Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.
Изгуби ли регистрационния е-мейл?

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията

Страници: 1 [2] 3 4 ... 87   Надолу
Изпечатай
Автор Тема: Още един новак  (Прочетена 65763 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
ivchotr
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Suzuki GSX 1100 E
Публикации: 5550



Ел. поща
« Отговор #15 -: май 03, 2016, 16:01:30 »

И поне се научи да караш що годе, па тогава качвай и пасажер.
Активен
Новак12
ниво 4
****
Неактивен Неактивен

Мотор: Yamaha xj600n
Публикации: 298



Ел. поща
« Отговор #16 -: май 03, 2016, 16:11:43 »

Като чета всичките постове явно колегите мотористи искат да те откажат от пистарката. Аз не мисля че е удачна само заради това, че има няколко минуса откъм комфорт, както за един х2 за двама, иначе като гледм как те сърби кожата не мисля че нещо ще те откаже от идеята. И в допълнение, приготви си малко повече пари, очевидно 2-3к ще ти стигнат само за нещо добре очукано..

със здраве  agranom
Активен
GAZZE77O
Японеца
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Suzuki GSX-R 600 SRAD
Публикации: 637


Хоя в Подката, душата в рая с 300+....


Ел. поща
« Отговор #17 -: май 03, 2016, 16:17:56 »

Няма как за съжаление... Бюджета е свит, не става да изръся 10к за всичко накуп.... А от екипировка няма да пестя със сигурност. Като гледам обявите за vfr направо се чудя...2500-3000 само и единствено мотор на 20+ години....ужас. Май ще отпадне. Хорнети има хубави и запазени поне по обява. Ама пуст турър.... Не искам да е това първия мотор м*** му.
Активен
Che_
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: KTM SX 250
Публикации: 4160



« Отговор #18 -: май 03, 2016, 16:19:29 »

Разликата от 600 до750 не мисля, че е кой знае колко, питам за издръжливост на самия двигател и скорости. Да не прегрява в градско каране, или дълъг път....

Това не са ИЖ-та че да прегряват или да имат ресурс на двигателя.
Който и мотор да вземеш, ако го поддържаш нормално ще изкара много ама много години. Аз чесно казано за мотор който да му е свършил двигателя от каране не съм чул.

А за "умаляването" е много дъфкана темата и как искаш по-силен след един сезон.
Както каза Китан - ако можеш да караш, 600-ка никога няма да ти умалее.

Активен
dirtlego
V-twinner
ниво 4
****
Неактивен Неактивен

Мотор: Harley-Davidson Night Rod; Yamaha FZ1N; Yamaha FZ8; Honda Hornet
Публикации: 449



« Отговор #19 -: май 03, 2016, 16:41:49 »

Цитат
Ама пуст турър.... Не искам да е това първия мотор м*** му.

Хорнета не е турър. Това си е гол градски мотор. Спокоен и лесен за каране. Има хора, които дори такъв мотор не го препоръчват за първи. Вярно след година-две става скучен и започваш да се оглеждаш за нещо по-. Дори да намериш PVC пистарка, пак ще и свикнеш и ще започнеш да се търсиш по-голям, по-бърз, (ако не се претрепеш и откажеш). Така че от това с купуване-продаване няма измъкване. Важното е да си здрав и да се радвате с жената.
Активен
GAZZE77O
Японеца
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Suzuki GSX-R 600 SRAD
Публикации: 637


Хоя в Подката, душата в рая с 300+....


Ел. поща
« Отговор #20 -: май 03, 2016, 16:53:24 »

Аз си ги слагам под общ знаменател  Smile
А и пистата като писне я правиме веднага гол градски  Smile Smile
Още малко ще разглеждам и изучавам, пък накрая каквото и да се вземе, ще е купон при всички положения. Живи и здрави да взема тапията  rulez2
Активен
Blaaabla
ниво 4
****
Неактивен Неактивен

Публикации: 389


SUZUKI GSXR 600 K1


Ел. поща
« Отговор #21 -: май 03, 2016, 17:31:33 »

За целите за които ще използваш мотора, най-добрия вариант е HONDA HORNET 600. Първия ми мотор беше такъв и мога да кажа, че е идеален за начинаещ, а и не само.


В крайна сметка си купи това което ти е на сърце, защото докато сам не се убеди човек, винаги ще го човърка. Smile
Активен
Rossen_Bossen
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: RST1000 Futura
Публикации: 2827



« Отговор #22 -: май 03, 2016, 17:38:50 »

Хорнета не е турър. Това си е гол градски мотор. Спокоен и лесен за каране. Има хора, които дори такъв мотор не го препоръчват за първи. Вярно след година-две става скучен и започваш да се оглеждаш за нещо по-. Дори да намериш PVC пистарка, пак ще и свикнеш и ще започнеш да се търсиш по-голям, по-бърз, (ако не се претрепеш и откажеш). Така че от това с купуване-продаване няма измъкване. Важното е да си здрав и да се радвате с жената.

И така до първите завои. После се оказва, че и 600cc не може да кара читаво.
Активен
Светозар
ниво 4
****
Неактивен Неактивен

Мотор: CBR 929RR
Публикации: 427



WWW
« Отговор #23 -: май 03, 2016, 18:29:03 »

Привет ! Ясно е, че ще си вземеш мотор и дано уцелиш твоя  Very Happy Стискам ти палци ! Погледни и 919-ките на Хонда от тези години. Здрави машини ! Ето една обява, която хваща окото :
http://motori.cars.bg/m171605
А ето и един VFR FI.Доста по-удобен за двама човека и ако е пазен ще ти служи вярно много време .
http://motori.cars.bg/m158473
 Успех и умната !  Very Happy
Активен
GAZZE77O
Японеца
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Suzuki GSX-R 600 SRAD
Публикации: 637


Хоя в Подката, душата в рая с 300+....


Ел. поща
« Отговор #24 -: май 03, 2016, 19:24:22 »

Гледал съм и cbr, но честно казано ме е шубе в началото да скачам в 1000ка. 3500 са много над бюджета ми за съжаление... Хонда си е машина, но Сузукито някак си ме влече повечко. Vfr е много интересен мотор и той ще е явно на втори план, ако не се намери желаната пистарка.
Аз на 600 няма да му разбера потенциала на 50-60%, представям си на cbr 919. 100% на някой завой ще се спека и от увлечение съм се сурнал в канафката... Тези мотори си искат скил за каране, не че със Срад-а не е изключена авария, но аз така усещам нещата, че Хонда cbr не е удачен вариант на този етап за мен.
« Последна редакция: май 03, 2016, 19:27:48 последно от GAZZE77O » Активен
Grobarq
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Vърховен Транспортер и... червен...
Публикации: 4786


Толкова бавно,че да те видят!


Ел. поща
« Отговор #25 -: май 03, 2016, 19:38:37 »

И поне се научи да караш що годе, па тогава качвай и пасажер.


Дали Гъзето ще се замисли над това изречение...Май не....

Като гледам обявите за vfr направо се чудя...2500-3000 само и единствено мотор на 20+ години....ужас.


Задай си въпроса защо държат по-висока цена от грозноватия сМрад?

Аде нещо компромисно от към комфорт,не че е по-малко мощен,но мноого по-красив мотор:

http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=5&act=4&adv=51461089194640976&slink=dp1xuu

И когато се научиш да го караш,а това ще е поне след 20-25 000км ( някъде там ще съумееш да му впрегнеш  всичките 100 коня...и след още толкова и да ги укротиш)ще усетиш истинския кеф и ще возиш спокойно жената на дълги разстояния.
Не ми обяснявай как си карал мотори на приятелчета по няколко пъти.
Дори и да са били 250сс машини ти не си съумял да им изцедиш и впрегнеш всичките коне да бягат заедно в синхрон.Това не става за 10км...
Една пистова машина се учи с години!
В същност всеки мотор се учи с години.Ние тук се учим всеки ден.
Подобна турър машина със само 80-100 коня се учи с години!
Да вземе някой да ми обясни как мотор от 600сс и 100 коня щял да умалее след 1-2г,че ми писна да го чета из този форум!
Т'ва всичките сте поне Валентино Роси...А що не погледнете този СЪСТЕЗАТЕЛ колко години на какви кубатури се е СЪСТЕЗВАЛ?
И като го осъзнаете тогава елате и ми обяснете и на мен как така 100 коня стават малко след 1-2г ???
И да ми кажете и колите ли след 1-2г ги сменят с по-мощни?
По- тази логика ако тръгнете с малолитражка 1 200сс от 50-60 коня след 10г трябва да сте поне на 5000сс и 250 коня Surprised
Активен
opsi4
ниво 1
*
Неактивен Неактивен

Мотор: Yamaha FZ6 S2 '08
Публикации: 47



Ел. поща
« Отговор #26 -: май 03, 2016, 19:56:21 »

Гледал съм и cbr, но честно казано ме е шубе в началото да скачам в 1000ка. 3500 са много над бюджета ми за съжаление... Хонда си е машина, но Сузукито някак си ме влече повечко. Vfr е много интересен мотор и той ще е явно на втори план, ако не се намери желаната пистарка.
Аз на 600 няма да му разбера потенциала на 50-60%, представям си на cbr 919. 100% на някой завой ще се спека и от увлечение съм се сурнал в канафката... Тези мотори си искат скил за каране, не че със Срад-а не е изключена авария, но аз така усещам нещата, че Хонда cbr не е удачен вариант на този етап за мен.
Здрасти приятел!
Да се изкажа и аз по темата ти, защото преди да си взема първия мотор бях пред подобна дилема, с тази разлика, че тогава си търсех гол мотор, а накрая си взех пистов. Причината беше основно състоянието на машината и разбира се бюджета ми.
Виж сега как стоят нещата:
1) Задължително изкарай категорията!! Там ще видиш, че дори и учебния кошник не е за подценяване, колкото и смешен да изглежа, а какво остава да говорим за 919-ки, Р-1ци и тем подобни
2) Темата на какъв мотор като кубатура да започна е разделена на 2-те крайности: "ще мина от 50цц през 125цц .. 250цц и т.н , за да свикна с мощта", до "взимам хаябусата, че нямам време за губене".. доста субективно.
3) Относно Сузукито, трипове по 200-250км в посока... не бих ти препоръчал,това не е турър, спорт-турър и т.н. с две думи ще се изгърбите и двамата с жената, по-скоро 40-50км яко изпържване и край, не че няма и хора обиколили света и с Р-ца, но все пак..
4) Иначе каквото и да си говорим моторетката трябва да те радва визуално, иначе просто няма смисъл, но в същото време, както казаха колегите, това не е плакат за някоя стена да го гледаме само.
,
5) На твое място бих погледнал за Yamaha FZS 600, хем практично, хем и с достатъчна сила, а и яйцето отпред не е за подценяване!!

Активен
evilution
ниво 5
*****
Активен Активен

Мотор: Suzuki
Публикации: 1849



« Отговор #27 -: май 03, 2016, 19:56:52 »

Аз си ги слагам под общ знаменател  Smile
А и пистата като писне я правиме веднага гол градски  Smile Smile
Още малко ще разглеждам и изучавам, пък накрая каквото и да се вземе, ще е купон при всички положения. Живи и здрави да взема тапията  rulez2

Не става да направиш пистата гол градски. Кормилото е различно, степенките са на различно място, не завива толкова. Става, ама няма да тръгнеш да набиваш толкова пари в мотор от тази ценова категория.
Освен да гледаш, като изкараш книжката се разходи по търговците и се качи на различни мотори, да видиш на кой ще се чувстваш удобно. Ама си прав, че каквото и да вземеш е купон. Успех и безаварийно.
Активен
opsi4
ниво 1
*
Неактивен Неактивен

Мотор: Yamaha FZ6 S2 '08
Публикации: 47



Ел. поща
« Отговор #28 -: май 03, 2016, 19:58:44 »

Дали Гъзето ще се замисли над това изречение...Май не....

Задай си въпроса защо държат по-висока цена от грозноватия сМрад?

Аде нещо компромисно от към комфорт,не че е по-малко мощен,но мноого по-красив мотор:

http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=5&act=4&adv=51461089194640976&slink=dp1xuu

И когато се научиш да го караш,а това ще е поне след 20-25 000км ( някъде там ще съумееш да му впрегнеш  всичките 100 коня...и след още толкова и да ги укротиш)ще усетиш истинския кеф и ще возиш спокойно жената на дълги разстояния.
Не ми обяснявай как си карал мотори на приятелчета по няколко пъти.
Дори и да са били 250сс машини ти не си съумял да им изцедиш и впрегнеш всичките коне да бягат заедно в синхрон.Това не става за 10км...
Една пистова машина се учи с години!
В същност всеки мотор се учи с години.Ние тук се учим всеки ден.
Подобна турър машина със само 80-100 коня се учи с години!
Да вземе някой да ми обясни как мотор от 600сс и 100 коня щял да умалее след 1-2г,че ми писна да го чета из този форум!
Т'ва всичките сте поне Валентино Роси...А що не погледнете този СЪСТЕЗАТЕЛ колко години на какви кубатури се е СЪСТЕЗВАЛ?
И като го осъзнаете тогава елате и ми обяснете и на мен как така 100 коня стават малко след 1-2г ???
И да ми кажете и колите ли след 1-2г ги сменят с по-мощни?
По- тази логика ако тръгнете с малолитражка 1 200сс от 50-60 коня след 10г трябва да сте поне на 5000сс и 250 коня Surprised


Хах колегата ме изпревари с Фейзъра  Smile
Активен
GAZZE77O
Японеца
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Suzuki GSX-R 600 SRAD
Публикации: 637


Хоя в Подката, душата в рая с 300+....


Ел. поща
« Отговор #29 -: май 03, 2016, 20:08:38 »

Хора, качвал съм се на почти всички видове, без чопър. Няма сила която да ме накара да се кача на нещо, което не ми харесва грам, било то по визия, поведение и така нататък. Пистов съм решил, защото така го усеща тялото ми, с такъв ми е комфортно на мен. Нямам 20 000км, но съм карал достатъчно за да преценя възможностите си, Вие го обърнахте вече на някаква приказка...моля Ви се, мнението Ви го ценя, но все пак не се познаваме лично. Със сигурност живи и здрави като се видим с повечето от Вас, ще ме разберете. Няма как да ме накара някой да си купя нещо на което няма да се чувствам удобно. Пак се повтарям и казвам, че съм карал различни типове и най-много ми допада пистовия тип. Удобен ми е, харесва ми визията, харесва ми поведението, ускорението, абе всичко както си му е реда. Априлията не е лоша...ама с тия куфари е направо ужасна. Всичко приключва в муцуната и. Останалта част е отвратителна. Никъде не съм казал, че ще ми умалеят 100коня! Напротив, на няколко пъти Ви казвам, че няма как да разгърна потенциала дори на 600, камо ли на по-голяма машина. Ако нямах акъл, нямаше нито да карам курсове, нито да пиша във форума лаладжийски теми, щях да отида да си взема скапаната пистарка и да си троша главата както знам аз. Тук направо надушвам някаква негативна енергия спрямо срад  Smile.
Активен
Страници: 1 [2] 3 4 ... 87   Нагоре
Изпечатай
www.MotoForum.bgКонцентратЗа начинаещия МоТо-Форумист!Тема: Още един новак

News - MotoZone

Отиди на:  



Страницата е създадена за 0.288 секунди с 20 запитвания.