Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.
Изгуби ли регистрационния е-мейл?

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията

www.MotoForum.bgКонцентратРемонт, тунинг, въпроси, моточасти и аксесоари (Модератор: KokoVmaxa)Тема: Шлайфане на глава и полиране на отворите.
Страници: 1 [2] 3 4 5   Надолу
Изпечатай
Автор Тема: Шлайфане на глава и полиране на отворите.  (Прочетена 33759 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
staif
ниво 4
****
Неактивен Неактивен

Мотор: Honda
Публикации: 337


Ел. поща
« Отговор #15 -: февруари 16, 2012, 23:15:07 »

Грапавините допринасят за по добро смесване на бензин-въздъх при засмукване ,следствие на това че  се разбиват" в тях.
Активен
max
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Yamaha xt600
Публикации: 598



Ел. поща
« Отговор #16 -: февруари 16, 2012, 23:49:35 »

Оффф и тук "дилемата" с грапавините. Що не правят портовете със сталагмити и сталактити вътре ,че да разбиват сместа добре,пък ако ще горивото да тече по тръбичка. Smile
« Последна редакция: февруари 17, 2012, 00:11:07 последно от max » Активен
venci79
ниво 4
****
Неактивен Неактивен

Публикации: 309


WWW.EXTREME-ATTACK.COM


WWW
« Отговор #17 -: февруари 17, 2012, 02:19:28 »



Ами само трябва да разшири ли?
Активен
Fbegov
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Benelli tnt 1130 café racer, Yamaha fz6 fazer s2 GT
Публикации: 2067


Ако си прекалено предпазлив, животът ти става уме


Ел. поща
« Отговор #18 -: февруари 17, 2012, 03:13:56 »

 Не виждам защо трябва да пипаш всмукателните портове, когато основния ефект чакаш от шлайфаната глава - половината работа е свършена. Да допълниш ефекта, трябва да се насочиш към испускателния тракт, според мене.
« Последна редакция: февруари 17, 2012, 03:15:56 последно от Fbegov » Активен
Fbegov
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Benelli tnt 1130 café racer, Yamaha fz6 fazer s2 GT
Публикации: 2067


Ако си прекалено предпазлив, животът ти става уме


Ел. поща
« Отговор #19 -: февруари 17, 2012, 03:25:36 »

 Като се замисля, всичко това ще измести кривата на графиката (ако има ефект) към по-високи обороти.
 Ако си стънтър, както някой спомена, не виждам с какво ще ти помогне това
Активен
ThugAveli
599
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: gsxr k5 600 race R6 06 race
Публикации: 1317



WWW Ел. поща
« Отговор #20 -: февруари 17, 2012, 11:48:05 »

Fbegov  откажи се безсмислено е Smile .
Аз го направих отдавна,няма смисъл да си губиш времето в обяснения
Активен
drfrancky
Група Модератори
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Race Custom
Публикации: 7042


atheism-bg.com/


WWW
« Отговор #21 -: февруари 17, 2012, 11:52:32 »

Fbegov  откажи се безсмислено е Smile .
Аз го направих отдавна,няма смисъл да си губиш времето в обяснения


Активен
iaskoo
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: GSXR1000 К2...SUZUKI RM 250
Публикации: 3518


ремонт и подръжка на мотоциклети


« Отговор #22 -: февруари 17, 2012, 11:54:26 »

защото ако е полирана сместа се завихря и резултата е обратен Very Happy
от полиране печелиш скорост на пълнене,но пък горивото несе разпрашава хубаво...което не е +
Активен
iaskoo
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: GSXR1000 К2...SUZUKI RM 250
Публикации: 3518


ремонт и подръжка на мотоциклети


« Отговор #23 -: февруари 17, 2012, 11:55:53 »

вземи си гиксер 750 за стънт и няма да му пипаш нищо Very Happy Smile
Активен
niki_XL400V
жис
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: L4 1000
Публикации: 3450



« Отговор #24 -: февруари 17, 2012, 12:37:08 »





 Smile Smile Smile Smile

Бая глави е ошлайфал китаеца Ле  Smile
Активен
Che_
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: KTM SX 250
Публикации: 4185



« Отговор #25 -: февруари 17, 2012, 13:11:22 »

Оффф и тук "дилемата" с грапавините. Що не правят портовете със сталагмити и сталактити вътре ,че да разбиват сместа добре,пък ако ще горивото да тече по тръбичка. Smile


ето виж що не се полира, ти кат искаш огледални си ги направи
http://mototuneusa.com/homework.htm
Активен
venci79
ниво 4
****
Неактивен Неактивен

Публикации: 309


WWW.EXTREME-ATTACK.COM


WWW
« Отговор #26 -: февруари 17, 2012, 13:13:20 »

Аз мисля че от шлайфане на главата главно в ниските ще сатне по силен мотора.във високите почти няма да има разлика а на мен точно ниските ми трябват.хах и тоз от линка не само че не ги полира ами не разширява ами дори намаля със смола смукателите баси лудата работа.
« Последна редакция: февруари 17, 2012, 13:37:53 последно от venci79 » Активен
max
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Yamaha xt600
Публикации: 598



Ел. поща
« Отговор #27 -: февруари 17, 2012, 19:18:15 »

ето виж що не се полира, ти кат искаш огледални си ги направи
http://mototuneusa.com/homework.htm


Правил съм, и други преди мен са го правили също,когато за пръв път оглеждах портвана глава на Ява 500 спидуей се порязах на ръба между двата порта на смукателните клапани,толкова беше гладко. Като го гледам тоя мастОр си запушва и колекторите ,големи му били. Sad Smile Smile Много ми хареса асоциацията с дъждовните капки по купето на колата и "грубите" капки гориво и поведението им в колектора. Ще взема да си го сложа за подпис. Smile Smile
Така става ,като нета се взема за коректив на всичко.
Активен
boris_vn
0898 647 384
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: cbr900rr- 97
Публикации: 1804


САМО ХОНДА МОЖЕ ДА УБИЕ ХОНДА

223
Ел. поща
« Отговор #28 -: февруари 17, 2012, 21:14:36 »

ето виж що не се полира, ти кат искаш огледални си ги направи
http://mototuneusa.com/homework.htm

ти верно ли го взимаш това на сериозно  Sad тоя тъпак ,трябва да му забранят да доближава всякакви двигатели ,и да намажеш с някакво лепило главата на високооборотен двигател  е направо престъпление  Smile
Активен
vako844
ниво 2
**
Неактивен Неактивен

Мотор: Suzuki GSXR 1000
Публикации: 76



Ел. поща
« Отговор #29 -: февруари 17, 2012, 21:16:14 »

Абе колеги, и аз съм шах с пешката - стесняване на отворите на всмукателните колектори?!?!? Това наистина няма логика - хората направиха главите с по 4-5-... капани за да може горивната смес да постъпва по лесно/безпрепятствено в горивната камера, и да могат изгорелите газове да напускат същата. Е може ли някой да ми каже тогава каква е логиката да ги стесниш - по-голяма скорост на въпросния поток?!?!!? Какво печелиш от него? И относно "нащърбяването" интересно ми е дали трябва да го има и на изпускателния тракт "за да може нагара да се отвява по лесно и да не се захваща"?!?!?!
Активен
Страници: 1 [2] 3 4 5   Нагоре
Изпечатай
www.MotoForum.bgКонцентратРемонт, тунинг, въпроси, моточасти и аксесоари (Модератор: KokoVmaxa)Тема: Шлайфане на глава и полиране на отворите.

News - MotoZone

Отиди на:  



Страницата е създадена за 0.155 секунди с 20 запитвания.