Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.
Изгуби ли регистрационния е-мейл?

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията

Страници: [1] 2 3 ... 91   Надолу
Изпечатай
Автор Тема: Още един новак  (Прочетена 92578 пъти)
0 Членове и 2 Гости преглежда(т) тази тема.
GAZZE77O
Японеца
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Suzuki GSX-R 600 SRAD
Публикации: 752


Хоя в Подката, душата в рая с 300+....


Ел. поща
« -: май 03, 2016, 07:45:43 »

Здравейте банда. Записах курсовете и ще взимам машина. Трябва ми малко помощ от Вас, дето сте минали моят път вече. Харесал съм вече машина- Suzuki gsxr 600-750. Силно ме интересува тези машини стават ли за начинаещ? Не ми се иска да взема нещо малко, да му се накефя след тоя сезон, и да търся друга машина за другия. На 26 години съм, 184см висок, 90килограма. Карал съм няколко пъти и имам представа за какво става въпрос. Какво ще кажете за този мотор и дали може да се намери читава машина за 2500-3000лв. Кой е по-добрия 600 или 750, както казва Мечо пух- колкото повече, толкова повече. Нещата при поддръжката как са, при смяна на верига и пиньони? Това е в общи линии, всяко мнение ще ми е от полза. Четох доста от темите, но ми трябва една идея повече стимул, за да се хвърля на хорото. Благодаря Ви.
Активен
kitan
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: изтребител
Публикации: 4145



Ел. поща
« Отговор #1 -: май 03, 2016, 09:10:34 »

Здравейте банда. Записах курсовете и ще взимам машина. Трябва ми малко помощ от Вас, дето сте минали моят път вече. Харесал съм вече машина- Suzuki gsxr 600-750. Силно ме интересува тези машини стават ли за начинаещ? Не ми се иска да взема нещо малко, да му се накефя след тоя сезон, и да търся друга машина за другия. На 26 години съм, 184см висок, 90килограма. Карал съм няколко пъти и имам представа за какво става въпрос. Какво ще кажете за този мотор и дали може да се намери читава машина за 2500-3000лв. Кой е по-добрия 600 или 750, както казва Мечо пух- колкото повече, толкова повече. Нещата при поддръжката как са, при смяна на верига и пиньони? Това е в общи линии, всяко мнение ще ми е от полза. Четох доста от темите, но ми трябва една идея повече стимул, за да се хвърля на хорото. Благодаря Ви.
не искам да те обвинявм в лъжа,но не ми се вярва да си чел темите и да задаваш тея въпроси  Surprised Surprised Surprised

хубаво си си харесал гсхр 600,ма кой модел?не ги следя много,но са поне 20 модела.
нещата при поддръжката са 1000лева в началото на сезона и ако караш повечко се увеличават значително.са можеш да спестиш някои разходи и после имаш две възможности

или караш бавно само до барчето и обратно(може и до близкия мотосъбор)
или решаваш да ползваш мотора по предназначение и мреш

имаш и една не малка сума за екипировка.

та ако мислиш да дадеш 3000лева за мотор имаш и още 2000 за обслужване и екипировка.при това ако си готов да носиш неща втора употреба.спорта не е никак евтин.


600 са повече от достатъчни за начало.
Активен
Grobarq
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Vърховен Транспортер и... червен...
Публикации: 5227


Толкова бавно,че да те видят!


Ел. поща
« Отговор #2 -: май 03, 2016, 11:43:56 »

не искам да те обвинявм в лъжа,но не ми се вярва да си чел темите и да задаваш тея въпроси  Surprised Surprised Surprised

хубаво си си харесал гсхр 600,ма кой модел?не ги следя много,но са поне 20 модела.
нещата при поддръжката са 1000лева в началото на сезона и ако караш повечко се увеличават значително.са можеш да спестиш някои разходи и после имаш две възможности

или караш бавно само до барчето и обратно(може и до близкия мотосъбор)
или решаваш да ползваш мотора по предназначение и мреш

имаш и една не малка сума за екипировка.

та ако мислиш да дадеш 3000лева за мотор имаш и още 2000 за обслужване и екипировка.при това ако си готов да носиш неща втора употреба.спорта не е никак евтин.


600 са повече от достатъчни за начало.

Абсолютно подкрепям!
Вземи си един Хорнет 600 за първи мотор, няма да сгрешиш! Пистов за първи не е на добре.
Ще чуеш хора които им е бил първи...то си е до човек...но... По добре с по- малко коне и, ако може по- охлузен за първи мотор.
Активен
GAZZE77O
Японеца
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Suzuki GSX-R 600 SRAD
Публикации: 752


Хоя в Подката, душата в рая с 300+....


Ел. поща
« Отговор #3 -: май 03, 2016, 13:03:16 »

Модел 96-00 srad. За тоя бюджет К8 едва ли?!
За екипировката съм подготвен финансово. Не е чак толкова фрапиращо 500-600 за каска, яке от текстил и ръкавици. За първия сезон ще са ми достатъчни. Това с умирането ми се струва пресилено...ама щом си казал. Сега по същество. Колкото до 1000лева... Може пък да попадна на поддържан мотор, не е задължително да се вземе и да сменяш гуми, верига и всичко що е консуматив. То ще си проличи кой мотор е поддържан и кой не е. Технически сме ограмотени, няма лесно да ни подведат в избора. Хорнет ми е отвратителен, нито на външен вид ми допада, нито ще ми е готино да ме буха вятър, не случайно съм се спрял на пистов. Сузукито ми оправдава очакванията от гледна точка на визия. Аз съм на принципа, ако нещо не ми допада визуално, значи няма да е мое никога. Ще се ползва за каране до работа, и в почивни дни и отпуска, яки разходки от порядъка на 200-250км в посока. Знам, че е малко тегавиня с пистов толкова километри, но на мен ми харесва и затова ве насочих към тоя тип мотори. В краен случай ако случайно нищо читаво не падне за покупка, ще се гледа и хонда-цбр пак същия диапазон от години.
« Последна редакция: май 03, 2016, 13:07:54 последно от GAZZE77O » Активен
ivchotr
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Suzuki GSX 1100 E
Публикации: 5548



Ел. поща
« Отговор #4 -: май 03, 2016, 13:46:25 »

Пишеш, че си карал няколко пъти. Кога, колко... Едва ли е било кой знае какво каране, имайки предвид, че още нямаш категорията. Казаха ти, че едва ли би задавал такива въпроси, ако беше изчел повечето неща, писани по темата. Щото в повечето теми, препоръките общо взето се свеждат до следното:
1. За първи мотор не се препоръчват твърде мощни машини. На теб 100 - 110 коня може и да не ти се струват достатъчни, но тези коне, вързани за мотор, са нещо далеч по-различно от същите коне в автомобил. Предпоставките за беля са налице от първия момент, в който ги яхнеш.
2. За първи мотор не се препоръчват пистовите модели. Прекалено тегави са за начинаещ. Освен това в тях са вградени най-резките двигатели на съответната марка. Като в т.1. Приказки от сорта, че мощният мотор може да се кара и бавно, са от 1001 нощ.
3. Само каска, яке и ръкавици, особено за начинаещ, са крайно недостатъчни. Е, не малко народ кара по джапанки. Краката обаче са толкова незащитени, колкото и другите части по тялото. Не виждам защо смяташ да не ги вардиш. Това предполага някакви читави обувки и панталон с протектори. Най-безкомпромисният вариант е кожен екип с пълен комплект протектори, което качва сумата на капиталовложението.
4. Мъжете под 30 г. обикновено са още с тийнейджърски манталитет. Не че няма такива и сред старците, ама младежите процентно са далеч по-вироглави. Та в ръцете на такъв младеж пистарка над 100 коня става опасно оръжие, чийто предпазител е свален, а мекият спусък е обран.

Не те познавам, ама съдейки по ника ти "гъзето", те съветвам да се вземеш в ръце и да се замислиш като голям човек какво точно искаш - да станеш стар моторист или да си останеш младо гъзе. Китан знае какво говори, вярвай му.
Активен
GAZZE77O
Японеца
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Suzuki GSX-R 600 SRAD
Публикации: 752


Хоя в Подката, душата в рая с 300+....


Ел. поща
« Отговор #5 -: май 03, 2016, 15:03:01 »

Тоя ник е мноооого отдавна. Тинейджърските неща съм ги минал, вече съм семейна личност, и със съпругата ми сме решили да се отдадем в почивните си дни на удоволствие от карането на мотора. Като се има предвид и факта, че в по-голямата част от времето ще сме заедно, тотално отпада варианта да се доказвам на когото и да е било, камо ли пред кафета и недорасли мацки. Та за ботушите просто забравих, и тях ще включа задължително. Цял кожен екип мисля, че ще е абсурд особено в летните горещини. Не възнамерявам да карам с 200+ за да се покажа колко съм бърз, напротив по ограничения +-10-20км отгоре. В общи линии по това което чета относно мотора, хубаво е при огледа да се видят успокоителя и банана на веригата. Четох, че и при евентуалната им смяна може да се направи и заместите. Други такива особености при огледа мога ли да хвана?
Активен
Che_
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: KTM SX 250
Публикации: 4196



« Отговор #6 -: май 03, 2016, 15:14:32 »

Не разбирам какво толкова им се радвате на тия писти и какво ви кефи във вида има, ама ако ще го гледаш само
си вземи един плакат и си го гледай. Ако ще е за каране, никакво удоволствие няма да ти е 200км в едната посока на срад или пък граЦко секи ден с тая стойка и седалка.
На жена ти също едва ли ще и е много удобно.

И на мен на външен вид ми харесват много коли, ама като търся кола за да ходя на работа с нея и да минавам километри през викендите, знам че въобще не са за това и си оставам само с гледането пък си карам стилото.

Активен
PULSE
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: KX250, BANDIT 1200, Aprilia Atlantic 500
Публикации: 518


Ел. поща
« Отговор #7 -: май 03, 2016, 15:20:18 »

Ако няма да караш бързо, за кво ти е тая писта? Послушай какво ти се казва и си вземи плавен мотор с по-изправена стойка и добра защита от вятъра. Гледай да е с удобна седалка да може и на жената ти да не и се доревава. Направи си кефа 1-2 сезона, продай го и ще имаш база за информиран избор. Тия лакърдии дето ги четеш за модела и марката никаква работа няма да ти свършат. Няма и какво да търсиш съвети за мотор на старо с тоя бюджет. Все ще имаш да правиш нещо...
Активен
kitan
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: изтребител
Публикации: 4145



Ел. поща
« Отговор #8 -: май 03, 2016, 15:22:09 »

ако знае да кара мотор,не е проблем да си вземе и 600пистов.ако има акъл,ще доживее и втори мотор.викаш пресилено е това с умирането-купи си мотор и ми пиши пак след един месец,ако ти е възможно де.тогава ще спорим дали съм прав,но тогава,сега няма смисъл.

научиш ли се да караш 600,може и изобщо да не проискаш да си купуваш 1000.имам доста такива познати.но ти говоря да се научиш да му вземаш максимума или близо до него.600 и 1000 са с много близка геометрия и предостатъчно сила.разликата е в максималната скорост,1000 вдига с 30км повече,но 600 е по лек и поврътлив в завоя.600 е много по-лесен за управление и силата му е повече от достатъчна.

750 е по близо до 1000 отколкото до 600

купи си нова каска,висок клас,ръкавици и ботуши задължително и един екип,може и втора ръка.може да го носиш с термобельо,дори е задължително.така докато се учиш да караш мотора,ще свикнеш и с облеклото за мотора.

правилното обслужване на мотора е това което ще те запази жив.всяка икономия е за сметка на сигурноста ти.питай колко струва една пластична операция за присаждане на кожа и ми кажи дали си заслужава да икономисваш там.
всички мотори са обслужен за сезона,но такова животно...има но е изключително рядко.


при удар с 60 в стена умираш от разкъсване на вътрешностите...с 60 ще бъдеш много рядко,обикновено си с много над.на мотора седиш гол на буца желязо и нямаш никакви защити.екипа пази при плъзгане,при силен удар си аут.обмисли и тая страна на мотора.

а дали ще паднеш  Smile Smile Smile Smile Smile Smile Smile Smile Smile Smile Smile Smile Smile Smile Smile Smile Smile Smile Smile  не е дали а кога и как.всички падат.само че някои не стават никога.


иначе за избора на мотор,да ти хареса визуално и ако можеш да определиш дали ти е удобен.вземай най запазения за бюджета дето имаш.
не съм запознат с моделите от годините дето питаш,та ще те насочат колегите.
Активен
GAZZE77O
Японеца
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Suzuki GSX-R 600 SRAD
Публикации: 752


Хоя в Подката, душата в рая с 300+....


Ел. поща
« Отговор #9 -: май 03, 2016, 15:30:49 »

Точно там е работата, че не искам да взема мотор, който ще продам след един-два сезона.... Аз няма да си играя на купи, прави, продай Smile
Кара се до последно и се взима следващия. С цял екип едва ли ще мога да свикна веднага, особено като знам как мразя нещо да ме е обвило...аз зимно време гол спя  Smile...
Да се надяваме, че ще се намери нещо читаво в тоя диапазон за учене и адаптиране. Ясно ми е, че пистарката дали 600 дали 1000, няма как да и изцедя потенциала дори и на 40% сигурно с тия пътища и "толеранс" от страна на останалите участници. Разликата от 600 до750 не мисля, че е кой знае колко, питам за издръжливост на самия двигател и скорости. Да не прегрява в градско каране, или дълъг път.... Иначе много ми харесват и кожените екипи, но все пак след като сляза от мотора не искам да себчувствам като излязъл от сауна.
Активен
Rossen_Bossen
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: RST1000 Futura
Публикации: 2856



« Отговор #10 -: май 03, 2016, 15:41:45 »

Що не видиш за ВФР? Мяза на пистарка, има известна сила, зверски въртящ момент на 2800-3000 об, а най-вече удобство както никоя пистарка. И за един и за двама - все е удобно!  Very Happy
Активен
PULSE
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: KX250, BANDIT 1200, Aprilia Atlantic 500
Публикации: 518


Ел. поща
« Отговор #11 -: май 03, 2016, 15:44:48 »

За втори път в рамките на седмица някой пита за това пусто прегряване на пистите!
Пич, как да ти кажа, МЕГА издръжливи са тия кочини! Въпросът е в какво състояние ще го вземеш.
Схемата купувам-карам сезон или два и продавам какво те плаши? Жениш ли се за това желязо? А и какво значи карам до последно? Скутера ми е на 100 000 км и да ти кажа не виждам дори признаци да умира.
Пък за екипа...кожата си е твоя. Поне гледай жена си да облечеш добре.
Активен
dirtlego
Ducater
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Ducati Diavel; Harley-Davidson Night Rod; Yamaha FZ1N; Yamaha FZ8; Honda Hornet
Публикации: 505



« Отговор #12 -: май 03, 2016, 15:58:25 »

Цитат
Точно там е работата, че не искам да взема мотор, който ще продам след един-два сезона.... Аз няма да си играя на купи, прави, продай

Пич, това се дава, като оправдание всеки път.
Никой не ти мисли лошото. Питаш - съветват. Такива теми е имало и ще има, и всеки път съветите са сходни. Красиви са пистарките, но не прощават грешки. Главата си е твоя, използвай я по предназначение. Помисли и за жената.  Smile
Активен
GAZZE77O
Японеца
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Suzuki GSX-R 600 SRAD
Публикации: 752


Хоя в Подката, душата в рая с 300+....


Ел. поща
« Отговор #13 -: май 03, 2016, 16:35:15 »

Да си призная и vfr ми се вижда симпатична машина. Женската сама да преценява в какво ще и е удобно, аз за сега ще страня от кожените екипи. Знам за грешките и ми е пределно ясно в каква чанта си длагам главата.
Активен
Al Capone
ниво 2
**
Неактивен Неактивен

Мотор: FZ6R YZF-R1
Публикации: 64



WWW
« Отговор #14 -: май 03, 2016, 16:44:44 »

Да си призная и vfr ми се вижда симпатична машина. Женската сама да преценява в какво ще и е удобно, аз за сега ще страня от кожените екипи. Знам за грешките и ми е пределно ясно в каква чанта си длагам главата.
Колега, пожелавам ти успех в търсенето и много километри след това Very Happy
Искаш не искаш ще купуваш и продаваш  Smile много са малко тези които от първият път са попаднали на точната за тях машина.  Very Happy Една малее, друга е рязка, трета по травел хаххх
Виж тази обява, горе-доло покрива това което се търси, ако не поне ще се посмееш Smile
Поздрав и пак успех
https://www.facebook.com/groups/1419352435036689/permalink/1536516546653610/
https://www.facebook.com/groups/513899618755804/yourposts/?notif_t=group_sell_mark_as_sold_reminder&notif_id=1461575797173881
« Последна редакция: май 03, 2016, 16:47:03 последно от Al Capone » Активен
Страници: [1] 2 3 ... 91   Нагоре
Изпечатай
www.MotoForum.bgКонцентратЗа начинаещия МоТо-Форумист!Тема: Още един новак

Отиди на:  

WebMoto.bg - борса за мотори, части, аксесоари, екипировка, гуми



Страницата е създадена за 0.247 секунди с 20 запитвания.