Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.
Изгуби ли регистрационния е-мейл?

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията

www.MotoForum.bgКонцентратОбщи теми (Модератор: ЧЕФО)Тема: ГТП на мотори и мотопеди...какво ни чака.
Страници: 1 [2] 3 4 ... 11   Надолу
Изпечатай
Автор Тема: ГТП на мотори и мотопеди...какво ни чака.  (Прочетена 41202 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
mendi
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Honda XL 500 R - бивш; Yamaha TT 600 S - бивш; Suzuki DR-Z 400; Yamaha TDM 850
Публикации: 1044


Ел. поща
« Отговор #15 -: юли 18, 2012, 15:44:37 »

Някъде на запад може и да го правят за доброто на мотористите. По нашите ширини обаче това ще е поредния хитър начин за смъкване на поредната кожа от гърба.
Съгласен съм да минавам всяка година на преглед, при условие че всички цени са изравнени с тези на автомобилите. Като под "всички" имам предваид не само на прегледа на и ДАНЪЦИТЕ!
Не като сега - за колата да плащам 14 лева, за мотора - 100!
Активен
sasko12345
ниво 4
****
Неактивен Неактивен

Мотор: kolelo s motor
Публикации: 358


Ел. поща
« Отговор #16 -: юли 18, 2012, 15:45:22 »

Спокойно карат ви да си продадете моторите с тези поскъпвания  а това е невъзможно без данък платен по който текът лихви. Хем текът лихви, хем забрана за продажба 2 но наказание за 1 нещо.  Застраховка там си ебало капака 3 пъти съм бегал от ушаците заради нея. Преглед неам думи реално е 10- 15 лв за 1 година според мене това че 3 ма галфона на пункта немогат да си покрият времето не е наш проблем в крайна сметка тва е рекет държавен некъв.
Активен
NikDaPhreak
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Балкан М1, Kawasaki VN15, Suzuki LA650, Балкан С2
Публикации: 1598



« Отговор #17 -: юли 18, 2012, 16:29:05 »

В Брюксел подозирам, че разглеждат мотоциклети и мотопеди едновременно и са взели по-лежерното - мотопедите в БГ не подлежат на ГТП, а мотоциклетите - на всеки две години. По-лекият режим е за мотопеди и скутери и понеже май не са чували за вариант да има отделни категории двуколесни, та да турили всичко в кюпа.
Активен
Dimitar Nenchev
жис
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Aprilia Pegaso 650 i.e.
Публикации: 759


Off Road


Ел. поща
« Отговор #18 -: юли 18, 2012, 16:45:25 »

Какво Ви притесняват прегледите? Аз преглед не съм минавал от както карам мотор и нямам намерения да мина. Проблеми съм нямал с КАТ а винаги съм им спирал. На фона на това че доста голям процент от "нас" са без книжки и с нередовни мотори (документално и технически) а и са нередовни ментално, прегледа е най-малкия проблем.
Активен
krasimir77
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: YAMAHA V-STAR
Публикации: 503


Live to ride


« Отговор #19 -: юли 18, 2012, 18:01:52 »

Проблема е, че само си пишем. Ако искаме да се промени нещо - излизаме и протестираме. Ако не, и да пишем и да коментираме, ефект няма да има. Или ще ни пасат и стрижат, или ние трябва да ги "хапем".
Активен
tzssv
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Yamaha YZF-R6 RJ03
Публикации: 4565



Ел. поща
« Отговор #20 -: юли 19, 2012, 08:09:24 »

Очакваше се това нововъведение. Безобразие е да минаваме на ГТП веднъж на две години, а с автомобила всяка година. Те и преглед на пожарогасителя веднъж годишно въведоха, отделно който има ГИ/АГУ пак има ежегоден преглед... Заплатите откакто това правителство е на власт не са мръднали грам и на всичкото отгоре някъде ги и намаляват или не ги дават за няколко месеца, щото нямало пари.
Давам ви идея за нови източници на приходи понеже съм добричък и не ща да се потите над такива въпроси. Въведете пътен данък за каруците, като при тези с дървените спици и стоманен обръч да е поне 100 лева, защото съсипват пътя МНОГО повече от който е да е мотор.
Пак добре че данъците при моторите са на кубици, а не на киловати. Сигурно собственици на машини като М-72 негодуват в момента и искат да е на база мощността, ама законодателите ще го измислят и ще вземат от всеки дръзнал да кара мотор. На мен данъкът на колата ми е 280 лева, на мотора 75 лева, ГО - 350 за двете, масла - 300 лева, винетки, прегледи, скъпи горива, ниски заплати... Че аз трябва да дам 1000 лева само да ги имам тия кочини, ми гориво, ми ходова част? А тия бракми утре като се строшат, м  Sad ? В състояние на рецесия мисловният процес трябва да се насочи към заработване на икономиката, а не откъде да се вземат още пари за бюджета под формата на данъци и такси.

Активен
tzssv
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Yamaha YZF-R6 RJ03
Публикации: 4565



Ел. поща
« Отговор #21 -: юли 19, 2012, 08:17:13 »

...Вина за тези 50 лева годишно за преглед имаме и ние. Голяма част от мотористите не плащат нищо от сорта на данък, преглед и нямат застраховка. Карат така не защото се "гяволеят", нали така?! Ако всички ходим на преглед с моторите си, няма да плащаме повече от 30 лева. Ама не виждам как ще стане...
Активен
drfrancky
Група Модератори
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Race Custom
Публикации: 7042


atheism-bg.com/


WWW
« Отговор #22 -: юли 19, 2012, 11:10:24 »

Очакваше се това нововъведение. Безобразие е да минаваме на ГТП веднъж на две години, а с автомобила всяка година.

Проблема не е в минаването всяка година, проблема е в това, че вдигат цената на прегледа само за нас. Я погледни талона за преглед на автомобил и на мотор ... ще видиш, че мотора има много по-малко неща за преглед. Мотора също така се кара и само 5-6 месеца в годината, т.е. по-малка амортизация. Всичко това е предпоставка за НАМАЛЯВАНЕ цената на прегледа а не за увеличаването и ШЕСТОРНО. Това е проблема.
Активен
Dimitar Nenchev
жис
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Aprilia Pegaso 650 i.e.
Публикации: 759


Off Road


Ел. поща
« Отговор #23 -: юли 19, 2012, 11:26:16 »

Не само с прегледа е така. С данъците също сме ощетени. Един пиклив опел 84-ти набор  който пуши като трактор и от всякъде шурти масло и заема 4 пъти повече място от един мотор и на всичкото отгоре пречи на нормалното движение по пътищата и е опасен плаща 14 лева данък, а аз с моя мотор 80 лева...
Активен
mendi
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Honda XL 500 R - бивш; Yamaha TT 600 S - бивш; Suzuki DR-Z 400; Yamaha TDM 850
Публикации: 1044


Ел. поща
« Отговор #24 -: юли 19, 2012, 11:33:28 »

Какво Ви притесняват прегледите? Аз преглед не съм минавал от както карам мотор и нямам намерения да мина. Проблеми съм нямал с КАТ а винаги съм им спирал. На фона на това че доста голям процент от "нас" са без книжки и с нередовни мотори (документално и технически) а и са нередовни ментално, прегледа е най-малкия проблем.
Не ни притесняват прегледите а вдигането на цената им.
Освен това прегледа е от изключително значение ако бе дай боже участваш в ПТП.
Първо го отнасяш защото си карал неизправно превозно средство (дори всичко да е супер изправно щом нямаш свидетелство пред закона си неизправен) и съответно вината се приписва на теб, без значение дали си винивен или не.
Второ го отнасяш и пред застрахователите защото отказват да платят (дори да имаш гражданска)и така щетите на другия ги плащаш от джоба си, пак независимо дали вината е у теб или не.
Активен
ЗМЕЙ
паднал от Мелмак
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Публикации: 2387

331230276
« Отговор #25 -: юли 19, 2012, 12:01:15 »

Аз пък не разбрах как се появи тая цифра за преглед - 150 !?! И на базата на какви разчети франи реши, че именно толкова ще струва - ами ако е 15 ? Или 250 ? 
Активен
shobo
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: BMW K1200R
Публикации: 1505



« Отговор #26 -: юли 19, 2012, 12:22:52 »

Не ни притесняват прегледите а вдигането на цената им.
Освен това прегледа е от изключително значение ако бе дай боже участваш в ПТП.
Първо го отнасяш защото си карал неизправно превозно средство (дори всичко да е супер изправно щом нямаш свидетелство пред закона си неизправен) и съответно вината се приписва на теб, без значение дали си винивен или не.
Второ го отнасяш и пред застрахователите защото отказват да платят (дори да имаш гражданска)и така щетите на другия ги плащаш от джоба си, пак независимо дали вината е у теб или не.

НЕ ЛЪЖИ ХОРАТА!!!
катастрофирах с мотор който не беше минал преглед, а аз нямах книжка(това преди години),
единствено ми писаха акт за това че нямах книжка. после осъдих застрахователите,
защото не бях виновен за ПТП-то.

а ако си виновен за птп-то, застрахователите имат право на регресивен иск, тоест трябва да те осъдят. ти нищо не плащаш директно на пострадалия.
Активен
radomit
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: CBF 1000A
Публикации: 578


Ел. поща
« Отговор #27 -: юли 19, 2012, 12:40:37 »

НЕ ЛЪЖИ ХОРАТА!!!
.....
както си написал .. преди години .. минаваше .. вече има достатъчно съдебна практика по въпроса .. без ГТП няма гражданска .. ще си платиш и санкциите .. и щетите
Активен
shobo
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: BMW K1200R
Публикации: 1505



« Отговор #28 -: юли 19, 2012, 12:47:57 »

както си написал .. преди години .. минаваше .. вече има достатъчно съдебна практика по въпроса .. без ГТП няма гражданска .. ще си платиш и санкциите .. и щетите

след като не си виновен, няма какви щети да плащаш!!!
ако си виновен и нямаш ГТП, тогава ще те съдят и чак тогава ще плащаш!!!
липсата на който и да било документ не те прави виновен за ПТП!!!

пп. без гражданска няма преглед, не обратното  Very Happy
Активен
mendi
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Honda XL 500 R - бивш; Yamaha TT 600 S - бивш; Suzuki DR-Z 400; Yamaha TDM 850
Публикации: 1044


Ел. поща
« Отговор #29 -: юли 19, 2012, 12:54:32 »

Не ги лъжа.
При липса на докумет как ще докажеш че превозното ти средство е изправно, годно да се движи по пътната мрежа.
Питам от правна гледна точка.
Застрахователите че ще те разкатаят съм 100% сигурен! Хем ще платиш щетите (дали директно на другия участник или през застрахователя все едно) хем всички останали разноски.
Активен
Страници: 1 [2] 3 4 ... 11   Нагоре
Изпечатай
www.MotoForum.bgКонцентратОбщи теми (Модератор: ЧЕФО)Тема: ГТП на мотори и мотопеди...какво ни чака.

News - MotoZone

Отиди на:  



Страницата е създадена за 0.21 секунди с 20 запитвания.