Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.
Изгуби ли регистрационния е-мейл?

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията

Страници: 1 [2] 3   Надолу
Изпечатай
Автор Тема: КАК ДА ПОДОБРЯ МОТОЦИКЛЕТА СИ!  (Прочетена 16452 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
motor_men
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: YAMAHA YZE 750 SUPER TENERE ; YAMAHA YZF 750R
Публикации: 606



Ел. поща
« Отговор #15 -: ноември 25, 2012, 11:03:47 »

............ Кеф цена няма , така че какво значение има колко ми е излязла
 Tя си има деца за гледане  Surprised Very Happy
 Всеки трябва да си гледа работата  Smile Smile Smile Smile
 - Айде де , никой нищо ли не прави в това БГ , или проектантите са МНОГО Срамежливи ?! Surprised

Вярно е , че кеф цена няма , още повече когато крайният резултат е сполучлив.
При моят проект освен външен вид , цел беше и по-добрата проходимост , издържливост на силни натоварвания , по-добра динамика. След последното каране дори се чуха мнения , че мотора на много места се справя по-добре от КТМ , CRF , Beta , XR , WR , а мотора е Супер Тенере 750.
Активен
Rossen_Bossen
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: RST1000 Futura
Публикации: 2850



« Отговор #16 -: ноември 25, 2012, 13:26:07 »

Вярно е , че кеф цена няма , още повече когато крайният резултат е сполучлив.
При моят проект освен външен вид , цел беше и по-добрата проходимост , издържливост на силни натоварвания , по-добра динамика. След последното каране дори се чуха мнения , че мотора на много места се справя по-добре от КТМ , CRF , Beta , XR , WR , а мотора е Супер Тенере 750.

Аз питах Коко, че и на мен ми се въртят подобни идеи - да хвана някоя олююена ф2-3, в качеството й на евтин донор, и да я стегна за пистово каране. Затова питах за цената - има ли смисъл да продължавам да си го мисля...  Very Happy
Активен
radipchelata1995
ниво 4
****
Неактивен Неактивен

Публикации: 278


Live to Ride


Ел. поща
« Отговор #17 -: ноември 25, 2012, 13:32:38 »

Доколкото сметнах направата излиза околу 1300 със всичко без нови колове поне за моята катана. Имам 1 приятел който продава ф2 92 за 600 лева.
Просто защото не го кара даже лятото го карах няколко дена но от тогава не е пален ако имаш интерес пиши.
Активен
Сърбина
F*ck you, Kawa is back!
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Kawasaki ZX6
Публикации: 1813


Ибаб хреба :)


Ел. поща
« Отговор #18 -: ноември 26, 2012, 18:41:07 »

Виждам, че част от моторите на бат Коки спадат в графа ретро та да споделя и аз един мой проект с който се занимавах до преди 2 години. Съжалявам, че не пазя снимков материал, но ако се разровя ще извадя повече снимки и ще постна. Засега ще се задоволите със сурат-тефтеря (модератора може и да ме опърди, но както казах това е за момента. който няма сурат тефтер ще чака да кача). По- миналата година купих Балкан 250 С2 модификация 69 година големия сняг Woodstock edition  с 2 думи. Почнах го от нулата, като няма смисъл да изброявам какво съм му баял за да стане на мотор. Много ръчен труд и много човекочаса работа за да придобие вида в който го докарах накрая. Ако може да се нарече "силов тунинг", то това бе преден зъбак от МЗ- ЕТЗ 20 зъба , преправян на нишкова обемна ерозия, за да се вдигне максималната скорост. Имаше музика на резервоара, като можеше да се пусне както мп3 така и лаптоп през нея. Дисаги, чанти, багажници, лични идеи за тунинг ( за някои може би селски) за някои може би не........ трябваше да има някаква тематика. Повечето от нещата по мотора са правени с много любов и имат сантиментална стойност за самия мен.Зарчета капачки на вентилите, на номера, бутилка кока кола на манивелата, Полирани капаци, капак на карба, главини, кожух и прочие. Кафе пишман-рокер огледала  Smile и много други незабележими нещица. Това не е единствения ми проект. имал съм много други мотори като подчертавам, че всички са били пипани, никой не е оставал оригинален. Коли...... едно рено 5 от филмите на луи дю финес ... но това е мото-форум все пак..... Насладете се на моето виждане за ретро мотор през 21 век.
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.3770352981510.2143522.1357305899&type=3

Мотора го купи колегата Niki Da Phreak и доколкото знам си го кара всеки ден, ходи на работа с него. Излишно е да споменавам, че ми е стъпил над 1600лв като се има в предвид, че не съм търсил реставрация в пълен оригинален вид.Навъртях му 2000 км , направих 5,6 събора далечни като разстояние и съм доволен. Сипеш за 5 лв и се возиш 2 дена ама возиш се и чак ти омръзва..... ех спомени... някой ден пак ще си сглобя по един от всички които имах заради старото минало !

https://www.facebook.com/media/set/?set=a.3036638519107.2129008.1357305899&type=3
« Последна редакция: ноември 26, 2012, 18:50:45 последно от Сърбина » Активен
iotoff
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Harley davidson,Royal Enfield,jawa perak 250,Jawa 20,MZ 175 es,MZ ts150.
Публикации: 554


https://web.facebook.com/%D0%A0%D0%B0%D0%B1%D0%BE%


WWW Ел. поща
« Отговор #19 -: декември 20, 2012, 00:40:38 »

Страхотна тема, браво Коко.
И аз да се включа с някои от моторите които съм правил:
JAWA 250 perak
http://restoration.blog.bg/hobi/2009/12/19/jawa-250-perak-52g.458017

SIMSON SR 2
http://restoration.blog.bg/hobi/2010/02/06/simson-sr-2.487721

SIMSON KR 50
http://restoration.blog.bg/hobi/2009/12/17/simson-kr-50.456779
http://restoration.blog.bg/hobi/2009/12/17/simson-kr-50-prodyljenie.456790

jawa 555
http://restoration.blog.bg/hobi/2010/09/05/jawa-555.601107

MZ RT 125
http://restoration.blog.bg/hobi/2011/02/21/mz-rt125-2.691124

JAWA 250 и JAWA 175 Z

http://restoration.blog.bg/hobi/2011/07/28/jawa-175-z-1963g.792063

SIMSON SR 2
http://iotoff.snimka.bg/motorcycles/simson-sr2.715248

BSA 1000 1930г.
в процес на работа. скоро ще добавя актуални снимки
http://iotoff.snimka.bg/motorcycles/bsa.691918

Royal enfield 500 bullet


Nsu quick В процес на окомплектоване, твърде ранен етап. Тепърва ще се работи по него.
http://iotoff.snimka.bg/motorcycles/nsu.691916.27933450

Имам и други завършени работи, но нямам достатъчно снимков материал.
По на там ще добавя и други интересни(надявам се) реставраций и доработки.
Активен
Kurmambek
Най-трудно е да се отговори на въпрос, на който отговорът е очевиден !
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Най-добрия !!!
Публикации: 756



Ел. поща
« Отговор #20 -: декември 20, 2012, 01:16:40 »

Eвала готина тема, имам идея за моя VFR да го събличам и ще се включа и аз надявам се. И да прав си кеф цена няма  Very Happy
Активен
NikDaPhreak
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Балкан М1, Kawasaki VN15, Suzuki LA650, Балкан С2
Публикации: 1620



« Отговор #21 -: декември 20, 2012, 01:25:15 »

Мотора го купи колегата Niki Da Phreak и доколкото знам си го кара всеки ден, ходи на работа с него. Излишно е да споменавам, че ми е стъпил над 1600лв като се има в предвид, че не съм търсил реставрация в пълен оригинален вид.Навъртях му 2000 км , направих 5,6 събора далечни като разстояние и съм доволен. Сипеш за 5 лв и се возиш 2 дена ама возиш се и чак ти омръзва..... ех спомени... някой ден пак ще си сглобя по един от всички които имах заради старото минало !
Карах го, да. В момента седи и чака малко да олаби времето и да се пораздигне снега и пак ще го разхождам. Направихме с половинката и едно кръгче в началото на септември с него - София - Кресненското дефиле, Петрич, Гоце Делчев, Доспат, Девин, Смолян, Ардино, Кърджали, Тополовград, Бургас, Подбалканския, София. Има още какво да се пипа по машинката, но повечето неща са направени вече.
Активен
Fbegov
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Benelli tnt 1130 café racer, Yamaha fz6 fazer s2 GT
Публикации: 2067


Ако си прекалено предпазлив, животът ти става уме


Ел. поща
« Отговор #22 -: декември 20, 2012, 04:24:15 »

Виждам, че част от моторите на бат Коки спадат в графа ретро та да споделя и аз един мой проект с който се занимавах до преди 2 години. Съжалявам, че не пазя снимков материал, но ако се разровя ще извадя повече снимки и ще постна. Засега ще се задоволите със сурат-тефтеря (модератора може и да ме опърди, но както казах това е за момента. който няма сурат тефтер ще чака да кача). По- миналата година купих Балкан 250 С2 модификация 69 година големия сняг Woodstock edition  с 2 думи. Почнах го от нулата, като няма смисъл да изброявам какво съм му баял за да стане на мотор. Много ръчен труд и много човекочаса работа за да придобие вида в който го докарах накрая. Ако може да се нарече "силов тунинг", то това бе преден зъбак от МЗ- ЕТЗ 20 зъба , преправян на нишкова обемна ерозия, за да се вдигне максималната скорост. Имаше музика на резервоара, като можеше да се пусне както мп3 така и лаптоп през нея. Дисаги, чанти, багажници, лични идеи за тунинг ( за някои може би селски) за някои може би не........ трябваше да има някаква тематика. Повечето от нещата по мотора са правени с много любов и имат сантиментална стойност за самия мен.Зарчета капачки на вентилите, на номера, бутилка кока кола на манивелата, Полирани капаци, капак на карба, главини, кожух и прочие. Кафе пишман-рокер огледала  Smile и много други незабележими нещица. Това не е единствения ми проект. имал съм много други мотори като подчертавам, че всички са били пипани, никой не е оставал оригинален. Коли...... едно рено 5 от филмите на луи дю финес ... но това е мото-форум все пак..... Насладете се на моето виждане за ретро мотор през 21 век.
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.3770352981510.2143522.1357305899&type=3

Мотора го купи колегата Niki Da Phreak и доколкото знам си го кара всеки ден, ходи на работа с него. Излишно е да споменавам, че ми е стъпил над 1600лв като се има в предвид, че не съм търсил реставрация в пълен оригинален вид.Навъртях му 2000 км , направих 5,6 събора далечни като разстояние и съм доволен. Сипеш за 5 лв и се возиш 2 дена ама возиш се и чак ти омръзва..... ех спомени... някой ден пак ще си сглобя по един от всички които имах заради старото минало !

https://www.facebook.com/media/set/?set=a.3036638519107.2129008.1357305899&type=3



 Един въпрос, с каква боя е постигнат ефекта "мат"
 Питам щото имам мераци за промени и "мата" много ме влече. Пръскал съм "мат" на разни детайли (някога в БГ работех из тенекиьо-бояджийски сервизи) и знам, че може да се постигне и много ефтино., но дори и скъпите варианти не са достатъчно издръжливи в предвид запазване на ефекта.
  Как го направи и какви са НЕГАТИВИТЕ най вече?

Активен
KokoVmaxa
............ няма вечен кеф!
Moderator
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: със две свещи
Публикации: 1848


- " RBT Custom motors " -

231941703
WWW Ел. поща
« Отговор #23 -: декември 20, 2012, 17:17:37 »

 Боята си е боя , ЛАКА има специален МАТИРАЩ АГЕНТ  Very Happy нищо сложно , само имай в предвид че кривини и подобни забележки по повърхноста се виждат още повече - обърни внимание на подготовката !
« Последна редакция: декември 20, 2012, 17:19:09 последно от KokoVmaxa » Активен
Che_
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: KTM SX 250
Публикации: 4196



« Отговор #24 -: декември 20, 2012, 17:52:29 »

има друга гъзария 50% мат или както го наричат "сатен"
изглежда(поне според мен) в пъти по яко от чист мат
Активен
peshimyra
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: YAMAHA FJ1200
Публикации: 1397



Ел. поща
« Отговор #25 -: декември 20, 2012, 18:05:53 »

Боята си е боя , ЛАКА има специален МАТИРАЩ АГЕНТ  Very Happy нищо сложно , само имай в предвид че кривини и подобни забележки по повърхноста се виждат още повече - обърни внимание на подготовката !
Абсолютно вярно  Mad Mad Mad
Активен
svetlio/
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: awo s, cb 750
Публикации: 1227



Ел. поща
« Отговор #26 -: декември 21, 2012, 10:40:55 »

Коко полечка, при акрилите има и боя, която е мат, ако искаш слагаш лак, при мата е кофти, че няма поправка, не можеш да се връщаш и да търкаш и т.н.Моят съвет е мат да се пръска от професионалист, или поне да сте с хубава техника.
Активен
Сърбина
F*ck you, Kawa is back!
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Kawasaki ZX6
Публикации: 1813


Ибаб хреба :)


Ел. поща
« Отговор #27 -: декември 21, 2012, 16:02:44 »



 Един въпрос, с каква боя е постигнат ефекта "мат"
 Питам щото имам мераци за промени и "мата" много ме влече. Пръскал съм "мат" на разни детайли (някога в БГ работех из тенекиьо-бояджийски сервизи) и знам, че може да се постигне и много ефтино., но дори и скъпите варианти не са достатъчно издръжливи в предвид запазване на ефекта.
  Как го направи и какви са НЕГАТИВИТЕ най вече?


Да живей фирмата Космос, дето правят спрейвеоте. Първо беше с термо-спрей, но бензина го разяжда. Той е по красивия вариант. После минах на варианта обикновен черен мат на същата фирма за 4,80лв. флакона! Не можеш да го стечеш и да си най-големия Dummie в света. Мотора често падаше от пачи крак, щото не е от него и ако беше боядисан със скъпа боя не знам как щях да го оправям всеки път. Като се заливоса разпапуря го целия и го препръскам наново- това е! Ще кажете селско. Селско ама ме питаш с к,во е пръскано нали  Smile Smile Smile
п.п. Е отидоха поне 10 флакона, но като нямам база за работа нито гараж, трябва да се търсят някакви варианти нали? С пари и баба може.  Very Happy
« Последна редакция: декември 21, 2012, 16:05:54 последно от Сърбина » Активен
Che_
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: KTM SX 250
Публикации: 4196



« Отговор #28 -: декември 21, 2012, 16:37:58 »

на VeryWell спрейовете са доста по-добри на същата, да не кажа и на по-ниска цена
не падат от бензина и е черното си е черно а не като на космос черния мат, който си е сиво

ето пръскано с VeryWell



само един флакон спрей за резервоара и снимакта е повече от година от както е пръскан
само пред седалката леко се беше "гланцирал" където се е търкало якето
Активен
Сърбина
F*ck you, Kawa is back!
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Kawasaki ZX6
Публикации: 1813


Ибаб хреба :)


Ел. поща
« Отговор #29 -: декември 21, 2012, 17:35:46 »

Точно с едни вериуелки патих в началото. Бяха стояли явно много време и колко ли не ги клатих, държах ги на слънце. Оплюха целия мотор, та после се наложи да прешкурвам наново всичко. Затова си  пердаша само с космоса. За лекото бледнеене може би си прав, ама айде.... чак пък толкова сега  Very Happy
Активен
Страници: 1 [2] 3   Нагоре
Изпечатай
www.MotoForum.bgКонцентратРемонт, тунинг, въпроси, моточасти и аксесоариНагледно - DIY (Модератори: KokoVmaxa, kawa_maniak89, pechoto)Тема: КАК ДА ПОДОБРЯ МОТОЦИКЛЕТА СИ!

Отиди на:  

WebMoto.bg - борса за мотори, части, аксесоари, екипировка, гуми



Страницата е създадена за 0.301 секунди с 22 запитвания.