Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.
Изгуби ли регистрационния е-мейл?

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията

Страници: 1 2 [3]   Надолу
Изпечатай
Автор Тема: Съвети за избор на мотор  (Прочетена 8712 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
ivchotr
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Suzuki GSX 1100 E
Публикации: 5550



Ел. поща
« Отговор #30 -: януари 22, 2016, 14:11:39 »

Ае стига с тези книжки, уе! За к'во му е книжка? Важното е звук да има.
Активен
Igo
ниво 2
**
Неактивен Неактивен

Мотор: Хонда Хорнет
Публикации: 97



Ел. поща
« Отговор #31 -: януари 22, 2016, 14:23:21 »

Извинявам се на автора на темата,ако съм го засегнал по някакъв начин,радвам се ,че си екипиран и подготвен Колега.НО не можеш да ме убедиш,че се отнасяш отговорно към управлението на мотор и като цяло твоята безопасност,щом искаш да седнеш на машини,който са над 100 коня и изискват,поне малко опит.Да знам мерака е голям,кефа също,но това изобщо не е отговорно мислене....Ще ти дам пример със мен от скутер 50цц,скочих директно на Хорнет 600цц 100коня.....абсолютно безотговорна работа(вярно карал съм преди това:иж,чезе,ковровци,балкани но това не е опит).Чувствах,че все едно съм възкачил совалка,не че е кой знае какъв мотор,но след скутер е нормално.Първия сезон съм карал като баба,дори малко ми идваше прекалено силен.Обаче на следващия сезон всичко си дойде на място.Вече 4 години го карам и още не съм му стигнал дори до 80% от възможностите.Хубав и балансиран мотор е като цяло,но не е най-добрия вариант за начинаещ.Така че помисли за придобиване на свидетелство за управление (ако нямаш,понеже никъде не го споменаваш) и пак премисли каква машина ще ти е подходяща,ходи сядай пробвай и ще намериш своя мотор,визия и тт данните не са всичко.И не си мисли,че се заяждаме с теб,точно обратното е ! Успех със избора и умната !
Активен
aleksiev.momchil
ниво 2
**
Неактивен Неактивен

Мотор: Honda CBR F4I
Публикации: 56



Ел. поща
« Отговор #32 -: януари 22, 2016, 16:09:28 »

Извинявам се на автора на темата,ако съм го засегнал по някакъв начин,радвам се ,че си екипиран и подготвен Колега.НО не можеш да ме убедиш,че се отнасяш отговорно към управлението на мотор и като цяло твоята безопасност,щом искаш да седнеш на машини,който са над 100 коня и изискват,поне малко опит.Да знам мерака е голям,кефа също,но това изобщо не е отговорно мислене....Ще ти дам пример със мен от скутер 50цц,скочих директно на Хорнет 600цц 100коня.....абсолютно безотговорна работа(вярно карал съм преди това:иж,чезе,ковровци,балкани но това не е опит).Чувствах,че все едно съм възкачил совалка,не че е кой знае какъв мотор,но след скутер е нормално.Първия сезон съм карал като баба,дори малко ми идваше прекалено силен.Обаче на следващия сезон всичко си дойде на място.Вече 4 години го карам и още не съм му стигнал дори до 80% от възможностите.Хубав и балансиран мотор е като цяло,но не е най-добрия вариант за начинаещ.Така че помисли за придобиване на свидетелство за управление (ако нямаш,понеже никъде не го споменаваш) и пак премисли каква машина ще ти е подходяща,ходи сядай пробвай и ще намериш своя мотор,визия и тт данните не са всичко.И не си мисли,че се заяждаме с теб,точно обратното е ! Успех със избора и умната !


+1
Без опит и на скутер взех F4I.прекрасна моторетка,ноОо както колегата спомена имах чувството че съм на совалка.Ако трябва да съм честен определено се надцених в избора,кефа е убит от страха,страх да не дадеш повече газ,да не го изтървеш  и т.н.Имай в предвид,че скороста адски увлича,не усещаш как си качил до 90-100 км/ч.имаш чувството че си с 60.Успех в избора и не оставяй на емоциите да те водят,катери стълбичката стъпало по стъпало да не се препънеш някъде.
Активен
Анархистов
ниво 2
**
Неактивен Неактивен

Мотор: Honda Hornet 2005
Публикации: 56



Ел. поща
« Отговор #33 -: януари 23, 2016, 01:33:57 »

Хорнета си е супер за първи. Аз досега бях карал само кола, колело и лодка , но супер бързо му свикнах. То вярно,че всичко е строго индивидуално,но за мен поне е добър избор за първи мотор. 
Активен
Fbegov
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Benelli tnt 1130 café racer, Yamaha fz6 fazer s2 GT
Публикации: 2067


Ако си прекалено предпазлив, животът ти става уме


Ел. поща
« Отговор #34 -: януари 23, 2016, 04:07:14 »

....ноОо както колегата спомена имах чувството че съм на совалка....



 Стига с тези совалки бе господа. Аз като взех фейзера след дъгогодишна пауза и никакъв опит с "модерните" мотоциклети.., но много изгледани клипове в нета ми се стори като "асансьор"  Very Happy

 Има ездачи и ездачи - някои падат всеки сезон, други почти никога!
 Някои гонят лимита на адреналина на всяка цена - не става въпрос за гъзария
 Други във функцията "адреналин" вмъкват рискове, като семейство, деца и др. Така достигат нивата на адреналина на горе споменатите, но не си правят излишни експерименти с лимитите на мотора или собствените такива - тия не падат почти никога!
 Баща ми имаше един лаф за моторите: - "на цветният телевизор ако му врътнеш назад копчетата става и черно-бял!!!"

 За страха от машината също не съм съгласен. Със страх не се кара, особено мотор. Всяка една ситуация изисква самоувереност - какво става, когато новобранец или който и да било влезе с непремерена скорост в завой и се шашне???
скача на спирачките и влиза в насрещото и т.н.

 Към автора: ако си към по-спорно ориентираните мотоциклети вземи спорт-турист като начало 600/1000 без значение. Тези ще те ориентират въобще накъде си
 
Активен
Gixxer94
ниво 1
*
Неактивен Неактивен

Мотор: Suzuki ay50
Публикации: 6


Ел. поща
« Отговор #35 -: януари 23, 2016, 04:47:39 »



 Стига с тези совалки бе господа. Аз като взех фейзера след дъгогодишна пауза и никакъв опит с "модерните" мотоциклети.., но много изгледани клипове в нета ми се стори като "асансьор"  Very Happy

 Има ездачи и ездачи - някои падат всеки сезон, други почти никога!
 Някои гонят лимита на адреналина на всяка цена - не става въпрос за гъзария
 Други във функцията "адреналин" вмъкват рискове, като семейство, деца и др. Така достигат нивата на адреналина на горе споменатите, но не си правят излишни експерименти с лимитите на мотора или собствените такива - тия не падат почти никога!
 Баща ми имаше един лаф за моторите: - "на цветният телевизор ако му врътнеш назад копчетата става и черно-бял!!!"

 За страха от машината също не съм съгласен. Със страх не се кара, особено мотор. Всяка една ситуация изисква самоувереност - какво става, когато новобранец или който и да било влезе с непремерена скорост в завой и се шашне???
скача на спирачките и влиза в насрещото и т.н.

 Към автора: ако си към по-спорно ориентираните мотоциклети вземи спорт-турист като начало 600/1000 без значение. Тези ще те ориентират въобще накъде си
 
Благодаря Ви, колеги за съветите и отделеното време определено ще се вслушам в тях.
Активен
karadzhov
ниво 4
****
Неактивен Неактивен

Мотор: Honda CB 600F Hornet '04, Yamaha TTR 250
Публикации: 462


« Отговор #36 -: януари 23, 2016, 10:53:35 »

Стига с тези совалки бе господа...

А ти на колко години си?
Защото се си мисля че има разлика да дадеш 1000 кубикова машина на 20 годишен и на 40, кой според теб ще подходи по разумно?

П.П. Имам чувството че хората като си избират мотори се едно избират ТИР, трябва да има голям въртящ момент и да е много коне. Ремарке ли ще теглите?
« Последна редакция: януари 23, 2016, 10:57:36 последно от karadzhov » Активен
shobo
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: BMW K1200R
Публикации: 1505



« Отговор #37 -: януари 23, 2016, 15:14:37 »

е4 в шаха е много тъп ход, освен ако не го играе карпов
Активен
mendi
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Honda XL 500 R - бивш; Yamaha TT 600 S - бивш; Suzuki DR-Z 400; Yamaha TDM - бивш; BETA 350
Публикации: 1066


Ел. поща
« Отговор #38 -: януари 26, 2016, 15:39:49 »

Аз съветвам момчето да си дръжи парите и да не ги харчи за глупости.
То с един интернет форум не може да се оправи, пък с мотор.... Нито пуска темата в адекватен раздел, нито в адекватен вид! Не може да прочете и спази прости инструкции за работа с портала, а какво остава за правилата и законите за управлението на МПС.
А то е ясно какво му е и отношението към правилата, нез значение къде и от кого наложени...
Активен
Страници: 1 2 [3]   Нагоре
Изпечатай
www.MotoForum.bgЗа ФорумаМнения, предложения, съветиТема: Съвети за избор на мотор

News - MotoZone

Отиди на:  



Страницата е създадена за 0.23 секунди с 20 запитвания.