Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.
Изгуби ли регистрационния е-мейл?

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията

www.MotoForum.bgКонцентратОбщи темиТема: Re: Какво ендуро да избера?!?
Страници: 1 ... 6 7 [8] 9   Надолу
Изпечатай
Автор Тема: Re: Какво ендуро да избера?!?  (Прочетена 26706 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
Гост
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Публикации: 14116


« Отговор #105 -: октомври 26, 2016, 07:49:23 »

Аз от как си осакатих коленете приключих с черното. Пък и да вкарам тая лъскарка да я троша по горите, айде, няма нужда. Да ида до пикника, или до плажа, да, но нищо повече. Аз и с пистарката ходих по поляните на пикници. Те и гумите ми са асфалтови нарочно. Тия кончета и нютончета за асфалт ми стигат. Повече не искам. Даже както казах може лекичко надолу, ако е по-лек мотора. За мен това е баланса. Златната среда е около 100-те коня. Поне за моя стил и нужди.

Бат Ицо, със 140 изпреварваш тирове като са по два и като няма трафик отсреща. Ама рисково изпреварване не можеш да направиш. Като се наредят и коли на тапата и колоната стана ехеее... И всички карат гъсто, та няма навиране. Отвори ли ми се просвет, макар и малък, Щялата газ и прелитам за миг. А да изпреварвам тирове по осевата и насреща да е трафик няма да стане. В такава мелачка за месо доброволно не влизам. Малкия ме чака в къщи.
« Последна редакция: октомври 26, 2016, 08:10:51 последно от ЧЕФО » Активен
Skywlak
Георги
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Yamaha XJ 600 s Yamaha TDM 900
Публикации: 1910


бавно с усмивка :-)


Ел. поща
« Отговор #106 -: октомври 26, 2016, 09:39:27 »

На Xj600 дето го карах, дето после го взе жената ;) си ги минавах тия колони от тирове и коли без да му мисля много много. А тая моторетка е 50-60 коня ;)
Така че....няма какво да се лъжем повечето мотори имат достатъчно сила, но за сам човек с малко багаж
Иначе аз обичам да пътувам така:



п.с. Голямата кубатура и многото сила ще ви докарат мноого повече ситуации на пътя отколкото малката ;)
Активен
PULSE
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: KX250, BANDIT 1200, Aprilia Atlantic 500
Публикации: 508


Ел. поща
« Отговор #107 -: октомври 26, 2016, 10:24:55 »

Бат Ицо, Строма в калта с шосейни гуми ли го караш?
Активен
Гост
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Публикации: 14116


« Отговор #108 -: октомври 26, 2016, 12:43:57 »

На Xj600 дето го карах, дето после го взе жената ;) си ги минавах тия колони от тирове и коли без да му мисля много много. А тая моторетка е 50-60 коня ;)
Така че....няма какво да се лъжем повечето мотори имат достатъчно сила, но за сам човек с малко багаж
Иначе аз обичам да пътувам така:



п.с. Голямата кубатура и многото сила ще ви докарат мноого повече ситуации на пътя отколкото малката ;)
Искаш да ми кажеш, че с умрелото xj600 (не се засягай) ще ускориш толкова бързо колкото 1000-рката? Smile Smile Smile Явно имаме различни понятия за рисково изпреварване. Аз визирам ония кратки мигове преди насрещния трафик да ти затвори пролуката и да свършиш в нечия броня. Онези моменти когато една секунда забавяне би ти коствала живота. С достатъчно мощен мотор не е страшно и не е толкова опасно.
Активен
HellMan
ниво 3
***
Неактивен Неактивен

Мотор: Балкан МК-50; Yamaha TDM 850 4TX 1999
Публикации: 196


268805309
« Отговор #109 -: октомври 26, 2016, 13:34:00 »

Искаш да ми кажеш, че с умрелото xj600 (не се засягай) ще ускориш толкова бързо колкото 1000-рката? Smile Smile Smile Явно имаме различни понятия за рисково изпреварване. Аз визирам ония кратки мигове преди насрещния трафик да ти затвори пролуката и да свършиш в нечия броня. Онези моменти когато една секунда забавяне би ти коствала живота. С достатъчно мощен мотор не е страшно и не е толкова опасно.
Нещо любопитно - ако имах парите и мястото за два мотора аз бих взел за турист долните два и някакъв Naked street около 650 - примерно R6, GSXR - някакви такива.
Туристи:
BMW R 1200 GS - 1200 cc, 110 hp, 120 Nm. Вярно, напълнен тежи ~250 кг, но мен това ме устройва при кофти време.
Или Yamaha XT1200Z Super Tenere - 1200 cc, 110 hp, 117 Nm, ~250 кг - почти същото, но без кардан.

Аз не съм рисков шофьор, карам си бавно и изпреварвам като с кола. TDM-ът е 850 cc, 80 hp, 80 Nm при 220 кг и ми е напълно достатъчно с пътник и багаж. Първоначално се бях насочил към TransAlp или нещо 650 кубиково, но TDM-ът си ми пасна точно.
Бих минал на по-голяма машина, само ако ще правя по-дълъг преход (месец-два) и бих го сменил заради инжекциона. Също, ако имам излишни пари и място. Проблемът е че 900-ките не ми харесват. Освен да взема 900 и да ѝ преправя пластмасите да прилича на 850 Very Happy.
Тенджерето го докарва на визия и може би това ще бъде градацията по-натам.

Не съм карал по-голям мотор и ми се струва малко нефункционален за ежедневните ми градски нужди. Мисля че TDM-ът беше най-добрият междинен вариант - достатъчно мощ за разхождане и избягване в по-критични ситуации и едновременно с това не е много голям. И също можеш да преджапаш през по-пресечен терен, без да се страхуваш.
Активен
Skywlak
Георги
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Yamaha XJ 600 s Yamaha TDM 900
Публикации: 1910


бавно с усмивка :-)


Ел. поща
« Отговор #110 -: октомври 26, 2016, 13:59:25 »

Искаш да ми кажеш, че с умрелото xj600 (не се засягай) ще ускориш толкова бързо колкото 1000-рката? Smile Smile Smile Явно имаме различни понятия за рисково изпреварване. Аз визирам ония кратки мигове преди насрещния трафик да ти затвори пролуката и да свършиш в нечия броня. Онези моменти когато една секунда забавяне би ти коствала живота. С достатъчно мощен мотор не е страшно и не е толкова опасно.

Не бе Чефоооооо,
Казвам следното:
-Изброените до сега мотори не са ендуро, а пътувачески  Very Happy
-500-600цц са идеални за туризъм за сам човек с парата в джоба и малко багаж
-за 2 души с или без багаж е хубаво кубатурата да е по-големичка, но все пак да остава уравновесена защото туризъм с "ламя" не се прави
-Масово хората се изхвърлят  Very Happy
Активен
Гост
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Публикации: 14116


« Отговор #111 -: октомври 26, 2016, 15:52:01 »

Да, съгласен съм с теб. Аз за това и не заглеждам 1200. Идват ми малко прекалени. Виж 800 ми се чини много по-универсален. Хем не е куц, хем не е ламя. Харесвам ги защото не мога да си позволя два мотора за градско и за туризъм и ми трябва нещо универсално. Сегашния също ме устройва, но 800 е по-лек. А за хора, които не са свикнали с мощностите на пистарките, или просто са по-улегнали, 650 си е идеален.
Активен
PULSE
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: KX250, BANDIT 1200, Aprilia Atlantic 500
Публикации: 508


Ел. поща
« Отговор #112 -: октомври 26, 2016, 16:55:06 »


-Изброените до сега мотори не са ендуро, а пътувачески  Very Happy


Дойдохме си на думата Smile Аз реших проблема по следния начин:

кросов мотор за каране по кросово! трасе(да не се бърка с ендуро и влачене по драките)
скутер за ходене до работа и други нужди - търкалям го 95% от случаите в града. Понеже си има сила, спокойно се пътува до близки разстояния от 100/150 км. в едната посока. Разход 4/100  Very Happy
Suzuki Bandit 1200S - версията със спойлери, 3 куфара Гиви + магнитна чанта за резервоара, повдигачи на кормилните конзоли - не повече от 20мм. Това е мотора за пътуване. Не изостава твърде много от пистарките, с един или с двама, нагоре или надолу - не му прави особено впечатление. За хулиганско каране също става. Smile Каран е по чакъл, по пясък и по мокър асфалт и не е ендуро  Very Happy
Активен
бат Ицо
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: V-Strom, X-Max
Публикации: 1320


пастафариански моТурист


« Отговор #113 -: октомври 26, 2016, 17:41:42 »

Бат Ицо, Строма в калта с шосейни гуми ли го караш?

Е как бе - нося си две таралежки и като стигна кал ги сменям  Very Happy Metzeler Tourance ми са гумите - стават малко и за кал. ама не много дълбока. Важното е, че си драпа бавно и не се налага да го държа на полусъединител. Става въпрос за прецапване на наводнени, кални участъци - има ги в гората по черните пътища чат пат. И да не е стръмно, че няма спиране с тези гуми ако е кално. Не съм тръгнал да правя тежък офроуд. Само лека разходка по утъпкани горски пътища.
Активен
ironhead
ниво 4
****
Неактивен Неактивен

Мотор: STREETFIGHTER
Публикации: 272



Ел. поща
« Отговор #114 -: октомври 26, 2016, 19:48:59 »

Какви немагистрални пътища, че не разбрах? Мине се не минат няколко десетки километра и 1.70 евро ги еба маляките! Само магистрала до Комотини и се плаща "на всеки километър"!

Обаче тези в повече дето ги сънуваш, на калта не са никак комфортни. Има си някакъв баланс. Ако искаш само асфалт - съгласен съм. Ама като излезеш на черно вече пречат.

В черно не влизам, за него си има друг тип мотори - без "наднормено" тегло и с подходящи за целта гуми. :biggrin:Всичко друго е компромис! Какво да правя в черното като нито съм рибар нито планинар, гъбар или каквото и да било там. Просто не ме влече, нито имам физическата кондиция от едно време, нито условия и свободно време а и не на последно място, по-голямо удоволствие ми доставя да карам а не само да се возя. За последните 11 години (от общо 24 на мотор) съм се убедил че 132-140 коня и 98-102 нютонметра ми идват баш-тамън. В повече съм карал и решил за себе си че не са ми нужни, та по тази причина съм "слезнал" на тези които ми се струват най подходящи. Между другото и SV-650 съм имал в далечното минало и за това те попитах за средната скорост от 140км.... Very Happy Аз понеже не съм толкова прозорлив и напред с мат'ряла та не мога така от упор да констатирам и направо заявя, затова ще те попитам: Бат Ицо ти какво сънувш? Mad
Активен
бат Ицо
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: V-Strom, X-Max
Публикации: 1320


пастафариански моТурист


« Отговор #115 -: октомври 26, 2016, 20:08:34 »

Сънувам розови сънища Smile Карах 150-160 км/ч по магистралите, защото духаше силен страничен вятър и при по-бавна скорост знаеш, че те отвява. Багажа ми имаше малко челно, но бая странично съпротивление. Това наложи и високата скорост, която не е присъща за нрава ми на каране сега. Вече мразя магистрали, обичам си лежерно каране по пътища от 3-та и надолу категории. Минал съм през всякакви бързи мотори и коли, оттегчих се и вече се радвам на наближаващата пенсия. Купих си даже и скутерче миналата година - да ходя с него до банкомата да си я тегля  Very Happy

Относно черното - Родопа планина е прекрасно място за разходки. Има доста черни пътища, които никак не са трудни за каране с Уи-то. Срещам и колеги с кросарки, но те минават по козите пътеки щото могат. На мен ми мина вече времето за кросарка, щото старите кокали лесно се трошат и трудно зарастват и за разлика от времето когато ги карах - бях 50 кг, сега съм 90  Surprised
« Последна редакция: октомври 26, 2016, 20:11:55 последно от бат Ицо » Активен
Skywlak
Георги
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Yamaha XJ 600 s Yamaha TDM 900
Публикации: 1910


бавно с усмивка :-)


Ел. поща
« Отговор #116 -: октомври 26, 2016, 20:23:36 »

Ееее това с черните пътища по планината....дано имам възможност някой ден да го правя....за мен там е истинският мотоциклетизъм в България
Само да си пооправим малко културата ;(
Активен
evilution
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Suzuki
Публикации: 2010



« Отговор #117 -: октомври 26, 2016, 21:46:47 »

Не бе Чефоооооо,
Казвам следното:
-Изброените до сега мотори не са ендуро, а пътувачески  Very Happy
-500-600цц са идеални за туризъм за сам човек с парата в джоба и малко багаж
-за 2 души с или без багаж е хубаво кубатурата да е по-големичка, но все пак да остава уравновесена защото туризъм с "ламя" не се прави
-Масово хората се изхвърлят  Very Happy

Ти не ходиш ли на туризъм с жената с XJ? Аз така и не успях да си намеря стойка за куфари, и всичкия багаж го носи жената с нейния Very Happy. Обикновено ходим с двата мотора и 10 дена на море изкарахме с 2-та куфара. В топ касата имаше малко багаж, ама имаше място за поне една каска. Багажа включваше и два спални чували и малка палатка, която е ползвахме една нощ. В интерес на истината липсваше шалте, а те са доста обемни, да му се не види. Това голямото на седалката на мотора ти е крило, предполагам?
Активен
apollo11
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: TDM (900)
Публикации: 2846



Ел. поща
« Отговор #118 -: октомври 27, 2016, 06:57:48 »

аха,чаршафаджия е малкия  Smile
булята му и тя се изхитри и иска тдм да кара, та вече не се кара xj-я..
Активен
Skywlak
Георги
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Yamaha XJ 600 s Yamaha TDM 900
Публикации: 1910


бавно с усмивка :-)


Ел. поща
« Отговор #119 -: октомври 27, 2016, 20:48:17 »

Абе за да не отварям нова тема... я кажете мотор едобен за секс Smile .... само не ми казвайте че кебатурата има значение Smile
Активен
Страници: 1 ... 6 7 [8] 9   Нагоре
Изпечатай
www.MotoForum.bgКонцентратОбщи темиТема: Re: Какво ендуро да избера?!?

Отиди на:  

WebMoto.bg - борса за мотори, части, аксесоари, екипировка, гуми



Страницата е създадена за 0.197 секунди с 20 запитвания.