016, 20:57:41 »

а що не гледаш за мотори брат Surprised Surprised Surprised Surprised


Имаш чувство за хумор, брат  Very Happy.
Искам нещо с "L-twin" engine, без "Ducati" .
Активен
ildivvy
Suzuki GSX 750 fen forever !
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Honda CBR600F4i Sport 07',Aprilia Pegaso 650ie 03'
Публикации: 3320



« Отговор #4 -: август 31, 2016, 13:39:33 »

"Хюсуинг"-а  Smile изобщо не го мисли! Каджива-та не е лоша! Защо не погледнеш и Гладиус-а? "Сузуки" е!
Активен
Rossen_Bossen
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: RST1000 Futura
Публикации: 2856



« Отговор #5 -: август 31, 2016, 13:54:13 »

Защо не погледнеш нашенските обяви за SV? Или у Свенска има яко гърч при внос, както у Данска?
Активен
HondaPBR125
Nakamichi
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Публикации: 1052



Ел. поща
« Отговор #6 -: септември 01, 2016, 11:55:18 »

Имаш чувство за хумор, брат  Very Happy.
Искам нещо с "L-twin" engine, без "Ducati" .

Ами лоши новини тогава, само Дукати е L-twin ...каквото и да значи това.
L-twin, не е V-twin, както Оператора на биологична единица не е Овчар, защото обявата за работа е публикувана в известен сайт от известна HR компания, а не във вестник "Позвънете"
Активен
evilution
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Suzuki
Публикации: 2065



« Отговор #7 -: септември 01, 2016, 12:50:19 »

Ами лоши новини тогава, само Дукати е L-twin ...каквото и да значи това.
L-twin, не е V-twin, както Оператора на биологична единица не е Овчар, защото обявата за работа е публикувана в известен сайт от известна HR компания, а не във вестник "Позвънете"

L-twin e като V-twin, с ъгъл на цилиндрите 900.
Активен
karadzhov
ниво 4
****
Неактивен Неактивен

Мотор: Honda CB 600F Hornet '04, Yamaha TTR 250
Публикации: 463


« Отговор #8 -: септември 01, 2016, 15:05:42 »

Преди няколко дни карах SV650 2004г. голата версия, ами честно казано разочарован съм, хич не ми се видя толкова силно в ниските срямо Хорнета, за сметка на това докато подам газ и иска следеаща предавка нагоре (много къси ми се видяха скоростите). Колебаех се м/у него и Хорнет, сега съм сигурен, че за себе си съм направил правилния избор - освен че същата година е инжекция друго предимство за мен няма.
Активен
Alexander3dartwork
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: CBF500 / Bros
Публикации: 1425



WWW
« Отговор #9 -: септември 01, 2016, 15:23:48 »

Хорнет, сега съм сигурен, че за себе си съм направил правилния избор

Хорнета има нрав на пистарка, върти се далеч на по високи обороти, повече коне и тн...   V/L-образния двигател е друга бира...  но това или ти харесва или не....  другото са някакви сухи цифри.... ей на гледай боксерите на BMW колко са бавни/тежки/скъпи и въпреки всички тези недостатъци какви фенове имат и как добре се продават....   (същото важи за HD и тн..) и тн...

пс: Хорнета е гоуфу на моторите...  буквално

Обче като погледна тая Cagiva просто немога дори да си спомня как изглеждаше хорнета....  Smile много е красива де*а
Активен
Rossen_Bossen
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: RST1000 Futura
Публикации: 2856



« Отговор #10 -: септември 01, 2016, 15:46:03 »

Хорнета има нрав на пистарка, върти се далеч на по високи обороти, повече коне и тн...   V/L-образния двигател е друга бира...  но това или ти харесва или не....  другото са някакви сухи цифри.... ей на гледай боксерите на BMW колко са бавни/тежки/скъпи и въпреки всички тези недостатъци какви фенове имат и как добре се продават....   (същото важи за HD и тн..) и тн...

пс: Хорнета е гоуфу на моторите...  буквално

Обче като погледна тая Cagiva просто немога дори да си спомня как изглеждаше хорнета....  Smile много е красива де*а

Няма друг кеф,по-голям от V-то. Единствените редоваци, които бих карал са Кавазаки ЗЗР1400, БМВ К1200-1300 S. И изтребителят на Китан... Хаха
Активен
Alexander3dartwork
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: CBF500 / Bros
Публикации: 1425



WWW
« Отговор #11 -: септември 01, 2016, 15:53:59 »

Китан... Хаха

за Китан или хубаво или нищо  Smile

пс Ако бях малко по едър 100% сигорно щях да взема един VFR (и да го съблека), или ако бях малко по финансово симпатичен щях да взема един BMW t-nine  Surprised Smile   (това разбирасе с уговорката че изобщо нямам намеренито да се разделям с Броса)

Активен
karadzhov
ниво 4
****
Неактивен Неактивен

Мотор: Honda CB 600F Hornet '04, Yamaha TTR 250
Публикации: 463


« Отговор #12 -: септември 01, 2016, 16:22:43 »

Няма друг кеф,по-голям от V-то. Единствените редоваци, които бих карал са Кавазаки ЗЗР1400, БМВ К1200-1300 S. И изтребителят на Китан... Хаха

Имаш предивд всяко V или тези които са > 600, не съм карал VFR но си мисля, че няма много общо с SV.
Не съм някакъв привърженик на редоваците, а по скоро съм разочарован от конкретния модел (Suzuki SV)

П.П.  Хорнета не може да се сравнява с Cagiva-та той си има вид на класически мотор а тя е с модерен вид, така че тук вече е въпрос на вкус.
« Последна редакция: септември 01, 2016, 16:26:31 последно от karadzhov » Активен
HondaPBR125
Nakamichi
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Публикации: 1052



Ел. поща
« Отговор #13 -: септември 01, 2016, 16:27:18 »

L-twin e като V-twin, с ъгъл на цилиндрите 900.

SV650
Engine type: 90° V-twin, DOHC, 4 valves per cilynder

...ааа сега!!! 90 градуса ама не е L-twin!?!? Мисля че ни остават следните варианти:
Вариант 1 - японците да не разбират от двигатели
Вариант 2 - да прекръстят модела на SL650 вместо SV650 щото 90° нали е L а не е V
Вариант 3 - дукати са го кръстили така защото като ти искат 60000€ за мотор трябва да ти кажат, че този двигател е L-twin и не е като на всички останали мотори ...някакъв си скучен и обикновен V-twin
Активен
Rossen_Bossen
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: RST1000 Futura
Публикации: 2856



« Отговор #14 -: септември 01, 2016, 16:35:21 »

Имаш предивд всяко V или тези които са > 600, не съм карал VFR но си мисля, че няма много общо с SV.
Не съм някакъв привърженик на редоваците, а по скоро съм разочарован от конкретния модел (Suzuki SV)

П.П.  Хорнета не може да се сравнява с Cagiva-та той си има вид на класически мотор а тя е с модерен вид, така че тук вече е въпрос на вкус.

Пробвай SV1000 ,да не говорим за Туоно. Няма да искаш да погледнеш Хорнета след това.
Активен
Страници: [1] 2 3 ... 8   Нагоре
Изпечатай
www.MotoForum.bgЗа ФорумаМнения, предложения, съветиТема: Съвет за втори мотор

Отиди на:  

WebMoto.bg - борса за мотори, части, аксесоари, екипировка, гуми



Страницата е създадена за 0.418 секунди с 20 запитвания.