Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.
Изгуби ли регистрационния е-мейл?

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията

www.MotoForum.bgКонцентратРемонт, тунинг, въпроси, моточасти и аксесоари (Модератор: KokoVmaxa)Тема: Шлайфане на глава и полиране на отворите.
Страници: 1 ... 3 4 [5]   Надолу
Изпечатай
Автор Тема: Шлайфане на глава и полиране на отворите.  (Прочетена 37408 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
zlati
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: ZX12R
Публикации: 3489


Пауър ис нотинг уидаут гума!


Ел. поща
« Отговор #60 -: февруари 22, 2012, 10:30:29 »

Бе така си мисля, знам ли. Тия лагери не им е все едно с каква компресия ги млатиш по тиквите...  май зависи каква е стружката и колко става сгъстен двигателя след товаk

Aко турбинираш тогава задължително сменяш лагери и още половината двигател, ама за едното шлайфане няма сми. Ама нека които са го правили да кажат ... на мен тепърва предстои.



а бияча ще мине още 80К и пак нема да има нужда от кардиохирург, за разлика от новите ни, изцедени до невъзможен максимум, кошове funny

 Mad
« Последна редакция: февруари 22, 2012, 10:32:54 последно от zlati » Активен
venci79
ниво 4
****
Неактивен Неактивен

Публикации: 309


WWW.EXTREME-ATTACK.COM


WWW
« Отговор #61 -: март 01, 2012, 21:37:37 »

 Very Happy
Активен
Niki2105
ниво 2
**
Неактивен Неактивен

Мотор: Honda CBR 600 f
Публикации: 93


Прави каквото трябва, пък да става каквото ЩЕ !


Ел. поща
« Отговор #62 -: септември 17, 2012, 02:08:32 »

... Без валове нищо не правиш ...
Само ползата от повишената степен на сгъстяване можеш да усетиш. За сметка на някоя друга детонация.
Активен
Big-bang
ниво 1
*
Неактивен Неактивен

Мотор: Suzuki GSF 1250SA
Публикации: 35



« Отговор #63 -: октомври 12, 2012, 23:55:03 »

 А какво става с резониращата от затварящият се всмукателен клапан смес?
 При стесняване на всмукателните канали, горивовъздушната смес се ускорява, т.е, движи се с по-висока скорост.
 Това означава и че резонира с по-висока скорост обратно от затвореният всмукателен клапан в посока дроселовата клапа.
 Именно този резонанс е много важен за постигане на максимално пълнене, ако скоростта на потока не се увеличи достатъчно,
 така че резонансът да е кратен на дължината на всмукателният канал (от дроселовата клапа до клапана), ще имаме влошено
 пълнене, поради разминаването на моментът на отваряне на всмукателният клапан с посоката на движение на сместа.
 Нали именно това е една от целите на променливата дължина на всмукателните колектори, а именно съвпадане на моментът на
 отваряне на всмукателните клапани с моментът в който пулсиращата във всмукателният канал смес е максимално сгъстена пред
 самият клапан а не пред дроселовата клапа. Това води до подобряване на коефицента на пълнене на двигателят.
  Самоцелното повишаване на скоростта на потока, може единствено да повиши в някаква степен въртящият момент в ниският
 оборотен диапазон, но несъмнено ще кастрира двигателят във високите и ще намали мощността.
   Например някой двигатели на Хонда работят използвайки подобен ефект ползвайки отделни карбуратори за всеки един
 всмукателен клапан. Основният карбуратор работи постоянно през левият клапан още от празен ход осигурявайки по-висока
 скорост на потока, а от там и по-висок въртящ момент в ниските, докато другият карбуратор отваря от средни обороти и 
 пълни двигателят през десният порт подобрявайки пълненето и мощността при по-високи об.
 
Активен
Страници: 1 ... 3 4 [5]   Нагоре
Изпечатай
www.MotoForum.bgКонцентратРемонт, тунинг, въпроси, моточасти и аксесоари (Модератор: KokoVmaxa)Тема: Шлайфане на глава и полиране на отворите.

Отиди на:  

WebMoto.bg - борса за мотори, части, аксесоари, екипировка, гуми



Страницата е създадена за 0.067 секунди с 20 запитвания.