Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.
Изгуби ли регистрационния е-мейл?

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията

www.MotoForum.bgКонцентратМото енциклопедия (Модератор: Terziev)Тема: Мнения/впечатления за ботуши и мото-боти
Страници: [1] 2   Надолу
Изпечатай
Автор Тема: Мнения/впечатления за ботуши и мото-боти  (Прочетена 9218 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
the Truth
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: ZX 11 / Busa
Публикации: 661


"Torque" rider! ;-)


« -: октомври 07, 2015, 21:36:34 »

Тъй като не открих "прясна" или отключена тема за тази важна част от мотоекипировката -реших да пусна нова,та ако се дублира -съжалявам,нека модераторите да я изтрият!


Решил съм да се оборудвам с нови "ботинки",и живо ме интересуват лични впечатления от този модел ботуши:
"Alpinestars SMX Plus" -


...конкретно ме интересува как се държат в дъжд,в горещо(36-40 градуса) и "студено"(10-15 градуса) време,и трябва ли да купувам един номер по-големи(по-принцип нося 43 1/2 -дали 44 номер ще ми станат?

п.п. Знам че са по-спортни от други модели на "А-старс",но по- ми е приоритет протекцията за сметка на удобството при ходене.
Ясно ми е и,че не са последен модел,но просто ми харесват затова съм се спрял на тях!
Прав ли съм да предполагам че 500-600 километра(с почивките) максимум дневно няма да са проблем за "стандартни" крака с този модел?

Предварително благодаря за инфото!  Very Happy
Активен
yavor20v
ниво 4
****
Неактивен Неактивен

Мотор: Z1000
Публикации: 452



Ел. поща
« Отговор #1 -: октомври 07, 2015, 21:59:17 »

Имам почти същите и първото ми каране с тях беше "УЖАСТ!!!"
Направо съжалих, че ги купих, обаче явно се разгазиха на следващото и след това абсолютно никакви ядове!Прал ме е дъжда веднъж, но не съм се сетил да видя дали са тотал, щото целия бех вир вОда общо взето  Smile Има една позиция на краката, като увиснат пръстите надолу, явно от някъде попада въздушна струя и има момент на облекчение в жегите  Very Happy завихря нещо и навлиза хлад.
Колкото до номера...мериш си ходилото и гледаш по таблицата на кой номер отговаряш, на мен ми съвпада, нося 44-45 в различните видове обувки, 45 ботуш ми заспа.
Активен
julie
ниво 1
*
Неактивен Неактивен

Публикации: 6


« Отговор #2 -: октомври 08, 2015, 08:39:32 »

Ако мога да съм полезна, макар че карам все градско, а не по 500 - 600 км наведнъж, за което се пита...  Very Happy
Накратко моите впечатления:
= разчитам на висока защита (не съм я тествала, пък и не държа да се налага  Very Happy);
= много удобни (но все пак да се има предвид, че карам и сноуборд и съм свикнала с "пазещи" ботуши);
= за нормално широко ходило, отговарят си на номера;
= пропускат вода през вентилационните отвори;
= за горещо време - поемат потта от краката, не са се вмирисали. Все пак няма как да очаква човек с такива ботуши да е като с гуменки, но и не запарват като гумени и недишащи ботуши.


С този модел съм от около 2 месеца и също ги избрах заради високото ниво защита. Приятел ме насочи към този клас не заради удобството, а заради протекцията - и съм му благодарна за това  Very Happy Обувките се оказаха много удобни (бях се подготвила психически да ходя като Робокоп), направо ми заспаха по краката, никъде не са ми стискали и правили проблем. С размер 37-38 взех 38 и са ми по мярка. За нормално широко ходило са - преди това пробвах аналогичен модел на Сиди, които обаче ми стискаха отстрани ходилото и се отказах от тях. Имат нещо като вътрешен "чорап" с дишаща мембрана, който уплътнява и се стяга с връзки - обаче не е подвижен и не се изважда (като при сноуборд обувките примерно). Гледам, че при най-вискоия им клас, Supertech R, вътрешният ботуш е подвижен, което е добре и за проветрението и подсушаването след употреба. Казах подсушаване... хвана ме един проливен дъжд, та оттам впечатленията, че през отворите за проветрение (виж на снимката, която си дал, над слайдера) преминава вода! Вярно, че винаги има и коли, които да ти метнат едно цунами отгоре, но се прибрах с мокри (мака и иначе топли) крака. После 2 дена ги бях оставила да съхнат на стайна температура, ако бяха с подвижен ботуш, щях доста по-бързо да ги изсуша, предполагам. При дъжд ще трябва да се носят с галоши/шушони/найлони, кой каквото си има за плуване  Very Happy
Още в магазина ги обух и на мотора - установих, че са по-високи от старите ми боти и отначало не винаги успявах да вкарам от втора на трета и от трета на четвърта предавка. С няколко карания улегнаха нещата, сега съм свикнала колко да натисна.
Какво още - машинката за ципа на ботушите завършва с велкро, което се залепя над ципа - т.е. като го лепнеш, няма да ти се смъкват циповете в движения. Мислени са ботушите, добре са направени, много съм доволна от тях. Имат и лек ток, което е голям плюс за дребни хора като мен. Само понякога таксиметровите шофьори ги заглеждат мрачно, може би си спомнят стълкновения с мотористи и правят някаква смътна връзка между обувките и огледалата си, не ги знам Surprised
Ако се сетиш за други въпроси - питай.
« Последна редакция: октомври 08, 2015, 08:45:14 последно от julie » Активен
the Truth
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: ZX 11 / Busa
Публикации: 661


"Torque" rider! ;-)


« Отговор #3 -: октомври 08, 2015, 10:51:11 »

Благодаря ви за бързите и изчерпателни мнения!
Помогнаха за окончателния избор!  Mad

Лек ден! Mad
Активен
Dr.Ago
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Suzuki SV 650
Публикации: 725


Не ме правете на идиот, аз сам ще се справя! ;)


Ел. поща
« Отговор #4 -: юни 17, 2016, 18:53:49 »

За да не започвам нова тема ще си задам питанката в тази. Оглеждам се да си взема до края на сезона ботуши в стил турист или спорт-турист. Примерно IXS Attack, или AKITO STEALTH, нещо подобно. Като цена - 200-300 лв, като посочените. Какво бихте ми препоръчали?
Активен
tweedle
http://www.bania-design.com
ниво 4
****
Неактивен Неактивен

Мотор: K5 600
Публикации: 297


Пропадалище


WWW Ел. поща
« Отговор #5 -: юни 18, 2016, 00:09:22 »

Не виждам смисъл в нещо без твърди протектори за глезените. В смисъл, че ако не ми пази глезена от счупване, единственото от което може да предпази повече от обикновена обувка е изгаряния или одрасквания от асфалта...
Активен
dirtlego
V-twinner
ниво 4
****
Неактивен Неактивен

Мотор: Harley-Davidson Night Rod; Yamaha FZ1N; Yamaha FZ8; Honda Hornet
Публикации: 449



« Отговор #6 -: юни 18, 2016, 08:48:49 »

tweedle е прав, протекцията е много важна, но и на вид аз лично трудно си намирам ботуши.
Харесвам Puma 450, Puma Brutale и Alpinestars CR-4, но не мога да намера моят номер. Останалото или не ми харесва или не ми е удобно. Явно аз съм с големи претенции.
Активен
evilution
ниво 5
*****
Активен Активен

Мотор: Suzuki
Публикации: 1849



« Отговор #7 -: юни 18, 2016, 09:25:39 »

За да не започвам нова тема ще си задам питанката в тази. Оглеждам се да си взема до края на сезона ботуши в стил турист или спорт-турист. Примерно IXS Attack, или AKITO STEALTH, нещо подобно. Като цена - 200-300 лв, като посочените. Какво бихте ми препоръчали?


Ползвах едни Акито, които за един сезон, сезон и половина се разпаднаха, буквално. Още на първата седмица почна да им се отлепва покритието отгоре на парцали, накрая им се отпра и подметката. Освен това, се бяха напукали като на хипопотам кожата на сухо, и се проветряваха отлично, ама почнаха да пускат вода като сандали.
Активен
Dr.Ago
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Suzuki SV 650
Публикации: 725


Не ме правете на идиот, аз сам ще се справя! ;)


Ел. поща
« Отговор #8 -: юни 18, 2016, 19:48:44 »

tweedle е прав, протекцията е много важна, но и на вид аз лично трудно си намирам ботуши.
Харесвам Puma 450, Puma Brutale и Alpinestars CR-4, но не мога да намера моят номер. Останалото или не ми харесва или не ми е удобно. Явно аз съм с големи претенции.
  И аз трудно си харесвам мотообувки - или ми изглеждат като рибарски ботуши, или прекаляват с катарамите и по-скоро приличат на кросови... Пък и 46-ти номер не е много често срещан  Smile бях си харесал някакви Gaerne, ама бяха около 600 лв - то нито якето ми, нито панталона ми са по толкова.  Surprised Но за протекцията сте прави, явно ще заделя по-голям бюджет за тях.
Активен
kitan
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: изтребител
Публикации: 3487



Ел. поща
« Отговор #9 -: юни 18, 2016, 21:45:06 »

  И аз трудно си харесвам мотообувки - или ми изглеждат като рибарски ботуши, или прекаляват с катарамите и по-скоро приличат на кросови... Пък и 46-ти номер не е много често срещан  Smile бях си харесал някакви Gaerne, ама бяха около 600 лв - то нито якето ми, нито панталона ми са по толкова.  Surprised Но за протекцията сте прави, явно ще заделя по-голям бюджет за тях.
между 300 и 400 лева има доста кадърни модели
Активен
VRSC Fan
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Yamaha FZ6N
Публикации: 913


Fly or Die


Ел. поща
« Отговор #10 -: юни 19, 2016, 13:16:23 »

Да попитам и аз тука,вместо да отварям нова тема..
Някой да има преки впечатления от Alpinestars Mille



Активен
radko87
ниво 1
*
Неактивен Неактивен

Мотор: Yamaha XJ6n '11
Публикации: 45


Ел. поща
« Отговор #11 -: юни 19, 2016, 14:37:27 »

Предполагам си гледал ревюто на ревзила за тези боти https://www.youtube.com/watch?v=dkAhuU2vrPs

Аз лично, боти не бих си купил повече. В началото на годината се чудех и маех и в крана сметка си купих боти  Sidi Apex . Виках си, че няма да карам по патъци/маратонки и плажни чехли и ще ги ползвам винаги.  След малко ползване осъзнах и недостатъците им: комфорта при ходене е приличен, но не върви да са ти цял ден на краката (освен ако не караш).А ако ще ги ползвам само извън града, то май щеше да е по-добре да бях взел ботуши. След един ден в офиса в тях си мечтая да ги сваля. В движение се проветряват много добре и са супер (имат си вентилация).
След това си викам, бе те са ок тия боти, ама аз искам нещо за в града. Да не е необходимо да се преобувам на работа. Да мога да ида на кино с мотора и да се кача по стълбите без да изглеждам като батман/робокоп или скиор. С повече проветрение, по-нормално да изглеждат и да са комфортни и за ходене. Вех си тези . Супер са. Като се кача на мотора през тях минава тонове въздух. Удобни и мега комфортни ..... само недай си боже да ми трябва протекция, че тогава нещата ще загрубеят. Те са си реално едни яко оскъпени кецове със спорни защитни свойства.

Стигнах до следния извод за себе си от лимитирания си опит.
Ботите, които могат да предоставят високо ниво на защита имат почти всички недостатъци на ботуши и прекалено малко плюсове, че да си оправдаят цената.

От сега нататък при покупка на мото екипировка ще имам 1 приоритет и няма да се мъча да търся един артикул, който да може 2 неща.То май стана Комфорт, Визия, Проекция .... избери 2.
Активен
yavor20v
ниво 4
****
Неактивен Неактивен

Мотор: Z1000
Публикации: 452



Ел. поща
« Отговор #12 -: юни 19, 2016, 14:59:52 »

Не виждам смисъл в нещо без твърди протектори за глезените. В смисъл, че ако не ми пази глезена от счупване, единственото от което може да предпази повече от обикновена обувка е изгаряния или одрасквания от асфалта...
Недей да си мислиш, че глезените са предпазени с каквито и да било ботуши  Very Happy
моторът на братовчед ми му мина през глезена (удря един камшик,той го овладява без да се пребие, обаче левия крак минава под задната гума) и същия ботуш като от снимката по-нагоре се разпра, а след тва се наложи баща ми да му завърти неколко "рапидки" в счупените кости....
Активен
бат Ицо
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: V-Strom, X-Max ex: Transalp, CB750F2, няколко 251, 250 и Simson Schwalbe
Публикации: 1170


пастафариански моТурист


« Отговор #13 -: юни 21, 2016, 20:10:15 »

Аз на REV'IT http://www.revzilla.com/motorcycle/revit-scout-h2o-boots съм им фeн. Този модел го чакам вече 4 месеца, да сменя старите. Стария модел е много удобен за туристи. Този е същия, сам аутфита му е сменен.

« Последна редакция: юни 21, 2016, 20:19:37 последно от бат Ицо » Активен
Rossen_Bossen
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: RST1000 Futura
Публикации: 2827



« Отговор #14 -: юни 21, 2016, 20:20:53 »

Недей да си мислиш, че глезените са предпазени с каквито и да било ботуши  Very Happy
моторът на братовчед ми му мина през глезена (удря един камшик,той го овладява без да се пребие, обаче левия крак минава под задната гума) и същия ботуш като от снимката по-нагоре се разпра, а след тва се наложи баща ми да му завърти неколко "рапидки" в счупените кости....


Да бе. Така е. Ама... Имам Sidi Vertigo Corsa, модел с "втора става". VFR750, 230кг. Падна ми по такъв малоумен начина на крака, че само левия капак ме боцна по крачето. бЪш на глезенчето. 430 долара мигом се изплатиха. Дори и болка нямаше. Ботуши без "втора става" за мен са безсмислени...
Активен
Страници: [1] 2   Нагоре
Изпечатай
www.MotoForum.bgКонцентратМото енциклопедия (Модератор: Terziev)Тема: Мнения/впечатления за ботуши и мото-боти

News - MotoZone

Отиди на:  



Страницата е създадена за 0.23 секунди с 20 запитвания.