Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.
Изгуби ли регистрационния е-мейл?

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията

www.MotoForum.bgКонцентратМото енциклопедия (Модератор: Terziev)Тема: Генератор на Браун
Страници: 1 2 3 [4]   Надолу
Изпечатай
Автор Тема: Генератор на Браун  (Прочетена 27464 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
forest
ниво 4
****
Неактивен Неактивен

Мотор: BMW R1200GS
Публикации: 328


Гат каръм псуам пешеодците а гат одя пеш шафьорите


Ел. поща
« Отговор #45 -: ноември 09, 2012, 22:59:34 »

Без да взимам страна или да се правя на експерт, искам само да вмъкна нещо съществено което мисля, че ви убягва в темата за ламбда сондата.

Ламбда сондата е доста широко понятие зад което се крият няколко, колкото различни толкова и общи устройства.

При по старите автомобили горе - долу до около 1997-2000г. Ламбда сондата е теснолентова, което ще рече, че тя покава само дали има или няма кислород в изгорелите газове на автомобила и нищо повече. По същество тя представлява една кислородна батерия която работи при висока температура.

При новите автомобили ламбда сондата е широколентова което означава, че тя покава съотношението въздух/гориво от около 10 до около 20 пъти. Това автоматично я прави доста по-сложно устройство от само една кислородна батерия.

тук намерих някакво инфо: http://www.ztechz.net/id12.html   

14.7:1 - перфектна смес въздух/гориво, аз я тълкувам като една част гориво зада изгори се свързва с 14.7 части въздух, под части разбирайте обеми или маси или кавото и да е. Как тогава ще се окаже възможно при по-добро изгаряне на горивото е с помощта на водорода горивото да се свърже с по малко части от 14.7 въздух, защото чак тогава ламбда сензора ще реши че сместа е бедна и ще каже на компа да подаде още гориво?     
Активен
Fbegov
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Benelli tnt 1130 café racer, Yamaha fz6 fazer s2 GT
Публикации: 2062


Ако си прекалено предпазлив, животът ти става уме


Ел. поща
« Отговор #46 -: ноември 14, 2012, 12:17:09 »

 Ето един нов генератор, не е на Браун, но... Very Happy
http://actualno.actualno.com/Avtomobili-zadvijvani-ot-urina-news_406811.html
Активен
NikDaPhreak
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Балкан М1, Kawasaki VN15, Suzuki LA650, Балкан С2
Публикации: 1598



« Отговор #47 -: ноември 14, 2012, 13:23:12 »

При новите автомобили ламбда сондата е широколентова което означава, че тя покава съотношението въздух/гориво от около 10 до около 20 пъти. Това автоматично я прави доста по-сложно устройство от само една кислородна батерия.

14.7:1 - перфектна смес въздух/гориво, аз я тълкувам като една част гориво зада изгори се свързва с 14.7 части въздух, под части разбирайте обеми или маси или кавото и да е. Как тогава ще се окаже възможно при по-добро изгаряне на горивото е с помощта на водорода горивото да се свърже с по малко части от 14.7 въздух, защото чак тогава ламбда сензора ще реши че сместа е бедна и ще каже на компа да подаде още гориво?     

Тъй де, новите ламбда сонди мерят доста неща. Горивната смес, преди да се запали, е в съотношение около 14.7:1. Работата на ламбда сондата е да измери съотношението след като горивната смес е минала през двигателя. Какво точно мери там - нямам конкретна идея. Подозирам, че мери неизгорелите газове, демек пак някакво такова съотношение. Като не може да измери нищо горимо в отработените газове, дали пък няма да реши, че има някаква драма с газовете и няма да подаде повечко гориво? Хипотеза, разбира се, която обяснява повишаването на разхода при някои автомобили. Разбора се, ако ламбда сондата е толкова прецизна, че успява в отработените газове да улови минималните количества горивна смес и да измери тяхното съотношение, колкото и водород да добавим няма да променим по никакъв начин разхода, без да помогнем леекинко с електроника. (изказване на лаик, дет не можа да избута висшето).

Ето един нов генератор, не е на Браун, но... Very Happy
http://actualno.actualno.com/Avtomobili-zadvijvani-ot-urina-news_406811.html

То пак за водород иде реч. За електролит ползват урина. Не е най-ефикасният, но явно върши работа.
Активен
mendi
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Honda XL 500 R - бивш; Yamaha TT 600 S - бивш; Suzuki DR-Z 400; Yamaha TDM 850
Публикации: 1044


Ел. поща
« Отговор #48 -: ноември 14, 2012, 16:59:39 »

Чета за чудодейните своиства на брауновите генератори и няма как да не ми изникнат някои въпроси. Ще си гподеля с вас, пък ако се намери някой и да ми отговори ще е екстра...

- Какво е количеството газ който една средна клетка произвежда за минута?
- Каква е консумацията на ел енергия за получаването на 1 литър браунов газ?
- Какво е количеството гориво изразходвано за получаването на енергията необходима за генериране на 1 литър браунов газ?
- Какъв обем гориво - въздушна смес използва 1000сс двигател за една минута при 1000 оборота в минута?
- Какъв е дела на брауновия газ (на база отговора от първи въпрос) в обема гориво - въздушна смес от горния въпрос?
Активен
raico
ниво 4
****
Неактивен Неактивен

Мотор: NX650
Публикации: 365


Не формален лидер


« Отговор #49 -: ноември 14, 2012, 17:57:58 »

Чеки чеки сега това не е толкова важно Very Happy По важно е да се каже с колко се вдига мошноста; колко икономия; колко по тихо или устойчиво(гладко) работи; и др .... бла бла... Smile
Активен
kiril kirilov
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: YAMAHA FZ-1 Fazer, KAWA KLR 250, АWО S, КR-50, IFA ВК 350 и MZ RT 125/3
Публикации: 1665


Винаги може и още.......... Бургас


« Отговор #50 -: ноември 14, 2012, 19:01:04 »

Kоличеството енергия необходимо за добиване на еденица "браунов газ е точно равно на количеството енергия получавано при изгаряне на тази еденица. Като се има предвид и КПДто на процесите в реални условия този цикъл всъщност ще ти струва енергия. Останалото е храна за журналисти и градски легенди...............
Активен
mendi
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Honda XL 500 R - бивш; Yamaha TT 600 S - бивш; Suzuki DR-Z 400; Yamaha TDM 850
Публикации: 1044


Ел. поща
« Отговор #51 -: ноември 14, 2012, 19:26:23 »

Kоличеството енергия необходимо за добиване на еденица "браунов газ е точно равно на количеството енергия получавано при изгаряне на тази еденица.
Аха...
А топлинните загуби в проводниците и електролита?
Освен това в колата тока е най скъп. Нищо че няма електромер.
« Последна редакция: ноември 14, 2012, 19:29:44 последно от mendi » Активен
Страници: 1 2 3 [4]   Нагоре
Изпечатай
www.MotoForum.bgКонцентратМото енциклопедия (Модератор: Terziev)Тема: Генератор на Браун

News - MotoZone

Отиди на:  



Страницата е създадена за 0.134 секунди с 20 запитвания.