Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.
Изгуби ли регистрационния е-мейл?

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията

Страници: 1 ... 9 10 [11] 12   Надолу
Изпечатай
Автор Тема: ИЗМАМНИК!!!  (Прочетена 67857 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
mendi
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Honda XL 500 R - бивш; Yamaha TT 600 S - бивш; Suzuki DR-Z 400; Yamaha TDM - бивш; BETA 350
Публикации: 1095


Ел. поща
« Отговор #150 -: декември 03, 2013, 11:32:45 »

Колеги и аз да споделя нещо,което май е за отделна тема ,но нека не занимавам всеки....
Колега,
Лизингодателя няма отношение към гаранцията на закупената стока.
Те ти отпускат кредит по договор и общо взето им е все есно дали ще го оползотвориш за покупка на мотор, кола, съсрвър или някаква друга материална вещ.
Според мен грешка си допуснал още когато си решил да гониш тях а не доставчика на стоката.
За съжаление при това положение, най вероятно ще ти се наложи да платиш цялата сума на лизингодателя, и в добавка лихви и глоби за пропуснатия период на погасяване, плюс съдебни разходи.
Активен
Vladi4
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: 50сс, 150сс, 175сс, 250сс, 350сс, 750сс, 850сс и сега BMW R 1100 GS
Публикации: 1255

Директор на ветрови превал.


Ел. поща
« Отговор #151 -: декември 03, 2013, 12:17:25 »

Моторът в случая е собственост на Интерлизинг. Те не са банка и не отпускат кредити! Купуват стоката (в случая мотоциклет) и Ви го предоставят с пълномощно на Вас, за да го ползвате, а Вие по договора с Интерлизинг си го изплащате. Всички документи за собственост, голям и малък талон, застраховки, данъци, и такси се водят на Интерлизинг, само че Вие ги плащате. Така че и сервизните документи за гаранцията на мотора трябва да са на името на Интерлизинг. Чак след като се изплати МПС-то след определеният от договора срок, чак тогава се прехвърля собственоста от Интерлизинг към "новият" вече собственик с обикновенна нотариална продажба, и чак тогава  МПС-то става Ваше. Това го знам, защото вече две коли взимам от Интрлизинг. Едната за четири години, а другата за 5 години на лизинг и двете вече съм ги изплатил, така че два пъти съм минал по целият този път.
В сучая Интерлизинг трябва да търсят гаранцията от Априлия, и когато я вземат, (ако я вземат) документите пак ще бъдат на тяхно име, защото мотора е техен. За целта Интерлизинг трябва да имат някакви договорни отношения с Априлия за тези неща. Вече отделен е въпроса, как можете да задължите Интерлизинг да направят такова нещо. Това едва ли може да стане със спиране на плащането на вноските по договора. За това навярно съда е присъдил в тяхна полза.
Другият вариант е да се изплати целият мотор на Интерлизинг, да се прехвърлят документите за собственост и Вие, вече като собственик на въпросният мотор пряко да се разправяте с Априлия за гаранцията.
« Последна редакция: декември 03, 2013, 12:36:39 последно от Vladi4 » Активен
madbatt
Чукча не моторист, чукча форумист!
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: горска пръчка
Публикации: 742


Who can stop the Cop


« Отговор #152 -: декември 03, 2013, 12:32:42 »

1. Интерлийз.
2. Големия талон и втория ключ си остават при тях до нотариалното прехвърляне.
3. Сервизната книжка, не би трябвало да е при тях.
Активен
ivchotr
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Suzuki GSX 1100 E
Публикации: 5548



Ел. поща
« Отговор #153 -: декември 03, 2013, 13:46:09 »

1. Интерлийз.
2. Големия талон и втория ключ си остават при тях до нотариалното прехвърляне.
3. Сервизната книжка, не би трябвало да е при тях.


Ми да, да не би те да карат возилото на гаранционното сервизно обслужване когато му дойде времето. А по договор сервизното обслужване не се пропуска, щото пада гаранцията.
Активен
Vladi4
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: 50сс, 150сс, 175сс, 250сс, 350сс, 750сс, 850сс и сега BMW R 1100 GS
Публикации: 1255

Директор на ветрови превал.


Ел. поща
« Отговор #154 -: декември 03, 2013, 14:49:04 »

В техническите паспорти на МПС-тата няма данни за собственика, а само точно данните и номерата на рамата и двигателя за конкретният модел. Сега ги прегледах. Поне в моите е така. За Априлия не знам...
Но прегледах един от договорите, които съм подписвал с Интерлизинг и открих, че в точка 10.5 "Поддръжка", е написано следното: "Лизингополучателя се задължава по всяко време през срока на Договора за своя сметка да поддържа Автомобила (в случая мотоциклета), съгласно условията посочени от Доставчика в техническите и сервизните инструкции, които се предават на лизингополучателя заедно с автомобила.“
Така че, ако във Вашият договор за лизинг, за взимането на този мотоциклет Априлия има такава точка, то неспазването и в случая е основанието за прекратяването на договора.
Но пък при приемането на МПС-то от Лизингодателя (в случая Интерлизинг) се подписва двустранен протокол, в който се описва, какво точно приемаш, с какви точно документи, ключове и т.н., и този протокол също е основание за прекратяване на договора, освен ако вече не сте подписали, че всичко е налице и е о'кей при първоначалното приемане на МПС-то.
Активен
velizaar
666
ниво 2
**
Неактивен Неактивен

Мотор: zx6r g1,R6,SXV 550,CBR1000RR,954,TRIUMPH 955I,SUZUKI KATANA
Публикации: 95


ride to live live to ride, feel the flame...


Ел. поща
« Отговор #155 -: декември 03, 2013, 16:08:19 »

На първото съдебно заседание съда изиска от Интерлийз да представят сервизните документи,което ми даде някаква надежда,тъй като те не успяха понеже от Априлия НЕ са им били предоставени,което според мен и моя адвокат би трябвало да не е мой проблем тъй като мотора се води на тяхно име.Въпросния Владко от Априлия пък заяви че ги е дал на тях и т.н.,аз няма какво да направя в случая освен да си ги поискам от собственика на мотора(Интерлийз),а те от своя страна да го задължат да им ги даде и след това те на мен.Защото иначе се получи следната ситуация-след 4-5 месеца каране изгоря стартера на мотора(370лв),когато отидох в Априлия ,Владко заяви че нямал пари да се поръча нов стартер и ми предложи-ботуши,ръкавици и бек протектор,които според него стрували"горе-долу" толкова:),а аз си имам всичко това:))).Другото което каза е че при подписването на договора "жена му се е объркала" и гаранцията би трябвало да е 2 години,а не 4:).В не официален разговор с представител на Интерлийз(Геров и адвоката им Вътова)ми казаха ,че напълно разбират моралната страна на въпроса,че аз съм ощетен до голяма степен,но трябвало все пак да се опитат да си вземат парите "отнякъде" и затова съдят мен ,а не Владко и Априлия и ако аз съм искал след това аз да съдя тях за пропуснати ползи.Въобще филма е "страшен"..Smile
Активен
Vladi4
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: 50сс, 150сс, 175сс, 250сс, 350сс, 750сс, 850сс и сега BMW R 1100 GS
Публикации: 1255

Директор на ветрови превал.


Ел. поща
« Отговор #156 -: декември 03, 2013, 17:43:13 »

Наистина омотана работа. Май типично по български си прехвърлят топката.
Хубаво. Загубили са техническият паспорт на мотора, не чак толкова голяма беля и проблем. Най-вероятно представителя на Априлия го е загубил и не го е дал на Интерлизинг. Ще изпратят нов технически паспорт с данните на мотора. Само не разбрах, защо представителя на Априлия трябва да купува стартер, след като това гаранционно трябва да се подмени, даже и две години да е гаранцията, а не 4 както първоначално са обявили?
Защо не напишете официално писмо до централата на Априлия в Италия и да им разкажете подробно за случая?
« Последна редакция: декември 03, 2013, 17:55:28 последно от Vladi4 » Активен
velizaar
666
ниво 2
**
Неактивен Неактивен

Мотор: zx6r g1,R6,SXV 550,CBR1000RR,954,TRIUMPH 955I,SUZUKI KATANA
Публикации: 95


ride to live live to ride, feel the flame...


Ел. поща
« Отговор #157 -: декември 03, 2013, 19:10:06 »

Накратко според мен се е случило следното.Интерлийз ,когато са плащали мотора са проявили немарливост и не са си поискали сервизните документи осигуряващи гаранцията.За Владко от Априлия това е било добре дошло за да не   обслужва гаранционно мотора.Сега той казва че е дал документите на Интерлийз,а те на мен ми казват,че не им ги е дал и цитирам "с този човек удряме на камък"...това беше обяснението на техническия им отдел ,когато поставих условието или да ми дават документите или спирам да плащам.Огромния проблем за мен тук е ,че в съда Интерлийз казват че са ми дали сервизните документи ,а аз няма как да докажа че НЕ са...така че колега дори и да уведомя Априлия в Италия,вероятността да ме изкарат мен виновен е голяма:)...а до колкото чета по форумите на Априлия,хората имат големи проблеми с техните дилъри и представители дори и в Америка.Лично мен най-много ме дразни арогантното и несправедливо отношение на Интерлийз,все пак уж съм клиент..а колкото до Владко,всеки който е имал вземане-даване с него е наясно какъв селски хитрец е...има няколко теми по форумите конкретно за Априлия БГ..
Активен
Vladi4
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: 50сс, 150сс, 175сс, 250сс, 350сс, 750сс, 850сс и сега BMW R 1100 GS
Публикации: 1255

Директор на ветрови превал.


Ел. поща
« Отговор #158 -: декември 03, 2013, 20:12:46 »

Наистина Ви съчувствам. Това че техническият паспорт на мотора го няма, не означава, че и мотора го няма. Този мотор е произведен и съществува в базите данни на Априлия, и в базите данни на въпросният дилър, и е ясно, че трябва да бъде сервизиран, и да има гаранция според времето, когато е произведен. Така че изчезването на документите не отменя гаранцията и обслужването на мотора.
Колкото до "хитрините" на въпросният дилър....
Уведомете Априлия, и искайте копия от документите, пък те да си направят съответните изводи за дилъра им в България.
В същност Вие трябва да решите дали важното е проблема да се разреши, или важното е да се да се намери виновен, към когото да се отправят съдебните искове.
Аз съм сменил четири чисто нови коли от различни марки и модели, и при различни дилъри, но никой не ми е казвал, че щом нямаш (загубил си) сервизната книжка на колата и не мога да ти сложа печат в нея за съответният преглед, то тази кола не съществува и няма да има обслужване, прегледи и гаранция?!?!
« Последна редакция: декември 03, 2013, 20:20:19 последно от Vladi4 » Активен
velizaar
666
ниво 2
**
Неактивен Неактивен

Мотор: zx6r g1,R6,SXV 550,CBR1000RR,954,TRIUMPH 955I,SUZUKI KATANA
Публикации: 95


ride to live live to ride, feel the flame...


Ел. поща
« Отговор #159 -: декември 03, 2013, 20:46:09 »

Мерси колега за разбирането,но "гаранцията" вече отмина ,а след селските номера със стартера и нотариалната покана от моя страна мотора не е каран(като си мислех че след като искам да го връщам е коректно все пак и да не го ползвам)....сега остава да видя на последна инстанция какво ще реши съда(декември или януари)и ако е в тяхна полза да започват балканските цигании и от моя страна и така...
Активен
tweedle
http://www.bania-design.com
ниво 4
****
Неактивен Неактивен

Мотор: Triumph Daytona 600
Публикации: 303


Пропадалище


WWW Ел. поща
« Отговор #160 -: декември 03, 2013, 22:16:40 »

Колега, имах и аз по едно време Априлиа и само от питане и четене по форуми се отказах да търся каквото и да е от представителството тук, заради невероятно лошата репутация.

В твоя случай, мисля че е важно да се свържеш с Априлиа за случая, със сигурност могат да ти дадат някаква част от нещата и ако се интересуват да влязат в контакт с представителството и да ти помогнат като техен клиент.

Минимум за сигнала до тях е важно, а и ще помогне на други хора, може поне да му спрат правата да ги представя или да намерят друг.

А и след като не е каран мотора, гаранцията могат да си я уважат с днешна дата, след преглед, примерно че машината е минала само 100 или 1000 км.
« Последна редакция: декември 03, 2013, 22:18:13 последно от tweedle » Активен
bobby89bobby
ниво 3
***
Неактивен Неактивен

Мотор: Jawa 350 638, CZ 350, CZ 175, MZ ETZ 251, ИЖ П3-01, ИЖ ПС, Yamaha FZR 1000
Публикации: 236


Най-якия СОЦ мотор!!!


WWW Ел. поща
« Отговор #161 -: януари 03, 2015, 21:18:15 »

Здрасти, аз ще се вмъкна в тая тема, малко старичка, да споделя как мене ме прецакаха. Значи имах едно ИЖ56 и още едно с части от 56 и от П1, за части, след като си подбрах и размених каквото ми трябваше го пуснах това за частите да се продава че не ми трябва. Бях го взел от едно село за 480лв. Реших за 600 да опитам, нали съм в София, викам може да има кандидати. Това беше това лято, и се надявах да го продам преди да ми в почнал семестъра в Благоевград. Не го продаддох,бях намалил на 500 и накрая на 400, че не ми се занимаваше и нямам място. Един се появи, който е от добрич и искаше да му го пратя по еконт, викам ок, няма проблем, но понеже се връщам в СФ от дъжд на вятир му казах че трябва да изчака,а и  нали с еконт трябва да идват сутринта да го взимат със заявка и става малко сложно. Той даже ме убеждава аз ще го взема няма да те прецакам... аз не съм се съмнявал, по принцип съм си доверчив,особено за такива работи. 2-3ма ми се обаждаха меьдувременно, ма казах че съм го запазил и е на практика продаден. Предлагаха ми идват при мене и го взимат... Пратих го след 2-3 седмици. Тия от еконт сутринта искаха да му свалим гумите и ауспусите заради нз си какво,викам ок, а нали можех да им кажа оправяйте се.И тоя ми се обажда като го получил, вика какво е това нещо това не е мотор а купчина части, аз обясних за тия от еконт, той не ми пука, аз мотор си купувам, а то мотор мотор, не пали, няма инсталация, много далеч от мотор закаране и да го направи ката или иначе и тия неща и още неща би трябвало да разглоби. И тия неща му ги обясних, и на обявата си пишеше. И ми вика това ще го взема за 200 ако не ти го връщам. А транспорта 110-120 беше. Тоест вече съм прецакан и ще му взема по малко ако го върна и продам за 400. Ядосах се доста, не за парите, ако се празари и до 300 щях да му го сваля със сигурност. Просто мраза такива хора, то това си е изнусване. Ако ми беше някъде наблизо щях да го намеря и да го направя по крив и разглобен от мотора.
Активен
AGENT 006
ниво 1
*
Неактивен Неактивен

Мотор: Garelli flexi
Публикации: 3



Ел. поща
« Отговор #162 -: април 07, 2016, 15:51:34 »

Днес си кухпих един Galleri Flexi от "Киро мото" Дупница обаче допуснах невероятният гаф да не поискам документ за произход. Има ли начин да разбера дали машината ми е крадена или не е? Има ли някъде някакъв производствен регистър или нещо от този род? Човекът ми предложи документ, че го е купил от Италия, но му се вързах на убеждаванията и не го поисках. 
Активен
Новак12
ниво 4
****
Неактивен Неактивен

Мотор: Yamaha xj600n
Публикации: 323



Ел. поща
« Отговор #163 -: април 07, 2016, 15:58:59 »

ми върни се и си го поискай
Активен
warrick
ниво 3
***
Неактивен Неактивен

Мотор: Suzuki GSF650 Bandit
Публикации: 142


« Отговор #164 -: май 04, 2016, 13:50:16 »

С VIN при някой познат полицай. Може да провери, както в регистъра на нашето МВР, така и в регистъра на Интерпол за обявени за откраднати МПС. Има и канален ред, но струва мисля 50 лв. и се чака 2 седмици - до месец за резултат.
Активен
Страници: 1 ... 9 10 [11] 12   Нагоре
Изпечатай
www.MotoForum.bgКонцентратОбщи темиТема: ИЗМАМНИК!!!

Отиди на:  

WebMoto.bg - борса за мотори, части, аксесоари, екипировка, гуми



Страницата е създадена за 0.12 секунди с 20 запитвания.