Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.
Изгуби ли регистрационния е-мейл?

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията

www.MotoForum.bgЗа ФорумаМнения, предложения, съветиТема: Щети след изпускане на zx6r, съвет.
Страници: [1] 2   Надолу
Изпечатай
Автор Тема: Щети след изпускане на zx6r, съвет.  (Прочетена 7047 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
moto-fan
ниво 1
*
Неактивен Неактивен

Мотор: Kawasaki ZZR600 и Kawasaki zx6r
Публикации: 39


Ел. поща
« -: април 11, 2016, 14:48:49 »

Здравейте колеги,
Пускам темата с молба за съвет или идея.
Преди няколко седмици си изпуснах мотора на един пясък (ремонт на пътя). Визуалните забележки не ме притесняват толкова, но леката цепнатина, от която сълзи масло трябва да я оправя. Течът не е голям (едва сълзи), дори го няма в състояние на покой и се чудя дали бих могъл да запълня цепнатината със силикон или нещо друго. Ще съм благодарен за съвет или идея. Качвам няколко снимки, визуализиращи проблема:












Благодаря предварително на отзовалите се! rulez1
Активен
spongi
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: стари мотори
Публикации: 1569



Ел. поща
« Отговор #1 -: април 11, 2016, 15:04:00 »

По принцип най-добрия вариант е ако подлежи на заварка с аргон да го завариш от вътрешната страна, дори и няма да си личи.....но има и качествени лепила - "течен метал" които биха могли да помогнат, но ако това беше моя мотор щях да го занеса да го заварят  Very Happy, колкото до силикона, мисля, че ако има ефект той ще е само няколко дни, а след това пак ще просълзи....но в края на краищата това го решаваш ти, успех....
« Последна редакция: април 11, 2016, 15:05:43 последно от spongi » Активен
me4o_tyrist
ниво 3
***
Неактивен Неактивен

Мотор: motorista e v pensiq :)
Публикации: 161

340084360
Ел. поща
« Отговор #2 -: април 11, 2016, 15:11:16 »

Аз бих пробвал с течен метал. Най-вероятно е да стане. При заваряне винаги има риска нещо да се изкриви  Very Happy
Активен
moto-fan
ниво 1
*
Неактивен Неактивен

Мотор: Kawasaki ZZR600 и Kawasaki zx6r
Публикации: 39


Ел. поща
« Отговор #3 -: юни 01, 2016, 03:18:30 »

Виждам, че темата ми си стои мирно и ще я използвам отново да ви попитам по-опитните за съвет тук, за да не досаждам с друга. Мненията ви ми помогнаха (бяха доста повече, но поради бъгът доста се изтриха) и моторчето ми си го карам отново с кеф, но се появи друг проблем.

Токът "изчезва". На няколко пъти вече, ми се случва, след като го изгася, съвсем скоро след това да не успее да запали, мъчейки се все едно е изтощен акумулатора. А не е, тъй като, след като запали с бутане и го загася, почти винаги следващото палене е перфектно. Последните дни започна да ми гасне и след като включа първа, след свободна на светофар и подам газ.
Без да съм 100% сигурен, ми се струва, че:
- по-рядко се случва като съм изгасил светлините
- по-често трудно пали като съм минал през неравности преди това
- по-често се случва като е загрял (за прегряване не може и дума да става, охлажда перфектно)
Сутрин, абсолютно винаги първото му палене е без никакъв проблем.

Съвети приемам всякакви - какво може да е, какво да проверя, при кой да отида да го погледне (от София съм).

Мерси в аванс! Smile

Активен
apollo11
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: TDM (900)
Публикации: 2785



Ел. поща
« Отговор #4 -: юни 01, 2016, 06:45:00 »

първи заподозрян е акумулатора;
после проверка на колко зарежда мотора
кофти сфръзки или окиси по буксите могат да ти изиграят подобен номер
Активен
ckkgk
ниво 4
****
Неактивен Неактивен

Мотор: Suzuki Intruder VS800 - '96, Yamaha Virago XV125 - '98
Публикации: 390


NuclearS MC Козлодуй


WWW Ел. поща
« Отговор #5 -: юни 01, 2016, 07:13:43 »

И освен това, което е казал колегата ето тук https://powerservice-bg.eu/motorcycles/Kawasaki/Kawasaki%20ZX6R_Ninja.pdf
на страница 515 има схема, която може да те ориентира какво друго да провериш.

Успех
 Mad
Активен
moto-fan
ниво 1
*
Неактивен Неактивен

Мотор: Kawasaki ZZR600 и Kawasaki zx6r
Публикации: 39


Ел. поща
« Отговор #6 -: юни 04, 2016, 12:12:50 »

Благодаря за отговорите!

Свалих и заредих хубаво акумулатора за всеки случай, позачистих и затегнах къде що имаше букси на достъпно място и 3 дни не ми е правил проблем, но съм го палил и само 10тина пъти. Мерси за насочването кое може да е и схемата!  rulez1
Активен
ivchotr
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Suzuki GSX 1100 E
Публикации: 5548



Ел. поща
« Отговор #7 -: юни 04, 2016, 17:48:21 »

Прегледай и прекъсвача на пачия крак. Когато си изтървал мотора, ако по някакъв начин е отнесъл и той поражение, нищо чудно да не дава контакт след минаване по неравности.
Активен
moto-fan
ниво 1
*
Неактивен Неактивен

Мотор: Kawasaki ZZR600 и Kawasaki zx6r
Публикации: 39


Ел. поща
« Отговор #8 -: юни 06, 2016, 22:30:39 »

Хм, не се бях сетил, изглежда логично, мерси. Засега вече седмица не ми е правил проблем се.  Smile
Активен
ivchotr
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Suzuki GSX 1100 E
Публикации: 5548



Ел. поща
« Отговор #9 -: юни 07, 2016, 00:00:04 »

Цепката на капака оправи ли я? Ако не си, най-лесният начин е с лепилото Паско Фикс. Три компонентният му вариант има възможност за лепене и изграждане на подобни цепнатини и става бетон. След това може да се обработва, боядисва и каквото се сетиш. А с лепенето можеш да се справиш и сам. Ровни в мрежата да видиш за какво иде реч. Аз съм го ползвал многократно за запълване на дупки в резервоари и за какво ли не, така че съм сигурен, че написаното за качествата му е самата истина. Да не говорим, че за тази цепка ще се разделиш с 25 лв (колкото струва най-малката разфасовка) и вероятно ще ти остане лепило и за други неща.
Активен
moto-fan
ниво 1
*
Неактивен Неактивен

Мотор: Kawasaki ZZR600 и Kawasaki zx6r
Публикации: 39


Ел. поща
« Отговор #10 -: юни 09, 2016, 02:40:11 »

Оо, да, отдавна. Нямам как да търпя толкова време да не карам. Smile
Оставих я да ми я заварят с аргон, както ме посъветваха и е като нова.
Активен
moto-fan
ниво 1
*
Неактивен Неактивен

Мотор: Kawasaki ZZR600 и Kawasaki zx6r
Публикации: 39


Ел. поща
« Отговор #11 -: юни 10, 2016, 02:12:04 »

Тъкмо бях щастлив, че всичко изглежда ОК и днес отново ми изгасна. Sad Случи се, докато търсих един адрес и обикалях улички на 1-ва-2ра. Запалих го с бутане.

В тази връзка, се зачудих, има ли някаква защита срещу прегряване? Понеже го оставих, хапнах в една пицария и после си запали перфе.
Активен
galinvayov
A LONE RIDER
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Kawasaki KLR 600 '85, Yamaha XS750 '78, Балкан 250
Публикации: 1233


332556697
WWW Ел. поща
« Отговор #12 -: юни 10, 2016, 07:28:22 »

Проверете акумулатора и напрежението на заряд.
Активен
moto-fan
ниво 1
*
Неактивен Неактивен

Мотор: Kawasaki ZZR600 и Kawasaki zx6r
Публикации: 39


Ел. поща
« Отговор #13 -: юни 15, 2016, 17:38:19 »

Акумулаторът е ОК по думи на човек, който се занимава с акумулатори, след като го замери. Има проблем със зареждането, който се появява от време на време, но не изцяло да спре да зарежда, а просто спада.
Друг проблем е, че някъде се губи ток от натискането на бутона за палене до стартера - с бутон не иска, като се окъси директно стартера, пали.
В момента е в сервиз и се чака да се освободи "жичкаджията" да си каже думата за липса на ток до стартера и после да се търси проблем защо не зарежда достатъчно.

Някой може ли да препоръча човек от София, който се занимава с тоци?
Активен
ivchotr
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Suzuki GSX 1100 E
Публикации: 5548



Ел. поща
« Отговор #14 -: юни 16, 2016, 13:02:27 »

Човекът от София е Ради, тел.: нула 888 пет 323 седем 7. А за да не си губите излишно времето, при даден контакт и включен еднжин килър, дай на късо (с отвертка примерно) входа и изхода на стартерното реле (някои му викат соленоид). Ако завърти, проблемът трябва да се търси в старт бутона или в самия соленоид. Това, при положение, че главният бушон и кабеляците са в изправност.
Активен
Страници: [1] 2   Нагоре
Изпечатай
www.MotoForum.bgЗа ФорумаМнения, предложения, съветиТема: Щети след изпускане на zx6r, съвет.

Отиди на:  

WebMoto.bg - борса за мотори, части, аксесоари, екипировка, гуми



Страницата е създадена за 0.063 секунди с 20 запитвания.