Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.
Изгуби ли регистрационния е-мейл?

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията

www.MotoForum.bgСтилШосейни - суперспорт/спорт/турист (Модератор: zlati)Тема: ЗА СОБСТВЕНИЦИТЕ НА ХОНДА ХОРНЕТ
Страници: 1 ... 104 105 [106] 107 108 109   Надолу
Изпечатай
Автор Тема: ЗА СОБСТВЕНИЦИТЕ НА ХОНДА ХОРНЕТ  (Прочетена 190612 пъти)
0 Членове и 2 Гости преглежда(т) тази тема.
Aleks.zh
ниво 1
*
Неактивен Неактивен

Мотор: Honda Hornet 600 2003г.
Публикации: 26


Ел. поща
« Отговор #1575 -: май 05, 2018, 01:14:01 »

Веенето - като веене си ми харесва, нали както казахте, ако ще ме е страх от вятъра и веенето, що съм се качил на мотор и е доста правилно. За мен по-скоро ми е интересно при другите мотори какво е чувството и усещането, защото нямам опит с тоя род машини. Другият въпрос е има ли и разлика с другите мотори, когато возиш някого - относно вятъра пак. На мен хорнета си ми харесва много, може да е и въпрос на свикване - идея нямам.
Активен
apollo11
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: TDM (900)
Публикации: 2785



Ел. поща
« Отговор #1576 -: май 05, 2018, 03:18:03 »

Разлика винаги има..с един и същ пасажер на гол и облечен мотор, разликата идва от завихрянето между двете каски..
Засега в полза на голия, но и аз нямам много опит с различни облечени мотори.
Активен
kitan
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: изтребител
Публикации: 3989



Ел. поща
« Отговор #1577 -: май 05, 2018, 04:14:35 »

аз пък нямам опит като пасажер Smile Smile Smile Smile :-)не искам и да имам

ама моторите със спойлери са доста видове и защитата от вятъра е различна при тях
някои просто си не искат пасажери,мъка е и за тях и за теб
на други само на пасажерите
на трети е удобно на всички
4,5,6...просто не ме интересуват

на голите мотори,ти си по-изправен и събираш целия вятър,та тоя отзад се крие зад теб
на пистовите като залегнеш,тоя от зад да са му здрави дрехите,щото събира целия вятър

ама за всички със спойлери-200 не е скорост с която да те притеснява вятъра

сам си направи сметката
с хаябусата минаване на Петрохан,края на ноември на 2 градуса,дъжд и мъгла,нагоре кожено яке и тениска с дълъг ръкав-никакъв проблем,от към студ

с ФЗ6 минаване Петрохан около полунощ,средата на август месец.същото яке и тениска с къс ръкав...спиране на всеки 30-40км,да се стоплим малко.другия мотор ЦБ500 със малка слюда,същото състояние.

с ФЗ6 ноща,ако не съм се екипирал добре,напарво загивам от студ
с гсхр ако не ми е студено,докато стоя до мотора,не ми е студено и да го карам така

да не решиш,че те навивам,да си купиш пистарка,аз самия предпочитам голия мотор...ама си е студ с него
Активен
Plamen_Shopov
Пламен Шопов
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Honda Hornet 919 03'/Honda Hornet 600 01'/Honda SLR 650/ИЖ Планета 5 06'
Публикации: 2890


И дай вам Бог, того вдвойне, чего желаете вы мне


« Отговор #1578 -: май 05, 2018, 07:44:47 »

Спорт турист като Бусата има наистина добра защита. Аз правя голяма разлика от CBR F4 и малкия Хорнет. Тъй като и двата мотора ги имах по едно и също време и тогава карах по цяла зима стига да няма сняг.
На Ф4-ката просто измръзвах в пъти по-малко. В същото време и със същата екипировка на Хорнета умирах от студ и ми текваше сопола след няколко километра.
Разликата е от земята до небето, но и аз предпочитам голия мотор. На скоро карах една К8-ца 1000... върви страхотно, но толкова съм отвикнал от тази стойка, че се чудех как изобщо я кара собственика и. Слязох от нея, качих се на 919-ката и направо ми заспа. Между другото 919-ката ми се лепна още когато я купувах. Не бях се качвал на Хорнет 919, но след 10 км разбрах, че това е моя мотор и го купих.
Същото нещо след големия Хорнет не мога да го кажа за Хорнет 600.
В момента ми се струва много малък като габарити...прекалеко "мек" като окачване, особено задния шарнир, като кашкавал е и прави мотора неустойчив в бързите завои.
Много слаб ми се струва в ниските и това, че трябва да го държа над 7000 оборота, за да върви, адски много ме дразни.
Но това е така защото основно карам големия Хорнет и свикнах с него.
Активен
akulata
ниво 3
***
Неактивен Неактивен

Мотор: GSX-R 750 K3
Публикации: 151



Ел. поща
« Отговор #1579 -: май 11, 2018, 09:24:21 »

Колеги, привет!
Имам един хорнет 600 2001-2 година. Машината е доста читава и надеждна, но се появи един дразнещ проблем. Дневният километраж не отчита изминатите км. Разглобих таблото и вътре механизма сякаш изглежда наред и няма нищо строшено (но не съм съвсем сигурен де). Някой сблъсквал ли се е с подобно нещо?
Активен
Aleks.zh
ниво 1
*
Неактивен Неактивен

Мотор: Honda Hornet 600 2003г.
Публикации: 26


Ел. поща
« Отговор #1580 -: май 18, 2018, 09:50:50 »

Да задам следващият си въпрос по повод хорнет-чето /600, 2003/. Среден разход от 7.3л/100км нормален ли е, при положение че не изрязвам до край, и на 6-та скорост си го карам Very Happy, и не е на прекъсвач. Последното ми каране беше 130км - извънградско, със скорост около 120, максимум 140-150 на момент и останалите километри около 65 - градско /докато ми светне резервата!? Айде аз си тежа едни 105кг, ама ... Възможно ли е спортният филтър да е причината за това /спортен филтър BMC - чист/ или гърнето, което е българско ли, китайско - тип къс Акрапович. И с надути гуми е Very Happy! Иначе си върви нормално според мен, няма глъхнене или хълцане, пали и работи нормално на свободни обороти. Да го мисля ли или това си му е просто? Питането ми е по повод това,че като чета по форумите и гледам разните му сайтове - 6л/100км му е максимума като разход Very Happy, а едва ли и всички каращи са по 60кг и каращи до 4000 оборота.
Активен
ildivvy
Suzuki GSX 750 fen forever !
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Honda CBR600F4i Sport 07',Aprilia Pegaso 650ie 03'
Публикации: 3275



« Отговор #1581 -: май 18, 2018, 14:00:50 »

Според мен,този разход е много голям! Върни оригиналните части и виж какво ще стане! Според мен,при това каране трябва да отидеш на около 5л/100км!
Активен
Aleks.zh
ниво 1
*
Неактивен Неактивен

Мотор: Honda Hornet 600 2003г.
Публикации: 26


Ел. поща
« Отговор #1582 -: май 18, 2018, 15:26:10 »

Oooo - то ако ги имах, даже нямаше да пиша в темата. Въпроса е че така го купих мотора, това ми е първи сезон с него и нямам оригиналните части. Филтър добре - ще дам 30лв, но гърне... Като го погледнах филтъра - беше чист / продавача ми каза че последно го е изпрал и не го е карал и реално беше като нов /, но ми се стори че не е омасляван и предполагам и това би оказало значение, та този уикенд ще го изпера пак и ще го омасля. Гърнето е и без тапата му, не знам дали това е възможно да окаже влияние също.
Активен
alex22
ниво 3
***
Неактивен Неактивен

Мотор: mz etz 150 // honda hornet 600f3
Публикации: 127


« Отговор #1583 -: май 18, 2018, 19:01:40 »

И на мен ми се вижда множко. Аз също съм към 105+ , жената около 65 при скорост 110-120 извънградско и резервоар пълен-пълен ми даде разход около 4.8 Филтъра е обикновен, гърнето ....имам 2бр. впрочем с оригиналното 3 , едното е ART  карбоново, другото SCORPION неръждаемо ,  оригинални ,отворени,карам ги бе заглушителите и разлика в разхода не съм усетил кой знае каква спрямо оригиналното, но искам да подчертая че дори и сам , не си падам по прекъсвачи и яко каране, все пак годинките ми си казват думата до някъде. Така че разхода ме удевлетворява, а и вече не го засичам.....колкото толкова ..кеф цена няма, както казват хората.
« Последна редакция: май 18, 2018, 19:07:00 последно от alex22 » Активен
apollo11
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: TDM (900)
Публикации: 2785



Ел. поща
« Отговор #1584 -: май 18, 2018, 19:29:14 »

Колегата каза че но режеш до прекъсвач.. ми то и аз не го режа до края моя,ма ако редовно го въртене 6-7000об., Няма как да не гори!!
Опитай се да го караш до 4-5000об./мин
Активен
Aleks.zh
ниво 1
*
Неактивен Неактивен

Мотор: Honda Hornet 600 2003г.
Публикации: 26


Ел. поща
« Отговор #1585 -: май 18, 2018, 21:28:40 »

Филтъра дали е същият като на стария хорнет. Карането ми е доста смесено - и като дизелче съм го карал и го карам, и в по-високи обороти съм го карал и карам. Но разхода не се променя особено - като цяло си е постоянен. Именно заради това се чудя  дали има някаква причина.
Активен
apollo11
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: TDM (900)
Публикации: 2785



Ел. поща
« Отговор #1586 -: май 18, 2018, 21:37:01 »

Ламбда сонда има ли..?
При мен на колата разхода ми е 10-12 за 1.6 90к.с. независимо от стила и мястото на каране..име от ламбдата(няма връзка с комп)
Активен
kitan
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: изтребител
Публикации: 3989



Ел. поща
« Отговор #1587 -: май 18, 2018, 21:43:14 »

Ламбда сонда има ли..?
При мен на колата разхода ми е 10-12 за 1.6 90к.с. независимо от стила и мястото на каране..име от ламбдата(няма връзка с комп)
къде живееш,да дойда да го пална тоя цреп,да се не мъчиш


кво е това 10-12 за 1,6 90 коня Surprised Surprised Surprised Surprised Surprised Surprised
Активен
Plamen_Shopov
Пламен Шопов
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Honda Hornet 919 03'/Honda Hornet 600 01'/Honda SLR 650/ИЖ Планета 5 06'
Публикации: 2890


И дай вам Бог, того вдвойне, чего желаете вы мне


« Отговор #1588 -: май 18, 2018, 22:20:24 »

На мен разхода на 600ката ми се върви около 5 л/100км. Като мотора с с жигльори от CBR F4, гърне Mivv, спортен филтър... +1 зъб повече на задния пиньон.
А на скоро 919ката с пенсионерско каране ми даде разход от 4.3л/100км
Активен
sam_g
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Honda VFR 800 V-tec, (ABS, 2006); Ex: Honda CB600F - Hornet '01
Публикации: 620


V-я си FR-а


« Отговор #1589 -: май 18, 2018, 22:33:18 »

А на мен вифера граЦко за 96.573 км. ми даде разход 5.829 л. Как ги мерите тия мл. на машини с базова електроника и без електронно отчитане както при колите. Или тръгвате от една бензиностанция и търсите друга на точно 100 км. от вас и доливате пак до самия ръб?!?  Sad Smile
Активен
Страници: 1 ... 104 105 [106] 107 108 109   Нагоре
Изпечатай
www.MotoForum.bgСтилШосейни - суперспорт/спорт/турист (Модератор: zlati)Тема: ЗА СОБСТВЕНИЦИТЕ НА ХОНДА ХОРНЕТ

Отиди на:  

WebMoto.bg - борса за мотори, части, аксесоари, екипировка, гуми



Страницата е създадена за 0.069 секунди с 21 запитвания.