Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.
Изгуби ли регистрационния е-мейл?

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията

Страници: 1 ... 4 5 [6] 7   Надолу
Изпечатай
Автор Тема: VFR 750 RR :D  (Прочетена 33570 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
FIFO
What happens in my garage, stays in my garage!
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: RR300 2t; SM 610ie ,ZX-12R; VTR 1000F; VFR 750RR; ZX-9R; EN 500; ZZR 250R; KMX 125R; LTZ 400; Pepe 50; REV3 270;
Публикации: 936



WWW
« Отговор #75 -: октомври 24, 2012, 16:30:33 »

Опитах се да снимам един клип, но не знам защо излезе все едно съм снимал с калкулатор  Surprised



Активен
Rossen_Bossen
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: RST1000 Futura
Публикации: 2827



« Отговор #76 -: октомври 24, 2012, 16:35:31 »

Имаш камерата, остава и някое пиченце да вземеш, 'ем да се повози, 'ем да заснеме кое-както трябва...  Very Happy

А съосието нагласи ли?  Very Happy
Активен
FIFO
What happens in my garage, stays in my garage!
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: RR300 2t; SM 610ie ,ZX-12R; VTR 1000F; VFR 750RR; ZX-9R; EN 500; ZZR 250R; KMX 125R; LTZ 400; Pepe 50; REV3 270;
Публикации: 936



WWW
« Отговор #77 -: октомври 24, 2012, 16:46:08 »

Не съм, но понеже както казах и преди не се усеща грам да е нещо криво му проведох малко тестове днес. На равен асфалт целия покрит с пясък (отсечката е поне 30-40м дълга) му давам газ като се опитвам да съм максимално неутрален на кормилото и го гледам на къде ще носи. По сметки би трябвало задната гума да е лееееко в дясно и съответно да занася по-често на дясно. Ми ходи си един път на ляво един път на дясно. От 10 отсечки 6 пъти на дясно 4 на ляво..... пясъка свърши и реших да не се занимавам повече с глупости и се отказах преди да съм се пребил.
Активен
Rossen_Bossen
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: RST1000 Futura
Публикации: 2827



« Отговор #78 -: октомври 24, 2012, 17:22:17 »

асфалт целия покрит с пясък (отсечката е поне 30-40м дълга) му давам газ като се опитвам да съм максимално неутрален на кормилото и го гледам на къде ще носи. По сметки би трябвало задната гума да е лееееко в дясно и съответно да занася по-често на дясно.

Според мене сумарният вектор трябва да те бута точно наопаки (ЛЯВО), така си го представям поне...ама щом казваш, че няма проблем... Иначе става хубавичък от една страна, от друга - скапал си дъртото малко корабче, горкото. Ама си те бива в тия неща, на вид ги докарваш та знае ли се!  Very Happy  Laughing Mad
Активен
FIFO
What happens in my garage, stays in my garage!
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: RR300 2t; SM 610ie ,ZX-12R; VTR 1000F; VFR 750RR; ZX-9R; EN 500; ZZR 250R; KMX 125R; LTZ 400; Pepe 50; REV3 270;
Публикации: 936



WWW
« Отговор #79 -: февруари 19, 2013, 12:39:39 »

Искам при пребоядисването да добавя някъде жълто. До някъде защото по талон мотора е жълто-черен.... Surprised но и да стане малко по-контрастна и забелязваща се цветовата схема.
На работа не мога да инсталирам програми, затова с разните свободни ***** от интернет направих следната идиотска карикатура...


Мх?
Активен
FIFO
What happens in my garage, stays in my garage!
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: RR300 2t; SM 610ie ,ZX-12R; VTR 1000F; VFR 750RR; ZX-9R; EN 500; ZZR 250R; KMX 125R; LTZ 400; Pepe 50; REV3 270;
Публикации: 936



WWW
« Отговор #80 -: февруари 19, 2013, 13:59:45 »

Без сивото е по-добре.
Жълтото мисля да не е такова електриково, по-скоро нещо като златистото на субару

« Последна редакция: февруари 19, 2013, 14:01:23 последно от FIFO » Активен
Kurmambek
Най-трудно е да се отговори на въпрос, на който отговорът е очевиден !
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Най-добрия !!!
Публикации: 756



Ел. поща
« Отговор #81 -: февруари 19, 2013, 14:01:24 »

Точно това мислех да ти кажа че без сивото ще заспи Smile Иначе евалата голям мерак имаш баце rulez1 А що не го пробваш оранжево и черно имах една матаретка я бях направил черна с оранжеви джанти  Very Happy
Активен
FIFO
What happens in my garage, stays in my garage!
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: RR300 2t; SM 610ie ,ZX-12R; VTR 1000F; VFR 750RR; ZX-9R; EN 500; ZZR 250R; KMX 125R; LTZ 400; Pepe 50; REV3 270;
Публикации: 936



WWW
« Отговор #82 -: февруари 19, 2013, 14:15:07 »

Защото в талона на мотора пише жълто и черно.... оранжевото е много по-готино!
Всъщност точно оранжево-черна разцветка на CBR600RR ме запали пак да пробвам някаква комбинация с жълтото...
Активен
pdd
ниво 3
***
Неактивен Неактивен

Публикации: 245


Ел. поща
« Отговор #83 -: февруари 19, 2013, 14:46:05 »



 
Ами така:
черна боя за опашката.
черна боя за долната половина на странична лява и дясна кора и отгоре жълта лепенка
жълта боя за втората половина на страничните кори заедно с торпедото и отгоре черна лепенка.
жълта боя за резервоара и отгоре черна лепенка.
Активен
FIFO
What happens in my garage, stays in my garage!
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: RR300 2t; SM 610ie ,ZX-12R; VTR 1000F; VFR 750RR; ZX-9R; EN 500; ZZR 250R; KMX 125R; LTZ 400; Pepe 50; REV3 270;
Публикации: 936



WWW
« Отговор #84 -: март 10, 2014, 14:29:53 »

Лятото наближава, а на мен така ми се кара...
Това е снимка от миналото лято. Бяхме излезли с най-добрия ми приятел да се поразходим, а на връщане имаше изпълнения с теглене на буксир поради умрял акумулатор.

Активен
OBI_1
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Kawasaki GPZ500S Ninja Kawasaki ZX-9R Ninja Kawasaki ZXR 750 Ninja Kawasaki ZR-7 Kymco People S 250
Публикации: 820


зелено, зелено


Ел. поща
« Отговор #85 -: март 10, 2014, 14:48:13 »

И получи ли ви се дърпането? Хондата е зверска и как има едно гърне под опашката и едно отстрани, направо зверско.
Активен
iaskoo
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: GSXR1000 К2...SUZUKI RM 250
Публикации: 3519


ремонт и подръжка на мотоциклети


« Отговор #86 -: март 10, 2014, 15:04:47 »

даа въпреки че отзад е с джанта от кола и мен ми лови окото
Активен
the slow heart
Suzuki Intruder 750cc
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Публикации: 987


somewhere over the rainbow


« Отговор #87 -: март 10, 2014, 16:47:42 »

За тая джанта прави ли някаква преработка на профила за лягане на гумата?
Не съм сравнявал, но доколкото знам имало разлика в профилите автомобилна/мотоциклетна.
Активен
FIFO
What happens in my garage, stays in my garage!
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: RR300 2t; SM 610ie ,ZX-12R; VTR 1000F; VFR 750RR; ZX-9R; EN 500; ZZR 250R; KMX 125R; LTZ 400; Pepe 50; REV3 270;
Публикации: 936



WWW
« Отговор #88 -: март 10, 2014, 18:05:04 »

И получи ли ви се дърпането? Хондата е зверска и как има едно гърне под опашката и едно отстрани, направо зверско.

Получи се  Very Happy То и разстоянието не беше повече от 10км.

За тая джанта прави ли някаква преработка на профила за лягане на гумата?
Не съм сравнявал, но доколкото знам имало разлика в профилите автомобилна/мотоциклетна.

Така е. Има разлика в борда който трябва да прескочи гумата когато се монтира. При автомобилните джанти този борд е малко по-висок.
Активен
the slow heart
Suzuki Intruder 750cc
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Публикации: 987


somewhere over the rainbow


« Отговор #89 -: март 10, 2014, 21:51:35 »

Аз имам една извадка от Американския стандарт, повече разлики дават там.
Което си е нормално тъй като автомобилната гума не се накланя като мотоциклетната,
и двете различно предават натоварването към джантата.
Предполагам и при нас е такъв стандарта.



Най-общо казано видимо по-кофти е пасването на автомобилната гума в леглото на мото джантата,
въобще не ляга като по-голяма и лесно може да се мести и да се наруши херметизацията.
Обратното, като при теб, гумата ляга, но леглото е по-широко, с по-плавна извивка
и принципно риска да измества в леглото ръба на гумата при натоварване съществува.
Имал ли си спадове в налягането или разместване на борда след агресивно каране по завои?

Не ги обичат производителите тия работи  Very Happy
Активен
Страници: 1 ... 4 5 [6] 7   Нагоре
Изпечатай
www.MotoForum.bgКонцентратРемонт, тунинг, въпроси, моточасти и аксесоариНагледно - DIY (Модератори: KokoVmaxa, kawa_maniak89, pechoto)Тема: VFR 750 RR :D

News - MotoZone

Отиди на:  



Страницата е създадена за 0.168 секунди с 21 запитвания.