Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.
Изгуби ли регистрационния е-мейл?

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията

www.MotoForum.bgКонцентратРемонт, тунинг, въпроси, моточасти и аксесоари (Модератор: KokoVmaxa)Тема: Обезвъздушаване със свинска опашка?!?
Страници: 1 ... 7 8 [9] 10   Надолу
Изпечатай
Автор Тема: Обезвъздушаване със свинска опашка?!?  (Прочетена 49816 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
kitan
ниво 5
*****
Активен Активен

Мотор: изтребител
Публикации: 4144



Ел. поща
« Отговор #120 -: март 04, 2016, 13:37:29 »

при смяна що просто не наливате новата течност и не изпомпвате старата?така няма как да влезе въздух.
после стягайте с каквото си искате,щом помага.
Активен
mendi
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Honda XL 500 R - бивш; Yamaha TT 600 S - бивш; Suzuki DR-Z 400; Yamaha TDM - бивш; BETA 350
Публикации: 1095


Ел. поща
« Отговор #121 -: март 08, 2016, 11:17:48 »

при смяна що просто не наливате новата течност и не изпомпвате старата?
Това е точния начин  Mad В казанчето се налива новата течност, а старата се изпомпва постепенно през пропките на апаратите, като същевременно се долива през казанчето и се следи то да не остане празно. Като през пропките потече бистра течност значи смяната (и промивка на системата) е готова.
Активен
NikDaPhreak
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Балкан М1, Kawasaki VN15, Suzuki LA650, Балкан С2
Публикации: 1621



« Отговор #122 -: март 08, 2016, 22:15:35 »

Това чудесно, ама ако откачам апарата или помпата, или пък цилиндърчето на хидравличния съединител по някаква причина, няма как да налея новата течност заменяйки старата без да се наложи да обезвъздушавам.
Активен
kitan
ниво 5
*****
Активен Активен

Мотор: изтребител
Публикации: 4144



Ел. поща
« Отговор #123 -: март 09, 2016, 19:29:23 »

само да питам,има ли смисъл да го правя и на съединителя?връзването със свинска опашка.
има ли въобще ефект  Surprised Surprised
Активен
Tuti
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Yamaha R1
Публикации: 4499



« Отговор #124 -: март 09, 2016, 20:58:01 »

...начиии понеже СВ то е с радиална помпа, докато не пуснах спирачна течност от там не се обезвъздуши, това със свинската опашка явно става за нормални помпи не и за радиални иначе го обезвъздуших по нормалния начин ...помпаш и пускаш течност от пробката, по етапен ред първо горе от помпата после от апаратите  Sad
Активен
Che_
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: KTM SX 250
Публикации: 4196



« Отговор #125 -: март 10, 2016, 13:55:58 »

един въпрос - нали уж спирачната течност е много хидроскопична, демек поема водата от въздуха и се преебава.
Като я оставаш отворена цяла нощ не е ли кофти за течността?
Нали казват че е хубаво да слагаш течност от нова бутилка, че разпечатената вече не е на 100% нова?

Активен
Tuti
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Yamaha R1
Публикации: 4499



« Отговор #126 -: март 10, 2016, 14:12:09 »

Принципно е така, ама колко влага ще поеме за няколко часа, не мисля че ще е нещо фатално, те и дават да се сменя на 2 год демек две години тормоз и тогава има наченки на преебаване, аз на колата я смених на 11 година малиии ужас добре че стана въпрос та се сетих, а си спираше нормално
Активен
NikDaPhreak
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Балкан М1, Kawasaki VN15, Suzuki LA650, Балкан С2
Публикации: 1621



« Отговор #127 -: март 12, 2016, 22:36:49 »

Спирачната течност в резервоарчетата на колите и моторите е херметически затворена. С други думи няма пряк контакт с външния свят. Ако не й пречеше да е в контакт с околната среда, нямаше да се препоръчва използването на спирачна течност от нов, херметически затворен съд. Смяната на всеки две години се препоръчва, за да е сигурно, че свойствата на спирачната течност няма да са компроментирани примерно от утечка в уплътнението на капака и контакт с околната среда.
Активен
ivchotr
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Suzuki GSX 1100 E
Публикации: 5548



Ел. поща
« Отговор #128 -: юли 31, 2016, 22:52:09 »

Малко да събудя темата, че не ми се пуска нова.
Не става въпрос за обезвъздушаване със свинска опашка, а по принцип на система с АБС. Вчера се наложи да помагаме на един закъсал колега и нещо не можахме да докараме баш спирачки. Човекът си взел мотора от сервиз и на магистралата му блокирал единия преден апарат. Ама така блокирал, че моторът от 170 спрял до нула. От жегата се беше подпалил предния калник. Та след първоначалния оглед се оказа, че на трибуталния апарат, само единия маркуч вкарва спирачна течност, а другият - не. Средното бутало се движеше една идея по-трудно от другите две. Като цяло апаратът изглеждаше наред, като се изключи един позакъсал се маншон. Колегата спомена, че преди ден - два му сменяли ръчка на спирашчка и в сервиза му споменали нещо за бъгав маркуч, ама не го сменили и те така. Задният апарат и той явно се беше включил в екшъна, щото дискът беше станал зян, а феродото на камък. Превзехме един автосервиз в Пазарджик  Very Happy но след обстойни проверки, продухвания, нова спирачна течност, обезвъздушаване и т.н., не можахме да докараме спирачки, каквито трябва да има моторът.
Има ли някаква особеност при обезвъздушаване на система с АБС. Моторът беше някаква Хонда, 1000-ка от 2011 г. Не се сещам точния модел, ама едва ли има значение.
Активен
apollo11
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: TDM (900)
Публикации: 2889



Ел. поща
« Отговор #129 -: август 01, 2016, 06:29:44 »

При някои от колите трябва софтуерно да се зададе на клапите в абс модула да се отворят за да се обезвьздуши системата..
А тая 'ондь сигурно и тя с комбинирана спиеачна система, та ми е малко хикс от де ще се почне обеЗВьздушаването
Активен
ildivvy
Suzuki GSX 750 fen forever !
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Honda CBR600F4i Sport 07',Aprilia Pegaso 650ie 03'
Публикации: 3316



« Отговор #130 -: август 01, 2016, 07:56:42 »

Не е проблем АБС-а! На колите как се обезвъздушава по стария начин,без да се ползва "софтуерна помощ"? Тя се ползва,защото става по-лесно! Няма нужда някой да помпи на педала,а се ползва помпата на АБС-а за тази цел.При вашия мотор,който явно е със "свързани спираки",трябва да прочетете дали няма някакъв по-специален ред за тази операция.Погледнете и в мануала...
Активен
Pluton
ниво 3
***
Неактивен Неактивен

Публикации: 148


Ел. поща
« Отговор #131 -: август 01, 2016, 11:40:17 »

"Малко да събудя темата, че не ми се пуска нова.
Не става въпрос за обезвъздушаване със свинска опашка, а по принцип на система с АБС. Вчера се наложи да помагаме на един закъсал колега и нещо не можахме да докараме баш спирачки. Човекът си взел мотора от сервиз и на магистралата му блокирал единия преден апарат. Ама така блокирал, че моторът от 170 спрял до нула. От жегата се беше подпалил предния калник. Та след първоначалния оглед се оказа, че на трибуталния апарат, само единия маркуч вкарва спирачна течност, а другият - не. Средното бутало се движеше една идея по-трудно от другите две. Като цяло апаратът изглеждаше наред, като се изключи един позакъсал се маншон. Колегата спомена, че преди ден - два му сменяли ръчка на спирашчка и в сервиза му споменали нещо за бъгав маркуч, ама не го сменили и те така. Задният апарат и той явно се беше включил в екшъна, щото дискът беше станал зян, а феродото на камък. Превзехме един автосервиз в Пазарджик  Very Happy но след обстойни проверки, продухвания, нова спирачна течност, обезвъздушаване и т.н., не можахме да докараме спирачки, каквито трябва да има моторът.
Има ли някаква особеност при обезвъздушаване на система с АБС. Моторът беше някаква Хонда, 1000-ка от 2011 г. Не се сещам точния модел, ама едва ли има значение." - много "майстори" са за бесилото !
Активен
galinvayov
A LONE RIDER
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Kawasaki KLR 600 '85, Yamaha XS750 '78, Балкан 250
Публикации: 1247


332556697
WWW Ел. поща
« Отговор #132 -: август 01, 2016, 22:39:33 »

Обикновено имат повече обезвъздушителни пробки от обикновено и има строга последователност в която трябва да стане обезвъздушаването.
Активен
бат Ицо
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: V-Strom, X-Max
Публикации: 1320


пастафариански моТурист


« Отговор #133 -: август 02, 2016, 23:06:16 »

по принцип АБС помпите не се обезвъздушават. Щото не става в гаража със свински опашки. Там въздух не трябва да влиза!
Активен
Tuti
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Yamaha R1
Публикации: 4499



« Отговор #134 -: август 03, 2016, 16:38:58 »

Значи за да го обезвъздушиш имаше някаква игра с контактния ключ, дава се на контакт махаш натискаш разни копчета и тогава ABS може да се обезвъздушава иначе не го ли направиш става това което описваш, лошото е че не си спомням каква е комбинацията ама в нета 100% има подробно описание.
 Very Happy
Активен
Страници: 1 ... 7 8 [9] 10   Нагоре
Изпечатай
www.MotoForum.bgКонцентратРемонт, тунинг, въпроси, моточасти и аксесоари (Модератор: KokoVmaxa)Тема: Обезвъздушаване със свинска опашка?!?

Отиди на:  

WebMoto.bg - борса за мотори, части, аксесоари, екипировка, гуми



Страницата е създадена за 0.068 секунди с 20 запитвания.