Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.
Изгуби ли регистрационния е-мейл?

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията

Страници: 1 [2]   Надолу
Изпечатай
Автор Тема: Мод на оригинално гърне.  (Прочетена 12375 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
ceco_cgm
ниво 1
*
Неактивен Неактивен

Мотор: kawasaki GPZ 400 R
Публикации: 29



« Отговор #15 -: февруари 07, 2013, 21:27:13 »

Колега аз съм от Варна. Занимавам се само с ауспуси, ако решиш ми изпрати гърнето заедно с чертежа, мисля че ще ти помогна. 0882536622 - Цецо
Активен
kokaracha
ниво 3
***
Неактивен Неактивен

Мотор: Kawasaki ZX6R
Публикации: 103



WWW Ел. поща
« Отговор #16 -: февруари 08, 2013, 12:51:07 »

колеги гърнето което искам да поправя/скъся е такова....въпросът ми е след отрязването му заварка или с нитове е по-практичният вариант и ако е заварка с какво?

За заварки
zavariavane.com
инфо http://www.zx-10r.net/forum/showthread.php?p=712787

     http://www.motoforum.bg/index.php/topic,60437.0.html

     
Активен
Fbegov
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Benelli tnt 1130 café racer, Yamaha fz6 fazer s2 GT
Публикации: 2067


Ако си прекалено предпазлив, животът ти става уме


Ел. поща
« Отговор #17 -: февруари 09, 2013, 00:30:00 »

 
Колега аз съм от Варна. Занимавам се само с ауспуси, ако решиш ми изпрати гърнето заедно с чертежа, мисля че ще ти помогна. 0882536622 - Цецо


 ОК колега, ще ти звънна,. е не утре - трябва да прегледаш идеята, а и да купя гърнето Very Happy


Прати ми чертеж на dabovi@ abv.bg без разстоянието. Да видим може ли да направим нещо!



 Ще ти го изпратя колега, но без кое разстояние? то всички разстояния ще си проличат като се отвори корпуса.
 Аз точен чертеж няма как да направя - ще направя скица, а тънката част от вас (който се наеме).
 
 За мене е важно да мога да монтирам всичко без много проблеми (нямам достъп до инструменти). А след рязане и заваряване ЩЕ има разминавания (в БГ съм работил като заварчик-монтажист, там някогаси).
 Идеята ми е да укажа, кои одстояния ме интересуват и кои не.
 Аз бих направил "матрица" с подръчни железарии, а важните точки си ги пази точно тази матрица. Да не говорим, че и тя подлежи на репасване - примерно там, където ще лежат новите изходни тръби Very Happy

 За това е нужн човек с условия,. не за друго Mad
 
Активен
Dabich
ПРОДАВАМ CBR F4i '02
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Кабрио
Публикации: 979



« Отговор #18 -: февруари 09, 2013, 11:00:04 »

След маймунката в мейла!
Активен
ypyk_xau
ниво 3
***
Неактивен Неактивен

Мотор: Kawasaki zx6r '06
Публикации: 174



Ел. поща
« Отговор #19 -: май 17, 2013, 15:27:40 »

До колегата с гърнето на 636 от първия пост. Колега, какво стана с гърнето, направи ли го?! Как се получи? Имаш ли снимки? Искам и аз да направя подобно нещо. Всичко е идеално, просто ако можеше да е малко по хубав звука... че сега съм като стелт и шоверчетата ми бият бас леко.
Активен
Страници: 1 [2]   Нагоре
Изпечатай
www.MotoForum.bgКонцентратРемонт, тунинг, въпроси, моточасти и аксесоариНагледно - DIY (Модератори: KokoVmaxa, kawa_maniak89, pechoto)Тема: Мод на оригинално гърне.

News - MotoZone

Отиди на:  



Страницата е създадена за 0.471 секунди с 21 запитвания.