Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.
Изгуби ли регистрационния е-мейл?

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията

www.MotoForum.bgКонцентратРемонт, тунинг, въпроси, моточасти и аксесоариНагледно - DIY (Модератори: KokoVmaxa, kawa_maniak89, pechoto)Тема: Автоматичен ОЙЛЕР с няколо режима на работа.
Страници: 1 2 3 [4]   Надолу
Изпечатай
Автор Тема: Автоматичен ОЙЛЕР с няколо режима на работа.  (Прочетена 33294 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
Tuti
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Yamaha R1
Публикации: 4499



« Отговор #45 -: декември 26, 2013, 13:50:17 »

Не, че ще си монтирам ойлер, ама все пак да питам, гледам на Чефо резервоарчето за масло е от спирачна течност на съединител на Лада, та за колко километра стига, с две думи колко харчи и на колко време трябва да се зарежда. Аз карам със сухи спрейове и пръскам на 800-1000км  Smile и не съм най грижещият си за веригата моторист...
Активен
ivchotr
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Suzuki GSX 1100 E
Публикации: 5550



Ел. поща
« Отговор #46 -: декември 26, 2013, 14:25:07 »

Не, че ще си монтирам ойлер, ама все пак да питам, гледам на Чефо резервоарчето за масло е от спирачна течност на съединител на Лада, та за колко километра стига, с две думи колко харчи и на колко време трябва да се зарежда. Аз карам със сухи спрейове и пръскам на 800-1000км  Smile и не съм най грижещият си за веригата моторист...

Моето казанче е от съединител на Лада. Нямам идея колко събира, ама като го гледам е колкото голяма ракия и малко  Smile Пък може и да няма толкова  Surprised Отдавна не пия. Като се има предвид, че капе нон-стоп, без да изключвам клапана (електрически бензинов за газова уредба), на дълъг път пролетта (София - Благоевград - Банско - Гоце Делчев - Якоруда - Девин - Пазарджик - София, като имаше и няколко отбивки от главния маршрут, общо да речем към 530 км) отиде едно казанче. Интервалът между капките е под 60 секунди. Има и нещо друго - когато веригата се пръска със спрей, следващото пръскане е след минимум 600 км. С ойлера веригата се омазва добре след няколко километра пробег. Което ще рече, че ако системата се спира принудително, едно казанче на практика може да те изкара и цял сезон, зависи колко километра минаваш на година. Както казах вече, моето не го спирам, капе си постоянно и този сезон съм го доливал няколко пъти, не помня вече. Ама известно време карах и без да го зареждам, щото веригата си беше мазна и не ми се занимаваше в момента да го пълня.
Активен
Гост
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Публикации: 14131


« Отговор #47 -: декември 26, 2013, 15:22:16 »

Интервал между капките под 60сек. е прекалено малко. Така ще преомазнява. Това е причината маслото да ти свършва толкова бързо. Аз съм правил Варна-София-Варна и ми остава още масло в казанчето. Моята система също работи нон стоп. Никога не го оставям да свърши, но така като го гледам вероятно ще изкара над 1000км.

Напомням, че най-големия плюс на ойлера е факта, че удължава живота на веригата няколкократно, за разлика от спрейовете.
« Последна редакция: декември 26, 2013, 15:29:57 последно от ЧЕФО » Активен
ivchotr
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Suzuki GSX 1100 E
Публикации: 5550



Ел. поща
« Отговор #48 -: декември 26, 2013, 15:37:41 »

Интервал между капките под 60сек. е прекалено малко. Така ще преомазнява. Това е причината маслото да ти свършва толкова бързо. Аз съм правил Варна-София-Варна и ми остава още масло в казанчето. Моята система също работи нон стоп. Никога не го оставям да свърши, но предполагам, че  ще изкара над 1000км.

Знам, че е малко като интервал. Ама на веригата повечко масло не и е проблем. Даже жена ми лятото се вози отзад с бели панталони и до сега не са се омазвали  Very Happy Не съм се занимавал да го модифицирам. Направих го за два - три часа пред блока, като при мен проблемът е в кранчето, с което регулирам дебита - при интервал около 60 сек. и нагоре забравя да капе. Ама все пак е за някакви водни системи и го взех от мосю Бриколаж Very Happy Не съм търсил друго. Така ме устройва за момента, по-натам ще си играя пак. Евентуално. Въпросът пред мен беше да проверя по-удачно ли е с ойлер или не, при това без да се набутвам за стотин левове за купешки. Вече няма място за съмнение - ойлерът е неоценимо преимущество.
Активен
Гост
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Публикации: 14131


« Отговор #49 -: декември 26, 2013, 15:59:13 »

Кранчетата от Бриколаж са шибърни и не стават за тази цел. На теб ти трябва кранче с игла.
Активен
gogo67
ниво 2
**
Неактивен Неактивен

Мотор: Yamaha FZS600 Fazer
Публикации: 57



Ел. поща
« Отговор #50 -: декември 26, 2013, 17:16:43 »

Моят ойлер също го направих за около час с подръчни материали - резервоара е шишенце от лекарство, маркуча е от медицинска система за вливане. Регулатор няма, просто сплесках иглата от системата с клещите и я допрях до зъбчатката. Всичко е хванато временно с кабелни колиета - и така от пролетта. Единствено добавих бензинов клапан за газова уредба. Свързах го към габаритната светлина - като пусна фара капе масло. С около 100 мл трансмисионно масло, колкото събира шишенцето минавам над 1500 км., като веригата е мазна, че даже и джантата.
Активен
http
ниво 4
****
Неактивен Неактивен

Мотор: ница
Публикации: 354


« Отговор #51 -: декември 29, 2013, 10:21:29 »

Ползвайте иглени редуциращи/регулиращи клапани, както каза Чефо, и след правилна настройка, ще имате чиста верига и джанта. При мен врътката на клапапа е отвън и в движение може да се регулира. Остана да измисля и заветният 'инжектор'. Пробвал съм и регулиране по време, но допълнително се усложняват нещата, а ефекта е почти еднакъв, да не кажа и по-лош. За да стане качествено използвайте качествени и правилните елементи. За разстоянието изминато с един резервоар не мога да кажа,  че имаше три или четири сериозни модификации и доста настройки.
Активен
Гост
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Публикации: 14131


« Отговор #52 -: декември 29, 2013, 13:28:00 »

Проблема е, че качествен регулиращ клапан (иглено кранче) струва 20лв. а с накрайниците става 25лв. Да, може и с акваристко иглено кранче за 2лв., но то е пластмасово и много ниско качество. Освен това изглежда като сглобено в африканско гето, а и няма предвидени захвати, подходящи за интелигентен монтаж. Surprised И аз мога да изработя система, чиито материали да струват 10лв. и която да работи сносно, но не го правя, защото това не е краен продукт, а просто тестов прототип. Такава система не може да се мери по качество, дизайн, функционалност и надеждност с подобна, но изработена с материали на цена примерно 60лв. ФАКТ!
Първата си система изработих точно за 10лв. и я монтирах точно за 1 час. С нея имах множество проблеми. Сегашните ми усъвършенствани системи, които са нива над първата ги монтирам за няколко часа,(зависи от мотора) но разликата е просто очевадна. Не се самозалъгвайте, че система сглобена за 1час и за 10лв. може да се мери със сериозна система, отнела много повече време, ресурси, мисъл и старание. Истината е, че всеки може да изработи НЯКАКВА самоделна система, но не всеки може и знае как да изработи КАЧЕСТВЕНА такава. Последния човек с който спорихме на тази тема твърдеше, че неговата самоделка за 10лв. може да съперничи с подобна за 60лв. Когато го заведох и му показа как изглежда такава система, той помълча, погледа, изсумтя, вдигна рамене и каза -Добре де, печелиш. Very Happy Естествено, че печеля, едното е изработенпо за 10лв. а другото за 60, как да не спечеля? Very Happy Ако искате да направите нещо хубаво, не пестете прекалено много парите. Системата пак ще е няколко пъти по-евтина от фабричната.
Активен
apollo11
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: TDM (900)
Публикации: 2609



Ел. поща
« Отговор #53 -: декември 29, 2013, 14:24:35 »

чефо, понеже сума ти време се каня на сглобя нещо подобно на ойлер за баба Яма, ти имаш ли на триумфа, та следващия път като намина през хептагона, да хвърля едно око.. а пък ако ме излъжеш, може и да монтираме два  Smile
Активен
Гост
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Публикации: 14131


« Отговор #54 -: декември 29, 2013, 21:26:59 »

разбира се, че имам. Всичките ми мотори са били с ойлери. Ползвал съм както различни марки фабрични ойлери така и собствено производство. Обаче на Триумфа имам монтиран оригинален Скотойлер, а не мое производство. Просто имах в шкафа един останал Скотойлер и ми беше по-лесно да го монмтирам него, вместо да си изработвам нов. На супермотото ми бях сложил от моите, ама го продадох. Обаче ако държиш да видиш как изглеждат моите ойлери ще ти покажа на приятели на които съм слагал. А и скоро ми предстои монтаж на две такива системи и може да наминеш към сервиза да видиш за какво иде реч.
Активен
apollo11
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: TDM (900)
Публикации: 2609



Ел. поща
« Отговор #55 -: декември 29, 2013, 21:51:38 »

само драсни - всеки ден съм по варната..

Активен
Страници: 1 2 3 [4]   Нагоре
Изпечатай
www.MotoForum.bgКонцентратРемонт, тунинг, въпроси, моточасти и аксесоариНагледно - DIY (Модератори: KokoVmaxa, kawa_maniak89, pechoto)Тема: Автоматичен ОЙЛЕР с няколо режима на работа.

News - MotoZone

Отиди на:  



Страницата е създадена за 0.155 секунди с 21 запитвания.