Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.
Изгуби ли регистрационния е-мейл?

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията

www.MotoForum.bgКонцентратРемонт, тунинг, въпроси, моточасти и аксесоариНагледно - DIY (Модератори: KokoVmaxa, kawa_maniak89, pechoto)Тема: Универсално Захранващо Устройство за Мотоциклети Лодки Кемпери и Автомобили
Страници: 1 [2]   Надолу
Изпечатай
Автор Тема: Универсално Захранващо Устройство за Мотоциклети Лодки Кемпери и Автомобили  (Прочетена 11609 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
forest
ниво 4
****
Неактивен Неактивен

Мотор: BMW R1200GS
Публикации: 328


Гат каръм псуам пешеодците а гат одя пеш шафьорите


Ел. поща
« Отговор #15 -: януари 25, 2014, 12:27:57 »

Даването на ток на мотоциклет е много опасно и вредно,защото има вероятност да изгори реле-регулатора или компютъра.Винаги палете със зареден акумулатор.Ако върти и не пали по добре да го бутнете отколкото да му давате ток.
Това е вярно само ако давате ток от друг работещ мотоциклет и особено от работещ автомобил.

Нека да разбулим малко мистерии, за да не объркваме хората повече:
Колеги, реле-регулаторите на колите и моторите никога няма да изгорят поради причината, че подавате захранване за запалване на друг мотор или автомобил при работещ или не двигател. Има голяма вероятност да изгори диодният блок (изправителя) и то само на генераторите които са с възбудителна намотка в ротора (някои мотори и почти всички коли).
Решение - Подавайте си колкото искате ток за запалване на друг мотор или автомобил само при загасен двигател, след това си запалете двигателя и дозаредете акумулатора си.

Пояснение - ако мотора е с генератор с ротор постоянен магнит и реле-регулатора му е читав, няма никаква опастност да подава ток на друг мотор дори и при работещ двигател, защото тока на генератора му е ограничен конструктивно от самият генератор, следователно няма как да протече много по голям ток през диодният му блок (който е част от реле-регулатора му) и да го изгори защото няма от къде да се вземе този ток. Докато при генераторите с възбудителна намотка в ротора диодният блок е отделно от реле-регулатора и има голяма вероятност да изгори при подаване ток на друг мотор при работещ двигател.
Активен
Tuti
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Yamaha R1
Публикации: 4499



« Отговор #16 -: февруари 06, 2014, 08:07:24 »

Даването на ток на мотоциклет е много опасно и вредно,защото има вероятност да изгори реле-регулатора или компютъра.Винаги палете със зареден акумулатор.Ако върти и не пали по добре да го бутнете отколкото да му давате ток.
И на колегата проводниците от генератора са му присъединени с лустър клема,препоръчвам да си ги запои с поялника да има добра връзка-ще му зарежда по - добре мотора,хайде успех Smile


Сериозно, никога не ми е идвало на ум да си бутам мотора, ако му е паднал акумулатора  Surprised

Искаш ли да ти дам Ямахата с паднал акумулатор, например да е около 10 волта, да го буташ ако искаш да Пловдив да видя дали ще запали.....
Аиде ограмотете се технически и тогава давайте безплатни съвети, кое се мери във Волтове, кое в Ампери и кое във Ватове.
 Very Happy
« Последна редакция: февруари 06, 2014, 08:11:16 последно от Tuti » Активен
mendi
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Honda XL 500 R - бивш; Yamaha TT 600 S - бивш; Suzuki DR-Z 400; Yamaha TDM 850
Публикации: 1044


Ел. поща
« Отговор #17 -: февруари 06, 2014, 10:55:47 »

Малко тъп въпрос ама:
Защо трябва да си купуваш такова захранване за 220 лева, като читав мотоциклетен акумулатор е на половината пари?
Активен
Esper
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Yamaha XVS650 DragStar; CH Racing WXE 125 4T; Suzuki DR650 SP46
Публикации: 1363


7183168
Ел. поща
« Отговор #18 -: февруари 06, 2014, 12:27:55 »

Към авторът на темата - от където и да се погледне тя, това си е чиста реклама, при това нескопосано пробутана.
Което за мен няма особено значение, обаче си има правила за рекламиране на продукти, които след като са правила се спазват!
Е след като си го пуснал не като реклама да ти кажа, че за тази цена устройството е безмислица.
За още малко повече над тази цена може да си купиш фабричен LiPo акумулатор!
За доста по-ниска от нея можеш да си купиш конвенционален гелов акумулатор.
И двата случая тотално обезсмислят тази джаджа за домашно ползване.
За всеки, който има проблем с акумулатора си е по-изгодно и по-практично да си купи нов вместо да носи със себе си това.
Активен
Grobarq
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Vърховен Транспортер и... червен...
Публикации: 4806


Толкова бавно,че да те видят!


Ел. поща
« Отговор #19 -: февруари 06, 2014, 15:31:03 »

Нямам идея какво искаш да кажеш. А за моторите имам 3 и си ги редувам според нуждите ми!

Колегата ти го е казал по-ясно:

Към авторът на темата - от където и да се погледне тя, това си е чиста реклама, при това нескопосано пробутана.
Което за мен няма особено значение, обаче си има правила за рекламиране на продукти, които след като са правила се спазват!
Е след като си го пуснал не като реклама да ти кажа, че за тази цена устройството е безмислица.
За още малко повече над тази цена може да си купиш фабричен LiPo акумулатор!
За доста по-ниска от нея можеш да си купиш конвенционален гелов акумулатор.
И двата случая тотално обезсмислят тази джаджа за домашно ползване.
За всеки, който има проблем с акумулатора си е по-изгодно и по-практично да си купи нов вместо да носи със себе си това.


Както и този колега:
Малко тъп въпрос ама:
Защо трябва да си купуваш такова захранване за 220 лева, като читав мотоциклетен акумулатор е на половината пари?

Мен слабо ме интересува,че ти си си поръчал 10 бройки и да ни пускаш тук някаква глупаво измислена реклама!И да повтаряш едно и също през няколко дни.На малоумни ли ти приличаме та да ни го повтаряш???
Да си мислел преди и да си си събирал клиенти.
Да някои мотори трудно се палят на бутане,а и самото бутане си има малка цака Very Happy Аз самия съм успявал само 2-3 пъти  Smile Щото съм и тежък и е по добре аз да бутам мотора с някой друг върху него...То зависи и от мотора и от акумулатора колко е паднал...
Но не виждам смисъл от този уред освен ако не съм сервиз.
Затова не пали ли-зареждаш.Не се зарежда скапал се е-купуваш нов 80-100лв.
Активен
JOHNY
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Yamaha Road Star 1700XV
Публикации: 1028


http://alltimecams.com


« Отговор #20 -: февруари 06, 2014, 18:59:12 »

За мен не е безмислица, затова и си купихме такива. А и реклама не, е защото не съм търговец, просто поръчах повече от колкото ми трябват защото смятам че е много полезно нещо а и Китайците не дават единични бройки!

Още в първия пост ти написах, че не е това начина за реклама.
Както искаш възприемай себе си, но целите ти тук основно са две:
1. Да популяризираш този продукт
2. Да продадеш излишните ти бройки.
Събрани двете в едно са чисто и просто търговия.
И не става въпрос дали това пречи на някого или нещо... Правилата трябва да са еднакви за всички и да се уважаваме помежду си. Точно това липсва в твоята тема и е редно или да бъде публикувана правилно и заплатена или изтрита.
И преди да ми отговориш ще ти кажа, че ако всеки от нас публикува за нещо, което не му е нужно, то няма смисъл от форум - ще си бърборим в "продавалник".

И по темата... Имам "вълшебно зарядно" на еди коя си фирма (за да не е реклама), което съживява и полуумрели акумулатори. Струва по-малко от твоя "ненужен" продукт, а работи чудесно.
Вярно е и това, че за много по-малко пари човек може да си вземе нов акумулатор.
И да ти кажа - за близо 20 години заигравка с автомобили, авточасти и прочее - не съм срещал акумулатор, който да си отиде просто ей така - внезапно, неприятно и поучително. Е, може би тези, които искат да не си купуват нов биха проявили интерес, но от друга страна от скъсан джоб да извадиш пачка с пари е още по-трудно.

P.S. НЕ възприемай репликата ми като заяждане, завист, злоба или нещо от сорта. Чисто приятелски те съветвам - за да те уважават другите трябва и ти да демонстрираш уважение към тях. А по една или друга причина "по-човеците" тук не оцеляват дълго.
Активен
Grobarq
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Vърховен Транспортер и... червен...
Публикации: 4806


Толкова бавно,че да те видят!


Ел. поща
« Отговор #21 -: февруари 06, 2014, 22:15:32 »

Още в първия пост ти написах, че не е това начина за реклама.
Както искаш възприемай себе си, но целите ти тук основно са две:
1. Да популяризираш този продукт
2. Да продадеш излишните ти бройки.
Събрани двете в едно са чисто и просто търговия.
И не става въпрос дали това пречи на някого или нещо... Правилата трябва да са еднакви за всички и да се уважаваме помежду си. Точно това липсва в твоята тема и е редно или да бъде публикувана правилно и заплатена или изтрита.


 Mad
Активен
simson4o_94
ниво 4
****
Неактивен Неактивен

Мотор: Балкан 250 М2, Балкан 50 МК-3 - 3бр. Балкан 50 МПМ, Рига 13, ČZ 350 472.6, MZ ETZ 150, Simson SR2 E
Публикации: 381



Ел. поща
« Отговор #22 -: февруари 07, 2014, 03:27:46 »

От цялата работа ме притеснява едно нещо. Нека изключим фактите, че това е реклама и че мен не ме засяга по никакъв начин, тъй като моите мотори се стартират чрез манивела. Това устройство се използва за трудно палещи мотори, нали? Моето лично мнение е, че ако моторът ти пали трудно ще го оправиш, ако не ще го закараш при механик, ако не ще го продадеш, ако не по-добре да го бутнеш от някой мост, от колкото да извършваш тоя ритуал преди всяко каране Surprised
Активен
Страници: 1 [2]   Нагоре
Изпечатай
www.MotoForum.bgКонцентратРемонт, тунинг, въпроси, моточасти и аксесоариНагледно - DIY (Модератори: KokoVmaxa, kawa_maniak89, pechoto)Тема: Универсално Захранващо Устройство за Мотоциклети Лодки Кемпери и Автомобили

News - MotoZone

Отиди на:  



Страницата е създадена за 0.296 секунди с 21 запитвания.