Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.
Изгуби ли регистрационния е-мейл?

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията

www.MotoForum.bgКонцентратРемонт, тунинг, въпроси, моточасти и аксесоариНагледно - DIY (Модератори: KokoVmaxa, kawa_maniak89, pechoto)Тема: Универсално Захранващо Устройство за Мотоциклети Лодки Кемпери и Автомобили
Страници: [1] 2   Надолу
Изпечатай
Автор Тема: Универсално Захранващо Устройство за Мотоциклети Лодки Кемпери и Автомобили  (Прочетена 13518 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
ves1
ниво 1
*
Неактивен Неактивен

Публикации: 8



« -: януари 22, 2014, 21:54:59 »

Най-после намерих решение за трудно палещи мотори. Изгледайте го, интересно е!



Активен
JOHNY
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Yamaha Road Star 1700XV
Публикации: 1074


http://alltimecams.com


« Отговор #1 -: януари 22, 2014, 22:11:34 »

Интересно?
Приятелю, направи си реклама като хората, а не по този начин. Нищо лично!
Активен
mendi
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Honda XL 500 R - бивш; Yamaha TT 600 S - бивш; Suzuki DR-Z 400; Yamaha TDM - бивш; BETA 350
Публикации: 1078


Ел. поща
« Отговор #2 -: януари 23, 2014, 12:00:35 »

ИИИ!!! Кажи честрно...
Едно устройство дето да захранва и мотори и лодки? Не че нещо ама за мотоциклетен акумулатор който е в порядъка на 6 - 12Ah токове над 700 - 1000mА са вредни, докато на една лодка, чийто акумилатори са с капацитет стотици ампер-часа това зарядно е меко казано смешно. Все едно да се опитваш да стартираш двигател с батерийка тип ААА.

ПП. Знам че си продавате боклуците (ННО клетки, устройства за спестяване на гориво и тн...) на всякакви баламурници, ама имайте малко уважение - технически форум е това, пък било и за мотористи...
Активен
Malkier
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Оранжев
Публикации: 555


Long Live the Blades!


« Отговор #3 -: януари 23, 2014, 13:38:13 »

Рекламките, дето зачестиха под предлога "Знаете ли на какво попаднах" започват вече да стават досадни. Бъдете креативни и измислете нещо по-оригинално. Да не говорим за правописа в клипа - последно Starter ли предлагате или Staster?
Активен
ves1
ниво 1
*
Неактивен Неактивен

Публикации: 8



« Отговор #4 -: януари 23, 2014, 13:59:22 »

ИИИ!!! Кажи честрно...
Едно устройство дето да захранва и мотори и лодки? Не че нещо ама за мотоциклетен акумулатор който е в порядъка на 6 - 12Ah токове над 700 - 1000mА са вредни, докато на една лодка, чийто акумилатори са с капацитет стотици ампер-часа това зарядно е меко казано смешно. Все едно да се опитваш да стартираш двигател с батерийка тип ААА.

ПП. Знам че си продавате боклуците (ННО клетки, устройства за спестяване на гориво и тн...) на всякакви баламурници, ама имайте малко уважение - технически форум е това, пък било и за мотористи...
Колега, не разбрах каква е целта на заядливия тон? Всеки има право да мисли каквото си иска, но да обиждаш хората които ползват такива батерии защото нямаш възможност да си го позволиш. Струва ми се неразумно.
Ако проявиш малко разбиране мога да обясня по подробно.
А между другото никъде не се споменава че можеш да запалиш корабен двигател.
На клипчето ясно се вижда че стартера на мотора консумира 100 Ампера а не 1000мА. И то в продължение на 2 минути. И всеки който е поне малко технически подготвен може сам да прецени какво означава това.
Активен
mendi
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Honda XL 500 R - бивш; Yamaha TT 600 S - бивш; Suzuki DR-Z 400; Yamaha TDM - бивш; BETA 350
Публикации: 1078


Ел. поща
« Отговор #5 -: януари 23, 2014, 15:27:35 »

Извинявам се ако съм излязал извън рамките на добрия тон
Все пак "стартерните колички" са отдавна известни, а сме ставали свидетели на какви ли не рекламни провокации
Активен
ves1
ниво 1
*
Неактивен Неактивен

Публикации: 8



« Отговор #6 -: януари 23, 2014, 16:34:03 »

Да, това наистина работи като "стартерна количка" само където размера му е като 2 цигарени кутии и при мен си намери постоянно място в чантичката под фара.
А колкото до "рекламата" не мисля, че е лошо да се похваля какво съм си купил, и да споделя нещо което поне на мен, винаги (от 16-17 години) много ми е липсвало.
Активен
mendi
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Honda XL 500 R - бивш; Yamaha TT 600 S - бивш; Suzuki DR-Z 400; Yamaha TDM - бивш; BETA 350
Публикации: 1078


Ел. поща
« Отговор #7 -: януари 23, 2014, 22:22:51 »

E, щом темата е пусната с цел хвалене - честита придобивка!
Все пак колко му е максималния ток?
Активен
forest
ниво 4
****
Неактивен Неактивен

Мотор: BMW R1200GS
Публикации: 326


Гат каръм псуам пешеодците а гат одя пеш шафьорите


Ел. поща
« Отговор #8 -: януари 23, 2014, 23:55:02 »

Колега ves1, честито за придобивката!

Да предположим, че всичко е истинско на клипчето, аз лично бих се замислил само за лична употреба да нося подобно устройство с мен, виж като полезен инвентар за круиз от няколко мотора е задължително.

Въпросите ми са:
- ако остане подсъединен на местото на акумулатора (защото последният се е скапал тотално) как ще се държи тогава?
- какъв е капацитета му (по въртенето на хондата съдя че е около 15Ah) и колко време трябва да се зарежда според различните източници?
- за осветление като преносна лампа става ли, а за захранване на компресор и др.?
- най-важното цената? 
Активен
ves1
ниво 1
*
Неактивен Неактивен

Публикации: 8



« Отговор #9 -: януари 24, 2014, 16:03:21 »

Благодаря за поздравите!
Както всичко китайско първо беше обявено че капацитета на батерията е 18А/ч, но се оказа че е точно 13600мА/ч.
Максималния ток на разряд е 200 ампера продължително, и 400А за не повече от 3 секунди. Като тези ограничения идват прединмо от кабелите и конекторите.
Зареждането става през отделен извод, за няколко часа, а не през кабелите за стартиране. За това Китайците препоръчват щом запали двигателя да се откачат щипките, тоест не може да се кара вместо обикновен акумулатор. По старите подобни устройства са с  Li-ion батерия и за тях пише моментално да се откачи от запалилия двигател поради опасност от експлозия. За разлика от тях моето е с LiFePo4 батерия която е абсолютно стабилна и десетки пъти по издръжлива от литиево йонната. Поне за сега е най-свястното нещо за съхранение на енергия.
С него може да се захранват всички Лаптопи, Таблети, Телефони и всякакви консуматори, А вградения му диоден фенер според мен може да свети почти безкрайно. За сега съм го тествал 10-11 часа без да се отрази на индикатора за зареждане.
Ето снимки, не много добри!





За цената мога да кажа, че хич не е малка. Тъй като се събрахме няколко човека и ги поръчахме накуп излязаха точно по 219лв. С транспорта, ДДС, мито, и всички други шибани таксички.
Активен
glatka
ниво 3
***
Неактивен Неактивен

Мотор: suzuki 850 GS
Публикации: 205


offroad Пловдив


« Отговор #10 -: януари 24, 2014, 16:26:02 »

Явно  ves 1 бърка форумите с продавалника, където продава същото за 250лв. Въпрос на време е И В ТОЗИ ФОРУМ да се заличи темата, като безплатна реклама(сергия).
Активен
Malkier
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Оранжев
Публикации: 555


Long Live the Blades!


« Отговор #11 -: януари 24, 2014, 16:30:43 »

Лоши рокИри такива! Развалихте му алъш-вериша на човечеца Smile
Активен
ves1
ниво 1
*
Неактивен Неактивен

Публикации: 8



« Отговор #12 -: януари 24, 2014, 18:20:04 »

Просто един от желаещите не можа да събере 220 лева, и за това е пуснато и в продавалник.
Активен
rumen_yamaha.666
ниво 1
*
Неактивен Неактивен

Публикации: 4


223755336
Ел. поща
« Отговор #13 -: януари 24, 2014, 19:40:46 »

Даването на ток на мотоциклет е много опасно и вредно,защото има вероятност да изгори реле-регулатора или компютъра.Винаги палете със зареден акумулатор.Ако върти и не пали по добре да го бутнете отколкото да му давате ток.
И на колегата проводниците от генератора са му присъединени с лустър клема,препоръчвам да си ги запои с поялника да има добра връзка-ще му зарежда по - добре мотора,хайде успех Smile
Активен
ves1
ниво 1
*
Неактивен Неактивен

Публикации: 8



« Отговор #14 -: януари 25, 2014, 12:34:13 »

Даването на ток на мотоциклет е много опасно и вредно,защото има вероятност да изгори реле-регулатора или компютъра.
Това е вярно само ако давате ток от друг работещ мотоциклет и особено от работещ автомобил.
А колкото до лустер клемата, е сложена за механична здравина на връзката, тъй като оригиналните проводници са много тънки и винаги прегряват. НЕ веднъж се е случвало да прекъсват в движение. От както е в този вид мотора няма проблеми с зареждането!
Активен
Страници: [1] 2   Нагоре
Изпечатай
www.MotoForum.bgКонцентратРемонт, тунинг, въпроси, моточасти и аксесоариНагледно - DIY (Модератори: KokoVmaxa, kawa_maniak89, pechoto)Тема: Универсално Захранващо Устройство за Мотоциклети Лодки Кемпери и Автомобили

Отиди на:  

WebMoto.bg - борса за мотори, части, аксесоари, екипировка, гуми



Страницата е създадена за 0.101 секунди с 21 запитвания.