Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.
Изгуби ли регистрационния е-мейл?

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията

www.MotoForum.bgКонцентратРемонт, тунинг, въпроси, моточасти и аксесоари (Модератор: KokoVmaxa)Тема: Шлайфане на глава и полиране на отворите.
Страници: [1] 2 3 ... 5   Надолу
Изпечатай
Автор Тема: Шлайфане на глава и полиране на отворите.  (Прочетена 31526 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
venci79
ниво 4
****
Неактивен Неактивен

Публикации: 309


WWW.EXTREME-ATTACK.COM


WWW
« -: февруари 09, 2012, 00:06:57 »

Здравейтe,мисля да дам да ми шлайфат главата и да и разширят леко всички отвори и да ги полират.Мотора е cbr600f4i.
Какъв ще е ефекта и ще се счупи ли бързо мотора и също с какъв бензин трябва да се кара след това? Very Happy
Активен
Che_
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: KTM SX 250
Публикации: 4162



« Отговор #1 -: февруари 09, 2012, 09:22:19 »

Нещо друго по мотора правено ли е/ще се прави ли?
Не може само разшириш отворите и да чакаш да вдигне 20 коня.


тук има инфо
http://racebiketuning.com/technical-literature/

отиваш на engine tuning
после си сваляш файла Porting

сайт е на Коко, той я е правил тая процедура така че може да говориш с него  Very Happy
Активен
venci79
ниво 4
****
Неактивен Неактивен

Публикации: 309


WWW.EXTREME-ATTACK.COM


WWW
« Отговор #2 -: февруари 09, 2012, 11:10:35 »

Имам и генерация MICRON спортен филтър и командер. Very Happy
Активен
ThugAveli
599
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: gsxr k5 600 race R6 06 race
Публикации: 1317



WWW Ел. поща
« Отговор #3 -: февруари 09, 2012, 12:17:07 »

ефекта от порта идва във високите..аз го правих на моята к5 600 с комбинация от валове и тънка гарнитура се усети разлика.Трябва да имаш електроника да си оправиш горивната смес.
И говоря само за остраняване на шуплите и полиране ,без да се разширява.Ако го разширяваш трябва всички 4 порта да са с еднакви форми и еднакъв обем,което на ръка едвали ще го направиш
http://youtu.be/kcERvWYUNUw
Активен
iaskoo
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: GSXR1000 К2...SUZUKI RM 250
Публикации: 3519


ремонт и подръжка на мотоциклети


« Отговор #4 -: февруари 09, 2012, 16:48:35 »

Здравейтe,мисля да дам да ми шлайфат главата и да и разширят леко всички отвори и да ги полират.Мотора е cbr600f4i.
Какъв ще е ефекта и ще се счупи ли бързо мотора и също с какъв бензин трябва да се кара след това? Very Happy
не е ли по-оферта да смениш кубатурата просто
Активен
Streetfightera
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: SUZUKI DR-Z 400E,Honda Transalp 600V
Публикации: 935


Чалъмар 12-ти разряд!


Ел. поща
« Отговор #5 -: февруари 09, 2012, 17:26:25 »

Мисля че това е Венци от Стара Загора,а той кара стънт,така че по=голяма кубатура не му върши работа.
Активен
ThugAveli
599
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: gsxr k5 600 race R6 06 race
Публикации: 1317



WWW Ел. поща
« Отговор #6 -: февруари 09, 2012, 17:33:41 »

щото този двигателен тунинг пък е по удачен..... Smile Smile Smile
Активен
venci79
ниво 4
****
Неактивен Неактивен

Публикации: 309


WWW.EXTREME-ATTACK.COM


WWW
« Отговор #7 -: февруари 10, 2012, 10:11:47 »

Някакави други съвети какъв ще е резултата от шлайфане на главата и полиране на отворите cbr600f4i?
Активен
Dabich
ПРОДАВАМ CBR F4i '02
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Кабрио
Публикации: 979



« Отговор #8 -: февруари 10, 2012, 11:31:46 »

Ако правиш само това, резултата ще е толкова минимален, че надали ще усетиш някаква разлика в карането.
Активен
venci79
ниво 4
****
Неактивен Неактивен

Публикации: 309


WWW.EXTREME-ATTACK.COM


WWW
« Отговор #9 -: февруари 10, 2012, 21:32:43 »

Е как малко ли е да шлайфам главата и да ми разширят отворите и да ги полират?
Активен
Dabich
ПРОДАВАМ CBR F4i '02
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Кабрио
Публикации: 979



« Отговор #10 -: февруари 10, 2012, 22:48:27 »

Да малко е, да не кажа, че ако свалиш само заради това главата не си струва дори и труда, за резултата който ще постигнеш.
Активен
venci79
ниво 4
****
Неактивен Неактивен

Публикации: 309


WWW.EXTREME-ATTACK.COM


WWW
« Отговор #11 -: февруари 10, 2012, 23:01:06 »

Хм  Sad
Активен
KokoVmaxa
............ няма вечен кеф!
Moderator
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: със две свещи
Публикации: 1748


- " RBT race parts " -

231941703
WWW Ел. поща
« Отговор #12 -: февруари 15, 2012, 20:23:59 »

Портната и Згъстена глава си дава ефект и то осезаем , особено мотора ако се настрои правилно Very Happy
 Да речем че от примерно 11:1 премине до 12,5:1(Примерно казвам) и ако главата е портната (не трябва да е полирана във смукателният сектор) правилно и качествено след настройване разликата ще е доста осезаема  Very Happy
Активен
venci79
ниво 4
****
Неактивен Неактивен

Публикации: 309


WWW.EXTREME-ATTACK.COM


WWW
« Отговор #13 -: февруари 16, 2012, 22:00:33 »


Може ли алко повече разяснения какво е портната и зтъстена и защо  ако главата е портната (не трябва да е полирана във смукателният сектор? Very Happy
Активен
Che_
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: KTM SX 250
Публикации: 4162



« Отговор #14 -: февруари 16, 2012, 22:07:03 »

защото ако е полирана сместа се завихря и резултата е обратен Very Happy
Активен
Страници: [1] 2 3 ... 5   Нагоре
Изпечатай
www.MotoForum.bgКонцентратРемонт, тунинг, въпроси, моточасти и аксесоари (Модератор: KokoVmaxa)Тема: Шлайфане на глава и полиране на отворите.

News - MotoZone

Отиди на:  



Страницата е създадена за 0.096 секунди с 21 запитвания.