Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.
Изгуби ли регистрационния е-мейл?

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията

www.MotoForum.bgКонцентратМото енциклопедия (Модератор: Terziev)Тема: Street Strategies на български - статия
Страници: 1 2 3 [4]   Надолу
Изпечатай
Автор Тема: Street Strategies на български - статия  (Прочетена 38587 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
Щирлиц
a
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Suzuki GSX 750 ES
Публикации: 502


474431036
« Отговор #45 -: юни 22, 2008, 17:57:33 »

И още нещо бих искал да допълня към съветите, макар и да не съм професионалист.

Трениран човек на мотора предполагам, че ще може навреме да види опасността, и да реагира адекватно, за всяка опасност - различно. ... Но има случаи, когато опасността е такава, че е по-добре да не се реагира. Представете си, карате по хууубав асфалтиран път, завоите се нижат сладко, сладко, няма коли наоколо, птичките пеят... Наслаждаваш се на природата, и мъркането на двигателя, което за миг нарушава спокойствието на дивите обитатели наоколо, и изведнъж... нещо излита от близкия храст, и се прасва фатално върху слюдата на мотора, или на каската... На мен ми се случи, и първата ми реакция щеше да бъде инстинктивна, ако не ме беше хванало шубето навреме. Беше врабче, което най-вероятно е ровило за семенца близо до пътя, и шума на мотора го е стреснало. То в опита си да избяга от мотора - литва над пътното платно, защото това му е единствения път за отстъпление... И естествено не успя да избяга от удара на извитата като щит слюда. ... Беше в лек завой, и въпреки, че ми стана жал за птичето, можеше и аз да си прасна мотора в някое дърво за няма нищо. ... Не че е станало кой-знае колко страшно нещо де. Ще си каже човек - тоя пък го е шубе от врабчетата... Не. Просто се стреснах така отведнъж - нямаше никакви опасности по пътя, пък блъснах нещо...

Та тренирането на нервите кой както може да си ги тренира. Аз тренирам с кибрит. Идеята е да използваш само една ръка, без да слагаш кибрита на маса или да го подпираш някъде - да извадиш клечка от него, и да я запалиш. ;о))) А ако на някого му се стори прекалено лесно - нека пробва същото, ама без палеца си.  Smile
Активен
жоро георгиев
ниво 1
*
Неактивен Неактивен

Мотор: Honda xl600 Transalp
Публикации: 24


Ел. поща
« Отговор #46 -: юни 24, 2009, 23:43:14 »

Още един полезен материал.Евала на такива дето хвърлят труд(и нерви),за да може новаци като мен да научат нещо и да не си разбият главата още с първото качване върху мотора. rulez1 rulez1 rulez1 rulez1
Активен
madmax1
макс
ниво 3
***
Неактивен Неактивен

Мотор: най-обикновен XX
Публикации: 137



« Отговор #47 -: юни 25, 2009, 19:57:31 »

поздравления и от мен !!!

уж винаги си знаем, че трябва да се внимава и че релсите са хлъзгави и че има пясък и кал и огледалата не покриват всичко ...ноооо ......
още едно напомняне никога не е излишно а и ако и за автомобилите се раздава ....
 Very Happy
Активен
p0p0v
ниво 1
*
Неактивен Неактивен

Мотор: Honda Hornet
Публикации: 2



« Отговор #48 -: август 07, 2011, 14:55:52 »

  Венци,

Огромни благодарсности за положения труд и отделеното време.
Страхотен материал !

 Mad
Активен
madmax1
макс
ниво 3
***
Неактивен Неактивен

Мотор: най-обикновен XX
Публикации: 137



« Отговор #49 -: септември 05, 2011, 15:18:18 »

Поздравления ВЕНЦИ!!!

Това е нужно не само на нас, но и на тези с автомобилите!

Предложението ми е към ръководствата на клубовете!

 Нека този превод да бъде отпечатан на хартия (в джобен формат). Може и на копир. Да се раздадат по няколко екземпляра на всички членове и привърженици, едно копие за лична употреба. А ДРУГИТЕ ДА ГИ РАЗДАВАТ ВМЕСТО НАРИЦАНИЕ НА ТЕЗИ УЧАСТНИЦИ В ДВИЖЕНИЕТО, КОИТО СА ИЗЛОЖИЛИ НА ОПАСТНОСТ НЯКОЙ МОТОРИСТ!!!



Аз лично, а вървам, че и всички останали, на ден изпадаме в тдудни ситуации доста често! Вместо да чупим огледалата на колите или да ги ругаем на роднини, можем да им подхвърляме по едно копие през отворения прозорец. И дано поне половината от тях да си вземат поука.

И аз съм от тези които смятат, че ако моториста не се погрижи сам за собствената си безопастност, няма кой друг да го направи. Но ако поне половината от лошите шофьори започнат да приемат моторите като равноправни участници в движението, жервите на пътя ще са много по-малко!!!

Тази идея ми хрумна инпулсивно докато четох книгата и веднага я споделих с вас. Приемам критики. А и може идеята да се доразвие....   Very Happy



имаме си хубава поговорка ... помогни си сам за да ти помогне и Господ ...
не мога да давам генерални заклучения но си мисля, че все повече са "нормалните" шофиори които пьрво мислят после действат Smile
Активен
born_to_ride
ниво 2
**
Неактивен Неактивен

Мотор: Kawasaki
Публикации: 52


« Отговор #50 -: септември 22, 2011, 22:22:02 »

Венци, благодаря.
Активен
Dilyan
ниво 1
*
Неактивен Неактивен

Мотор: Honda cbr 600 f4i
Публикации: 8


Ел. поща
« Отговор #51 -: октомври 22, 2011, 21:17:31 »

 rulez1 rulez1 rulez1 Mad Mad Mad
Активен
westice
ниво 1
*
Неактивен Неактивен

Мотор: Yamaha Virago XV 250
Публикации: 43



Ел. поща
« Отговор #52 -: март 25, 2012, 07:17:52 »

 Embarassed Mad Браво колега. Аз като начинаещ шофьор мисля да я прочета внимателно. Поздравления за работата. Знам какво е да положиш толкова труд.  Very Happy
Активен
Lqnkata
ниво 3
***
Неактивен Неактивен

Мотор: Suzuki Bandit 400 VC-ex, Ducati Monster S4
Публикации: 114



« Отговор #53 -: февруари 09, 2013, 18:01:35 »

Благодарности и от мен. Независимо колко са си мисли, че може да управлява мотоциклет, всеки съвет е добре дошъл. ;)
Активен
rusikk
ниво 1
*
Неактивен Неактивен

Мотор: Honda CB600F9
Публикации: 23



« Отговор #54 -: март 09, 2013, 11:45:42 »

Благодарности и от мен за труда ти
Активен
ivosid
ниво 1
*
Неактивен Неактивен

Мотор: Все още нямам...
Публикации: 7


Който следва стадото,върви след задници


Ел. поща
« Отговор #55 -: февруари 23, 2015, 15:18:28 »

Благодаря,много! Ще я кача на телефона за да е винаги с мен. rulez2
Активен
sam_g
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Honda VFR 800 V-tec, (ABS, 2006); Ex: Honda CB600F - Hornet '01
Публикации: 629


V-я си FR-а


« Отговор #56 -: февруари 23, 2015, 15:28:07 »

То се е видяло,че и март ще е шашав месец и условията за каране ще са променливи, та викам си- я през това време да подготвим машината и "машиниста" за идния мотосезон.Налазвам четивото, прехвърлих първите страници, написано/преведено е увлекателно, че и картинки има, хахахаха. Свалям на телефона и изказвам най- сърдечни благодарности на бат' Венци за 3-месечния, доброволен труд!!!
Активен
Atanasko
ниво 1
*
Неактивен Неактивен

Мотор: Honda CBR F3
Публикации: 19


Поздравявайте бе хора !


« Отговор #57 -: август 25, 2015, 14:29:59 »

Браво ! Супер е всичко - и информацията и хипотезите и превода !!
Разпечатвам веднага Smile)
Благодарско !
Активен
Страници: 1 2 3 [4]   Нагоре
Изпечатай
www.MotoForum.bgКонцентратМото енциклопедия (Модератор: Terziev)Тема: Street Strategies на български - статия

Отиди на:  

WebMoto.bg - борса за мотори, части, аксесоари, екипировка, гуми



Страницата е създадена за 0.08 секунди с 20 запитвания.