Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.
Изгуби ли регистрационния е-мейл?

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията

Страници: 1 [2] 3   Надолу
Изпечатай
Автор Тема: Съвети за избор на мотор  (Прочетена 8389 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
karadzhov
ниво 4
****
Неактивен Неактивен

Мотор: Honda CB 600F Hornet '04, Yamaha TTR 250
Публикации: 462


« Отговор #15 -: януари 19, 2016, 23:20:01 »

А години за книжка имаш ли, защото ако съдим по ника май не?
Активен
VRSC Fan
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Yamaha FZ6N
Публикации: 918


Fly or Die


Ел. поща
« Отговор #16 -: януари 20, 2016, 17:19:25 »

Ха,той пича за мотори пита..за книжка не е ставало дума.. Smile
Пък може да е фен на мантрата"книжката не кара мотора/колата/"  Smile
Активен
El Rockero
Drugs are for sluts, losers & weak!
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Публикации: 993


Каквото ми мислиш - тройно да ти се върне!


WWW Ел. поща
« Отговор #17 -: януари 20, 2016, 17:39:59 »

"Съвети за избор на мотор"
Щом става въпрос за мотор, всичко различно от чопър автоматично спира да съществува. Минимум 2 цилиндъра, максимум 2 цилиндъра. За предпочитане V-образен с долни разпределителни валове и въздушно охлаждане. Мощност под 100к.с. Много хром...
Ше се научиш Smile

 Mad Mad Mad Mad Mad

 Smile Very Happy
Активен
jp_montoya
ниво 3
***
Активен Активен

Мотор: Симсон
Публикации: 105


Ел. поща
« Отговор #18 -: януари 20, 2016, 18:22:08 »

Гигсер, виж сега, аз съм твоя човек, защото съм моторист (доста силно казано) на едно лято. Купих си 600 кубика Хонда Ф4и и първите 2-3-4 седмици ми идваше да се разплача от ужас от това, което се случваше, когато новобранец даде газ или кара на дълъг път сам. Нищо общо с Кава ЕР6, на която карах курса, с високото кормило и маневреност в града. 600 кубика трябва да ти е максимума в началото, защото новобранец с мотор над 80-100 коня е ужасна комбинация и за теб, и за околните. Покарай 3-4 месеца по-слаб мотор, пък като толкова искаш мини на друг, но 1000 цц забрави, пълна простотия е това.
Активен
jp_montoya
ниво 3
***
Активен Активен

Мотор: Симсон
Публикации: 105


Ел. поща
« Отговор #19 -: януари 20, 2016, 18:28:37 »

SV 650, CBF или краен случай Hornet
Активен
dirtlego
V-twinner
ниво 4
****
Неактивен Неактивен

Мотор: Harley-Davidson Night Rod; Yamaha FZ1N; Yamaha FZ8; Honda Hornet
Публикации: 443



« Отговор #20 -: януари 20, 2016, 21:28:25 »

Хорнета става, иначе, ако не те слуша главата и с 50сс можеш да се начупиш.
Активен
KirkHammet
ниво 3
***
Неактивен Неактивен

Мотор: Велосипед
Публикации: 223



« Отговор #21 -: януари 20, 2016, 21:46:57 »

Ямаха FZ6 е също вариант. Страшно спокоен мотор в ниските, лек, с много удобна стойка и супер маневрен. И много красив, поне за мен.
Активен
dani5ride
ниво 4
****
Неактивен Неактивен

Мотор: FJR1300,GSXR1100,JAWA250
Публикации: 278



Ел. поща
« Отговор #22 -: януари 20, 2016, 22:02:37 »

Важно е задкормилното устройсво колегиииии Very Happy
Активен
Grobarq
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Vърховен Транспортер и... червен...
Публикации: 4799


Толкова бавно,че да те видят!


Ел. поща
« Отговор #23 -: януари 21, 2016, 00:17:21 »

Какви проблеми има?

Проблеми ли...,често умират хора с него...и не новобранци.Този достатъчен ли ти е?
Но все пак Хаябусата е по-добрия вариант  Very Happy

Гигсер, виж сега, аз съм твоя човек, защото съм моторист (доста силно казано) на едно лято. Купих си 600 кубика Хонда Ф4и и първите 2-3-4 седмици ми идваше да се разплача от ужас от това, което се случваше, когато новобранец даде газ или кара на дълъг път сам. Нищо общо с Кава ЕР6, на която карах курса, с високото кормило и маневреност в града. 600 кубика трябва да ти е максимума в началото, защото новобранец с мотор над 80-100 коня е ужасна комбинация и за теб, и за околните. Покарай 3-4 месеца по-слаб мотор, пък като толкова искаш мини на друг, но 1000 цц забрави, пълна простотия е това.

Много правилно написано!Бравос за куража да го споделиш с мотофорума!
Някои тук не биха те разбрали...Мисля,че автора на темата изобщо пък  няма да те чуе...На него звук и визия му трябват....
И гажетата ще им омекват колената като го чуят и видят... Surprised

"Съвети за избор на мотор"
Щом става въпрос за мотор, всичко различно от чопър автоматично спира да съществува. Минимум 2 цилиндъра, максимум 2 цилиндъра. За предпочитане V-образен с долни разпределителни валове и въздушно охлаждане. Мощност под 100к.с. Много хром...
Ше се научиш Smile

 Mad Mad Mad Mad Mad

 Smile Very Happy

 Mad Mad Mad
Активен
Alexander3dartwork
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: CBF500 / Bros
Публикации: 1292



WWW
« Отговор #24 -: януари 21, 2016, 00:35:03 »

Минимум 2 цилиндъра, максимум 2 цилиндъра. За предпочитане V-образен с долни разпределителни валове
Smile  твърдо подкрепям.... само тва за долния разпределител на мен ми идва малко в повече  Smile
Активен
Igo
ниво 2
**
Неактивен Неактивен

Мотор: Хонда Хорнет
Публикации: 97



Ел. поща
« Отговор #25 -: януари 21, 2016, 01:05:39 »

Приятел,няма смисъл да питаш,няма смисъл да избираш,като чета как си формулирал темата и какво търсиш, и между какви машини се колебаеш,няма смисъл и мотор да си взимаш ! Даже моля те не си взимай !!! Прекалено много хора си отидоха от гъзареене и избиване комплекси,не е това начина разберете го ! Бъдете по-отговорни !
П.С.Нищо лично към автора,просто не издържах да изкажа мнение.И не аз не съм някакъв гуру в мото средите или пък имам кой знае какъв опит за да се съобразяваш с моето мнение.Просто съм виждал 1-2 грозни гледки,и множество ''красиви'' гъзари възкачили се на 1-но литрови пистови машини по къси гащи,джапанки,тениска и каска за 1000 и кусор лв на главата си....
Активен
El Rockero
Drugs are for sluts, losers & weak!
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Публикации: 993


Каквото ми мислиш - тройно да ти се върне!


WWW Ел. поща
« Отговор #26 -: януари 21, 2016, 09:53:42 »

Приятел,няма смисъл да питаш,няма смисъл да избираш,като чета как си формулирал темата и какво търсиш, и между какви машини се колебаеш,няма смисъл и мотор да си взимаш ! Даже моля те не си взимай !!! Прекалено много хора си отидоха от гъзареене и избиване комплекси,не е това начина разберете го ! Бъдете по-отговорни !
П.С.Нищо лично към автора,просто не издържах да изкажа мнение.И не аз не съм някакъв гуру в мото средите или пък имам кой знае какъв опит за да се съобразяваш с моето мнение.Просто съм виждал 1-2 грозни гледки,и множество ''красиви'' гъзари възкачили се на 1-но литрови пистови машини по къси гащи,джапанки,тениска и каска за 1000 и кусор лв на главата си....
Добре казано!
Gixxer94, мисли с главата си - горната! Остави глупостите, които писах по-горе. Моторът е онзи, който се харесва на теб, а не на останалите. А като казах да мислиш с главата си - Вместо да се правиш на готин с "гоуем и мноу моштен мотор", избирай рационално. Да, покупката на мотор е емоционална, а не рационална... и все пак...
Когато тръгнах да си купувам мотора, имах финансова възможност да си взема значително по-голяма машина и по-нова. Но взех в предвид следното - нулев опит в почти всяко отношение, въпреки "А"-категорията в книжката. Започна се с информиране за марки и модели. Попаднах на Хонда ВТ500 Къстъм. И ми дойде идеално. Хем се научих да пипвам това онова, хем ми даде възможност плавно да "качвам категорията". По стечения на обстоятелствата се наложи да го продам и сега съм с "кракомотор".
Харесват ти спортните мотори - добре. Но да направиш крачката без да вкараш логична мисъл, може да те постави в сводката с мотоциклетните ПТП. Това ли искаш?

Късмет!
Активен
Gixxer94
ниво 1
*
Неактивен Неактивен

Мотор: Suzuki ay50
Публикации: 6


Ел. поща
« Отговор #27 -: януари 22, 2016, 07:49:37 »

Добре казано!
Gixxer94, мисли с главата си - горната! Остави глупостите, които писах по-горе. Моторът е онзи, който се харесва на теб, а не на останалите. А като казах да мислиш с главата си - Вместо да се правиш на готин с "гоуем и мноу моштен мотор", избирай рационално. Да, покупката на мотор е емоционална, а не рационална... и все пак...
Когато тръгнах да си купувам мотора, имах финансова възможност да си взема значително по-голяма машина и по-нова. Но взех в предвид следното - нулев опит в почти всяко отношение, въпреки "А"-категорията в книжката. Започна се с информиране за марки и модели. Попаднах на Хонда ВТ500 Къстъм. И ми дойде идеално. Хем се научих да пипвам това онова, хем ми даде възможност плавно да "качвам категорията". По стечения на обстоятелствата се наложи да го продам и сега съм с "кракомотор".
Харесват ти спортните мотори - добре. Но да направиш крачката без да вкараш логична мисъл, може да те постави в сводката с мотоциклетните ПТП. Това ли искаш?

Късмет!
Благодаря, колега за съвета и отделеното време. Другия колега който казва, че ще избивам комплекси и тем подобни и че ще карам по къс ръкав и къси гащи и ще се правя на готин пред мацките миии колега не съм съгласен с тебе. Още миналата година си купих каска втора ръка за малко над 200 лева на агв, кожено мотористко яке, ръкавици и ботуши. Взел съм го на сериозно и като водач съм сериозен и толерантен към другите. Знам, че да си моторист е голяма отговорност и съм готов да я поема.
Активен
dirtlego
V-twinner
ниво 4
****
Неактивен Неактивен

Мотор: Harley-Davidson Night Rod; Yamaha FZ1N; Yamaha FZ8; Honda Hornet
Публикации: 443



« Отговор #28 -: януари 22, 2016, 08:27:46 »

Желая ти успех.
Притежаването на каска, яке и други атрибути е необходимо, но недостатъчно условие, че ще ги носиш, особено в горещо време. Много внимавай да не се подадеш на емоции и да показваш какъв си мъж. Когато започнеш да мислиш, че можеш да караш, тогава стават инцидентите. Знай, че си невидим на пътя!
Активен
evilution
ниво 5
*****
Активен Активен

Мотор: Suzuki
Публикации: 1862



« Отговор #29 -: януари 22, 2016, 12:06:38 »

Благодаря, колега за съвета и отделеното време. Другия колега който казва, че ще избивам комплекси и тем подобни и че ще карам по къс ръкав и къси гащи и ще се правя на готин пред мацките миии колега не съм съгласен с тебе. Още миналата година си купих каска втора ръка за малко над 200 лева на агв, кожено мотористко яке, ръкавици и ботуши. Взел съм го на сериозно и като водач съм сериозен и толерантен към другите. Знам, че да си моторист е голяма отговорност и съм готов да я поема.

А книжка имаш ли?
Активен
Страници: 1 [2] 3   Нагоре
Изпечатай
www.MotoForum.bgЗа ФорумаМнения, предложения, съветиТема: Съвети за избор на мотор

News - MotoZone

Отиди на:  



Страницата е създадена за 0.424 секунди с 20 запитвания.