Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.
Изгуби ли регистрационния е-мейл?

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията

Страници: [1] 2 3   Надолу
Изпечатай
Автор Тема: Полезни съвети.  (Прочетена 21565 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
angel nikolov
nikolovshop
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Yamaha R1, Honda Transalp,Yamaha Majesti 250
Публикации: 1047


skype angel_streka72


WWW Ел. поща
« -: март 08, 2012, 09:10:56 »

Реших да пусна тази тема,тъй като сезона на моторите скоро започва.Всеки може да сподели полезен съвет ,който ще е нужен за доста хора.
Тръгвате на дълъг път преход 300-500 километра разбирате,че мотора ви презарежда.....
Съвета отрежете една от фазите без значение ,коя пуснете фара/фарофете/ и ще се приберете без проблем.
Активен
NikDaPhreak
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Балкан М1, Kawasaki VN15, Suzuki LA650, Балкан С2
Публикации: 1620



« Отговор #1 -: март 08, 2012, 16:50:05 »

На такъв преход не тръгвайте без резервни ластици за багаж, изолирбанд и свински опашки (кабелни превръзки), независимо в какво състояние е мотора. Могат да закрепят доста сполучливо положението със спойлери, мигачи, тоци, куфари/дисаги и какво ли не още. Ще ви изумят, колко са здрави и държаливи, особено "като за едно прибиране".
Активен
Che_
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: KTM SX 250
Публикации: 4196



« Отговор #2 -: март 08, 2012, 18:13:08 »

На такъв преход не тръгвайте без резервни ластици за багаж, изолирбанд и свински опашки (кабелни превръзки), независимо в какво състояние е мотора. Могат да закрепят доста сполучливо положението със спойлери, мигачи, тоци, куфари/дисаги и какво ли не още. Ще ви изумят, колко са здрави и държаливи, особено "като за едно прибиране".
Mad

почти всеки мотор има място за и оригинални  инструменти(ако някой не ги е тафил)
+ нещата които изброи колегата - изолирбан и опашки
и все пка гледайте да имате инструменти за всички размери болтове по мотора, не се знае кой ще трябва да се развива Very Happy
Активен
Vinety
ниво 3
***
Неактивен Неактивен

Мотор: Yamaha XVS 650 V-Star Custom
Публикации: 107



« Отговор #3 -: март 08, 2012, 18:33:12 »

Да добавя и МЕДНА ТЕЛ!  Very Happy Човек никога не знае ! Smile
Активен
Tuti
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Yamaha R1
Публикации: 4499



« Отговор #4 -: март 08, 2012, 18:39:20 »

най-добре е телефона зареден и звъниш, ама понеже съм го ял с развален мотор и паднала батерия, сега си сложих изход за запалка (под седалката) и зарядното с мен
 Very Happy
Активен
max
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Yamaha xt600
Публикации: 598



Ел. поща
« Отговор #5 -: март 08, 2012, 19:01:52 »

Mad

почти всеки мотор има място за и оригинални  инструменти(ако някой не ги е тафил)
+ нещата които изброи колегата - изолирбан и опашки
и все пка гледайте да имате инструменти за всички размери болтове по мотора, не се знае кой ще трябва да се развива Very Happy

+ задължително спрей-лепило за гуми Mad
Активен
Nick
Група Модератори
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: GL1500SE
Публикации: 4080


Чл. 39. (1)


WWW Ел. поща
« Отговор #6 -: март 08, 2012, 19:02:39 »

Освен нещата споменати по-горе, си нося винаги и тези вещи:

И спрей за лепене на гуми:

Аптечка, винаги!
Активен
Sirius
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: VTR 1000 F
Публикации: 1440


239393039
Ел. поща
« Отговор #7 -: март 08, 2012, 19:35:49 »

Колега, ти в goldwing-а ,можеш и дефибрилатор да си вземеш, ама при нас останалите е по сложно.  Smile  Very Happy

Аз нося оригиналните инструменти (по чудо 12 годишен мотор още си му седят оригиналните инструменти), в които има всички необходими инструменти за всички болтове по мотора - можеш и основен ремонт да направиш с тях само.  Smile + както казаха колегите свински опашки и изолирбанд. Много обичам да използвам изолирбанд даже преди ме ебаваха че ако скъсам рамата лепа с изолирбанд и заминавам.  Smile Аааа и мокри кърпички че обикновено ставам на прасе, а и да има с какво да го позабърша за пред фенките.  Smile  Very Happy
Активен
shobo
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: BMW K1200R
Публикации: 1505



« Отговор #8 -: март 08, 2012, 20:54:20 »

за съжаление в българия автоастистанс за мотори не се предлага,
иначе една такава полица би била напълно достатъчна. 

аз принципно не нося нищо, не разбирам от ремонти,
да не казвам даже че мразя тези дето се правят на пътя 

ако съм в българия, дори и телефон не ми трябва
винаги ще се намери някой да даде да звънна за да дойдат да ме вземат.

ако съм в чужбина, задължително с кеш пара.

Активен
Wolfy
ниво 4
****
Неактивен Неактивен

Публикации: 443



Ел. поща
« Отговор #9 -: март 08, 2012, 21:12:56 »

Кабели за ток, или поне медна жица квадрат и половина и спрей за репариране на спукана гума, свински опашки, отверка с приставки, включително и звезди, и клещи. Звучи обемно, но в повечето случаи се събира там, където би трябвало да бъдат конвенционалните инструменти, които са били предвидени от производителя. Smile
Активен
Venci
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Публикации: 623



« Отговор #10 -: март 08, 2012, 21:17:26 »

Винаги когато тръгвам на път достатъчно дълъг за да нося пълен набор инструменти, лепенки за гуми, аптечка и палатка - вземам и брезентово армейско платнище. Първо-в него прекрасно се събират всички горепосочени неща; Второ-предпазва завитите в него неща от дъжд и прахоляци; Трето-вечерта си покривам палатката от страната на огъня, че имам няколко надупчени от искри палатки  Very Happy /особено като се обърне вятърът/. И не на последно място - превръща се в много удобна и чиста работна площадка, когато се наложи.
Активен
Esper
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Yamaha XVS650 DragStar; CH Racing WXE 125 4T; Suzuki DR650 SP46
Публикации: 1431


7183168
Ел. поща
« Отговор #11 -: март 08, 2012, 22:55:32 »

Да добавя и МЕДНА ТЕЛ!  Very Happy Човек никога не знае ! Smile

А така!  Mad
Само една корекция в терминологията: в кола/мотор това не е просто медната тел.
Това се нарича АВТО-ТЕЛ!  Smile
Активен
ildivvy
Suzuki GSX 750 fen forever !
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Honda CBR600F4i Sport 07',Aprilia Pegaso 650ie 03'
Публикации: 3274



« Отговор #12 -: март 09, 2012, 00:27:59 »

Никой не спомена за поне една-две стари,но работещи свещи,както и ключ за тях,както се подразбира.Лошото е,че повечето "инжекциони",когато спрат и причината не е някоя малка и тривиална,тррудно се продължава.
Активен
NikDaPhreak
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Балкан М1, Kawasaki VN15, Suzuki LA650, Балкан С2
Публикации: 1620



« Отговор #13 -: март 12, 2012, 18:17:43 »

за съжаление в българия автоастистанс за мотори не се предлага,
иначе една такава полица би била напълно достатъчна. 

аз принципно не нося нищо, не разбирам от ремонти,
да не казвам даже че мразя тези дето се правят на пътя 


За първото си прав - тая полица би ти спестила много главоболия.

За второто - носи си ролка изолирбанд и свински опашки, както и ластици, евентуално тел. Всичко се случва. Ще се разпадне нещо по козметиката или багажите на мотора и ще се справиш с подръчни средства. Тук не говорим за сериозни ремонти. На път не бих седнал да правя основен ремонт, но скъсани дисаги съм оправял със свински опашки (даже още ги карам така). Идеята на темата не е толкова "Какви инструменти за ремонт по пътя да си нося", а "какво да взема за да си спестя главоболията при дребни и нищожни проблеми". Представи си, носиш палатка, вързана с ластик за мотора. Ластика се разпада на съставните си части, щото нещо не го кефи. Нямаш резервен. Криво, нали? Или настигаш камион, който изхвърля камъче в най-неподйодящия момент. Камъчето ти прекършва мигача. Нямаш изолирбанд да го увиеш, колкото да си стои на мястото. Криво, нали? Тел (добро допълнение) - на един колега на път за събора в Търново 2010 му се скъса скобата на ауспуха. Вързаха го с тел и продължи, вместо да се чуди как да примъкне мотора до сервиз. За такива ремонти не вярвам да кажеш, че няма да ги направиш на пътя.
Активен
drfrancky
Група Модератори
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Race Custom
Публикации: 7040


atheism-bg.com/


WWW
« Отговор #14 -: март 12, 2012, 18:19:52 »

Аз пък нося лаптоп, цигари и телефон.
Е имам и оригиналните инструменти които си седят в мотора... за друго няма място.
Активен
Страници: [1] 2 3   Нагоре
Изпечатай
www.MotoForum.bgКонцентратРемонт, тунинг, въпроси, моточасти и аксесоари (Модератор: KokoVmaxa)Тема: Полезни съвети.

Отиди на:  

WebMoto.bg - борса за мотори, части, аксесоари, екипировка, гуми



Страницата е създадена за 0.188 секунди с 20 запитвания.